eemelimies
Tumma,mukava,rehellinen,tavallinen sumi mies tässä Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 7 kommenttia
- Katsele hesarista kuolinilmoituksia jos vaikka on kuollut.Kokainen päivä tuhansia kuolee ja sama määrä sairastuu vakavasti.Putsihan lentokonekkin viikonlopulla joten mahdollisuuksia on monia.Toki uusi ihastuminenkin voi olla kyseessä ja uskollisuuden hetki tällä kadonneella.
- selvästi nainen kerjää siulta petipuuhia.yleensä lähentely loppuu kun kerran painat ja sitten osoitat että ei ollut riittävän hyvät eväät kauniissa repussa.
- Mikäli vanhempasi ovat arvokonsevatiivejä on tulossa kovat vaikeudet sulataa Turkkilaista.Yleensä heillä ei maine ole parhaita täällä suomessa eikä muuallakaan omaa kotimaatalukuunottamatta.Tiedän,että eräskin herrasväki myi kaken omaisuuden ettei tulevasta perinnöstä mene osa Turkkiin.Täällä suomessa on kyllä hyviä miehiä jotka ovat parempia kuin turkin pojat.Monet naiset ihastuvat eksoottiseen tapaan lähestyviä ulkomaalaisin.Minunkin kimpussa ovat ulkomaalaiset naiset kun olen matkoilla.Hetken huumaa hakevat ja minä sitä heille toki annan.
- Mikäli olet herrasmies maksa laskut pois ja naputtele naista aikasi.Kyllä aina tökkiminen maksaa tavalla tai toisella.Yleensä hääkahvit ovat maailman kalleimmat vit.Minä maksan aina jos nätti ja hyvä nainen on minulla hoidettavana.Rumat ja vanhat saavat maksaa minulle kapakka laskut.
- Kun on jo muutaman kerran laittanut samaa naista alkaa kyllä kanki pehmenemään.Ensimmäiset viisi kierrosta ovat kivaa ja sitten pitääkin vaihtaa naista.Kotikaadot ovat vaan velvollisuutta ei nautintoa.
- Katso Googlesta imjärven ufomies niin löydät kohtalotoverin sieltä.Hän sai nähtyään ufon parantajan lahjat ja hänellä ei esimerkiksi moottorisha enää suostunut käymään käsissä.Jokin sähköinen kenttä häneen asenneettin.
- Mekin usein lemmiskelemme duunissa,mutta salaa eikä muut tiedä.Pikkujouluisa otetaan saman verran miehiä ja naisia mukaan,että homoille ja lesboille ei jää tilaa.Emme kerro edes pamille nistä jutuistamme