Te vasemmistolaiset ette pärjää täällä(se ÄO:n puute), siksi te teette noita

Anonyymi-ap

lapsellisia ja umpityhmiä juttujanne, usein toistatte samaa lukemattomat kerrat, sitten jankutatte persuista.

Yksi huipputyhmä juttu on tuo, että "Yksikään persu ei ole päässyt valkoiseen taloon", siis aivan naurettava avaus vassarilta, ei mitään järkeä, mutta kun tyhmä ja lapsellinen on.

Mutta tällaisia juttuja vassarit tekee, lapsellisia lässytyksiä.

17

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksi mielisairas äärivassu ei osaa muuta kuin toistaa "natsi natsi".

      • Anonyymi

        Expersut lisääntyy ja Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa 🤬🤬🤬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Expersut lisääntyy ja Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa 🤬🤬🤬

        Persujen kannatushan nousi reippaasti...

        Oletko koskaan ollut töissä, vassu?

        Sulla ei ole muuta tekemistä kuin jauhaa täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen kannatushan nousi reippaasti...

        Oletko koskaan ollut töissä, vassu?

        Sulla ei ole muuta tekemistä kuin jauhaa täällä.

        Ei se ole.


    • Anonyymi

      "sitten jankutatte persuista"

      Ja sinä jankutat vasureista, vassuista ja punikeista, olet ihan yhtä tyhmä.

      • Anonyymi

        Et sitten taaskaan bonjannut mistä on kyse? Kaikki oikeistolaiset eivät ole persuja…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten taaskaan bonjannut mistä on kyse? Kaikki oikeistolaiset eivät ole persuja…

        Eihän nää vassut tajua.


    • Anonyymi

      Näyttää menevän huonosti Persuilla?

      No, juttu on niin että tosiassa vasemmisto on korkeakoulutettujen puolue. Toisin on Persut.

      He äänestävät edustajikseen porukkaa joka ei juuri kouluihin eksy.

      Kuten nyt EU parlamenttiin "lukion käynyt sivari homo".

      Entäpä yksi Hakkarainen sahamies. Ja miten on Junnila? Valehteli että on opiskelija yliopistossa! Vaaliesite oli valhe. Oli ilmoittautunut avoimeen yliopistoon, mutta ei päässyt edes tenteistä läpi.

      Ja Huhtasaari ei osannut tehdä gradua vaan kopio sen kaverilta!!

      Että sellaisia on Persut

      • Anonyymi

        Vasemmistossa ei ole älykkäitä ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmistossa ei ole älykkäitä ihmisiä.

        No, juttu on niin että tosiassa vasemmisto on korkeakoulutettujen puolue. Toisin on eriasia, keksinkö tälle perusteluja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, juttu on niin että tosiassa vasemmisto on korkeakoulutettujen puolue. Toisin on eriasia, keksinkö tälle perusteluja?

        :D Kysymysmerkin ? Kera faktoitit viestisi :D
        Anteeksi, mutta röhönauroin tuolle tunnustukselle
        " Toisin on eriasia, keksinkö tälle perusteluja?"

        tosiasia - mutta perustettomasti !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, juttu on niin että tosiassa vasemmisto on korkeakoulutettujen puolue. Toisin on eriasia, keksinkö tälle perusteluja?

        Vasemmistossa on eniten tapatyöttömiä, faktaa.


    • Anonyymi

      Hyvä avaus.

    • Vasemmistolaiset vahvistaa joka päivä heihin kohdistuvan kritiikin ja arvostelun todeksi. Sitten möläyttävät "eipäskuiteppäsootte!". Minua niin liikuttaa näiden menninkäisten epätoivoinen taistelu peruskalliota vastaan.

      ☝🏻🥹

      • Anonyymi

        Kerrotko vihdoinkin miksi Petteri Orpo ja Kokoomus olisi vastuussa Riikka Purran ja Perussuomalaisten valheista äänestäjilleen?


    • Anonyymi

      Vassarit on tyhmiä ja köyhiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe