Voisko joku kertoa, mistä löytyy ko Ducaton öljynpaineanturi. Olin juuro auton alla peilien ja lamppujen kanssa, mutta ei osunut kohdalle.
Kävi nimittäin niin, että öljyvaly syttyi ihan yht'äkkiä. Moottorista ei kuulu mitään sivuääniä ja käy nätisti. Minulle kerrottiin, että anturi häikkää. Tilasin uuden, mutta mites vaihtaa, kun ei löäydy paikkaa...
Kiitos avusta etukäteen :)
Ducato 2,5 D 1996 öljynpainaunturi
7
1669
Vastaukset
- foortti
Kyllä sen pitäisi siitä öljynsuodattimen läheisyydestä löytyä, Ducatosta en tiedä mutta yleensä se on lähellä sitä suodatinta.
- Eka Ducato
Kiitti vastauksesta, mutta ei löydy anturaa suodattimen kupeesta. On todella hyvin piilotettu. Minulla on korjauskäsikirjakin, mutta siinä ei ole halaistua sanaa öljynpaineanturasta. Olisiko piilotettu suodattimeen. se on aika outo. Suuri paksu klumppi, missä on letku kupeessa. Muuten näyttää tavalliselta kierrettävältä.
- Eka Ducato
Vielä vähän lisää tuohon autooni. APUA pyydän nöyrimmin, sillä mulla on matkaa kymmiä kilometrejä korjaamolle, eikä tyollaista asuntoautoa oikein viitsisi hinailla sellaisia matkoja. Olen käynnistänyt auton öljyntäyttöroppu auki. Oljy npusee hyvin nokka-akselille, eikä roiski ulos reiästä lainkaa. MYös käyntiääni on hyvä.
- älä osta fiaattia
Ei enää ikinä ducatoa
Mulla on fiat ducato -02 mallia,eikä ole ollut mitään ongelmia,auto ollut minulla uudesta lähtien
- niijustiinsa
Vaihda menopeliä.............
- RR-15
Minulla on dugato johon tuli sellainen vika että öljyn paine valo ei syttynyt ollenkaan.
Tarkistin että valon poltin oli ehjä.
Sitten paine kellon kimpuun. Mutta mistä löytyy???
Ei ainakaan näiden palstojen vinkkejen prrusteella mistään.
Auto ylös ja ammatti mies asialle.
Sieltähän se löyty alhaalta lohkosta laturin takaa.
Koko homma makso 159e.
Kello 9.9e termostaatti 42.10e jääh.neste 7.00e työ75e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot24918062Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss7010301Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3216763Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki274536Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai483847Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.753258"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1132923Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen892410MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä201627Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit181526