Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Cokisheppa
Cokisheppa
Cokisheppa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oon 14v ja saan viikkorahaa 12.50e, eli kuukaudessa 50e. Kotitöiksi imuroin kerran kuukaudessa, vien useasti viikossa roskat sekä tyhjennän ja täytän pari kertaa viikossa tiskikoneen
22.06.2026 21:41
Yläaste mun mielestä tosi paljon kivempaa ja ainakin siinä yläasteessa missä oon, on paljon chillimmät säännöt mitä ala-asteella. Myös opettajat on PALJON pätevämpiä, mutta tää on vaan mun kokemus eikä jokasessa yläasteessa oo parempia opettajia mitä siinä ala-asteessa missä olit. Oon saanut myös paljon uusia ihania kavereita! Mullahan ei ala-asteella ollut oikeen ketään kaveria
17.05.2026 14:46
Rehellisesti ei lainkaan. Sääntöjä tai rangaistuksia ei ole ikinä ollut, kotitöitä pitää tosin tehdä, mutta saan siitä kuukausirahaa joten se on reilua sekä minua ja vanhempiani kohtaan.
04.05.2026 09:02
Thänks tsempeistä :) ihan hullun hyvä, että kirjotit LLLMB!!!
29.04.2026 16:59
Thänks, kun oon nyt kuullut ettei keskiarvolla hirveästi väliä ole, niin on alkanut tuntua paremmalta!
29.04.2026 16:58
1 / 1