a.juzka
Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää!
Sähköpostiosoite: [email protected]
Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia48 aloitusta · 4262 kommenttia
- Voi kun kaunis laulu. En ollut kuullut ennen. Mukava tutustua sinuun "siilenä" ja myös teihin kaikkiin 60 palstalaisiin. Osan nimimerkeistä muistankin jo 50 palstalta.
- Kiitos. Ihana laulu. Ihana Tapani. Yksinkertaiset sanat ja kertovat niin paljon.
- Ja minä en taida enää viitsiä kirjoitella tälle palstalle kun heittää jatkuvasti vastaukkset tuplana. Outo systeemi. Tosi vaikea tietää mihin kohtaan pitää kirjoittaa, lisää kommentti, kommentoi, vai kirjoita vastaus... Ja mainokset vissiin jumittaa kun siviuei suostu menemään alas vaikka painaa end nappulaa. Koko ajan pitäis olla rormella hiirellä pyörittämässä. Sormeen tässä saa kohta kuluman ja liikarasituksen... lähden testaamaan uutta kävelysovellusta.
- Kiitos vinkistä aloittajalle. Nyt on minullakin harjoitusohjelma ladattuna kännykkään. Pitääpä alkaa opettelemaan käyttää sitä. Käsittääkseni sitä painetaan päälle kun lähdetään liikkeelle. Näyttääköhän se sitten kartan missä oon kulkenut. Mukava opetella uutta.
- Kiitos vinkistä aloittajalle. Nyt on minullakin harjoitusohjelma ladattuna kännykkään. Pitääpä alkaa opettelemaan käyttää sitä. Käsittääkseni sitä painetaan päälle kun lähdetään liikkeelle. Näyttääköhän se sitten kartan missä oon kulkenut. Mukava opetella uutta.
- Voi ei, nyt tuli ikävä omaa koiraa. Minulla oli kymmenen vuotta sitten suloinen pieni ruskea villakoira nyyh..
Loppukuusta menen hoitamaan siskon spanielia ja kissaa viikoksi kun hänen perhe menee matkoille. Kivaa vaihtelua asustaa viikko siellä ja vaellella koiran kanssa :) - Minullakin on muuten polkupyörä missä akku.
- Komea kappale Tapanilta. Ja kiva kun löytyy positiivisia ihmisiä täältä kuuskymppisistä. Joulukuussa tuli 60 täyteen meikäläisellä. Ja hieman arvelutti että minkälaista porukkaa täällä.
- Ei oo ikinä liian myöhäuistä. Minä en osaisi kyllä justsa nyt päättää minkä otan kun se riippuisi vähän myös siitä tulevasta aviomiehestä, että onko tumma vai vaalea, nuori vai vanha, missä tavattu yms.... Hih hih
- Joo niinpä onkin. Edit Piafhan se siinä.
- Joo niinpä onkin. Edit Piafhan se siinä.
- Kaunis laulu, mutta ihmettelen miten tää laulu on ollut suosittu häävalssiksi, kun siinä puhutaan erosta. Minkähän sitä nyt valitsisi jos olisi ajankohtaista. hih hih
- Voi että oli ihana. Piti ihan kuunnella useita hänen esityksiään.
- Kun rakkaus on molemminpuolista ei sen parempaa voi olla maailmassa.
- Musiikki oli todella hienoa ja liikuttavaa mutta laulajan äänestä en pidä. Jotenkin ihan pelottavan kuuloinen ääni. Kun kuuntelee silmät kiinni niin tulee joku sairas ihminen mieleen...hui
- Tykkäsin laulusta.
- Tykkäsin laulusta.
- Varmasti ihanat sanat laulajalla. Harmi kun en osaa espanjaa kuin muutamia lauseita ja sanan sieltä täältä. Ruotsissa nuorena asuessani ystävystyuin chileläisten kanssa silloin lähes 40 v sitten. Ja aina espanjaa kuullessa muistelen heitä.
- Paula on kyllä paras. Tykkään kovasti hänen äänestään. Tässä vähän harvinaisempi Paulan laulu, jossa myös mainitaan rakkautta. Itse olen pohjoisemmasta ja maastot mäkisiä ja siksi tykkään ihan lapin lauluista mutta tämä on jotenkin silti kiva. Arvostusta suomalaiselle miehelle saisi kyllä oolla enemmän yleensäkin.
https://www.youtube.com/watch?v=ztqdaMzFChg - Lunta sataa ulkona ja ylearenasta katson perjantaina tullutta Hakekaa kätilö sarjaa.