Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

5

  1. Yläaste mun mielestä tosi paljon kivempaa ja ainakin siinä yläasteessa missä oon, on paljon chillimmät säännöt mitä ala-asteella. Myös opettajat on PALJON pätevämpiä, mutta tää on vaan mun kokemus eikä jokasessa yläasteessa oo parempia opettajia mitä siinä ala-asteessa missä olit. Oon saanut myös paljon uusia ihania kavereita! Mullahan ei ala-asteella ollut oikeen ketään kaveria