Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
resuomi
profiilit
resuomi
resuomi
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
5
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuntoilija2+kirjoitti:+2+"Ensinnäkin+hinnan+muutos+20€+hinnasta+40€+hintaan+on+100%+korotus.+Toiseksi,+jos+vuodessa+maksaa+80€+ja+sillä+saa+joka+päivä+käydä+kuntosaleilla+ja+uimassa,+se+ei+ole+kallis."
Enhän+minä+sitä+on+vaikka+50%+mutta+tarkoitin+sitä+korotusta+että+miten+joku+voi+yht`äkkiä+nostaa+hintaa+niin+että+ei+perustella+korotusta+mitenkään?????+
Ovat+selitelleet+että+on+korotusten+aika+ja+koska+mun+eläkkeeni+pienenee+hallituksen+toimesta+sen+saman+niin+siinä+on+ajateltava+jääkö+kotiin+televisiota+tuijottamaan+sillä+mun+jalat+ei+oikein+kestä+kävellä.
Siis+yksinkertaisesti+mulla+ei+ole+varaa+käydä+uimassa+enää+vaikka+halli+on+tässä+vieressä.+Eihän+se+ole+kallis+vieläkään+mutta+kun+eläke+on+n.+800e+kuussa+niin+ei+siitä+riitä+enää+kuntoiluun,+syödäkin+täytyy...
30.07.2017 00:25
Eikös+se+Belford+ollut+joku+entinen+"britti"+juoksija+paljon+ennen+Vireenin+tankkauksia.....
30.07.2017 00:02
Suomen+keskusta+että+kokoomus+ovat+yrittäneet+Akia+mukaan+poliitikkaan!
Aki+ei+ole+vieläa+ainakaan+suostunut?
07.02.2017 13:13
Suomen+YLE+osaa+taitavasti+ja+torkeästi+jakaa+maailmaa.+Yle+muistaa+aina+mainita+että+Yhdysvallat+on+suurin+ja+mahtavin+valtio+mutta+ei+koskaan+että+se+on+myös+eniten+velkaa+ottava+valtio+maailmassa.
Jos+yhdysvallat+maksaisi+velkansa+maailman+pankille+se+romahtaisi!
07.02.2017 13:06
Suomen+YLE+osaa+taitavasti+ja+torkeästi+jakaa+maailmaa.+Yle+muistaa+aina+mainita+että+Yhdysvallat+on+suurin+ja+mahtavin+valtio+mutta+ei+koskaan+että+se+on+myös+eniten+velkaa+ottava+valtio+maailmassa.
Jos+yhdysvallat+maksaisi+velkansa+maailman+pankille+se+romahtaisi!
07.02.2017 12:59
Koeta vaikka ohjetta
30.11.2015 22:22
1 / 1