Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Vapaa kuvaus
Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.
Aloituksia
322
Kommenttia
2387
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tietenkin kilpailutetaan. Sehän on ihan perusasia. Lue keskimmäinen kappale ja mieti millainen vaikutus sillä on kilpailutukseen. Et oikeasti voi olla noin yksinkertainen.
10.10.2025 14:55
Ei olekaan. Viharasismin "näkeminen" kaikkialla on sairaalloinen ilmiö. Vai onko mielestäsi normaalia "nähdä" sellaista kravattikuvioissa, matonpesukuvissa jne.?
10.10.2025 14:49
Noh noh. Sannan johtamalla politiikalla Ähtärin eläinpuistolle aiheutettiin vakava kassakriisi, josta eivät koskaan toipuneet. Puistolle luvattiin ensin yli miljoona euroa tukea, mutta lopulta saivat vain n. 200000 euroa. Lisäksi Sannan hallitus perui lupaamansa viiden miljoonan euron avustus. Pandoista joutuivat luopumaan rahanpuutteen vuoksi. Ähtärin eläinpuisto on sinnitellyt, mutta raja tuli vastaan.
10.10.2025 14:46
Mitäs Turtasella on mielessä?
10.10.2025 14:38
Vasemmistolaiset vahvistaa joka päivä heihin kohdistuvan kritiikin ja arvostelun todeksi. Sitten möläyttävät "eipäskuiteppäsootte!". Minua niin liikuttaa näiden menninkäisten epätoivoinen taistelu peruskalliota vastaan.
☝🏻🥹
10.10.2025 14:36
No, mikä nyt taas menninkäiseen niin kipeästi on ottanut? Oliko joku taas eri mieltä?
10.10.2025 14:27
Tiedän. Teidän aIemman tason kädeIIisten näkökulmasta kaikki normaali on epänormaaIia, kuten juuri esim. SU:n julkaisemat normaalit asiat.
☝🏻😏
10.10.2025 14:24
Nyt on tilaisuus purkaa pahaa oloanne ja avata syvimmät tuntemuksenne.
10.10.2025 13:11
SU:sta löytyy faktatietoa. Usein sellaistakin faktatietoa, mitä et muista medioista löydä. Ei se todellisuus kiukuttelulla ja taikasanoilla muuksi muutu, vai mitä pieni menninkäinen. ICE Pactiin liittyvää tietoa saa mm. TEMistä, UM:stä, IS:sta, IL:stä jne. Mitä sinulta saa? Katkeraa vinkumista. Mistä tuo kateutesi ja synkkyytesi johtuu?
☝🏻😏
10.10.2025 13:07
Kuten sanoin.....
10.10.2025 13:02
Joillain on selvästi pakkomieIIe vähätellä ja irvailla tätä projektia. Harmittaako se niin ...sti, kun Suomeen saadaan tällaista työtä?? Luulisi porukoitten olevan tyytyväisiä, mutta kun ei niin ei. Pakollista katkeruutta ja loputonta vinkumista....
10.10.2025 12:50
Eipäsku sä kuvittelet kummallisia. Taidat olla sokea itselles.
10.10.2025 12:40
Maahanmuuttokeskustelu on vääristynyt. Se vääristymä pohjautuu oudolle ja perusteettomalle yksipuolistuneelle näkemykselle, jonka mukaan maahanmuutto tulee nähdä yksipuolisesti hyödyllisenä ja hyvänä. Kun joku nostaa esille maahanmuuton lieveilmiöitä tai maahanmuuttopolitiikan ongelmia, vääristyneisyys nousee esiin torjumaan sellaista esiinnostamista. Se vääristyneisyys tuottaa mielikuvia, kuten muukalaisviha, ennakkoluuloisuus, rasismi jne.
Kun näitä tunnistettuja ongelmia nostetaan esiin, kyse on konkreettisista ongelmista, joista on haittaa yhteiskunnalle. Esimerkiksi korkeat kustannukset, sekä syyt mistä korkeat kustannukset johtuu, sekä korkeiden kustannusten seuraukset. Erityisesti vihervasemmisto haluaa vaientaa tällaisen keskustelun ja koska vaientaminen on järjestelmällistä, se nostaa myös esiin kysymyksiä, kuten "miksi vihervasemmisto haluaa vaientaa keskustelun ongelmista, miksi vihervasemmisto haluaa sulkea silmät ongelmilta" jne. Ja tästä taas voi vetää selkeän johtopäätöksen: vihervasemmisto tietää ongelmat, mutta vaatii, ettei niitä huomioida, josta voi taas vetää selkeän johtopäätöksen, että vihervasemmisto ei välitä aiheutetuista vahingoista. Tästä taas nousee kysymys, haluaako vihervasemmisto tietoisesti vahingoittaa suomalaista yhteiskuntaa?
Kuten huomaamme, vihervasemmistolainen maahanmuuttopolitiikka, motiivit, agendat jne. on sairaalloisia yhteiskuntamme tietoista mädättämistä.
10.10.2025 11:51
Tiesitkö, että kun käytät toisten kommentteja oman vääristelysi ja vihasi resurssina, on sama kuin sanoisit suoraan "korvieni välissä ei ole mitään muuta kuin ontto kaiku".
☝🏻😉
10.10.2025 11:40
☝🏻😆
10.10.2025 11:11
Kateus ja katkeruus.... se voimaannuttaa punalippua heiluttelevien räyhägeenisten eliölajia.
☝🏻😉
10.10.2025 11:08
Viimeksi kun tarkistin tilastot, niitä oli reilut 20. Yhdistyminen jäi kuitenkin torsoksi, kun osaston hoitajat huomasivat poikkeuksellisen voimakasta kiihottuneisuutta ja antoivat tavallista hieman enemmän rauhottavia.
10.10.2025 11:05
Tämähän on varsin viihdyttävä aloitus. Koen suurta myötätuntoa räyhistä kohtaan, kun hän saa lohdutusta moisista asioista. Mitä enemmän tällaista on, sitä pienempi riski, että jossain kadulla joku viaton sivullinen joutuisi räyhiksen vihan kohteeksi.
☝🏻😆
10.10.2025 11:01
ICE Pactiin liittyvän jäänmurtajahankkeen kokonaissumma on n. 5 mrde. Suomessa rakennetaan neljä laivaa, ja Suomen osuus tästä on n. 2 mrde. Lisäksi USA:n telakat ostaa Suomesta suunnittelupalvelua, insinöörityötä jne., joka tulee 2 mrde:n päälle. Ainakin sen tiedon perusteella mitä nyt löysin.
10.10.2025 10:59
Tietenkin voi, ja onkin. Esim. sinä, jonka mielessä pyörii aina ja vain "persu". Joka asiassa "persu" on selityksesi, kiroilusi ja pakotiesi, sekä itsesi teennäistä ja perusteetonta ylentämistä tasolle, jonne pääsystä voit vain uneksia toinen käsi housuissa. Mitä se kertoo sinusta, pieni menninkäinen?
☝🏻😏
10.10.2025 10:43
111 / 120