Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Vapaa kuvaus
Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.
Aloituksia
322
Kommenttia
2387
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onhan hän pintapuolisesti ihan syötävän hyvännäköinen, mutta sisältä silkkoa paskaa.
28.04.2026 13:37
Et varmaan usko sitäkään, että demareita on palkittu Venäjän ystävyysmitalein ja tekee bisnestä Venäjän kanssa ja haluaa itärajan auki?
28.04.2026 13:35
Tunnen erään sellaisen tapauksen. Sai diagnoosin 2005 ja joutui myös tahdonvastaiseen hoitoon. Hän on nykyisen puolisoni ex-puoliso. Hän on aika lailla samankaltainen kuin nämä palstan vasemmistohäiriköt.... aggressiivinen, mielivaltainen, ei aina käsitystä todellisuudesta, salaliittoteorioihin taipuvainen, narsistinen, ylivertaisuusharhainen jne. Hän myös kannattaa vasemmistopuolueita ja vihaa persuja. Yritti haastaa riitaakin mun kanssa, kun *ittuilin sille, että miltä tuntuu, kun persu vei sun naises. Säälittäviä on nämä vasemmalle horjuneet reppanat.
28.04.2026 13:32
Ukrainan tietotoimiston kertoman mukaan. Vahvistusta väitteille ei kuitenkaan ole. Kun muistetaan tapaukset, jotka osoittautuikin valheiksi, niin se myös herättää epäilyksiä onko tämäkään kyseinen väittämä totta.
28.04.2026 13:19
Sun Ray ry. on vihervasemmiston tukema yhdistys, joka toimii osana Venäjän propagandakoneistoa. Sen tarkoitus oli houkutella lapsia leireille, joissa heille syötettiin venäjämyönteisyyttä vahvistavia näkemyksiä. Vihervasemmisto vaikeni yhdistyksen todellisesta tarkoituksesta.
28.04.2026 13:16
Täh?! Justhan sanoin, että tämäkin ketju todistaa sen. Ja kiitos, että vahvistit sen itsekin, toIIo.
☝️😆
✅Checkmate
28.04.2026 12:47
Tämäkin ketju todistaa punavihreän alennustilan, kun puolustetaan Sofiaa, joka on huono poliitikko, epäkohtelias, ylivertaisuusharhainen ja jokseenkin sannamarinistinen kopio. Kertoo paljon ihmisestä, kun puolustaa moista tapausta.
☝️🙄
27.04.2026 23:03
Koska aihe on äärimmäisen tulenarka, pelkkä epäily ja poliisitutkintaan edennyt asia voidaan kokea puolueelle haitalliseksi. En itse ole pahoillani, että sai kenkää, sillä hän on todella hyvä lisä persuihin.
27.04.2026 23:00
Perättömillä syytöksillä yritettiin järjestää oikeistovastainen kohu, mutta niinhän siinä sitten kävi, että totuus löi kohutehtailijoita päin näköä.
27.04.2026 22:23
Tiesitkö, vassari, että epätoivoinen valehtelu johtaa vain entistä synkempään epätoivoon? Ai et? No nyt tiedät.
☝️😉
27.04.2026 22:18
Sofian kakaramaisuus, heikko äIy ja aggresiivisuus tulee hyvin esille esim. kohdasta 18:00 eteenpäin. Kun Wille latoo faktoja tiskiin, Sofialla ei pää kestä.... alkaa tuhahtelu, keskeyttäminen, mielivaltainen kiistäminen, käsittämättömien väittämien roiskinta.... Sofia nolasi itsensä täysin. Vai olisiko parempi sanoa, että YIe noIasi?
☝️😆
27.04.2026 22:16
Älä viitsi olla vassari. Tällä palstalla "euron pensasta" (ei siis litran bensasta) möykkäsi tasan vain te äärilaidan mökäporukat. Ilman Orpon hallituksen toimia bensalitra olisi tällä hetkellä eri arvoiden mukaan 20-30 senttiä kalliimpi.
27.04.2026 22:09
Unohdit mainita missä Rydman on mielestäs valehdellut. Vai kopioitko ilman omaa harkintaasi jonkun heimoveIjen öyhötykset?
27.04.2026 21:50
Miksi vastaat olkiukoilla ja abstraktilla tunnepurkauksella aloitukseen? Ei tuo nyt liity mitenkään vasemmiston möläytykseen. Voisit hetken miettiä yleisesti teidän möläytyksiänne ja sitten aivoriihessä yritätte ymmärtää miten typerällä pohjalla teikäläisten vallankumouskiima on.
Ja mikä olisi vallankumouksenne hinta? Satamiljoonaa uutta uhria ja holodomor 2.0? Eiköhän naureta yhdessä tuollaisille aivosprägäreille.
☝️😆
27.04.2026 21:48
Onko Suomessa toiminut mikään kopiointi? Täällä on vähän sellainen tauti, että kaikki mihin kajotaan tuntuu menevän tavalla tai toisella perseeIIeen. Ja sitten syytellään toisia tai olosuhteita.
27.04.2026 21:37
Persut ei luvannut 100000 uutta työpaikkaa ja sen tiedät itsekin... ellet sitten ole ihan menetetty tapaus. Bergbom: "Tässä hallitusohjelmassa luvataan 100000 uutta työpaikkaa". Bergom ei siis sanonut "Perussuomalaiset lupaa 100000 uutta työpaikkaa", eihän? Se oli Orpon lupaus ja se lupaus meni hallitusohjelmaan.
Mutta ihan sama mitä faktat sanoo, te öyhöpeikot ette mahda pakko-oireillenne mitään.
☝️🙄
27.04.2026 21:35
Voisitko pysyä asiassa. Asia on vihervasemmiston valheet. Voisitko ystävällisesti todistaa hyvyytesi, älykkyytesi ja tasa-arvoisuutesi kirjoittamalla edes yhden tietämäsi valheen. Onnistuuko, vai onko valitsemasi larppaus ja öyhötys pakollista käytöstä?
27.04.2026 19:50
4. Lindtman harhaanjohti kansalaisia arvostellessaan sosiaalihuoltoon ja järjestöihin kohdistuneita leikkauksia "kylmäksi ja kovaksi oikeistolaiseksi arvovalinnaksi". Hän jätti kertomatta, että Sdp:n vaihtoehtobudjetissa oli samat leikkauskohteet.
5. Lindtman harhaanjohti kansalaisia ylistämällä Espanjan menestystä. Lindtman jätti kertomatta, että Espanja on saanut huomattavat EU-hillot, n. 160 miljardia euroa, jossa Suomi mukana lahjoittajana.
27.04.2026 19:15
Me, Suomen kansa, nauramme teidän aIemman tason kädeIIisten öyhötyksille.
☝️😆
27.04.2026 18:16
Olisiko se täydellisyyttä vain luulla sellaista?
☝️🤨
27.04.2026 18:15
20 / 120