aleczendr_ext

aleczendr_ext profiilikuva
Vapaa kuvaus

Olen onnellisuuden, onnen ja menestyksen puolella. Koen olevani historian oikealla puolella. Minut löytää ehkä aikanaan päättäjistä. Koen että ihminen on apina mutta eteenkin ihminen. Olen ihmislähtöinen ihminen. On rakennelma minä, me ja muut(joka toimii kaikissa yhteisöissä). USA ymmärtää sen mutta meidän kuuluisi ymmärtää oman kuttuurin lähtökohdista. Saan aktivismista 0 euroa. Koen kaiken uskon asiana. Esiinnyn mielipiteineni tasan tässä palvelussa jos en erikseen tähän kerro.

Liittynyt 4kk sitten
3 aloitusta · 7 kommenttia
Vaikuttaa siltä että tekoälyä vastaava elävä tyyppi on kaikkein paras mitä löytyy. Konsulttifirmat on kyllä ykkösiä siinä. Kansantalous lähtee nousuun tai on jo lähtenyt mutta ei käytännössä ole mitään hyötyä meille. On vain "me" ja muut. Minä olen muita mutta minä ajattelen myös että on me ja muut. Ne on oikeassa mutta arvot on väärät. Meistä tulee/tulisi eliittiä mutta ei näillä arvoilla. Haistakaa vittu vitun "tasa-arvo" paskat. En ole USA:n hallituksen asialla mutta ymmärrän niitä. Ne on aitoja.
Tasa-arvo on seksuaalivähemmistöjen työkalu jolla ne menestyy paremmin heteroyhteisöissä. Se ei ole juurikaan tarkoitettu heteroille, eteenkään heteroille miehille. Sitä toki myydään kaiken kattavana hyvinvoinnin tuottajana mutta käytännössä hyöty menee feministeille, vahvoille yhteisöille ja vähemmistöille. Trendi osoittaa siihen suuntaan että suomalainen hetero mies mielletään aina joksikin muuksi kuin normaaliksi suomalaiseksi mieheksi. Tämän huomaa esim. (katu)mainoksissa joissa on esillä mustia ja eteenkin musta mies ja valkoinen nainen pariskuntia. Tämän huomaa myös työelämässä kun katsoo mihin suuntaan trendi on menossa. Suositaan woke-tyyliin kaikkia "heikompia" ja väitetään samalla että ne on selvästi suomalaisia heteroja miehiä parempia. Jos kääntää vaikkapa vähän toiseen asentoon seksuaalivähemmistöt ja niiden käyttämät työkalut tasa-arvosta monimuotoisuuteen niin ne näyttää isänniltä ja heterot palvelijoita. Aina kun isäntä käskee niin palvelija tottelee.

Ylistettyjä on seksuaalivähemmistöt ja eteenkin niiden hännystelijät. Sitä olen jo jonkin aikaa miettinyt että miten pitkään tätä samaa sontaa jatketaan ja mikä on mielentila kun asia niin hymyilyttää. Skitsofreniako? Ainakin eliitti(vihervasemmisto ja liberaali oikeisto) hyötyy.

Suomalaiset häviää maailmankartalta ja jos vertaa vaikka saamelaisiin joita suojellaan nyt niin meillä ei ole siihen verrattuna mitään oikeuksia, ainoastaan velvollisuuksia.

Saa senkin nähdä mistä toisen kauden Stubb repii uskottavan puolustuksen puheet kun alkaa miehet häviämään. Sitä ei tunnu kiinnostavan aito uskottava puolustus tai ylipäänsä suomalaiset miehetkään. Se tai seuraava presidentti tulee vielä huomaamaan että meillä monella on moraalinen este puolustaa yliruskettunutta tunkiota nimeltä Suomi.