Vapaa kuvaus

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää! Sähköpostiosoite: [email protected] Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

48

Kommenttia

4262

1. Yhden valkoisen valheen tiedän ainakin päästäneeni ja vielä viimeviikollakin.

Sanoin etten osaa perkata kaloja. Osaan kyllä, mutta en tykkää siitä hommasta, ja niin mies saa sen työn hoitaa minun puolestani.

Ja jos nyt olen ihan rehellinen, niin täytyy myöntää, että tuota tekniikkaa olen käyttänyt joskus muulloinkin, kun on ikävästä hommasta ollut kyse.

Ja nyt nolottaa.
  2. Naiset ovat erilaisia. Jotkut naiset tykkää olla huolehtivaisia ja määrääjiä itse. Sellaisia kanaemoja. Mies on silloin siinä se joka kulkee vanavedessä ja päätehtävänään hänellä on totella.

Itse pidän isällisestä miehestä. Sellaisesta joka ottaa vastuun ja joka huolehtii ja määrää kaikesta. Olen varmaan niin avuton kaikessa käytännöllisessä hommassa ja niin blondi, etten raha-asioitakaan ymmärrä. Joten minun huollettavaksi ei miehen kannata yrittää heittäytyä.

Ihanne olisi tietysti se, että yhdessä tehdään ja yhdessä suunnitellaaan.

Onneksi miehiä ja naisia on luonteeltaan monelaisia ja kaikille varmasti löytyy sopiva kun vain etsii. Ja vain kokeilemalla sitä yhteiseloa sen vasta sitten huomaa miten hyvin luonteet sopivat yhteen.