Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
niemimki
profiilit
niemimki
niemimki
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
4
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+vihjeestä,juurikin+se+tanko+on+katsastus+miehen+mukaan+poikki!+Yritänpä+etsiä+tuolta.
18.12.2021 17:55
Katoppa tarkemmin noita muutaman vuoden vanhoja Sprinttereitä ja Vitoja,täysin ruosteessä,ympäriinsä,mutta varsinkin taka ovet,ei ehkä muita vikoja kuin että ruostuvat käsiin
04.11.2014 15:35
Mulla on fiat ducato -02 mallia,eikä ole ollut mitään ongelmia,auto ollut minulla uudesta lähtien
04.11.2014 15:21
Se on kumma asia että pohjoisen kaivoksilla ei mitään ongelmia! Talvivaarassa valtio mukana omistajana,vaikka hallitus toitottaa ettei se kannata eikä tue tappiollisia yrityksiä,mikä Talvivaara on?? Ja mitä tekee vihreät,eivät mitään,joutaisivat lähteä hallituksesta. Koko Talvivaaran päälle pitäisi valaa paksu betoni arkku,loppuisi saastuttaminen
10.04.2013 07:26
Vianorista ei saa apua kun sitä tarvii! Minulla meni Raahessa kuorma auton etu rengas kaupan pihalla,yritin saada Vianorilta apua,ei ollut miehiä,ei ollut työkaluja? Ei auttanut kun soitella ympäriinsä ja viimein pienestä liikkeestä tuli mies jolla oli työkalut ja uusi rengas mukana,kiitos heille,sain kuorman purettua ja pääsin jatkamaan matkaa.Eli se Vianorin hyvyydestä,mutta onnekisi on muitakin liikkeitä
31.10.2012 10:51
1 / 1