Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tmakinen
tmakinen
tmakinen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Liittynyt 27v sitten
0
aloitusta ·
106
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Macbook taitaa olla noissa kuvailemissasi tehtävissä kuin kala vedessä.
itse ostin tälläisen 3vk sitten ja onpa noi mun windows koneet (4kpl) saaneet olla aika rauhassa sen jälkeen.
Tässä on kivat softat mukana just noihin "multimedia" hommiin...kamerat kännyt tulostimet yms tunnistui ilman vaivaa...akkukin kesti testatessani langatonta verkkoa käytettäessä naftisti yli 5tuntia joten lankaverkolla vois päästä valmistajan lupaamaan 6tuntiin...joka koneen "potku" huomioiden on aika hyvä saavutus...
Niin ja jos "pakko" jotain windows softaa ajaa niin saapi tähän windowssinkin asennettua...
02.08.2006 14:33
no joku pasianssi vois mennä :)
23.07.2006 08:53
koita nyt vähän rauhoittua
22.07.2006 14:28
Tämä Seppo muistuttaa elävästi palstamme painajaista
hp-gurua. Vähän on kuitenkin juttu muuttunut. Eli
olisko a) saanut naista b) hp hajonnut c) saatu lääkitys kohdalleen...
Eli Seppo älä nyt vaahtoa siellä. Nämä on kuitenkin vain koneita ja laitteita jopa paskoja kaikki...
Ja jos nyt otat jonkun koneen "kuninkaaksi" niin vuoden päästä se on hikinen paska..paremmalla koneella siihen voi mennä jopa 2 vuotta.
22.07.2006 07:58
että laitteessa on sisään rakennettuta 10/100 "lankaverkko" ja 54megabittinen langaton verkko.
eli saat koneesi kiinni esim adsl modeemiin tai lähiverkkoon joko langalla rj45 ;) tai sitten langattomasti...
512 ei ole paljoa vaan käytännön minimi
14.07.2006 19:16
Ensiksi viittaisi vahvasti, että koneesi kuumenee liikaa joten putsaa ilmanvaihto kanavat esmes paineilma spraylla.
Jos amd64 lappari niin hommaa crystalcpuid ja laske vähän jännitteitä.
toinen asia on sitten se, että pinnacle on aikalailla paska softa...hae siihen ainakin kaikki päivitykset..saattaapi pysyä minuutin kaks pystyssä
t timppa a.k.a ukkeli
14.07.2006 17:51
6 / 6