phuzai

Rehellinen, liiankin avoin, ahkera, romantikko.
Suosikkibändit/artistit: Eagles, Billy Idol, AC/DC
Suosikkileffat: Green Mile, Monte Criston kreivi, Blues Brothers...
Lempikirjat: Glive Cussler, Ken Follet...
Vapaa-aikanani: löhöily, kokkaaminen, Kalastus, retkeily...
Katson tv:stä mieluiten: Sydämmen asialla, emmerdale, Hauskat kotivideot...
En pidä: kieroilusta, valheista, hyväksikäytöstä, ahneudesta...
Parhaat matkakohteet: Thailand
Ruoka & juoma: Pihvi, kermaperunat ja maito.
Koulutus: Ammattikoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Työskentelen: Harvoin
Ase tai siviilipalvelus: Kaartin pataljoona
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Email: [email protected]
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia23 aloitusta · 54 kommenttia
- Jos haet vaikeuksia, osta diesil Cadillac tai elisa viihdepaketti. Olen kaksi kk. jo yrittänyt saada sitä toimimaan. Modeemit on sillattu, mittaukset tehty useaan kertaan, digiboxi vaihdettu ja mikään ei auta. Samat ongelmat jatkuu ja laskut tulee ajallaan. Maksan siis joka päivä yli tunnin puhelut ja pompotukset tuen ja asiakasipalvelun välillä. Sopimusta ei saa purettua ilman vikailmoitusta. En ole suinkaan soitellut kahta kuukautta vain ihaillakseni omenapuiden kukintaa vaan
tehdäkseni vikailmoituksen jota ei vieläkään ole kirjattu. En ymmärrä miksi joudun koekaniksi ja istumaan laitteiden ja puhelimen äärellä vai palauttaakseni tehdasasetuksia ja saamaan hyvitystä 19.00 euroa 10 elokuvalippua. Liput olisi ok. mutta kun ne pitäisi käyttää vain saman rutinan ja pätkimisen kruunaamien elokuvien katseluu. Ei hyvä ihminen. Ota jokin muu mutta pysy kaukana Elisan viihteestä ellet halua viettää iltojasi digiluostariin lukittuna. Vuoden sopimus on vuoden sopimus vaikka et saa luvattua viihdettä.
Ps. V-lan on toisinaan erittäin hidas ja elisan tietoturvan asennuksen jälkeen alkoi koneeni lähettämään itsestään postia kaikkialle. Asensin Nortonin takaisin.
Ystävän neuvo. - Elisa myy paketin joka ei toimi. On yrittänyt tekninen tuki, laitteen vaihdot... kaikki. Rutisee ja pätkii vaan. Aivan sama jos myyn tuotteen / palvelut, jotka ei toimi ja laskutan täyden tai tuplahinnan. Kun menen grillille ja tilaan femmalla nakkeja, mausteeksi sinappia. Kun saan vain femmalla sinappia niin tyydynkö mä siihen kun myyjä sanoo että nakit mun on haettava siwasta???
Elisan viihdepaketti ja palvelut on perseestä. - By the way. Elisa tietoturvan asennuksen jälkeen alkoi koneeni lähettämään postia kaikkialle. Asensin Nortonin takaisin ja taas toimii.
Kalliimpaa kanava- ja nettipakettia ette taida löytää. Takaisin Velhoon. - Niin. Tuli tässä taannoin lentokentältä taksin kyytiin asiakas, menossa Ypäjälle.
Navi hajosi ja kun poka ei osannut sitä korjata, vein sen Hakunilaan. Ypäjän hinnan tosin otin koska niin on ollut tapana. Mä nyt odottelen jonkin johtajan soittoa. Se kuulemma voi antaa luvan sopimuksen purkamiseen. Kaksi kertaa tekninen tuki on sen jo antanut mutta sitten taas mitataan ja siltaillaan. Irrotetaan johdot, haetaan postista uusi digi tai modeemi, istutaan tuntikaupalla puhelimessa ja etsitään vikaa. Kuluttajaneuvoja oli yhteydessä ja kertoi että sopimus voidaan purkaa kun palautan laitteet. Niin se on vaan tehtävä. - Luvattiin jopa kymmenen elokuvalippua vaivanpalkaksi. Kyllä on mielenterveyden kannalta viisaampaa pysyä kaukana Elisan viihteestä ja sopimuksista. Vai että vielä viihteeksi katsomaan pätkivää kuvaa ja rutisevaa, paukkuvaa ääntä. Korjasin / asensin minkä tahansa kodinkoneen, se toimii
paremmin kuin Elisan viihdepaketti. Kalliimpaa kanavapakettia en löydä.
Kaksi kuukautta on kulunut, laite ei toimi, vikailmoitusta ei ole edes kirjattu,
laskut on tulleet ajallaan. kuva, ääni ja rutinat kaikki omalla, eri ajallaan. - Kun juna tekee tenän ja matkustajat jäävät asemalle. Vaatiiko VR matkustajia korjaamaan junan jotta matka jatkuu. Elisa ohjaa asiakkaitaan korjaamaan viallisen viihdepaketin. Toivottavasti Elisan huijarit osaavat korjata lentokoneita.
Kesken lentomatkan tulee kiire korjata vika jos Finnair toimii kuin Elisa. - Kuinka ammattitaitoista väkeä sosiaalitoimi käyttää? Lasteni äiti onnistui, sosiaalitoimen siunauksella, estämään tapaamiset puoleksi vuodeksi. Kun koitti aika viranomaisten käydä kotonani arvioimassa oli lausunto jopa oikeuden puheenjohtajan mielestä täysin asiaan kuulumaton. Lausunto paheksui isän asumista kun ei ollut lasten leluja ja vaatteita lattialla. Jopa isän tupakointi parvekkeella oli pahasta. En ollut nähnyt lapsiani puoleen vuoteen ja tällaisten asiantuntijan lausuntojen tulisi kertoa oikeudelle puolueettomasti kuinka lapset pärjäävät vieraillessaan isänsä luona. Hukkaan heitettyä määrärahaa jo sosiaalialan oppilaitoksesta lähtien.
- Johan Vantaan sosiaalitoimi on kustantanut 2v. lapsensa sairaalaan hakanneen Filippiiniläisen äidin maanviljelijäperheen Suomeen 3.kk.n lomalle
ja suomalainen isä, lyötyään 12v. poikaansa, tuomitaan vankeuteen ja menettämään työnsä. Kun Suomalaisella isällä oli lapsien kanssa vaikeaa oli tulot liian suuret edes tukihenkilön apuun ja työtöntä Filippiiniläistä tuetaan kaikin tavoin. Punainen risti vie apusi Filippiineille. Filippiiniläismafia tuo sen takaisin Suomeen. Täällä omatkin tarvisisivat apua jaksaakseen. - Olen 45 ja exäni oli 25. Olisi ollut parempi etten olisi koskaan tavannutkaan kun tuli niin paljon surua vain toisen auttamisesta eteenpäin.
Vahinko että siitä jäi semmoinen fiilis että ei osaa luottaa keneenkään. Kaikki kaverit katosi ku
ex aina haukkui ne pystyyn ja nyt sit korjaillaan
omaa elämää yksin. Älä hosu näitten juttujen kans vaan elä ja ole nuori. Niin minäkin joskus tein ja tekisin varmaan edelleen. Eri tavalla vain. Luottamatta liikaa. Jatkoja sulle - Hua Hin on ehdottomasti lapsiperheelle kivempi paikka. 10- ja 11-v. poikani olivat siellä mukana viime talvena ja matka oli onnistunut. Hua Hin on rauhallisempi, halvempi ja etenkin lapsiperheille miellyttävämpi.
- Stoccan hulluilta päiviltä löysin, jonotuksen jälkeen, Finskin suoran lennon edestakaisin 700e. Tarjoilu ja palvelu oli sitä samaa kuin yleensäkin karjakunnan teuraskuljetuksessa onkin.
Sanot lentoemolle että MÖÖ! niin se ymmärtää että
olutta. Sano BÄÄ! niin saat kahvia. NÖFNÖF tuo sitä heidän ruoaksi nimittämää sotkua missä on
jotain munakasvulvaa ja teurastajan sormelta näyttävä nakki. Lennolla kuulutettiin Englantia osaavaa lääkäriä. Kovin tuntuu kansainväliseltä
lennolta. Löydetty lekuri oli siiderissä ja sanoi
IHAHAA! Sekin tajuttiin että se tahtoi vessaan. - lähetä ne pesulaan jos et muuta keksi.
- Nämä vastaajat ovat olleet valmismatkoilla ja asuneet tosi kalliissa hotelleissa. Itse olen asunut mm. Sirima Questhousessa ja maksanut max.
3e./vrk. Ruokaa olen saanut mahan täydeltä ilman mitään pöpöjä max. 30thb/annos. No, kukin maksaa
mistä tykkää. Rannalla hevosmiehiä mister Ju ja Tong kannattaa vältellä. Että olisi millä syödä
huomennakin. - Älkäähän nyt ainakaan Dubaita valitko. Phuket on aivan mahtava paikka ja esim. Baan Karon majoittaa hyvin ja edullisesti. Ilmastointi, telkku, talletus, vahti, suihku, yms. Sieltä on
lyhyt matka kaikkialle. Ei siellä koko ajan vettä sada. Kuumaa on joten huomaatte miten hakeutuu aina rannalle missä tuulee.
Ilmastointi pienelle ja mopoilla ei kande ajaa sateessa. Vilustutte ja tiet voi olla liukkaita.
On meinaan kokemusta tosi pahasta ulosajosta sateella. Menen sinne taaskesäkuussa itse.
phuzai