Onko kellään kokemusta Evra-ehkäisylaastarin käytöstä, lähinnä siitä, miten se on sopinut ja onko tullut mitä sivuvaikutuksia mieliala, unettomuus, ahdistuneisuus jne? Itse aloitin sen talvella ja neljä kuuria olen kaikkiaan käyttänyt, mutta aluksi nousi verenpaine ja alkoi ahdistaa, lopetin kuukaudeksi ja aloitin uudelleen helmikuussa. Nyt on 3 kuuria takana ja taas on olo ihan ailahtelevainen; unettomuutta, kireyttä, itkukohtauksia, ahdistuneisuutta, aivan kuten sivuoireiksi on kuvattu Evran käyttöohjeessa. Oletko huomannut samaa? Aiemmin käytin kierukkaa 6 vuotta ja pillereitä sitä ennen, eikä moista ollut. Olisi kiva kuulla muiltakin Evrankäyttäjiltä kommentteja, koska se on ollut markkinoilla vasta niin vähän aikaa, ettei lääkäreiltäkään tunnu löytyvän vielä käyttäjäkokemuksia paljoakaan.
Evra -ehkäisylaastari
Kirsikka
2
4850
Vastaukset
- Venlis
Olen käyttänyt 2 vuotta ehkäisylaastaria ja olen ollut todella tyytyväinen. Mitään mielialanmuutoksia ei ole ilmennyt paitsi normaalin ennen kuukautisia tulevat pienet ailahtlut. Koen laastarinkäytön erittäin millyttäväksi ja helpoksi koska laastari tarvitsee vaihtaa vain viikottain.
itse olen käyttänyt vasta yhden kuukauden laastaria eikä minulla ole mitää noista oireista ja tätä ennen söin 6wee pillereit eikä niistkä tullu mitään oireita.. suosittelisin menee ehkäisyneuvolaan jos ne siellä tietäis asiasta paremmin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302806- 1422636
- 1372197
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162143Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131880Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591394Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311236Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951204Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891172Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381128