tapio.miettinen
Lempikirjat: Kaiken maailman solmut Vapaa-aikanani: Kalastus Kotieläimet: Varis Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kainuu prikaati Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia14 aloitusta · 55 kommenttia
- Widows systeemi saattaa olla ihan hyvä. Minulle tulee ihottuma kun kuulen nimen Microsoft
- Ostin uuden koneen Widows 8.1 sydeemillä. Asennus meni hyvin kunnes latasin Mozilla Firefoxin.
Sitten en ole päässyt nettiin.
Onko tietoa, miten koneen saa nollattua alku (tehdas) asetuksiin? - Tapion e-mail: [email protected]
- Kaksitahtiöljyn käyttö polttoaineen seassa nelitahti moottorissa on täysin turhaa. Kampikammioöljy voitelee laakerit, ja sinne ei polttoaineen seassa oleva öljy pääse. Tuhoontuomittu yritys
- Olen varma ettei roiskevoitelu toimi.
- Täällä Kallavedellä ajettiin ennen Helinin konepajan valmistamilla Kipinä merkkisillä keskimoottoreilla. Kun sen vetäisi käyntiin, huvilat muuttui kaksikerroksiseksi
- B&S moottori on yleensä ruohonleikkurin lujin osa. Vaati, että jokaisen tankkauksen yhteydessä tarkistetaan öljyntaso. Saattaa tuntua liian tiuhalta, mutta jos suosittelen kerran XX Tarkistus saattaa unohtua. Öljyn puute on yleisin syy B&S moottorivaurioihin
- Rellunkulma Ei aivan halvin, mutta kestää, ja toimii
- Osta halpiskaupasta pystyakselinen Hundai 375€ Käy paikalle heittämällä mitoituksen puolesta. Lisää ylempänä
- Tosi! Ostin Rellukulmasta sahan 2 vuotta sitten. Valjaat ovat huonoimmat mitä ole kokeillut , ja saha on suunnattoman painava. Mutta toimii, tehoa riittää, ja on kestänyt. Suosittelen!
- Aivan sama kun laittaa jalopuu ratin Ladaan. Kiva hivellä, mutta kyyti ei parane.
Itse olen vannoutunut "luomujen" ystävä.
Joka lähtee silikoni kierteeseen, pysyy siinä, Korjausta korjausten jälkeen.
Luomut on aina POP - Tutkimuksieni mukaan, kakki käyttäjät ovat entisiä kokeilijoita.
Älä kokeile!
Käräytä myyjät ja jakelijat.
Nollatoleranssi on hyvä.
Jos kaihdat poliisia, saat ilmoittaa anonyyminä minulle. - Hyvät Fibat!
Raparperin näköinen kasvi. Ruttojuuri!
Tulee tosi tuhtia mehua, kun laskee mehuMaijan läpi!
Kun sitä juo, ja pissaa sinkkiämpäriin, niin siitä putoaa pohja! - Näin se on.
Kotimaassa saa helpoiten.
Vaikka turpaan!
Ja matkalipun hinta säästyy - Venäläine, ja kaikki erimaiden ihmiset ovat "hygieenisia" Terve monoa Serenaan.
Ilman pelkoja. Avoimin mielin.
Olen ollut työssä neuvostoliitossa, ja Venäjällä pitkiä aikoja. Ilman pienintäkään ongelmaa.
Ainoat varkaudet, ja vahingonteot. jotka ovat minuun kohdistuneet, on tehty ihan kotimaisin voimin.
Tervetuloa Suomeen Venäläiset! - IFM systeemi on ihan eri juttu. IQAN on optimiotu hydrauliventtiileiden ohjaukseen.
IQAN ohjelmointi on eritittäin yksinkertaista.
Ohjelmoitsijoita löytyy pilvin pimein. - Joskus se menee niin. Mitä kiihleämpään lempi roihuaa, sitä nopeammin sammuu.
- Kuopion Moottorikoneistamo Lukee, ja nollaa vikakoodit. Suosittelen!
- Ira furor brevis est
- Takuu ei korvaa käyttövirhettä.