Missä voisi tavata miehiä?

Tipu

Olen ollut sinkkuna jo tuskastuttavat vuosi ja 5 kk ja päättänyt aloittaa miehen metsästyksen nyt tosissaan. Monesti olen kuullut elämäntilannetta valittaessani sanottavan "etsivä löytää" ja "ei sua kotoa tule kukaan hakemaan" mutta myös "se löytyy silloin kun vähiten odottaa". En kuitenkaan pysty vain odottamaan tekemättä mitään asian eteen. Joten kysyisinkin teiltä vinkkejä, ideoita, omia kokemuksia ja neuvoja missä voisi tutustua mukaviin, normaaleihin ja vapaisiin miehiin (joita tuolla kaupungilla kyllä usein näkee, mutta tyttöystävät tiukasti kainalossa)? Tietysti baarit on yleisin vaihtoehto seuranhakuun ja nettideittailuakin on kokeiltu mutta ei vain ole tärpännyt. Olen tavannut mukavia ihmisiä sinänsä, mutta se jokin on aina puuttunut. Haluaisinkin nyt kokeilla jotain vaihtoehtoisia muotoja, esim. voiko lenkillä tosiaan tutustua miehiin? Tuntuu ettei rohkeus riitä mennä puhumaan ventovieraalle lenkkipolulla koska ensinnäkin pitäisi päästä aika lähelle (puhe-etäisyys) ja toiseksi hyvin usein kyseinen mies jo seurustelisi. Ja onhan se tietysti melkoista hakuammuntaa että sieltä löytyisi joku, joka oikeasti kiinnoistaisi. Mutta toisaalta ehkä samanhenkisyyttä voisi olla kun kerran lenkkipolulla aikaansa viettää. No välillä tuntuu että hyvinkin yksinkertaisesta asiasta eli pariutumisesta on tehty hirveän hankalaa...mutta elämä ja etsintä jatkuu =)

11

3034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kruuse

      minä käyn kesäisin pururadalla juuri sunnuntaisin juoksemassa, koska siel on aina nuoria naisia lenkillä. Sitä en tiä, miks ne on just sunnuntaina siel mut on minun lisäks jotkut muutkin huomanneet sen. Itsehän olen sinkku myös ja minut voi talvisin löytää salilta, koulusta tai ravintolasta. Mutta tiedän kyllä mistä puhut, pariutuminen voi olla vaikeaa ja itse en sitä edes halua tällä hetkellä. Haluan kyllä tutustua vaikka kaikkiin maailman kauniisiin naisiin mutta seurusteluun en millään ehtisi.

    • jeh

      Sama juttu täällä. Oon ollu sinkkuna jo vuoden ja nyt alkanu kyllästyttää. Tosiaan väitetään ettei etsimällä löydä, mutta ei kotona olemallakaan. Eli pitäis kanssa ruveta vähän aktiivisemmaks.

      Jos haluaa itse etsiä niin baari ja netti kai ne yleisimmät keinot, mutta ei niistäkään helppoa. Mäkin oon nettitreffei muutamii kertoi kokeillu ja vaan kaverin saanu sillä tavalla. Tosi tuuria pitää käydä. Baarissakaan seurustelusuhteen saaminen ei oo mikään helppo juttu, koska baarissa ihmiset kuitenkin erilaisia verrattuna normaaliin.

      Jos taas haluaa oottaa, että se oikea tulee etsimättä kohdalle niin parhaita paikkoja varmaa työpaikka, opiskeluympyrät, kavereiden kautta, liikuntaharrastukset, järjestötoiminta, kurssit. Noihin tietty aktiivisesti pitäisi sitten ottaa osaa ja kai nimenomaan niihin mitä ite kiinnostaa eikä ilmottautua vaikka vaan espanjan kielen kurssille sentakia kun siellä on naisia tai karate kurssille kun siellä on vain miehiä.

      Oon mäki lenkkipolulla tai rullaluistellessa joskus miettiny et pitäiskö mennä juttelemaan, mutta ei sitä sitten viitti jos vaikka vahingossa pelästyttää toisen.

      Mutta ihan sama mikä paikka tai mikä aika niin täytyy kai vaan oottaa sitä hetkeä, että tilanne tuo yhteen itsensä jonkun kanssa ja sitten voi alkaa keskustelemaan jotain tilanteeseen liittyvää ja siitä se lähtee....

      Ps. mistä päin oot ja minkä ikäinen? =) Ite oon 23 ja pk-seudulta.

      • Tipu

        Niin, kyllähän sitä hyvää tuuria tarvitaan siinä kumppanin löytämisessä. Välillä tuntuu että liika yrittäminenkään ei ole hyväksi, mutta minkäs teet. Jos haluat vaihtaa lisää ajatuksia niin laita mailia [email protected]


    • jokuvaan

      Lenkillä iskeminen onkin oma taiteenlajinsa. Ensin pitäisi päättää juoksusuunta, toiseen suuntaan mentäessä katseet kohtaavat ja toiseen suuntaan mentäessä voi juosta jonkun "kannoilla".

      Rohkeus ei välttämättä ole hyväksi ainakaan miespuolisille sillä jos liian useille rupeaa heittämään juttua saa ahdistelijan maineen.
      Pahimmassa tapauksessa saa vaihtaa kokonaan maisemaa.

      Parasta olisi laittaa muistiin kellonaika ja viikonpäivä jolloin joku mukavan näköinen oli liikkeellä ja pyrkiä saamaan katsekontaktia useina päivinä. Kun tarpeeksi usein näkee jotain samassa paikassa niin sitä onkin jo melkein puolituttu eikä vastapelurikaan varmasti pahastu jos jo tutuksi tullut naama vaikka heittää jotain juttua säästä tai koiran kakoista.

      Helpoin tapa erottaa sinkut on seurata sivusilmällä mihin he katsovat vastaan tullessaan. Varatut eivät tuijota suoraan päin joka ikinen kerta. Vanhemmat naishenkilöt(mummot) toki tekevät poikkeuksen, he katsastavat tarkasti jokaisen vastaantulijan.

      Otollisimmat päivät ovat omasta näppituntumastani perjantai, lauantai, sunnuntai. Jos jollain on omakulta niin juokseeko hän yksin hikipäissään pimeällä polulla vai istuu kotosalla toisen vieressä tv:n ääressä? Aivan....

      Niille joilla on todella huono itsetunto sinkkuuden takia en edes suosittele lenkkiä sillä siellä näkee harvasen hetki toinen toistaan onnellisempia pareja ja se voi vain lisätä omaa ahdistusta.

      Vähän kaksipiippuinen toki hyödyn kannalta tämä länsimainen seurustelutapa, kun ei vanhemmat sovikkaan pareja.

      Aikanaan tämä kumppanin hakeminen teknistyy laitteilla(kännykkä?) joihin ladataan oma profiili ja hakuparamterit, kun sopiva tulee esim 6m etäisyydellä tulee piippaus ja tiedot vaihtavat omistajaa. Noh ehkäpä Japanissa on jo jotain tälläistä.

      Homma tulee toki teknistymään tästäkin vielä eteenpäin ja voi kertoa sitten lapsenlapsille kuinka omassa nuoruudessa se kumppani piti hakea ihan ilman apuja, oli ne vaan melkoisia aikoja...

      • dancer

        käy tanssikurssilla. Illan aikana tutustuu useaan tanssikaveriin, jos joku astuu usein varpaille, riittää siitä keskusteltavaa useaksi treffikerraksi.


      • Cinderella

        Ei muuta, kuin oli pakko vaan kirjoittaa, et kirjoitit erittäin hauskasti/osuvasti:).
        Ja täysin nappiin.
        Tosin itsellä menee kyl v.loput baarilinjalla...


    • Mansesteri

      Pyöräilijät, etenkin maastopyöräilijät, ovat lähes takuuvarmasti sinkkuja. Johtuuko sitten naurettavista vaatteista, esim. http://www.bikerfox.com/glamourshots/pages/0049.htm :-)
      Vai "strategisten" paikkojen telomisesta satulaan, vai oudosta huumorintajusta?

      Mutta potkaise seuraava fillaroija kumoon ja totea itse :) (Tämä koski vain ns. vapaa-ajan fillaroitsijoita, työmatkapyöräilijät ovat usein perheellisiä)

    • jep

      itse toivoisin löytäväni tyttöystävän esim. kirjastosta, kahvilasta tai vaikka lenkillä käydessäni. Mutta mitenkä aloittaa jutustelu? Olisipa vaikka jotain sinkuille tarkoittettuja retkiä/kahvittelu ryhmiä, jossa olisi vaikka samanhenkisiä? Itse olen kyllä niin tumpelo ja ehkäpä liian ujokin, että en osaa aloittaa keskustelua, mutta toivoisin, että joku nykäisisi hihasta missä vain!

    • lenkkitossu

      Voin olla väärässä, mutta musta tuntuu että teoriassa toi lenkkipolulla tapahtuva alote on järkevää vaan naiselle. Etenkin tämmösissä paikoissa kuin Otaniemi, jossa miesten määrä saa heikompi vatsaisen voimaan pahoin. Nainen voi ottaa sen pienen riskin, että mies ei nyt välttämättä haluakkaan kyseistä naista.(ei kovin todennäköistä täällä päin). Sensijaan mies voi saada kunnon selkäsaunan vähemmälläkin yrittämisellä.
      Myös baareissa naisilla on etulyöntiasema lukumääränsä vuoksi. Ei siellä uskalla tavallinen jannu ilman kunnon pohjustuksia nätille tytölle haastella mukavia. Ja pohjustusten kanssa ne mukavat muuttuvat epämukaviksi. Toisin sanoen, kun meno on kuin mehiläispesässä, ei yksinäinen mies välttämättä oikein jaksa uskoa mahdollisuuksiinsa.

    • tässä

      moi!

      onko 35v liian vanha?

    • Olen 45 ja exäni oli 25. Olisi ollut parempi etten olisi koskaan tavannutkaan kun tuli niin paljon surua vain toisen auttamisesta eteenpäin.
      Vahinko että siitä jäi semmoinen fiilis että ei osaa luottaa keneenkään. Kaikki kaverit katosi ku
      ex aina haukkui ne pystyyn ja nyt sit korjaillaan
      omaa elämää yksin. Älä hosu näitten juttujen kans vaan elä ja ole nuori. Niin minäkin joskus tein ja tekisin varmaan edelleen. Eri tavalla vain. Luottamatta liikaa. Jatkoja sulle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      289
      19753
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      Kaksisuuntainen mielialahäiriö
      99
      4069
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2336
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      198
      2041
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1940
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      306
      1788
    7. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      94
      1454
    8. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1452
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1227
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      267
      1172
    Aihe