Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. a.juzka
                                                1. Keskustelu24
                                                2. a.juzka

a.juzka

a.juzka profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää!

Sähköpostiosoite: [email protected]

Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm

Kotimaa: ---
                                                Koulutus: ---
                                                Ammatti: Muu
                                                Siviilisääty: ---
                                                Lapset: ---

Liittynyt 20 v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                48 aloitusta · 4262 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Jep. Minä otatin silikoonit, mutta siis ne on silmissä. Silikoniset implantit silmissä...02.05.2014 13:47
                                                • Justsa ennen vappua näin että teiden varsia siivottiin isommalla porukalla. Sitten kiinnitin huomiota että ne siivoojat oli kaikki tosi reippaasti yli viiskymppisiä. Nuorisoa ei näkynyt yhtään. Hävetti oikein nuorten puolesta katsoa kun ihan harmaapäiset eläkeläiset teki raskasta työtä. Ja mistä tietää vaikka se siivous oli jonkun urheiluseuran tempaus, mutta ne urheilijat lähetti sinne omat vanhempansa tai isovanhempansa puolestaan...joku vapaaehtoishomma se oli kuitenkin...02.05.2014 13:45
                                                • Aika harvalla minunkaan kavereista on skypeä. Toivottavasti se yleistyy toi skypen käyttö. Ainakin jostain luin että videoblokkaaminen lisääntyy. En ainakaan itse aio sellaista alkaa ihan näillä näkymillä. Se veis niinpaljon aikaa kun tartteis olla koko ajan kunnon meikki päällä ja kampaukset ja vaatetus kunnossa. Taidan olla liian turhamainen...02.05.2014 13:38
                                                • Minä olen päättänyt yrittää pysyä kaikessa kehityksessä mukana ja siksi odottelen innolla että milloin tulee sellaiset hologrammivistinnät. Siis sellaiset missä kuva näyttää ihan aidolta ja ei erota ihmisen kuvaa kuvaa elävästä ihmisestä. Sellainen olis hieno. Mä alkaisin heti lähetteleen hologrammilla kuvia itsestä. Oliskin kivaa kun sais kummitella. Mukava odottaa mitä toi tekniikka vielä keksiikään...02.05.2014 10:09
                                                • Hyviä suomalaisia tulee harvoin. En minäkään katso salkkareita. Harmittaa minuakin joskus noi uusinnat. Mutta olen kyllä jotain hyviä uusintoja löytänyt, sellaisia mitä en ollut aiemmin katsonut.01.05.2014 18:37
                                                • Ja vesimeloni unohtui30.04.2014 17:21
                                                • Kait jos on allerginen tai munuaisvika. Munuaisviassa rajoitetaan ainakin jotain proteiinia luulisin.

Jos mä napostelen niin ne on tyyliin, halloumi juustopalat, pirkan valkosipulitäytteiset oliivit, suolakurkkupalat, popcornit, maissikakut pilkottuna, kuivattuja viikunoita pilkottuna, taatelin palasia, oliiviöljyssä paistettuja kesäkurpitsan paloja käärittynä ohkaisen ohuisiin ylikypsä kinkku siivuihin. Kuivattuja omena lohkoja pieniksi paloiksi pilkottuna.

Grilliin herkkusieniä :kanta pois ja sisään ihan hieman aurajuustoa ja ohkaisen ohuita kinkkusiivuja ympärille. Ne pienet herkkusienet kylmänä menee naposteltaviin sekä kesäkurpitsan palat ja halloumijuuston palat.....
                                                  30.04.2014 16:02
                                                • Alprosoija maito sitä myydään tavallisissa vähän isommissa ruokakaupoissa. Siinä on kasvisproteiinia ja hinta on kaks kertaa maidon hinta. Minä lantraan kylmällä vedellä. Puolet Alpro soija maitoa puolet vettä ja maku ei kärsi yhtään. Siihen Herbalife proteiinijauhetta ja marjoja ja sit ravistellaan pirtelönteko purkissa tai blenderillä pirtelöksi. Nam...ja pitää nälkää.29.04.2014 16:50
                                                • Minä epäilen että se ei oo mikään vyötärölihavuus vaan että sokeri ja rasva kertyy sisäelinten ympärille ja siis rasvamaksa on se joka pullottaa. Syyt on liikunnan vähyys, liikaa rasvoja ja sokereita, siis hiilihydraattia ruuassa.

Säännöllinen sauvakävely ja crostrainertreeni joka päivä ja uimapäivät ( ei mitään uimakävelyä kellukkeilla vaan oikeaa reipasta uintia tunti keskeytymättä kerrallaan) auttaa ja ennalta ehkäisee mulla. Samoin terveellinen ruoka ja proteiinipirtelöt soijamaitoon tehtynä aamupalaksi ja porkkana mehut ja raasteet raejuustolla iltapalaksi auttaa mua. Päivällä syön tavallisen aterian ja välipalaksi hedelmiä. Jatkuvaa kamppailua se on. Jos lipsuu niin heti hyökkää viisi kiloa painoa lisää. Tää on elämäntapa mulla ja onneksi tuli järki päähän, että pysyn normaalissa vyötärömitassa.

Tsemppiä kaikille jotka yrittävät pitävää vyötäröstään huolta.
                                                  29.04.2014 11:33
                                                • Okei, taitaa olla viimeinen vappu sitten mulla...28.04.2014 21:12
                                                • Joo outoja ruokaohjelmia. Hyviä aineita pilaavat...Sama remonttiohjelmat. Kaunis hieno puupaneeli ja pahimmassa tapauksessa hirsi maalataan valkoiseksi ja pilataan täysin. Ihan hirveitä...28.04.2014 16:43
                                                • Joo kiva löysin kevyemmän ohjeen siskolta kun valion Delimunkkiohjetta muutan.28.04.2014 16:05
                                                • Tässä ohje

http://www.valio.fi/reseptit/delimunkit/28.04.2014 16:03
                                                • Sain ohjeet. Valion Delimunkit

Mutta vehnäjauhoja voi vaihtaa mantelijauho-kookosjauhe-fiberhysk sekotukseen ja oivariini öljy kuulema kasvisoljyyn vaihdettava. Samoin sokeri esim. hermesetas tippoihin tai jauheeseen. Hyvä tulee, kannattaa ainakin yrittää kevyempää vaihtoehtoa. Teen itselle tota kevyempää mallia ja mies ja tyttärensä saavat syödä normaalista taikinasta tehtyjä.
                                                  28.04.2014 16:02
                                                • Voi kun olisit aloittanut katsoon noita mun katsomia sarjoja, kyllä on naisia ja elämänläheistä meininkiä. Tänäänkin noi Mustat lesket kaikki ovat nättejä...Mutta siis en voi suositella noita sarjoja mitä itse katson, ku niitä on tullut jo useita jaksoja...harmi.

Nyt mun täytyy alkaa soittaan siskolle, jos hän tietäisi jotain munkkinteko ohjeita. Mua kiinnostaisi paistaa munkkeja vapuksi, mutta vain jos löytyuisi jotain kevyt versioita. Aattelin, sellaista taikinaa rahka-mantelijauhe-kookoshiutale-munat-leivinjauhe-fiberhysk versiota. Sisko tietää paremmin leivonnaisista ja alan kyseleen ohjeita. En edes tiedä onko terveellisempää paistaa kookosrasvassa vai kasvisöljyssä. Täältä varmaan eisaa ruokaan liittyviä ohjeita kun sit käskettäis ruokapalstalle. Parempi soittaa siskolle..moi
                                                  28.04.2014 15:29
                                                • Ok. Minulla on työhuone erikseen yläkerrassa ja telkku alakerrassa. Mutta usein katson areenalta tai ruudusta telkkua netin kautta.

Minä en katso aamusydämmellä enkä inhimillistä tekijää, mutta tieteisohjelmista tähtitieteet ja historia kiinnostaa. Esim muinaiset avaruusoliot katsoin.

En katso akuuttia enkä studio 55. En myöskään pahemmin seuraa poliittisia katsauksia. Suomalaiset vitsi ohjelmat sketsit suuret setelit ja uutisvirrat, putous, bb, ei mua kiinnosta eikä naurata. Mutta PirkkaPekka, Aake ja Jope naurattaa...

Maailmalla tapahtuvia uutisia seuraan mielellään Ruotsin versioista. Jotenkin ne ulkomaan uutiset ovat mielestäni realistisempia siellä ja suomen maailman uutiset ehkä ikäänkuin sensuroituja...tiedä häntä...
                                                  28.04.2014 15:11
                                                • Ai sellaista sinulla. Minä taas en kestä pitää telkkua turhan takia auki vaan katson mieluiten ensin tuolta telkusta et vitsinkö avata.

Minkälaisista elokuvista pidät.?Toiminta, draama, huumori, sota, romantiikka, dekkari, kauhu, tieteismielikuvitus..? Minä tykkään ehkä eniten sota-draama-rakkaus yhdistettynä
                                                  28.04.2014 15:00
                                                • Minä tykkään tupakeittiöistä. Tällähetkellä on kyllä keittiö erikseen mutta kerran asuin tupakeittiöisessä asunnossa ja tykkäsin kovasti. Silloisessa tupakeittiössä oli kyllä se keittiönpuoli jaettu baaritiskillä siitä olkkarista ja se oli oikein kiva.

Jos nyt saisin keittiöremontin niin ottaisin tällaisen. Eipä muuta kuin lottoamaan...

http://www.domus.fi/keittiot-ja-kalusteet/keittiot/tiima28.04.2014 14:30
                                                • Minä en seuraa urheilua. Ainoa mikä liittyy urheiluun ja joita katson mielelläni ovat itsepuolustuslajeja. Esim. Karatekid kaikki...ja joku, ehkä Alias nimeltään...oli hiton hyvä.28.04.2014 11:58
                                                • Jep. Suomalaisista en ole oikein löytänyt hyviä. Farmin katsoin. Tykkään myös englantilaisista sarjoista mutta en katso niitä kahta kertaa. Emmerdale ei kiinnosta enää...28.04.2014 11:55
                                                Edellinen
                                                Sivu 18 / 30

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                • 18
                                                • 19
                                                • 20
                                                • 21
                                                • 22
                                                • 23
                                                • 24
                                                • 25
                                                • 26
                                                • 27
                                                • 28
                                                • 29
                                                • 30
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."0

Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…

• Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttää4

Elämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …

• Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!166

Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…

• Omenamuffinsit - Tämä vinkki saa leivonnaiset sulamaan suussa2

Omenamuffinsit on maistuva tapa saada omenasato talteen. Herkku onnistuu mainiosti myös kaupan omenoista. Mehevät omenamuffinsit syntyvät helposti muokkaamalla tavallista muffinssitaikinaa, et tarvitse herkulliseen lopp…

• Suomi24:n uudistuksia 202666

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

Suomi24 Viihde

• Danny, 84, teki hätkähdyttävän ratkaisun – Missä on 25-vuotias Helmi Loukasmäki?Ilkka ”Danny” Lipsanen on musiikkineuvos ja musiikkilegenda.
                                                • Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta – Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaanEllinoora on mukana Tanssii Tähtien Kanssa -kisassa.
                                                • Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.

Stara

• Venäläismies pakeni uimalla Liettuaan – päätyi vankileirilleVenäläismies yritti äskettäin paeta kotimaastaan uimalla. Mies ui Venäjältä rajajoen
                                                • Arnold Schwarzenegger toteuttaa viimein haaveensaArnold Schwarzenegger tunnetaan parhaiten näyttelijänä, mutta hän on toiminut elämänsä
                                                • Linnanmäen vuoristorata uudistuu – tämä muuttuuLinnanmäen vuoristorata täytti tänä vuonna jo 75 vuotta. Tänä syksynä

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia