Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jikh
jikh
jikh
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
on mennyt pieleen ulko-ovien u-arvot. 0,30. lähellähän se on siporex-talon u-arvoa- totuus ovissa jotain 1,4 luokkaa
03.02.2008 11:06
kannattaa tarkastaa rakennesuunnitelmista kuinka talon jäykistys on ajateltu tehdä. usein tuulikuormat siirretään perustuksille seinien vaakajäykistyksellä. silloin kyllä tarvitsee kiinnittää alajuoksut huolella kiinni, kuormat ovat sellaisia. tietysti jos saat lattiat kiinni seiniin niin hyvin että painoa tulee riittävästi, silloin kitka huolehtii kiinnityksestä
03.02.2008 10:40
voi sanoa että perinteiseen tyyliin ilman mosaiikkikuvioita laittaa n. 4 neliötä tuntiin seinään. saumaus sitten toisena päivänä n. 3-4 tuntia.
05.05.2006 20:14
tarvikkeet n. 20 € x 60 = 1200€
työt n. 32 h x 40 = 1280€
18.04.2006 05:59
ei sitten varmasti normaali työmaa olosuhteissa kuivu sentti per viikko. lopettakaa tuon vanhan väärän totuuden julistaminen.
08.03.2006 21:05
yli puolet avoliitoista päättyvät onnellisesti ja loput johtavat avioliittoon.
04.03.2006 09:35
hintaa halvimmillaan 1500€. jos paljon laatikostoja niin tonni lisää. siis enemmänkin saa maksaa. asennus on noin 14 tuntia. euroina noin 500.
20.02.2006 18:01
ja sitten sencossasi lukee taiwan. osta kerralla kunnon senco joka on made in usa. hintaa enemmän mutta pelaa varmaan kauemmin kuin noi halpisversiot. 34 asteen paperisidosnaulat käy eikä lentele muovinpalat silmiin. halpiskompurat on kuin heittäisit rahasi kaivoon. osta kunnon mylly, niitä saat hintaan 400 egee ja ylöspäin. en ymmärrä miksi pitää ostaa ensin halpa ja sitten vähänajan päästä hyvä.
20.02.2006 17:54
1 / 1