Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tipsu78-
tipsu78-
tipsu78-
Vapaa kuvaus
Ota selvää jos saat....:) Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Liittynyt 20v sitten
2
aloitusta ·
56
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
se on kohtuu hinta jos siinä on retket laskettu mukaan ja lentokenttä kuljetukset. Ja jos hotelli on hyvä tasoinen jossa on buffet aamupala ja illallinen niin sitten se on hintansa väärtti.
29.12.2008 19:26
ollut siinä hotellissa.
Siellä on kyllä turvallista liikkua vartioita ja poliiseja liikkuu kaduilla ja hyvissä hotelleissa niitä on myös.Ihmiset ovat ystävällisiä, bumstereita ja kauppaajia on mutta niistä pääsee eroon kun sanoo lujasti ei kiitos.
Ruoka on hyvää eurooppalaistyyliin ja gambialaisia kalaruokia kannattaa maistella ne ovat maukkaita. Kannattaa maistaa myös paikallista olutta.
Hintataso on todella edullista 100 dalasia on päälle 3 euroa,ja kannattaa miettiä mihin satsaa niin voi päästä halvemmalla. Ei kannata myöskään lahjoa pumstereita yms kadunmiehiä. Ja jos ottaa oppaan niin kannattaa ottaa virallisen gambian paikallisoppaan.
Banjulissa ei liiku isoja villi eläimiä ei edes krokotiilejä. Apinoita siellä näkee paljon ja monen kirjavaa joukkoa lintuja.
Luulen että teidänkin hotellin henkilökunta on ystävällistä. Niin kuin useimmat ihmiset siellä ovat iloisia ja ystävällisiä köyhyydestä huolimatta.
Kannattaa myös mennä erillaisille retkille niin näkee enemmän.Ja muistakaa ottaa rennosti seikkailun kannalta niin nautitte matkastanne enemmän.
Toivon teille oikein virkistävää ja elämyksellistä lomaa the Gambiassa. :)
18.12.2008 18:06
tarvii pitähihaisia sinne ainakaan päiväs aikaan lämpötila on usein yli 30 astetta. Mutta illalla on hyvä olla jotain pitkähihasta t-paitaa. Estää hyttysiltä yms.
13 pv klo.12.00 lämpötila gambiassa + 34 astetta ja aurinko paistaa täydeltä terältä.
Kannattaa vaihtaa kevyempään vaatteeseen jo Kanarialla.
11.11.2008 18:26
käy ehkä pankkiautomaateissa,mutta ne automaatit ei takuu varmasti aina toimi. Enkä usko että se toimisi missään hotellissa tai liikkeessa koska siellä toimii harvoissa paikoissa visa tai mastercard.
Kannattaa ottaa käteistä mukaan niin paljon kun tarvii ja vaihtaa siellä se dalasiin.
10.11.2008 18:28
viime keväänä. Eka päivä oli viileempi ja sateinen mutta sen viikon matkan aikana ilmat vaan parani lämpeni. Suosittele Limassolia hyvä ja viihtyisä kaupunki. Eikä matka ole liian pitkä.
08.11.2008 23:05
Kyllä se vaan menee näin.
Suomesta ei tee suoria lentoja banjuliin muu kuin tjäreborin lomalennot ja gtravel. Näillä pääsee yhteen suuntaan alle tonnilla.
Jos menee euroopan kautta vaikka kahdella muulla lentoyhtiön koneella ja parhaassa tapauksessa kahdella tai useammalla vaihdolla Banjuliin niin hinta on paljon enemmän kuin valmispakettimatkojen hinta. Eli se menee helposti 2000 tai yli. Siis nyt on kyse pelkistä lennoista ei pakettimatkasta. Ja jokainen voi itse katsoa ulkomaisten lentoyhtiöiden hintoja vaikka tukholman kautta ...niin huomaa kyllä mistä on kyse.
04.11.2008 18:24
Jos vertaat pelkkiä lentoja vaikka tukholman kautta amsterdamiin ja sieltä gambiaan niin matkan hinnaksi tulee monine vaihtoineen yli 2000e. Jos siis katsot muita lentoyhtiöitä...
Minusta pelkkälento/viikko jos on 610e alkaen on edullinen jos se kaikenlisäksi vielä lähtee suomesta.
Mutta jos kiinostaa enemmänkin niin katso ihmees nettisivuja.
03.11.2008 19:26
Mä en ole matkustanu sinne matkajokerilla. Mutta matkajokeri esitteessä on jotain juttua ettei hotelli välttämättä ole internetissä tai matkaoppaissa mainuttu hotelli.Se voi sijaita huonolla levottomolla alueella.Hotellia voi myös joutua kesken kaiken vaihtamaan. Eikä varuste taso ole paras mahdollinen. Voi olla että joutuu jakamaan huoneiston jonkun muun kanssa.
Mutta toisaalta voi saada loistavan hotellihuoneenkin kivasta hotellista.
02.11.2008 14:31
Kyllähän miehet tulee juttusille,mutta kun ei ole huomaavinaan niin ei ne jaksa pitkään kiusata. Ja voihan sitä kieltäytyä ehdotuksista kohteliaasti.Mutta ei siellä ole sellasta kun esim. Turkissa ja Tunsiassa.
Kannattaa liikkua eri paikoissa niin saa enemmän matkasta irti.
27.10.2008 18:21
Ahaa hyvä tietää, jos sinne tosiaan menis viellä ilman hotelli varausta.
Iha toisella tapaa lomailemaan :).
27.10.2008 15:22
Mä en kyllä muista sua,mutta ihan kiva että on saman ikästä seuraa matkalla.
Juu Angela on hyvinkin tuttu,entinen kämppikseni ja hyvä kamumme. :)
25.10.2008 23:16
Mä olin tokalla matkalla :). Mun nimi on siis Tiina ja olen Helsingistä. Tunnen aika montakin hondurasin kävijää,ketäköhäm tarkoitat? Onko sun oikee nimi Hilpi?
25.10.2008 13:13
Ha hah haa juu sanoo erittäin paljon. Eli samalla reisulla varmaan ollaan ja hotelli on Senegambia beash.
23.10.2008 16:07
minä sain malarialääkereseptin työterveyslääkäriltä ja saa niitä matkailuklinikalta.
22.10.2008 17:22
Ahaa,mä luulin ettei pelkkiä lentoja gambiaan myydä tsäreltä.
22.10.2008 15:21
Malaronenkin pitäisi aloittaa 2pv ennen matkalle lähtöä. Eli kannattaa ostaa suomesta lääkkeet.
21.10.2008 18:30
Gambia on todella malaria vyöhykkeellä. Ja ellei halua ottaa riskiä sairastua tautiin niin ehdottomasti,kannattaa ottaa.
20.10.2008 15:44
Heip!
Mua kiinostais tietää millasilla lennoilla menet ja tulet gambiasta? Ja kuinka paljon ne makasavat?
15.10.2008 14:53
Heip!
Mäkin olin viime marraskuussa ison porukan kanssa siellä. Ja nyt meen myös osittain saman ison porukan kanssa sinne.
Onkohan meillä sama porukka?
15.10.2008 14:50
Heip! Mä lähen sinne toista kertaa samana päivänä..tuskin maltan odottaa lomaa siellä. Mageeta!
14.10.2008 14:12
2 / 3