Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kts777
kts777
kts777
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
866
Kommenttia
12082
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kahden+valtion+ratkaisu+on+se+jota+haluavat+sekä+palestiinalaiset+että+israelilaiset+ainakin+tällä+hetkellä,+koska+yhden+valtion+ratkaisu+tekisi+Israelista+nopeasti+arabivaltion.
Trumpin+malli+on+myös+kahden+valtion+ratkaisu+mutta+aika+aneeminen+ja+vähän+taannoisen+Etelä-Afrikan+bantustan-suunnitelman+kaltainen+onneton+tekele.
19.02.2020 23:00
Kristillisyys+ja+arvokonservatismi+jättivät+mm.+juuri+tuolla+Espanjassa+rumat+jäljet+Francon+aikana+joten+siellä+vastaliikkeen+syntyminen+on+varsin+ymmärrettävää.
19.02.2020 10:37
Olet+väärässä.+Raamatussa+sanotaan+selkeästi+että:
Matteuksen+evankeliumi:
21:43+Sentähden+minä+sanon+teille:+Jumalan+valtakunta+otetaan+teiltä+pois+ja+annetaan+kansalle,+joka+tekee+sen+hedelmiä.+
Ei+se+Jumalan+valinta+ole+mikään+automaatti+vaan+riippuu+siitä,+ottaako+ihminen+sen+vastaan+vai+ei.
valinta+oli+ehdollinen+eikä+suinkaan+perustunut+syntyperään,+vaan+sydämen+asenteeseen:
2.Moos
19:5+JOS+te+nyt+kuulette+minun+ääntäni+ja+pidätte+minun+liittoni,+niin+te+olette+minun+omaisuuteni+ennen+kaikkia+muita+kansoja;+sillä+koko+maa+on+minun.
5.+Moos
11:26+Katso,+minä+asetan+tänä+päivänä+teidän+eteenne+siunauksen+ja+kirouksen:
11:27+siunauksen,+JOS+te+tottelette+Herran,+teidän+Jumalanne,+käskyjä,+jotka+minä+tänä+päivänä+teille+annan,
11:28+mutta+kirouksen,+JOS+te+ette+tottele+Herran,+teidän+Jumalanne,+käskyjä,+vaan+poikkeatte+siltä+tieltä,+jota+minä+tänä+päivänä+käsken+teidän+vaeltaa
12.02.2020 17:55
Soffiina+taas+oikees+täs.
12.02.2020 17:50
Uskovat+kristityt+eli+Jeesuksen+seuraajat:
Luukkaan+evankeliumi:
8:21+Mutta+hän+vastasi+ja+sanoi+heille:+"Minun+äitini+ja+veljeni+ovat+nämä,+jotka+kuulevat+Jumalan+sanan+ja+sen+mukaan+tekevät."
11.02.2020 21:28
Tän+päivän+iltixessä+toimittaja+Seppo+Varjus+myhäilee+partaansa+kokoomuksen+Antti+Häkkäsen+"ramboilulle"+jolla+yritetään+kalastaa+persuilta+äänestäjiä+pois+mutta+vaarana+on+menettää+toisesta+päästä+liberaaleja+kokoomuslaisia+vihreille+joten+homma+on+kuin+entisellä+variksella,+nokka+nousi,+pyrstö+tarttui,+pyrstö+nousi+ja+nokka+tarttui.
Kokoomuksen+kannattaisi+pysyä+ihan+nykyisellä+linjallaan+ja+välttää+sekä+persujen+että+punavihreiden+peesaamista.+Peruskannatus+on+pysynyt+jokseenkin+samana+riippumatta+siitä+onko+puolue+hallituksessa+vai+oppositiossa.+Kaikenlaiset+linjanmuutokset+vaarantaisivat+puoleen+kannatuksen.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006402587.html
11.02.2020 21:24
Dinosaurukset+olivat+kasvaneet+liian+suuriksi+mahtuakseen+arkkiin+eikä+Ukko+Nooalla,+vaikka+olikin+kunnon+mies,++ollut+aikaa+etsiä+poikasia+tai+dinojen+munia+jonnekin+arkin+komeroon+joten+se+oli+sitten+siinä.+
Shit+happens.
11.02.2020 21:19
Laitalahkolaisillahan+on+jos+jonkinlaista+takaporttia+ja+tekosyytä+joiden+mukaan+juutalaisten+ei+tarvitse+uskoa+Jeesukeen+vaikka+raamattu+sanoo,+että:
Ap.t.
4:10+niin+olkoon+teille+kaikille+ja+koko+Israelin+kansalle+tiettävä,+että+Jeesuksen+Kristuksen,+Nasaretilaisen,+nimen+kautta,+hänen,+jonka+te+ristiinnaulitsitte,+mutta+jonka+Jumala+kuolleista+herätti,+hänen+nimensä+kautta+tämä+seisoo+terveenä+teidän+edessänne.
4:11+Hän+on+'se+kivi,+jonka+te,+rakentajat,+hylkäsitte,+mutta+joka+on+kulmakiveksi+tullut.'
4:12+Eikä+ole+pelastusta+yhdessäkään+toisessa;+sillä+ei+ole+taivaan+alla+muuta+nimeä+ihmisille+annettu,+jossa+meidän+pitäisi+pelastuman.
11.02.2020 21:11
Soffiina+taas+oikees+täs.+Raamatun+mukaanhan:
Roomalaiskirje:
2:11+Sillä+Jumala+ei+katso+henkilöön.
Eli+Jumalalla+ei+ole+mitään+suosikkijengejä.
11.02.2020 21:10
Vihaattehan+te+punavihreitä+ateistejakin+ja+yleensäkin+kaikkia+jotka+eivät+usko+prikulleen+samalla+tavalla+kuin+te.
höh
11.02.2020 21:07
Soffiiina+on+Netmissionin+kaataja+ja+helluntaiherätyksen+kauhu.+
Ei+voi+muuta+kuin+peukuttaa!
👍👍
11.02.2020 21:04
Vanhanen+pöllytti+eduskuntaa+ja+varsinkin+sen+äärioikeistolaista+siipeä+ja+kehotti+kunnioittamaan+vanhoja,+arvokkaita+perinteitä+joihin+ei+kuulu+solvaaminen,+maalittaminen,+haukkuminen+ja+muu+persuilu.
05.02.2020 22:32
Ai+tälläinen+tyyppi+on+Arton+idoli+ja+roolimalli?
No+tää+selittää+Arton+kajahtaneisuuden+täydellisesti.+Jeesusleima+vielä+kaiken+kiukun+päälle+kruunamaaan+idiotismin+ruumiillistuman++ja+siinä+se+on+kristillis-ääriooikeistolainen+rasisti.
05.02.2020 22:27
Miksi+yrität+puhdistaa+Pohjoismaisen+vastarintaliikkeen+ja+skinien+mainetta?
Onko+nää+jätökset+niin+tärkeitä+sun+perkeeleen+persupuolueesi+kannatukselle?
05.02.2020 22:19
Ai+Niinistö+on+vasemmistolainen?
No+sehän+sopii+teijän+ääriänkyräoikeistolaisten+maailmankuvaan+jossa+99%+on+vasemmistolaisia+teijän+prosenttiliikettä+lukuunottamatta.
05.02.2020 22:17
Ennustan+sinulle+samaa
05.02.2020 22:11
En+keskustele+terroristipirun+kanssa.
05.02.2020 22:00
Aatelisto+tappoi+vihollisiaan+usein+hitaasti+kiduttamalla+joten+Ranskan+vallankumouksen+ääriänkyräsiipi+mainostivat+giljotiinia+ensimmäisenä+inhimillisenä+teloituskeinona.
:p
05.02.2020 14:55
Mutta+seitsemän+veljeksen+Simeoni+oppi+kertalaakista+lukemaan+saapasnahkatornin+palasesta+kun+teki+pikamatkan+Kuuhun+itsensä+päämestari+Lusifeeruksen+kanssa.
05.02.2020 14:51
Pitääkö+kirjoittaa+nimimerkillä.+
Lippu+kuuluu+ryhmälle,+jota+Trump+ja+Netanyahu+yrittävät+epätoivoisesti+saada+mukaan+suunnitelmaansa+joten+revi+siitä.
05.02.2020 14:45
118 / 605