Ducato 2,5 D 1996 öljynpainaunturi

Eka ducato

Voisko joku kertoa, mistä löytyy ko Ducaton öljynpaineanturi. Olin juuro auton alla peilien ja lamppujen kanssa, mutta ei osunut kohdalle.

Kävi nimittäin niin, että öljyvaly syttyi ihan yht'äkkiä. Moottorista ei kuulu mitään sivuääniä ja käy nätisti. Minulle kerrottiin, että anturi häikkää. Tilasin uuden, mutta mites vaihtaa, kun ei löäydy paikkaa...

Kiitos avusta etukäteen :)

7

1856

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • foortti

Kyllä sen pitäisi siitä öljynsuodattimen läheisyydestä löytyä, Ducatosta en tiedä mutta yleensä se on lähellä sitä suodatinta.

• Eka Ducato

Kiitti vastauksesta, mutta ei löydy anturaa suodattimen kupeesta. On todella hyvin piilotettu. Minulla on korjauskäsikirjakin, mutta siinä ei ole halaistua sanaa öljynpaineanturasta. Olisiko piilotettu suodattimeen. se on aika outo. Suuri paksu klumppi, missä on letku kupeessa. Muuten näyttää tavalliselta kierrettävältä.

• Eka Ducato

Vielä vähän lisää tuohon autooni. APUA pyydän nöyrimmin, sillä mulla on matkaa kymmiä kilometrejä korjaamolle, eikä tyollaista asuntoautoa oikein viitsisi hinailla sellaisia matkoja. Olen käynnistänyt auton öljyntäyttöroppu auki. Oljy npusee hyvin nokka-akselille, eikä roiski ulos reiästä lainkaa. MYös käyntiääni on hyvä.

• älä osta fiaattia

Ei enää ikinä ducatoa

• Mulla on fiat ducato -02 mallia,eikä ole ollut mitään ongelmia,auto ollut minulla uudesta lähtien

• niijustiinsa

Vaihda menopeliä.............

• RR-15

Minulla on dugato johon tuli sellainen vika että öljyn paine valo ei syttynyt ollenkaan.
      Tarkistin että valon poltin oli ehjä.
      Sitten paine kellon kimpuun. Mutta mistä löytyy???
      Ei ainakaan näiden palstojen vinkkejen prrusteella mistään.
      Auto ylös ja ammatti mies asialle.
      Sieltähän se löyty alhaalta lohkosta laturin takaa.
      Koko homma makso 159e.
      Kello 9.9e termostaatti 42.10e jääh.neste 7.00e työ75e

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      1756
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      128
      1041
    3. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      108
      1014
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      951
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      62
      840
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      50
      739
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      36
      649
    8. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      642
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      637
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      237
      634
    Aihe