tapio.miettinen

Lempikirjat: Kaiken maailman solmut Vapaa-aikanani: Kalastus Kotieläimet: Varis Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kainuu prikaati Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
14
Kommenttia
55
- Peugeot 406 hinaussilmukkaHankin hiljattain vm.96 406 dieselin. Aloin auttamaan kaveria hänen autonsa hinaamisessa, mutta vaikeuksia tuli. Ajoneuv21866
- Päältäajettava ruohonleikkuriBrigs&Stratton hajosi öljynpuutteessa. Ostin "yhteensopivan" Hundai merkkisen pystyakselimoottorin. Hyvin sopi paikoille2693
- Punton renkaiden vaihtoLauantaina lupauduin vaihtamaan talvirenkaat tyttöystäväni Fiat Puntoon. Minkä kokoinen on pyöränpultti?3531
- Libreofficen oikeinlukuNäin olen menetellyt, mutta apuva ei ole! En saa toimimaan oikolukua! Entäs sitten? Tälläin neuvoo: Oikeinkirjoitukse8522
- 2345
- Audi 100 90 ilmastoinnin puhallinIlmastoinnilla varustetun Audi 100 vm 90 lämmityslaitteen / ilmastoinnin puhallin lakkasi toimimasta. Onko kellää0320
- 1251
- Volvo BMOnkohan kellään tallessa Volvo BM ratas logoa? Sain leipäni 60 - 70 luvulla Volvo BM tuotteiden myötä. Olisi mukava nä2193
- Edge sivun yläreunaMiten saan "pikkusivun" pois näytön yläreunasta? Näyttö ei ole muutenkaan liian suuri ja nyt siitä menee hukkaan osa.3171
- Uusia kujeitaPäivitin OpenOfficen viimeisimpään versioon. Uutuutena tuli ominaisuus: Asiakirjojen palautus. Sitä sitten tehdään oikei1161
- Omien tietojen tarkistusIlmeni että minun terveystietoja on katsottu asiattomasti. Mistä voi tarkistaa kuka on katsonut niitä?2156
- 0143
- Volvo Penta AQ 125AOnko tietoa, paljonko on jäähdytysnestetilavuus? Pitää varmaan vaihtaa talveksi uudet pakkasnesteet. Onko tietoa, perust0136
- 2111