Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
syys-kesa
profiilit
syys-kesa
syys-kesa
Vapaa kuvaus
:)
Aloituksia
2
Kommenttia
92
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi kun et ole sitä saanut niin vähempikin pistää kiroilemaan!
29.04.2011 15:44
Tuskin kaikki naiset on sinunkaan kanssa mielellään sänkyyn menossa. Jos et ole lihava niin silmät on väärän väriset.
28.04.2011 11:56
Jostainhan sitä on säästettävä kun kansanedustajien palkkio nousee sen 1,5% lisäksi vielä 6,5%. Eli yhteensä 8%.
26.04.2011 11:48
Mikään laki ei pakota etävanhempaa pitämään lasta luonaan. Jos hän ei halua niin silloin hän ei pidä.
Etävanhemmalla on oikeus tavata lasta mutta hän voi myös kieltäytyä siitä. Lapsen on elettävä sen mukaan mitä etävanhempi haluaa. Näin se on käytännössä. Valitettavasti......
22.04.2011 22:43
Minkäs äiti sille voi jos isä haluaa kieltää poikansa eli ei halua kuulua pojan elämään. Laki kun menee niin että isällä on tapaamisoikeus mutta lapsella ei ole.
22.04.2011 18:13
Palataanpa 90-luvun alkuun.
Asuntojen hinnat romahti kerralla. Koskaan ei voi tietää mitä yhteiskunnassa tapahtuu. Hintojen lasku voi olla yhtä mahdollinen kun nousukin.
14.04.2011 15:36
Kateellinen ei todellakaan voi työttömälle olla. On minulla työttömyydestä omakohtaistakin kokemusta. Näennäinen vapaus on mutta kuitenkin koko ajan löysän narun päässä.. niinkuin alkuperäinen kirjoitti että kun kurssille tulee käsky niin on mentävä. Lomia ei voi suunnitella, tai voi mutta suunnitelmat voi äkkiä muuttua jne. Työssä ollessa on vapaus.. erilainen mutta kuitenkin.
Ei tietenkään asenteita tarvitse korjata jos on tyytyväinen elämäänsä, työttömienkään.. jos on tyytyväinen tuloihinsa ja elämiseen niin silloin kyseisen ihmisen asenne on kohdallaan. Hänhän elää sen mukaan.
13.04.2011 18:33
No enpä koe ketään viholliseksi. Jokainen taaplaa tyylillään, myös minä. Sama kuka haudallani pokkuroi, herra vai narri.
Sille nyt ei voi mitään jos olen tyytyväinen elämääni. Jos se jotakuta harmittaa niin voivoi hänen puolestaan.
Eikä se minun liksa ole kuitenkaan pienimmästä päästä. Kaikki on suhteellista. Yksityisellä sektorilla löytyy paljon pienempiäkin palkkoja.
12.04.2011 19:01
En todellakaan syö sanaani.
En tee hanttihommia mutta teen sitä siivoojan työtä aika pienellä palkalla. Mieluummin teen niin kuin että lasken joka sentin että meneekö joku mahdollinen tuki sivu suun. Teen työn ja saan siitä palkan josta maksan laskut ja muun elämiseen kuuluvan.
No meitähän on moneksi ja monenlaisella asenteella varustettuna.
11.04.2011 22:01
Et lähde raatamaan niska limassa minimipalkalla koska tulet toimeen nytkin taloudellisesti eli mitään tekemättä työttömyyspäivärahalla.
Varmaan työtöntä lyödään olantakaa mutta paljon on työttömiä joiden asennetta voisi vähän korjata.
11.04.2011 10:43
Kahden aikuisen taloudessa on tupla maksajatkin menoille.
Jo pelkästään asumismenot voi puolittaa. Maksan vuokraa ilman tukia, jos sitä olisi toinenkin maksamassa niin selviäisin puolella. Isommissa ruokapakkauksissa on paljon pienempi kilohinta kun pienissä jne.
04.04.2011 11:42
Sehän olisi ihan kiva. Vähän kun tavisten seiska. Kuka pettää ketä ja kenen kanssa. :)
01.04.2011 10:06
No ei todella käynyt luonteelle. Ei edes kiroiluttanut. Mulle on aina ollut sama mitä muut minun ajatuksistani tuumaa, ei hetkauta mihinkään suuntaan. :) Ajatuksia voi vaihtaa silti.
Jokainen lukija ymmärtää tekstin siten kun haluaa ja asenteetkin vaikuttaa siihen miten sen ymmärtää.
Sitä paitsi mistä tiedät että olet nuorempi kun minä. Voin olla vaikka 20v ja sinä 60v.
22.03.2011 21:26
Sovitaan että SINÄ et ymmärrä enkä MINÄ ymmärrä. Saat silti olla viisaampi kun minä, niinhän olet itsekin todennut olevasi nuori ja viisas.
Minun ei kyllä tee mieli kiroilla moisen asian takia. Päinvastoin.... :)
22.03.2011 20:29
Siis tarkoitin ettei sinun näkemyksen mukaan ole kun kaksi vaihtoehtoa.. Käydä töissä koska on pakko tai olla parantumattomasti sairas tai vammautunut. Sinun kirjoituksista saa sellaisen käsityksen. Terveet ei olevinaan osaa nauttia elämästään ja terveydestä.
Itse käyn töissä ja nautin joka päivä elämästäni, toivottavasti terveenä jatkossakin.
22.03.2011 18:14
Tuskin täällä kukaan kuvittelee että heitä ei joku sairaus voisi koskettaa.
Mutta........ elämässä asiat ei ole niin mustavalkoisia kun ajattelet niiden olevan. On paljon muitakin värejä. :) Kun elät muutamia vuosikymmeniä eteenpäin niin huomaat sen.
21.03.2011 22:43
Siis.... elämässä vain kaksi vaihtoehtoa: joko käydä kiitollisena töissä tai istua halvaantuneena pyörätuolissa.
Jos ihminen on "perusonnellinen" niin hän löytää ajallaan hyvät puolet siitäkin pyörätuolissa istumisessa. Aika tekee tehtävänsä asiassa kun asiassa. Tuskin moni on tehnyt itsemurhaa sellaisen takia. Eiköhän se ole yleisempää tavallisten terveiden keskuudessa.
Sitä paitsi KAIKILLA meillä vaihtelee hyvät ja huonot fiilikset elämässä, ollaan nääs ihmisiä eikä koneita.
21.03.2011 09:03
Tuohan oli ihan normaalia ennen aikaan. Meillä oli samanlainen systeemi, ja melkein kaikilla koulukavereilla myös. Aika vähän oli niitä joille sisälle tuli ja meni vesi. Se oli kuusikymmenlukua.
Nyt aikuisena arvostan senkin takia että pääsen joka ilta lämpimään suihkuun. Ei se ole likaisuuden pelkoa vaan nautintoa nykyajasta. Nykyään nautitaan muistakin tämän ajan jutuista. Miksi suihku sisällä ja puhdas olo olisi jotenkin tuomittavaa?
19.03.2011 17:32
Jokainen seuraa tilinsä tilannetta.. myös me rikkaat. Varsinainen omaisuus on sijoitettu muualle kun pankkitilille. Pankkitilillä on vaan käyttörahat. :) Siellä ne ovat "rikkana rokassa" pankin käytössä.
16.03.2011 10:14
Turhat näpyttelijät? En harrasta huvinäpyttelyä niinkuin ei varmaan moni muukaan. Omaa rahatilannetta pitäisi pystyä seuraamaan ilman veloitusta, käyttäjien rahoistahan pankit elää.
15.03.2011 11:49
3 / 5