Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: elvis, stary cats Suosikkileffat: lasten leffat Lempikirjat: Elämänkerrat Vapaa-aikanani: Lenkkeilen Kotieläimet: Kissa En pidä: talvesta Koulutus: Peruskoulu Ammatti: Kotiäiti/-isä Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

0

Kommenttia

3

1. Meillä tyttö 1v5kk nukkunut nyt muutaman yön "isossa" omassa sängyssä.. Alkuun annoin itse valita missä nukkuu päiväunet,ja ison sängyn valitsi... Sitten vaihdoin pinniksen tilalle ison sängyn(pinniksen meinasin viikonloppuna purkaa varastoon,eli on ollut mahdollista tytön nukkua myös siellä) ensimmäisen yön nukkui pinniksessä ja siitä sitten oma toimisesti siirtyi isoon sänkyyn.. Kyllä meilläkin välillä leikkii iltaisin siellä sängyssä(ei onneksi vaellellut kodissa) oon antanu leikkiä kun nukahtaa kuitenkin sinne sänkyyn... YmmärTääkö puheen "isosta pojasta" tai "isojen poikien sängystä"? Sitä kannattaisi kokeilla jos toimisi(kaverilla oli toiminut)... Mutta jaksamisia ja kyllä se aikanaan siihen sänkyyn sopeutuu(klisee tiedän sen) Ja meillä siis iso sänky meidän huoneessa että tuntee olevansa turvassa vaikka sänky vaihtui.. Viikonloppuna meinasin siirtää sängyn tytön omaan huoneeseen kunhan pinnis purettu ja viety varastoon..