arja_nummi

arja_nummi profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Kirka, KARI-TAPIO, Jari Sillanpää, wiskari, Jukka-poika, Yölintu, Suvi T. jne Suosikkileffat: Ghost, Tuulen viemää, Juuret, Twilight-saga Lempikirjat: Laila Hirvisaari, Tess Gerritsen Vapaa-aikanani: puutarhanhoito, sukututkimus, lukeminen, leffat Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: aloittelen vasta täällä - olen kuulolla Katson tv:stä mieluiten: sairaala- ja poliisisarjat Kotieläimet: akvaario, pihapiirin eläimet En pidä: Hyttyset, räntäsade, kiireestä Parhaat matkakohteet: Suomi Ruoka & juoma: lihapullat, muussi, Kahvi, paljon salaattia Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Työskentelen: - Ase tai siviilipalvelus: - Yhdistykset/kerhot: - Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Liittynyt 20v sitten
0 aloitusta · 2 kommenttia
Hyvä ja asiallinen kirjoitus. Itse olen joutunut eläinrakkaana luopumaan monesta ystävästä. Mieheni saattoi 12 vuotta vanhan ja sairaan skotti neidin viimeiselle matkalle. Eläinlääkäri ja mieheni istuivat hetken kahdestaan kahvikupposen äärellä ja ystävämme pakattiin siihen säkkiin odottamaan tuhkaukseen lähtöä. Itse olen ollut saattamassa kahta muuta vanhaa neitiä ja samoin ne tuhkattiin. Näiden kolmentuhkat on vielä meillä ja vitsillä / ½tosissaan ollaan puhuttu, että se joka meistä ensin lähtee saa tuhkat mukaansa.

Muut pieneläimet olemme saaneet kotikuusen alle.