pelikone hakusessa

itiootti tietokoneiden suhteen

Apple PowerBook G3 500MHz läppäri
256Mt keskusmuisti
6 Gt kiintolevy
Sisäinen DVD-asema
14,1" näyttö
Akku (huono) laturi



Mukaan ohjekirjat, palutusmedia (OS9) jne. Kaupanpäälle: Uusi Suomenkielinen OS 10.2 Käyttis valmiiksi asennettuna, Retail paketti


siis olen tyhmä näissä asioissa joten kertokaapas minulle sopisiko tuo pelikäyttöön kone on siis käytetty ja siitä ei ole muuta kuin nuo tiedot

8

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 98789

      hyvin pasianssin ja miinaharavan pelaamiseen.

      • itiootti tietokoneiden suhteen

        kiitos tiedosta olisiko sitten mitään ehdotusta/linkkejä mikä kone ja uuski kelpaa tietysti mutta ei hirvee kallista ehkä maximissaan joku 1500€


      • 1stMacFinn
        itiootti tietokoneiden suhteen kirjoitti:

        kiitos tiedosta olisiko sitten mitään ehdotusta/linkkejä mikä kone ja uuski kelpaa tietysti mutta ei hirvee kallista ehkä maximissaan joku 1500€

        http://store.apple.com/Apple/WebObjects/fistore

        Tuolta vaikka MacBook, joka on tuon iBookin monta vuotta nuorempi malli.

        Tietysti pitää kysyä, että kun pelikonetta haetaan, miksi kannettava? Nehän nyt siis EI ole pelikoneita noin ylipäätään.


      • itiootti tietokoneiden suhteen
        1stMacFinn kirjoitti:

        http://store.apple.com/Apple/WebObjects/fistore

        Tuolta vaikka MacBook, joka on tuon iBookin monta vuotta nuorempi malli.

        Tietysti pitää kysyä, että kun pelikonetta haetaan, miksi kannettava? Nehän nyt siis EI ole pelikoneita noin ylipäätään.

        koska se vie vähemmän tilaa ja minulla ei ole tilaa ja en käytä konetta pelkästään pelaamiseen ja tarvitsen matkoilla konetta.

        voiko sillä applella pelata eikös siinä ole joku muu käyttöjärjestelmä kuin windows???????


      • 09878909
        itiootti tietokoneiden suhteen kirjoitti:

        koska se vie vähemmän tilaa ja minulla ei ole tilaa ja en käytä konetta pelkästään pelaamiseen ja tarvitsen matkoilla konetta.

        voiko sillä applella pelata eikös siinä ole joku muu käyttöjärjestelmä kuin windows???????

        Asus A6JA YONAH 1.66G/512/80/XP PRO 15.4" Glare Type TFT (WXGA) - kannettava tietokone.

        # Yonah Dual Core T2300 1.66G
        # ATI MOBILITY™ RADEON® X1600 256MB
        # 512MB DDRII 533 (512*1)
        # 80GB HDD
        # 8X DVD DUAL DL
        # WLAN 802.11g
        # Win XP Pro
        # Laukku ja hiiri
        # Bluetooth
        # DVI
        # 1.3M Videokamera integroitu
        # Paino 2.85Kg
        1400e

        TAI


           Fujitsu Siemens AMILO Pi 1556-20 - kannettava tietokone.

        # Processor Intel Core Duo T2400 (1,83Ghz).
        # 15,4" WXGA (1280x800) Crystal VieW.
        # 1024MB DDR (2 x 512MB, 533Mhz).
        # nVidia Geforce GO 7600, 256Mt GDDR2.
        # 120Gt SATA.
        # Battery: Li-Ion.
        # Akun kesto n. 2h.
        # Dual Layer DVD /-R.
        # Audio AZALIA Codec with S/PDIF.
        # LAN 10/100/1000.
        # WLAN Intel 3945ABG WLAN.
        # Card Reader 4 in 1.
        # Modem 56k V92.
        # Paino > 3,1Kg.
        # Liitännät: 3 x USB 2.0, Firewire, 1 x ExpressCard, 1 x S-Video, DVI, 2 x Audio.
        # Silent Mode.
        1400e


        Suosittelen Asusta lisämuistilla.


    • no joku pasianssi vois mennä :)

    • Juracaa

      toihan on vanha kone... Nykyään on applelta vaikka halpa macbook; 2ghz intel core duo, 512mt ram(kantsii lisätä 1GB:hen), 10.4 ja muuta

      • 7897789

        Macille löytyy huonosti pelejä, tehot eivät riitä ja Macbookissa vain 13 tuuman näyttö. Ja ovat vielä kalliita PC-koneisiin verrattuina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1840
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      651
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      579
    9. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    10. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      485
    Aihe