Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
marco.rantala
profiilit
marco.rantala
marco.rantala
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin! ja onhan se tupakkakin epäterveellistä. Vittu kun oli tyhmä kommentti!! Mitä helvettiä se liittyy tähän asiaan jos joku polttelee takapenkillä. Itse poltan ajaessani ja luulen että se ei ole kenenkään häiriöksi tai sen takia ajele ylinopeutta/alinopeutta. Samalla kun käytän puhelinta on autossani handsfree.. Jos sekin kielletään, niin kai sitten sekin jos autossa on matkustaja niin juttelu hänelle..
19.05.2012 08:13
Itse ajelen yleensä aina vakionopeuden säädin päällä. Autoni mittari valehtelee noin 4km/h ylöspäin joten asetan nopeudeksi noin 5-7km/h enenmmän kuin rajoitus on. Silti näitä "hitaita tuleeperse edellä vastaan koko ajan ja heidän noputensa vaihtelee 10-15km/h koko ajan- Ja auta armias kun tulee ohituskaista vauhti nousee heti reippaasti yli sallitun ettei edelle pääse kuin reipasta ylinopeutta ajamalla. Ja ohituskaistan jälkeen lyödään jarruja päälle ettei vaan ajettais 1km ylinopeutta. Toinen on nämä peltipoliisit johin jarrutetaan reippaasti ennen oli kyse 100km/h tai 80km/h nopeudesta. Nopeus laskee reippaasti alle sallitun. ja sen jälkeen suurimman sallitun nopeuden saavuttaminen taas kestää ikuisuuden. En ymmärrä näitä kaasun polkijoita jotka eivät osaa ajaa tasaisesti, vaan tukkivat tien omalla käytöksellään. Jois näitä ei ohita joskus ylinopeudella vaan jää siihen perään kökkimään on hetken päästä pitkä letka perässä ja jonovaikutuksen takia se kymmenes auto ajelee siellä perässä 60km/h ja edelleen vaan hidastuu, jotka hänen peräänsä tulee. Silloin tulee näitä ylilyöntejä kun jonossa ajavat hermostuvat ja lähtevät ohittelemaan milloin missäkin, mutta eihän tämä jonon kärjessä oleva joka kuvittelee ajavansa niin hienosti ja lakien mukaan ajattele tämmöisiä ,kun hänem mielestään hän omistaa tien siinä missä muutkin. He hidastavat liikennettä väärässä paikassa, hiljentävät nopeutta kun vastaan tulee autoja ja kun tulee suora ja perässä ajavalla mahdollisuus ohitukseen he nostavat nopeutta. Jos siellä liikenteessä vähän ajattelisi muita kuin itseään ja ajattelisi sitä perässäkin tulijaa niin se voisi sujuakin paljon paremmin kuin nykyään. Tuolla tien päällä näkee niin monenlaista kulkijaa ja ajajaa, että ihmettelen että ei enenmmän näitä kolareita tule.
Terv. nim.m 50000km/vuodessa ajava
19.05.2012 06:49
Rahikaisella! Seurustelin noin kymmenen vuotta sitten naisen kanssa 1,5v kunnes niin kuin salama kirkkaalta taivaalta hän sanoi, että ei halua enää jatkaa. Maailma musertui hetkessä, enkä oikein tiennyt mitä olisi pitäny tehdä. Muutin toiselle paikkakunnalle. Hän perässä pari kuukautta sen jälkeen samalle paikkakunnalle. Olemme olleet toisiimme yhteydessä koko tämän ajan, vaik hän on jo kuusi vuotta sitten muuttanu miehen perässä noin 200km päähän. Hän ollut erinäissä suhteissa kuten minäkin. Kunnes tänä keväänä tapasimme yhteisestä halusta. Kaipaan häntä koko ajan. Kunnes hän taas ilmoitti ettei aio jatkaa, vaik välittääkin minusta paljon. En oikein tiedä mitä hän tarkoittaa->kusettaa juoksuttaa minua. Nyt hän ilmoitti että hän on löytäny miehen. Kiva joululahja. pitäisi taas päästää irti, mut tiedän että ensimmaisenä vaikean hetken tullessa hän ottaa minuun heti yhteyttä. Ei oikein tiedä mitä tekisi. Parempi olisi unohtaa, mut mut helpommin sanottu kuin tehty
25.12.2006 11:52
Että 35v kokemuksella ja reservin luutnattina olen kyl tutustunu tähän touhuun jota suomen armeijaksi kutsutaan. Ikävä kyllä
26.10.2006 23:50
Suomalaiste ensimmäisessä tulikasteessa. Eise ole mikään ihme, kun suomen armeijassa ei ole yhtään todellista sotaa käynyttä kouluttajana. Vain näitä pikkupoikia jotka luulee leikkisodalla tulevansa oikeiksi sotilaiksi. Ei onnistu. Pitää olla käytännön kokemusta nykysodankäynnistä +varusteet sitä luokkaa.Ei muualla sodita sillä tavoin kun suomen armeijas opetetaan. Ja suomalaisesta kenraalista tehdään eurojoukkojen komentaja joka tietää sodasta yhtä paljon kuin sika pohjantähdestä. Kuinkaan sitten suu pannaan, kun tulee se tosipaikka ja niitä sinkkiarkkuja rupeaa tänne kotikonnuille tulemaan.
26.10.2006 23:15
Minulle on muutamana kesänä käynyt niin, että ku olen kaveriporukassa ainut joka toimii rakennusalalla ja ole kaiken lisäksi sinkku. Kaverit kutsuu mökilleen, että mitä sä siellä yksin oot lähe tänne otetaan kaljaa käydään kalassa, saunotaan ja grillataan. Mut yleensä kun menen paikalle siellä tarvitaankin ammattiapua johonkin rakennus juttuun, kun tietävät että minulla on autossa yleensä kaikki tarvittavat vehkeet. Viime kesänä kaverilla oli heti kyl töitä, sanoen hei nyt kun tuli ammattiapua, niin mitäs jos vaihdetaan tuo peltikatto tohon ulkorakennukseen. Mitäs siihen sanomaan, muuta kuin niinpä tietenkin. Jäi kaljapullo avaamatta, kun illalla klo 10 asti tehtiin töitä ja seuraavana aamuna jatkettiin. Sen verran vittumainen olin, etä kun isäntäväki oli aamu-unista aloitin jo kuudelta. Sitten kun isäntäväki oli pakosta joutunu herään varhain oltiin otsa kurtus, et miks näin varhain. Sanoin että aamusta se paras on jos kerran töitä tänne on tultu tekemään. Pari päivää siinä meni, kun homma oli valmis. Jäiu omat kaljat juomatta ja kalat onkimatta. No ainakin ruoan sain omista grilli tuomisista, jotka kaverin vaimo kokkas. Ei ole eka kerta kun minulta talkoo apua tarvitaan luullaan vaan että kyl se tekee ruokapalkalla. Nyt kyllä kaverit tietää jo että mitään en tee ilmaiseksi, kukaan minullekaan oo tehny, Enkä kesälomalla ollenkaan. Et sellainen juttu.
21.07.2006 08:56
olis kannattanu jäädä kotiin, eikä mennä uteliaisuudesta katsomaan niin pahoja poikia. Provinssakin OZZY näytti persettä näille Hihhuleille, ja te ette edes ymmärrä pysyä pois. aina vikaa jossakin asias.Lordi kuitenkin teki historiaa, jos se ei kelpaa niin älä mene. mut kun ilmaieksi pääsee, on näköjään pakko mennä
27.05.2006 08:33
Ensin lesbo, Nyt satanisti pian narkkari.V..... Ensimmäinen kerta Kun Suomi on jossakin yliv. niin pitää ruveta arvostelemaan jo kehuajakin.
27.05.2006 08:20
1 / 1