a.juzka
Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää!
Sähköpostiosoite: [email protected]
Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia48 aloitusta · 4262 kommenttia
- Että ihan omilla hormonien tuottamilla aromeilla, heh. Työnteosta noussut hiki tuoksuu aina hyvältä. Ainakin mun isä tuoksui minusta niin hyvältä, kun oli työnteosta hikinen ja istui keinustuoliin ja pyysi, hae vettä. Sit kun olin kipittänyt hakakemassa noin neljä-viisi lasillista, kun aina pyysi, hae lisää, ja sitten pääsin syliin, niin kyllä isä sitten tuoksui ihanalta. Äidin tuoksua en muista.
- Tuoksut ok muuten, mutta toi tupakka yök...
- Hei hei nyt on keksitty mämmikalja niille jotka tykkää molemmista. Itse en taida ottaa mämmiä kun siinä on niin paljon hiilihydraattia. Otan sen kerman vanilja aromilla ja karppaussokerilla vahvistettuna ja vaahdotettuna, ja siihen vielä vähän rahkaa ja mustikoita. Ne mustikat on oikeera superruokaa...
http://www.fbsk.net/fi/uutiset/mammiolut_Laitilasta/ - Vaihtelu virkistää.
- Soini on mun lemppari.
- Mutta missä miehet ja miestuoksut että saadaan eläytyä kunnolla?
- Ihania
- Yes niveä
- Mä tykkään vaniljan tuoksusta....
- Varmaan hyvä tuoksu
- hyvä kun on mistä valita
- Ihanaa tuoksua...
- jep tykkään
- heh heh, skool sille *nostaa punkkulasia*
- Neljä kertaa peräkkäin piip piip piip piip...
- No no, ei niihin geenitesteihin päässyt vielä kolkyt vuotta sitten, ja taitaa olla vaikeaa nykyisinkin. Eikä ne geenit päällepäin näy, ei sieltä peilistäkään.
- Jep. Ja päiväkoti kasvattaa, ei vanhemmat. Ja eihän niitä lapsia saa opettaa edes työntekoon...
- Mun ohjeet taitaisi mennä sensuurin puolelle, heh heh
- Ei ole henkilökohtaisia kokemuksia.
Äideillä on taipumus kantaa syyllisyyttä vähän kaikesta, joten olen varma, että syyllisyyden tunteet ovat kovat. Mutta entäs jos yrittäisi syyllistää niitä toisen puolen geenejä? - Niin on isäänsä tuullut - ajtuksella armahtaisi ehkä itseään. - Minä voisin ottaa toiseksi sellaisen kodinhoitaja-siivooja miehen.