lapsellisia ja umpityhmiä juttujanne, usein toistatte samaa lukemattomat kerrat, sitten jankutatte persuista.
Yksi huipputyhmä juttu on tuo, että "Yksikään persu ei ole päässyt valkoiseen taloon", siis aivan naurettava avaus vassarilta, ei mitään järkeä, mutta kun tyhmä ja lapsellinen on.
Mutta tällaisia juttuja vassarit tekee, lapsellisia lässytyksiä.
Te vasemmistolaiset ette pärjää täällä(se ÄO:n puute), siksi te teette noita
17
119
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi mielisairas äärivassu ei osaa muuta kuin toistaa "natsi natsi".
- Anonyymi
Expersut lisääntyy ja Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa 🤬🤬🤬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Expersut lisääntyy ja Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa 🤬🤬🤬
Persujen kannatushan nousi reippaasti...
Oletko koskaan ollut töissä, vassu?
Sulla ei ole muuta tekemistä kuin jauhaa täällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen kannatushan nousi reippaasti...
Oletko koskaan ollut töissä, vassu?
Sulla ei ole muuta tekemistä kuin jauhaa täällä.Ei se ole.
- Anonyymi
"sitten jankutatte persuista"
Ja sinä jankutat vasureista, vassuista ja punikeista, olet ihan yhtä tyhmä.- Anonyymi
Et sitten taaskaan bonjannut mistä on kyse? Kaikki oikeistolaiset eivät ole persuja…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten taaskaan bonjannut mistä on kyse? Kaikki oikeistolaiset eivät ole persuja…
Eihän nää vassut tajua.
- Anonyymi
Näyttää menevän huonosti Persuilla?
No, juttu on niin että tosiassa vasemmisto on korkeakoulutettujen puolue. Toisin on Persut.
He äänestävät edustajikseen porukkaa joka ei juuri kouluihin eksy.
Kuten nyt EU parlamenttiin "lukion käynyt sivari homo".
Entäpä yksi Hakkarainen sahamies. Ja miten on Junnila? Valehteli että on opiskelija yliopistossa! Vaaliesite oli valhe. Oli ilmoittautunut avoimeen yliopistoon, mutta ei päässyt edes tenteistä läpi.
Ja Huhtasaari ei osannut tehdä gradua vaan kopio sen kaverilta!!
Että sellaisia on Persut- Anonyymi
Vasemmistossa ei ole älykkäitä ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistossa ei ole älykkäitä ihmisiä.
No, juttu on niin että tosiassa vasemmisto on korkeakoulutettujen puolue. Toisin on eriasia, keksinkö tälle perusteluja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, juttu on niin että tosiassa vasemmisto on korkeakoulutettujen puolue. Toisin on eriasia, keksinkö tälle perusteluja?
:D Kysymysmerkin ? Kera faktoitit viestisi :D
Anteeksi, mutta röhönauroin tuolle tunnustukselle
" Toisin on eriasia, keksinkö tälle perusteluja?"
tosiasia - mutta perustettomasti ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, juttu on niin että tosiassa vasemmisto on korkeakoulutettujen puolue. Toisin on eriasia, keksinkö tälle perusteluja?
Vasemmistossa on eniten tapatyöttömiä, faktaa.
- Anonyymi
Hyvä avaus.
Vasemmistolaiset vahvistaa joka päivä heihin kohdistuvan kritiikin ja arvostelun todeksi. Sitten möläyttävät "eipäskuiteppäsootte!". Minua niin liikuttaa näiden menninkäisten epätoivoinen taistelu peruskalliota vastaan.
☝🏻🥹- Anonyymi
Kerrotko vihdoinkin miksi Petteri Orpo ja Kokoomus olisi vastuussa Riikka Purran ja Perussuomalaisten valheista äänestäjilleen?
- Anonyymi
Vassarit on tyhmiä ja köyhiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522