Vain persu pettää joka päivä

Anonyymi-ap

Muilla on sentään selkärankaa.

23

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liioiteltu aloitus . Mitäs pettajäjistä kunhan homma hoituu.

      • Anonyymi

        Naishallituksella sentään meni kaikki huonosti.


    • Anonyymi

      Avaaja lisää: En puhunut demareista, velkaa tuli.


      Muilla on sentään selkärankaa.

      Sanna Marin petti äänesjät heti vaalien jälkeen

      Miksi Marin ei voinut suorittaa EROJAAN jo ENNEN VAALEJA+!

      olis kannatus kasvanut!
      ja miehensä jo ennen sitä

    • Anonyymi

      Ain demari pettää joka yö
      Enkös niin Marin ja Mäkynen
      tuli vietettyä tuhma yö.

      • Anonyymi

        Esimerkillisen epäselvää sekoilua persulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkillisen epäselvää sekoilua persulta.

        "Se ei meille käy" ja heti kävi. heti saatana petti. #Petturipurra.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Se ei meille käy" ja heti kävi. heti saatana petti. #Petturipurra.

        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Se ei meille käy" ja heti kävi. heti saatana petti. #Petturipurra.

        Esimerkillisen hyvä viesti Sanna Marinin seksisekoiluista
        risuaita levällään, en tajunnut tota


    • Anonyymi

      Lauta Marin petti omansa ja koko Suomen kansan järjettömällä velan otollaan plus muilla tyhmillä jutuilla.

    • Anonyymi

      Noloa persu noloa!

      • Anonyymi

        Eikös Marin lähtenyt kesken kauden johonkin ulkomaille? En muista ikinä tällaista kenenkään tehneen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Marin lähtenyt kesken kauden johonkin ulkomaille? En muista ikinä tällaista kenenkään tehneen

        Ei lähtenyt kesken kauden.


    • Kateus ja katkeruus.... se voimaannuttaa punalippua heiluttelevien räyhägeenisten eliölajia.

      ☝🏻😉

      • Anonyymi

        Persut ovat todellakin kateudesta ja katkeruudesta eläviä

        ja totta, taitavat nykyään liputtaa punaisella republikaani lipulla!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Persut ovat todellakin kateudesta ja katkeruudesta eläviä

        ja totta, taitavat nykyään liputtaa punaisella republikaani lipulla!!

        ☝🏻😆


      • Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

        ☝🏻😆

        Justiinsa näin räyhägeeni on persuissa voimakkain geeni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Justiinsa näin räyhägeeni on persuissa voimakkain geeni.

        Tiesitkö, että kun käytät toisten kommentteja oman vääristelysi ja vihasi resurssina, on sama kuin sanoisit suoraan "korvieni välissä ei ole mitään muuta kuin ontto kaiku".

        ☝🏻😉


      • Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Tiesitkö, että kun käytät toisten kommentteja oman vääristelysi ja vihasi resurssina, on sama kuin sanoisit suoraan "korvieni välissä ei ole mitään muuta kuin ontto kaiku".

        ☝🏻😉

        Kerro jo viimeinkin miksi Petteri Orpo ja Kokoomuksen tulisi lunastaa Riikka Purran ja Perussuomalaisten valheelliset vaalilupaukset?


      • Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Tiesitkö, että kun käytät toisten kommentteja oman vääristelysi ja vihasi resurssina, on sama kuin sanoisit suoraan "korvieni välissä ei ole mitään muuta kuin ontto kaiku".

        ☝🏻😉

        Kuvittelet kummallisia. Taidat olla itse sokea itsellesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittelet kummallisia. Taidat olla itse sokea itsellesi.

        Eipäsku sä kuvittelet kummallisia. Taidat olla sokea itselles.


    • Anonyymi

      Esimerkillisen epäselvää sekoilua avaukessa. Ei perusteluja ja koko viesti, ei ole virkkeen mittainen. Juuri sellaista, jota näen ala-asteelaisten tuottamana joka päivä työssäni opettajana.

      Koska ei. voi täällä olla punakynää, pyysin avauksen poistoa.

      • Anonyymi

        Ja sinä persu hermostuit aloituksen totuuden mukaisuudesta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe