Vapaa kuvaus

Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.

Aloituksia

327

Kommenttia

2413

1. "Hallitusvastuussa näiden lupausten ja käytännön politiikan välinen ristiriita on kuitenkin herättänyt laajaa kritiikkiä. Yksi keskeisimmistä vaalilupauksista koski polttoaineen hinnan alentamista...."

Tässä sekoitetaan joko tietämättään tai tietoisesti perussuomalaisen politiikan linjaukset, tavoitteet yms. "vaalilupauksiin". Perussuomalaisten lupaus ei ole "vaalilupaus", vaan selkeästi esitetty puolueen olemassaolon perusta, eli miksi PS on olemassa, mitkä on PS:n tavoitteet jne. PS ei lupaa mitään etukäteen, mikä on vielä toteutumatta, vaan lupaa, että tärkeiden asioiden toteuttamisen eteen tehdään töitä.

Esimerkiksi "euron bensa" tai "se ei meille käy" ei ole koskaan, eikä missään ollut Perussuomalaisten vaalilupauksia. Ne vääristeli "vaalilupauksiksi" vasemmiston troIIit. Ihmiset, jotka ei kykene kyseenalaistamaan mitään, vaan nielevät asiat sellaisenaan, kunhan esittäjänä on "ne oikeat" tahot ja jotka tukee omia uskomuksia.

☝️🤨
  2. Erinomaista tietoa annat siinä, miten vasemmistolainen propaganda saa yliotteen ja johtaa uhrinsa harhamaailmaan.

Näin syntyi sinutkin veivannut vasemmistolainen propagandaisku:

Riikka Purra ennen vaaleja esitteli perussuomalaista politiikkaa, jossa kokoomuslainen pienituloisten elintason heikentäminen ei todellakaan käy. Eikä se käy tänäpäivänäkään. Kun hallitusohjelma tuli julkisuuteen, "se ei meille käy" ja toteutuva leikkauspolitiikka nähtiin tilaisuutena hallitusvastaiseen ja persuvastaiseen propagandaan. Mutta kestääkö se lähempää tarkastelua? No ei niin. Olen äXässä ja Facessa murskannut useita teitä propagoijia yksinkertaisella kysymyksellä: "Miten todistat, että se oli vaalivalhe tai petetty vaalilupaus?" Arvaa kuinka monta pätevää vastausta olen saanut? En ainuttakaan. Koska kukaan teistä propagoijista ei pysty vahvistamaan sitä. Se on johtanut siihen tavalliseen reagointiin, eli hyökkäämiseen minua kohtaan, sekä whataboutismiin, kuin myös trendikkääseen korttien lätkimiseen. "Se ei meille käy" -Tiktok-video on yksi erinomainen näyttö siitä, miten vasemmisto viljelee mielivaItaisia syytöksiä ja ammuskelee itseään jalkaan, ja miten jopa moni levittelijä on itse niellyt pidäkkeettä oman propagandansa, jonka uskoo olevan totta. Tee hyvä työ ja selvitä, valehteliko Purra todella, vai onko kyse jostain muusta. Jos pääsi kestää sitä.

Jotta sellaista vasemmistolaisuutta.