a.juzka
Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää!
Sähköpostiosoite: [email protected]
Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia48 aloitusta · 4262 kommenttia
- Täälläpäin vielä joka päivä pakkasta ei pääse ikkunoihin kiinni vielä.
- Minulla tänään saunailta ja lottonumeroiden tarkistus.
- Oliko kiva konsertti, entäs jatkot oliko kivat?
- Hui, pois jäältä.
- Ja sitten aurinkolasikauppaan?
- Jumalauta tätä touhua nykyään, Lapset saavat pelätä kouluissa...
- Kun olin lähdössä hakemaan pajunkissoja sain tiedon että tytärpuolen koulussa jokin hätätilanne Oulussa. Hän on laittanut tekstiviestin tullut että ovat jossain lukitussa luokkahuoneessa. Odottelen tilanteen selviytymistä...
- Paranemisia sinulle. Muista juoda paljon.
- Nykykäsityksen mukaan viha ja katkeruus antavat energiaa.
- Jaa, että kyläreissu. Minä lähden kauppaan ja pajunkissoja hekemaan, heippa.
- Joo sama oon, heh heh mukava tyttö. En ole kirjoitellut kun on ollut muuta tekemistä, nykyisin taas jo ehtii. Vaikka olisihan tuota tekemistäkin, vanhassa mökissä...
- Jep, mökillä tartteis kans käydä, minun perikunnanmökki on noin 60km päässä. Kiva aloittaa mökkikausi.
- Niin, kyselen ihan uteliaisuuttani. Mulla on vielä hakusessa tämä joutonaisena oleminen. Kai tähän pikkuhiljaa tottuu ja keksii mukavia tekemisiä päiviensä iloiksi. Eläkeputkessa pötköttelen ja tällähetkellä vahdin talitinttien ruokintaa, en halua eettä tikat syö kaikki tinttien ruuat. Hakekoot tikat käpyjä ja naputelkoon niitä.
- Täällä paistaa aurinko täydellä terällä. Ja tänään tulee kiva sarja telkkarista ykköseltä, Muukalaiset keskellämme. Olen seurannut, se on englantilainen sarja jossa sota varjostaa pikkukylää.
- Voi sulla onkin kivaa tiedossa. Itse ajattelin hakea pajunkissoja tänään. Ne olisi niin kauniita tulppaanikimpussa, mutta kun ne alkaa siementämään vedessä, hym...kai pitää keksiä mihin ne laittaisi.
- Mulla on kans sähköpyörä, vielä kuitenkin puojissa kun tiet ovat jäässä vielä. Crosstrainerilla teen välillä pyrähdyksen. Se on ikkunan vieressä niin saapi katsoa maisemaa samalla.
- Hui, heti pois jäältä ai niin verkot, menetkö veneellä ja onko jo venekeli jossakin? Täällä järvet ovat vielä umpijäässä. On se kivaa vasaralla naputella. Minulla on ollut projekti, nyppinyt nauloja vanhoista saunan paneeleista, polttopuiksi tulevat. Ja linnunpönttöjä aion tehdä tänäviikonloppuna.
- Minä tunnen olevani tuhat vuotta vanha. Samanikäinen seitojen kanssa.
- Minä valitsen tämän. Kaunis laulu ja kaunis suomi.
https://www.youtube.com/watch?v=AAjCf9RGjQc - Autolla ajelu ilman varsinaista päämäärää ja radion kuuntelu on meidänkin harrastus. Usein perjantai- tai lauantai-ilta ajellaan vaan ja kuunnellaan musiikkia, katsellaan luontoa ja jutellaan. Sitten käydään katsomassa entisiä treffipaikkoja ja ränsistyneitä tanssipaikkoja missä kävimme seurusteluaikana. Muistellaan Kirkaa ja sitä miten me seisoimme vastakkain ja pidimme molemmista käsistä kiinni. Olimme silloin 18 vuotiaita. Ja kumma että sen saman tunteen voi vieläkin kokea. Joskus kierrellään katsomassa entisiä työpaikkojemme jäänteitä ja vanhoja kouluja. Muistelemme mitä nuorena tehtiin ja mitä tapahtui....yhteiset muistot hyvät ja pahat yhdistävät...