Silmäni ovat auenneet!

Ette usko mitä olettekaan tehneet minun henkisen kehityksen puolesta. Olette avanneet silmäni ja sieluni täysin uudella tasolla! Tänään noin 16:30 - 17:00 tapahtui ilmiselvä ufohavainto, josta sain kiistämätöntä todistusaineistoa avaruusmuukalaisten aluksista sekä heidän vierailuistaan. Raportoin havainnostani myös ufofinlandin sivuille. Tässä kirjoittamani raportti ja sydämelliset kiitokset vielä teille! Olen varma, että skeptikon luonteeni vuoksi ufot näyttäytyivät minulle todistamaan olemassaoloaan.

"Olin sukulaisteni ja ystävieni vuoksi saapunut vierailulle Ouluun 21. päivä Helmikuuta 2006 ja saapunut seuraavana päivänä (22. päivä) toverini jota muxiksi kutsutaan luokse kyläilemään. Kahvikupposen jos toisenkin hörpättyämme silmäilimme ikkunaan ja huomasimme epäilyttävän lentävän esineen kerrostalojen välissä. Nappasimme nopeasti muutaman valokuvan joista tässä parhaimmat:
http://bugi.no-ip.org/muximz/2006-02-22/

Tapahtumapaikkana Kaijonharju, sijainti noin 65°02'42" N ja 025°29'00" E
ufon etäisyys kamerasta on noin 500 m ± 75 m. Odotan kuumeisesti yhteydenottoanne. Kaikkia ufohavaitsijoita yhdistää jokin tekijä!"

ONKO MUILLA KOKEMUKSIA TAI NÄKÖHAVAINTOJA TÄSTÄ SAMAISESTA AVARUUSALUKSESTA?! Henkilökohtaista intternetkirjepostia saa laittaa osoitteeseen [email protected]

28

4401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamerasi oli varmaan suggestiossa.

• Myönnän olleeni väärässä. Suggestio ja illuusio on pelkkää selitystä. Todellisuudessa nämä asiat ovat keskuudessamme jatkuvasti, pahoitteluni epäilystä.

• epes

jos tuo oli feikki niin mikä, meinaan kun olen sinun juttujasi silmäilly! Mutta muista ei kaikki otokset ole pilailu tarkoituksella tehtyjä!Olet sairas tyyppi jos nuo otokset ovat tekemällä tehtyjä, mutta jos ovat aitoja niin OK !

• Aitoja ovat, sen lupaan ja vannon.

• M-12

Jos pitäisi lähteä kuvia arvioimaan niin sanoisin kuvissa olevan lentävän esineen olevan leija. Vaikea sinänsä sanoa pelkästään kuvien perusteella mikä on kyseessä. Et tainnut mainita mihin näköhavainto päättyi, mikä sinänsä on aika tärkeä tieto. katosiko esine ylös, alas vai sivulle. Pienikin tuuli voi saada leijan lentelemään nopeasti ja tekemään nopeita käännöksiä.

• öölyläinen

Pojat vois vähentää sitä imppaamista, niin ei tarttis hävetä teitä...!!!

• kylläkin

Leijalta.
      Eikä ufolta.

Ja nuo oranssit "siivet" ovat kyllä aika erikoiset.
      Muutenki näyttää pahasti feikiltä. :/
      Ihmettelen kylläkin, että miksi ihmeessä haluisit tehdä feikin ku ei siitä itse mitään hyödy.

Mutta jos tosiaan on aito, mitä jostain syystä en usko...
      Niin, erikoinen alus kieltämättä.

• Oletteko todellakin noin harhaan menneitä skeptikkoja? Tällaista tapahtuu päivittäin, ja te suljette silmänne ja kuvittelette ne leijoiksi?! Kuka ihme edes lennättäisi leijaa tähän aikaan vuodesta, paitsi toisella puolella maapalloa.

Tiedätkö sinä sitten millaiset siivet ufoissa on? Minä tiedän nyt.

• epes

leijaksi minäkin sen katsastelin, mutta jos se häipyi yläilmoihin hallitusti niin ehkä se oli jokin muu? Jos OW voisi vähän valottaa asiaa? Mutta jos hän yrittää pitää meitä pilkkanaan todistaakseen jotain ("skeptikaalista"),niin haistakoon jätkä pitkän huilun! Minä uskon itse UFO:jen olemassaoloon( jo yli 20.v) mutta, ikinään en niitä ole nähnyt,vaikka olisin halunnutkin ,mutta muutama lähipiiristäni on kyllä luotettavan havainnon tehnyt!

• epes kirjoitti:

leijaksi minäkin sen katsastelin, mutta jos se häipyi yläilmoihin hallitusti niin ehkä se oli jokin muu? Jos OW voisi vähän valottaa asiaa? Mutta jos hän yrittää pitää meitä pilkkanaan todistaakseen jotain ("skeptikaalista"),niin haistakoon jätkä pitkän huilun! Minä uskon itse UFO:jen olemassaoloon( jo yli 20.v) mutta, ikinään en niitä ole nähnyt,vaikka olisin halunnutkin ,mutta muutama lähipiiristäni on kyllä luotettavan havainnon tehnyt!

Tässä todiste, että ainoastaan syvästi ja hartaasti asialle omistautuneet voivat tavata näitä. Olen valmis antamaan kaiken haluamanne informaation, kunhan kysytte kohteliaasti ettekä _skeptikaalisesti_!

"Minä uskon itse UFO:jen olemassaoloon( jo yli 20.v) mutta, ikinään en niitä ole nähnyt,vaikka olisin halunnutkin" Jos saisin laitettua hautakiveesi muistokirjoituksen, valitsisin tämän. USKOSI ON HEIKKO.

• epes
        Owashi kirjoitti:

Oletteko todellakin noin harhaan menneitä skeptikkoja? Tällaista tapahtuu päivittäin, ja te suljette silmänne ja kuvittelette ne leijoiksi?! Kuka ihme edes lennättäisi leijaa tähän aikaan vuodesta, paitsi toisella puolella maapalloa.

Tiedätkö sinä sitten millaiset siivet ufoissa on? Minä tiedän nyt.

kyllä palstalaisten epäuskosta sinua kohtaan tässä asiassa, saat syytää vain itseäsi!!! Sitäpaitsi voihan leijan lennätyksen aina järjestää ,jos niin ilkeyksissään haluaa!!!

• epes kirjoitti:

kyllä palstalaisten epäuskosta sinua kohtaan tässä asiassa, saat syytää vain itseäsi!!! Sitäpaitsi voihan leijan lennätyksen aina järjestää ,jos niin ilkeyksissään haluaa!!!

Uskoivat tai eivät, niin minä ainakin tiedän! Itsehän en edes osaa lennättää leijaa. Tuollainen skeptikaalisuus turruttaa mielen ja sielun, ei ihme ettette saa kontakteja ufoihin. Miksi ikinä kukaan tahtoisi tehdä aiheettomia ufohavaintoja?

• epes
        Owashi kirjoitti:

Tässä todiste, että ainoastaan syvästi ja hartaasti asialle omistautuneet voivat tavata näitä. Olen valmis antamaan kaiken haluamanne informaation, kunhan kysytte kohteliaasti ettekä _skeptikaalisesti_!

"Minä uskon itse UFO:jen olemassaoloon( jo yli 20.v) mutta, ikinään en niitä ole nähnyt,vaikka olisin halunnutkin" Jos saisin laitettua hautakiveesi muistokirjoituksen, valitsisin tämän. USKOSI ON HEIKKO.

tämä minuun liityy,
        Jos saisin laitettua hautakiveesi muistokirjoituksen, valitsisin tämän. USKOSI ON HEIKKO.
        -.jos en ole nähnyt ,niin en ole nähnyt,mitä se minun uskooni vaikuttaa!!

• epes kirjoitti:

tämä minuun liityy,
        Jos saisin laitettua hautakiveesi muistokirjoituksen, valitsisin tämän. USKOSI ON HEIKKO.
        -.jos en ole nähnyt ,niin en ole nähnyt,mitä se minun uskooni vaikuttaa!!

Koska et kykene havainnoimaan kymmenmetrisiä taivaalla lentäviä ufoja vaan selittelet niitä leijoiksi tai muuten vain provosoinniksi! Suosittelen itsetutkiskelua ennen kuin tulet muita syyttelemään.

Olen liittynyt ufofinlandin jäseneksi ja suosittelenkin tutustumaan Björn Borgin teokseen
        Tosiasioita ufoilmiöstä, jospa heräisit todellisuuteen.

• epes
        Owashi kirjoitti:

Koska et kykene havainnoimaan kymmenmetrisiä taivaalla lentäviä ufoja vaan selittelet niitä leijoiksi tai muuten vain provosoinniksi! Suosittelen itsetutkiskelua ennen kuin tulet muita syyttelemään.

Olen liittynyt ufofinlandin jäseneksi ja suosittelenkin tutustumaan Björn Borgin teokseen
        Tosiasioita ufoilmiöstä, jospa heräisit todellisuuteen.

on pilaa, kasva isox!

• epes kirjoitti:

on pilaa, kasva isox!

Epäuskoisuus ei auta yhtään mitään, se ei tee näkemiäni asioita olemattomiksi. Sinulle suosittelisin henkistä kasvamista sen ison sijaan.

• Dr. Eunus

Jätkä väittää vakavalla naamalla "paskapaperia" UFOksi! Ihan tosi...lopettakaa se FUCKing imppaaminen...!!!

• jeuh

mitä mitä???, eikö jampat katso ollenkaan kun Suomen jääkiekko Olympiajoukkue pöllyyttää USA:a...täällä vaan ufoloista jankataan samaan aikaan! prkl :)

• lololl

vit*u.!

• jäällä
        lololl kirjoitti:

vit*u.!

jokun liitovarjon tapaisen laitteen lentoa näyttäisi olevan.
        leija se ei ole, koska atäisyys 500 metrin luokkaa.
        ow tarkistahan tietosi pallosalamasta; kuinka tieteellisesti se on todistettu.

• jampaz
        jäällä kirjoitti:

jokun liitovarjon tapaisen laitteen lentoa näyttäisi olevan.
        leija se ei ole, koska atäisyys 500 metrin luokkaa.
        ow tarkistahan tietosi pallosalamasta; kuinka tieteellisesti se on todistettu.

järven jää, liitovarjo ja lumilauta plus ohjastaja.. joita ei kuitenkaan näy mutta uskoisin näin olevan

• +OW
        jampaz kirjoitti:

järven jää, liitovarjo ja lumilauta plus ohjastaja.. joita ei kuitenkaan näy mutta uskoisin näin olevan

Ei ohjaajaa, ei ristin sielua.. ufot siis asialla. Mikä asiassa on vielä epäselvää?!

• LOLLOLOLOLOOOO

eijumalauta, pikkukakara lennättää leijaa / photoshoppailee ja toivoo saavansa muutaman torvelon koukkuun ja näin ollen kieltää koko maailman kokemukset ufoaluksista.

jep, jo joku uskoo sun leijan olevan juhan af pikku lentoreissulla lähisiwaan, miljoonien ihmisten havainnot kautta maailman ovat potaskaa.

olet säälittävä, pikkuvanha neiti.
      kirjakielellä kirjoittelu ei tee sinusta neroa.

• +OW

Väitätkö, että kaikki miljoonapiljoonaa ufohavaintoa on potaskaa?! NOT. Tämä on yksi täysin yhtä uskottava ja todellinen havainto mitä kaikki niistä! Suosittelisin tarkastelemaan taivasta avoimin silmin ja mielin, niin näet ufoja enemmän kuin arvaatkaan!

• Ratioohjattava

Kävin kyseisenä aikana lennättämässä vanhaa zakiani. Jos ufoksi haluat kutsua niin ihan miten vain:)

• Vierailija

se olin kylläkin minä. olen kotoisin planeetalta xirkom ja tein kartoituslentoa meedioista ja henkisesti korkeampikykyisistä kun tulin kuvatuksi =(

• Niimpä juu

Ottasit paremmin kuvat niin saataisiin selvitettyy helpommin ja yksinkertasemmin, onko se aito, kun ei tollasesta pikselimössöstä saa nii oikeen selvää.

Tai ottasit kaveriltas lainaan videokameran jolla saat kuvattua ufosi vielä Kirkkaimmil ReSOLuuTioil "hauskat kotivideot ohjelmasta toi loppulause" ^^

Mutta pidä mukana videokameraa samantapasesti kuin amerikkalaiset pitää useat niistä mukana kokoajan videokameraa, että saadaan lisää todisteaineoistoa tästäkin maailmasta ^^.

Itse olen nähnyt omat oikeat ufoni omilla silmillä ja en tiiä onko tuo aito, mutta en mene sanomaan mitään.

Ufo - Unitentified flying object.

• Tokihan otan parempia kuvia kunhan keksisin mistä saisin tarpeeksi varaa kameran ostamiseen tai kuinka kuvata taivaalla kaukana lentävää kohdetta yleensä hyvin pimeässä :| Se ei ole katsos niin helppoa kuin luulisi.

Mielisin myös nähdä näistä sinun paljon paremmista ufohavainnoista otoksia, sellaisia kun on jostain syystä äärimmäisen vaikea löytää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5630
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2467
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      270
      1802
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1707
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1546
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1446
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1281
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      332
      1245
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      343
      1242
    10. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1225
    Aihe