Tykkäätkö että miehesi sorrmettaa peppureikääsi suuseksin aikana?
Entä te naiset jotka pidätte anaaliseksistä kuinka usein sitä harrastatte ja annatteko miehenne laueta perseeseenne?
Miten kiinnostuit kokeilemaan anaaliseksiä?
Kiitos NAISILLE asiallisista vastauksista!
Kyssyisin naisilta
7
7066
Vastaukset
- TikkariLikka
Harrastamme anaaliseksi säännöllisen epäsäännöllisesti, en osaa sanoa miten usein..joskus enemmän ja joskus vähemmän. En anna laueta peppuun. Suuseksin aikana peppuun saa työntää sormea, mutta itse pidän siitä että ihan vähän vain, ei syvälle. Kieli pepussa tuntuu myös todella hyvältä. On pehmeämpi, kosteampi ja miellyttävämmän tuntuinen kuin sormi.
Ensimmäinen kokemukseni anaaliseksistä oli vain "kokeillaan nyt miltä se tuntuu", eikä juurikaan tuntunut hyvältä silloin.- toinen mies
Olen pari kertaa lauennut vaimon peppuun, kun muuta ehkäisyä ei ollut käytössä. Huomasin seuraavana aamuna että rouva oli niin aurinkoinen että oikein ihmettelin ettei ollut yhtään karhea peppuun naimisesta, vaikka saattoi olla vähän hellä. Päättelin että kun tämä sama on pari kertaa tapahtunut, niin kyllä siinä spermassa on jotain endorfiineja jotka pepun limakalvojen kautta imeytyvät naisen verenkirtoon, ja tuottavat hyvän olon. Ja tämä ei ole mikään provo.
- TikkariLikka
toinen mies kirjoitti:
Olen pari kertaa lauennut vaimon peppuun, kun muuta ehkäisyä ei ollut käytössä. Huomasin seuraavana aamuna että rouva oli niin aurinkoinen että oikein ihmettelin ettei ollut yhtään karhea peppuun naimisesta, vaikka saattoi olla vähän hellä. Päättelin että kun tämä sama on pari kertaa tapahtunut, niin kyllä siinä spermassa on jotain endorfiineja jotka pepun limakalvojen kautta imeytyvät naisen verenkirtoon, ja tuottavat hyvän olon. Ja tämä ei ole mikään provo.
Olet näemmä lukenut lehtiä viimepäivinä? On tutkittu, että spermasta imeytyy naisen elimistöön hormoneja, ei endorfiineja (niitä jokainen tuottaa ihan itse) vaan prostaglandiineja. Noin 30 min miehen laukeamisen jälkeen nämä alkavat imeytymään naisen verenkiertoon ja tuovat hyvää oloa tms. Mutta eiköhän sitä spermaa pitäisi olla jatkuvasti saatavilla, jotta näillä imeytyneillä aineilla olisi oikeasti jotain tehoa.
Sperma vaan aiheuttaa monilla naisilla ripulia, että ehkä näiden hormonien sisäänottaminen on emättimen kautta kuitenkin miellyttävämpää...;) - syystä
toinen mies kirjoitti:
pojat sitä keskenään harrastaa..
- mannuli
Kyllä tykkään! Se saa minut ainaki ihan villiksi... Ja samoin silloin kun hän panee minua.
Anaaliseksi kiinnostais kyllä ja saa ajatuksena kiihottumaan (ja olen sitä joskus harrastanutkin) mutta nykyisellä miehelläni on niin suuri kalu ettei olla uskallettu sitä kokeilla, harmi...mutta en kyllä osaa sanoa mikä on saanut siitä kiinnostumaan... Harrastan peppusexiä aina kun joku sitä haluaa,se sopii minulle ja pepulleni.Mitään kiksiä en siitä saa mutta hyvältä se tuntuu, varsinkin kun mies just ennen laukeamistaan kiihdyttää vauhtia ja karjahtaen purkaa lastinsa mun sisään syvälle suolistoon.Sieltä se tulee seur päivänä ulos normalin "tuotteen" kera,ei ole ongelmaa siinä asiassa.jos TOSI iso muna sattuu eteen niin sitte täytyy hetki miettiä,liukkaria käytän toki aina.Peppureiän sormetus ja nuoleminen on tietty ihan kivoja hommia.Kimpassahan tämä laji on ehdoton.
Eka kerta oli jotain 7v sitten,vahingossa jos näin voi sanoa,pienessä pöllyssä baari-illan jälkeen ja huomasin että se olikin kiva laji¤- ---
"Tykkäätkö että miehesi sorrmettaa peppureikääsi suuseksin aikana?"
-noh.. ei oo kyl tullu vastaan mut saaattais se olla ihan ok..ainaki jos se tapahtuis 69:n aikana
"Entä te naiset jotka pidätte anaaliseksistä kuinka usein sitä harrastatte ja annatteko miehenne laueta perseeseenne?"
-mä tykkään siitä tosi paljon! mun nykyinen ei kylläkään:\ annan ihan mielelläni laueta sisään! sehän siitä tekee kiihottavampaa;)
"Miten kiinnostuit kokeilemaan anaaliseksiä?"
-se vaan kävi...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset22717183Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17012219Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El456007Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään644872MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny144805Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.193967Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843595Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1363017S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.2611457- 851031