Muilla on sentään selkärankaa.
Vain persu pettää joka päivä
23
131
Vastaukset
- Anonyymi
Liioiteltu aloitus . Mitäs pettajäjistä kunhan homma hoituu.
- Anonyymi
Naishallituksella sentään meni kaikki huonosti.
- Anonyymi
Avaaja lisää: En puhunut demareista, velkaa tuli.
Muilla on sentään selkärankaa.
Sanna Marin petti äänesjät heti vaalien jälkeen
Miksi Marin ei voinut suorittaa EROJAAN jo ENNEN VAALEJA+!
olis kannatus kasvanut!
ja miehensä jo ennen sitä - Anonyymi
Ain demari pettää joka yö
Enkös niin Marin ja Mäkynen
tuli vietettyä tuhma yö.- Anonyymi
Esimerkillisen epäselvää sekoilua persulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkillisen epäselvää sekoilua persulta.
"Se ei meille käy" ja heti kävi. heti saatana petti. #Petturipurra.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Se ei meille käy" ja heti kävi. heti saatana petti. #Petturipurra.
.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Se ei meille käy" ja heti kävi. heti saatana petti. #Petturipurra.
Esimerkillisen hyvä viesti Sanna Marinin seksisekoiluista
risuaita levällään, en tajunnut tota
- Anonyymi
Lauta Marin petti omansa ja koko Suomen kansan järjettömällä velan otollaan plus muilla tyhmillä jutuilla.
- Anonyymi
Noloa persu noloa!
- Anonyymi
Eikös Marin lähtenyt kesken kauden johonkin ulkomaille? En muista ikinä tällaista kenenkään tehneen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Marin lähtenyt kesken kauden johonkin ulkomaille? En muista ikinä tällaista kenenkään tehneen
Ei lähtenyt kesken kauden.
Kateus ja katkeruus.... se voimaannuttaa punalippua heiluttelevien räyhägeenisten eliölajia.
☝🏻😉- Anonyymi
Persut ovat todellakin kateudesta ja katkeruudesta eläviä
ja totta, taitavat nykyään liputtaa punaisella republikaani lipulla!! Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat todellakin kateudesta ja katkeruudesta eläviä
ja totta, taitavat nykyään liputtaa punaisella republikaani lipulla!!☝🏻😆
- Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
☝🏻😆
Justiinsa näin räyhägeeni on persuissa voimakkain geeni.
Anonyymi kirjoitti:
Justiinsa näin räyhägeeni on persuissa voimakkain geeni.
Tiesitkö, että kun käytät toisten kommentteja oman vääristelysi ja vihasi resurssina, on sama kuin sanoisit suoraan "korvieni välissä ei ole mitään muuta kuin ontto kaiku".
☝🏻😉- Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
Tiesitkö, että kun käytät toisten kommentteja oman vääristelysi ja vihasi resurssina, on sama kuin sanoisit suoraan "korvieni välissä ei ole mitään muuta kuin ontto kaiku".
☝🏻😉Kerro jo viimeinkin miksi Petteri Orpo ja Kokoomuksen tulisi lunastaa Riikka Purran ja Perussuomalaisten valheelliset vaalilupaukset?
- Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
Tiesitkö, että kun käytät toisten kommentteja oman vääristelysi ja vihasi resurssina, on sama kuin sanoisit suoraan "korvieni välissä ei ole mitään muuta kuin ontto kaiku".
☝🏻😉Kuvittelet kummallisia. Taidat olla itse sokea itsellesi.
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittelet kummallisia. Taidat olla itse sokea itsellesi.
Eipäsku sä kuvittelet kummallisia. Taidat olla sokea itselles.
- Anonyymi
Esimerkillisen epäselvää sekoilua avaukessa. Ei perusteluja ja koko viesti, ei ole virkkeen mittainen. Juuri sellaista, jota näen ala-asteelaisten tuottamana joka päivä työssäni opettajana.
Koska ei. voi täällä olla punakynää, pyysin avauksen poistoa.- Anonyymi
Ja sinä persu hermostuit aloituksen totuuden mukaisuudesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522