Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
annrie
annrie
annrie
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Liittynyt 20v sitten
0
aloitusta ·
5
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kiitos korjauksesta,glid se juuri on.Olen kait niin rasvattu että meni kirjaimetkin sekaisin...¤
31.10.2007 18:20
parhaaksi liukkariksi olen kokenut gild-liukasteen,löytyy anttilan kemppariosastolta.tuubi maksaa n.6ekua ja on riittoisa eikä tahraa ja lähtee hyvin suihkussa pois.ainoa negat asia on se tuubi,täytyy pitää pystyssä,etenkin kun alkaa olee vähissä,mutta suosittelen.Toimii hyvin dildossa ja mulkussa,etenkin peppuhommissa lyömätön.ei ole kellekään tullu näppyjä tms.eiku shoppailee....¤
28.10.2007 21:30
Harrastan peppusexiä aina kun joku sitä haluaa,se sopii minulle ja pepulleni.Mitään kiksiä en siitä saa mutta hyvältä se tuntuu, varsinkin kun mies just ennen laukeamistaan kiihdyttää vauhtia ja karjahtaen purkaa lastinsa mun sisään syvälle suolistoon.Sieltä se tulee seur päivänä ulos normalin "tuotteen" kera,ei ole ongelmaa siinä asiassa.jos TOSI iso muna sattuu eteen niin sitte täytyy hetki miettiä,liukkaria käytän toki aina.Peppureiän sormetus ja nuoleminen on tietty ihan kivoja hommia.Kimpassahan tämä laji on ehdoton.
Eka kerta oli jotain 7v sitten,vahingossa jos näin voi sanoa,pienessä pöllyssä baari-illan jälkeen ja huomasin että se olikin kiva laji¤
31.08.2007 19:47
harmi kun ovat homoja,hukkaan menee aikuinen mies
tuolla tavalla.mulla olis parempaa käyttöä heille
13.01.2007 23:58
onpa sulla ihmeellisiä ajatuksia,voin vakuuttaa, että
täysin väärässä olet. Minä olen just sellainen kuin kerroin ja mun asiakkaani eivät etsi nuoria tyttöjä,vaan aikuista naista,kuvittele:sellaisiakin on olemassa. Hyvää joulunjatkoa kaikesta huolimatta...
24.12.2006 18:46
1 / 1