Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
owashi
profiilit
owashi
owashi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
689
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En ole kusettelemassa ketään, kyllä jokainen saa tehdä sen itselleen.
Peppukaveri mux on tuttavani, muttei tavallisuudessa tee kanssani ufohavaintoja. Vain tämä yksi tapaus oli poikkeus. Kuten huomaatte, hän ei harrasta kuvankäsittelyä, vaan valokuvausta jotka ovat täysin eri asioita.
Enkä ikinä ole edes koskenut tabaciin enkä koske. En ymmärrä kuinka voittekin antautua tällaiselle törkeälle mustamaalaukselle noin helpolla. En kyllä ole monesti elämässäni kokenut näin pöyristyttävää väitettä ja olen valmis luovuttamaan vaikka kainalokarvani labratutkimuksiin niiden tabac-pitoisuuden selvittämiseksi. Näin ollen toivon että nämä perättömät ilkeämieliset juorut ja vaientamisyritykset loppuu tähän paikkaan, kiitos yhteistyöstänne.
25.02.2006 18:00
Mikä ihmeen von Däniken? Itsehän kyllä suosittelen huomattavasti asiapitoisempaa ja luotettavampaa kirjailijaa, Veli-Eino Kekkosta epärealististen huuhaahemmojen sijasta.
Hänellä on lapsuudesta lähtien ollut kokemuksia muukalaisten parissa, sekä ymmärtää heidän sielunelämää tähtitieteellisissä määrin loistokkaammin mitä mikään muu tähänastinen ufologi. Itse pidän Veli-Einoa eturivin asiantuntijana, hän on avustanut muunmuumuassa Juhan af Grannia ja on saanut suositteluja myös Rauli-Leena Luukkaselta. Kekkosenhan tyyliin ei kuulu kaupallisuus ja helppouskoisten höynäyttäminen, mikä on tavallisimmin ideana näissä teoksissa. Viimeisimpien Kekkoshavaintojen mukaan hän oleskelee piilopirtissä Utsjoen tasalla ainoastaan kaukoputken, kynän, paperin ja muonavaraston kanssa ja hän on omistanut elämänsä 24/7 edustamaan ihmiskunnan ja muukalaisten parempaa yhteistä tulevaisuutta.
25.02.2006 17:49
Ihanaa, ihanaa! Olen otettu ja täysin hämilläni näin lämpimästä vastaanotosta nyt kun voittekin pitää minua kaltaisenanne ufobongarina ja uskovana. Ufot todellakin järisyttävät totaalisesti maailmankuvaa kun sellaisen tapaa ensimmäisen kerran. Minulla tuskin on enää mahdollisuutta palata entiseksi itsekseni, olen muuttunut mies!
Viimepäivien kokemukset ovat murtaneet totaalisesti skeptikon luonteeni. Olen alkanut huomata odottamattoman paljon potentiaalisia ufohavaintoja taivaalla, toivon mukaan saan näistä edes yhden taltioinnin tännekin.
25.02.2006 16:41
Ufoillehan on todistetusti Veli-Eino Kekkosen tutkimusten mukaan mahdollista kulkea kaikissa ulottuvuuksissa täysin vapaasti, toisin sanoen kulkea myös ajassa. Mielestäni tämä ei ole mitenkään epäilyttävä mahdollisuus siis!
25.02.2006 16:31
Mutta ei minun kirjoittamani. Olisin kerännyt voimiani pari päivää, mutta koska kaipaatte minua jo ilmiselvästi noin kovasti, niin nähtävästi minun on palattava takaisin palstalle!
Täst' lähin joudun siis käyttämään rekisteröityä nimimerkkiä, enkä käytä laisin rekisteröimätöntä.
25.02.2006 16:26
Söin salaattia runsaasti ollessani ala-asteella, en sen jälkeen. Silloinkin kyllä aterioin lihaa raakana. Mielisin sujauttaa ketut tyttöineen lasipurkkeihin tehden niistä kauniita bonsaikoristeita.
22.02.2006 23:40
Eivät kertoneet :(
Ps. Skeptikkoja ei kuunnella.
22.02.2006 23:12
Yrittäkää nyt päättää uskotteko te kirjoituksiani vai ette. Teillä ei kuitenkaan ole minkäänlaista mahdollisuutta todistaa sanojeni olevan puppua!
Enkä kuitenkaan hae tee tätä huomion tai ärsyttämisen vuoksi. Tiedoillani on suurempia päämääriä joita harva teistä osaa ymmärtääkään, mutta siitä huolimatta pyrin kertomaan kaiken mitään salaamatta...
Totuus on tuolla ulkona.
22.02.2006 23:11
Minähän en missään nimessä käytä Tabacia , enkä itseasiassa edes tiedä tuota koko huonetta, saati olisin siellä ikinä päivääkään oleskellut.
Tämähän on selvää mustamaalausta ja tietojen pimittämistä, asialla ovat varmasti samat tahot mitkä mediaa muuttelevat ja salaavat tietoa ufoista. Itsehän en ole noita kuvia tuonne siis laittanut, vaan ilmiselvästi ja kenen tahansa täysipäisen pitäisi jo tietää sen tehneen HAKKERIT ja kuvien manipuloitsijat!
Asia ei jää tähän, minuahan ette uhkailullanne vaienna vaikka tutkisitte ulosteista ruokailutottumukseni.
22.02.2006 23:01
Kenen tuntemattoman ja epäluotettavan tiedonlähteen kirjoituksia nuo ovat? Eivät ainakaan Veli-Esko Kekkosen, tunnetun ja arvostetun ufotutkijan.
Tämä on selvästikin jotain henkilökohtaista minun ja muukalaisten välillä sillä olin vielä eilen vakaa skeptikko, mutta kuten huomaatte niin kantani on muuttunut täysin. Usko voi iskeä kuin salama kirkkaalta taivaalta ja silloin ymmärtää.
Tiedän kyllä keskuuteemme soluttautuneista muukalaisista jotka tutkivat meitä ja hallitsevat mediaa sekä jopa SUPOa. Hienoa, että edes jotkut tietävät Totuuden.
22.02.2006 21:13
Tarkistapa onko oma lääkityksesi liian pieni?!
Aiheesta ja ufojen yhteyksistä ihmisiin enemmän tunnetun ufotutkijan Veli-Euno Kekkosen kirjoittamassa kirjassa "Ihminen ja äärettömyys". Hankkikaa tämä käsiinne, itse pidän sitä yöpöydän laatikossa raamattuni rinnalla.
22.02.2006 20:27
Lue tämä; Hausdorf, Hartwig, The Chinese Roswell: UFO Encounters in The Far East from Ancient Times to the Present niin tiedät etteivät muukalaiset ole pelkästään Salattuja kansioita. Mielestäni tämä todistusaineisto vaikuttaa sen verran luotettavalta ettei teillä ole varaa sanoa sanaakaan moisesta.
http://ufofinland.org/index.php?id=3&pid=1129
22.02.2006 20:17
Minulla on kyllä omanikin ja kertomani mukaan hänen mielestä minä olen kyllä terveempi kuin monet teistä! En ole ainoa ufoilmiöitä todistanut henkilö, enkä tule olemaan! Odottakaa vain, vielä joskus tekin saatte yllättyä, ettei kaikki ole siltä mitä näyttää. Heitä on keskuudessamme enemmän kuin arvaatte.
22.02.2006 20:11
Epäuskoisuus ei auta yhtään mitään, se ei tee näkemiäni asioita olemattomiksi. Sinulle suosittelisin henkistä kasvamista sen ison sijaan.
22.02.2006 20:06
Mikä teille oikein riittää? Pitääkö minun tuoda eläviä eilieneitä luoksenne taluttaen? Tosin tällä menolla se luultavasti onnistuu odottamattoman nopeasti. Kuulette minusta varmasti vielä pian lisää.
22.02.2006 20:05
Mitä teen tahallani? Mielestäni minun tehtäviini kunniallisena maapallon sekä tulevaisuuden kansalaisena ja totuuden arvostajana kertoa näkemästäni.
Kun joku kerrankin näkee ufon, niin sitten sitä ei enää uskotakaan?
22.02.2006 20:04
Koska et kykene havainnoimaan kymmenmetrisiä taivaalla lentäviä ufoja vaan selittelet niitä leijoiksi tai muuten vain provosoinniksi! Suosittelen itsetutkiskelua ennen kuin tulet muita syyttelemään.
Olen liittynyt ufofinlandin jäseneksi ja suosittelenkin tutustumaan Björn Borgin teokseen
Tosiasioita ufoilmiöstä, jospa heräisit todellisuuteen.
22.02.2006 20:00
Uskoivat tai eivät, niin minä ainakin tiedän! Itsehän en edes osaa lennättää leijaa. Tuollainen skeptikaalisuus turruttaa mielen ja sielun, ei ihme ettette saa kontakteja ufoihin. Miksi ikinä kukaan tahtoisi tehdä aiheettomia ufohavaintoja?+
22.02.2006 19:53
Tässä todiste, että ainoastaan syvästi ja hartaasti asialle omistautuneet voivat tavata näitä. Olen valmis antamaan kaiken haluamanne informaation, kunhan kysytte kohteliaasti ettekä _skeptikaalisesti_!
"Minä uskon itse UFO:jen olemassaoloon( jo yli 20.v) mutta, ikinään en niitä ole nähnyt,vaikka olisin halunnutkin" Jos saisin laitettua hautakiveesi muistokirjoituksen, valitsisin tämän. USKOSI ON HEIKKO.
22.02.2006 19:50
Myönnän olleeni väärässä. Suggestio ja illuusio on pelkkää selitystä. Todellisuudessa nämä asiat ovat keskuudessamme jatkuvasti, pahoitteluni epäilystä.
22.02.2006 19:45
34 / 35