Miten tulen työpaikalla toimeen hirviönaisen kanssa?

Mikko työpaikalta

Samassa huoneessa kanssani istuva nuori naispuolinen työtoveri on ottanut asiakseen kiusata minua päivittäin. Hän on poikkeuksellisen kaunis, mutta ilmeisen tunteeton nainen, joka nauttii kokemattomuudestani ja nöyryyttämisestäni. Istumme siis samassa huoneessa. Hän pukeutuu viettelevästi ja tarkkailee, miten reagoin hänen vartaloonsa. Usein hän tekee tikusta asiaa ja tunkee työpisteeni viereen, vain saadakseen minut hämilleen.

Minusta on äärimmäisen nöyryyttävää, kun hän kiehnää vieressäni ja tarkkailee samalla sivusilmin haarojani, ilmeisesti arvaillen erektioni astetta. Usein poistun naama punaisena paikalta ja tungen itseni miesten vessaan, huuhdellakseni naamani ja saadakseni hetken rauhan itselleni. Tullessani takaisin työpisteeseeni, välillä jopa itkettyneen näköisenä, naisen kasvoilta loistaa aito voitonriemu ja vahingonilo.

En kehtaa puhua tästä kenellekään. Kuulun seurakuntaan, mutta en uskalla ottaa asiaa esille seurakunnan vanhinten kanssa. Olisiko jollain ystävällisellä, elämää enemmän kokeneella ihmisellä jakaa minulle hyviä neuvoja ? - Kiitos.

Ai niin, en kaipaa kannustusta mihinkään työpaikaromansseihin, olen onnellisessa seurustelushteessa samanhenkisen naisystäväni kanssa. (En kehtaa puhua asiasta hänenkään kanssaan.)

291

14336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kamalaa.

      Kuinkas se jumala on sinulle tuommoisen ristin sälyttänyt? Kärsi pois vain, kyllä sillä jokin ylevä tarkoitus varmasti on.

      • Mikko työpaikalta

        Varmasti on ja olen myös itse tietoinen siitä. Pahoittelen, jos avunpyyntöni häiritsee jotakin. Anteeksi vielä kerran.


      • Kamalaa.
        Mikko työpaikalta kirjoitti:

        Varmasti on ja olen myös itse tietoinen siitä. Pahoittelen, jos avunpyyntöni häiritsee jotakin. Anteeksi vielä kerran.

        On sinulla aika höttöinen pää. No, se on uskovaisuuden edellytys. Onneksi uskovaisella on aina joku, jota syyttää (uskovaiskielessä "kiittää").

        Ja vitsailematta: puhu asiasta naisystävällesi. Paha olo voi lieventyä jo siitä, että sen pääsee kertomaan jollekulle läheiselle. Kun naisystäväsi tietää asiasta, sinun kiusaantumisesi voi yllättäen hellittää, kun esimerkiksi piilevä syyllisyyden tunne ei enää paina mieltä, ainakaan kovin pahasti.

        Voi tietysti niinkin olla, että sinä omien sanojesi mukaan kokemattomana luet työkaverisi ilmeitä ja liikkeitä ihan väärin. Sanaton viestintä ei ole nykyihmisen hallitsemaa hommaa, joten joskus menee rankasti pieleen (lue vaikka näitä "naiset hymyilevät minulle yök" ja "naiset eivät hymyile minulle yök" -kirjoituksia).

        Kaiken alku on siis siinä, että avaat suusi ja puhut asiasta jonkun kanssa. Ei tuo tilanne tuosta muuten parane.


      • kylä näi o

        .

        Luonnollisesti MIES on jälleen SYYLLINEN kaikkeen

        .


      • Höpö höpö
        kylä näi o kirjoitti:

        .

        Luonnollisesti MIES on jälleen SYYLLINEN kaikkeen

        .

        No, on tuolla ainakin varsin vilkas mielikuvitus.


      • Aloittajalle
        Kamalaa. kirjoitti:

        On sinulla aika höttöinen pää. No, se on uskovaisuuden edellytys. Onneksi uskovaisella on aina joku, jota syyttää (uskovaiskielessä "kiittää").

        Ja vitsailematta: puhu asiasta naisystävällesi. Paha olo voi lieventyä jo siitä, että sen pääsee kertomaan jollekulle läheiselle. Kun naisystäväsi tietää asiasta, sinun kiusaantumisesi voi yllättäen hellittää, kun esimerkiksi piilevä syyllisyyden tunne ei enää paina mieltä, ainakaan kovin pahasti.

        Voi tietysti niinkin olla, että sinä omien sanojesi mukaan kokemattomana luet työkaverisi ilmeitä ja liikkeitä ihan väärin. Sanaton viestintä ei ole nykyihmisen hallitsemaa hommaa, joten joskus menee rankasti pieleen (lue vaikka näitä "naiset hymyilevät minulle yök" ja "naiset eivät hymyile minulle yök" -kirjoituksia).

        Kaiken alku on siis siinä, että avaat suusi ja puhut asiasta jonkun kanssa. Ei tuo tilanne tuosta muuten parane.

        Ai äitisi on ostanut minihameen?

        No sellaisia ne naiset on, oikeita kettuja!


      • KokemustaKyllä
        Mikko työpaikalta kirjoitti:

        Varmasti on ja olen myös itse tietoinen siitä. Pahoittelen, jos avunpyyntöni häiritsee jotakin. Anteeksi vielä kerran.

        pakoputkeen vaan ja rynkyttämällä siinä työpöydällä... niin kyllä se helpottaa kummasti ja laukaisee jännitystä.:)


      • samu ja namu

        Minunkin työkaverini on poikkeuksellisen kaunis, aivan ylivertainen kaikkiin muihin työpaikan moniin kymmeniin naisiin verrattuna. Meille tosin kävi niin että heti hänen ekana työpäivänänsä katsoimme toisiamme hetken syvälle silmiin ja molemmat ajattelivat että WAU!! Sen jälkeen ollaan oltu kuin paita ja peppu ja työintoakin on riittänyt vaikka kuinka. En tosin ole mikään kokematon mies ja tiedän kyllä mistä tytöt tykkää ja naiset nauttii... Molemmat ollaan vapaita ja eronneita, eikä ole todellakaan minkään seurakunnan mielipiteet hankaamassa kivenä kengässä.


      • seivästä sisään
        Aloittajalle kirjoitti:

        Ai äitisi on ostanut minihameen?

        No sellaisia ne naiset on, oikeita kettuja!

        Älä missään tapauksessa kerro tilanteesta sille samanhenkiselle naisystävällesi!
        Hän alkaa heti epäilemään vaikka mitä! Sinähän kuitenkin aivan selvästi himoitset tuota sexyä työkaveria, joka on paljon eroottisempi kuin naisystäväsi on. Et olisi muuten kirjoittanut asiasta tänne riviäkään. Tuo työpaikan naisdemoni on jo oikeasti voitttanut sinut ja päässyt ajatuksiisi aivan liikaa, eikös vain? Jokaisena työpäivänä joudut kohtaamaan hänen vietteleväisen olemuksensa ja nyt on vain ajan kysymys milloin hän pääsee oikeasti pöksyihisi ja toteuttamaan kanssasi yhteisiä riettaita fantasioita. Parasta on vain suosiolla antaa pian periksi omille himoillesi ja naida, naida, naida, naida, naida!!!!!


      • Uskovainennainen

        Näin se on.


      • panomies
        Mikko työpaikalta kirjoitti:

        Varmasti on ja olen myös itse tietoinen siitä. Pahoittelen, jos avunpyyntöni häiritsee jotakin. Anteeksi vielä kerran.

        Tosimies veis sen naisen kotiinsa ja panis sitä niin että tuntuu


      • Kärpänen katosta

        Hai tee ristinmerkki ja sylkäse kolmekertaa olkapään ylitse ja lue vielä kolmesti(Isämeitää) viikon ajan aina kun hän tulee luoksesi,niin kyllä se siitä.


      • Usko minua ai nou :)

        Älä kiinnitä mitään huomioo siihen narttuun, ole niin kuin sitä ei olisikaan. Nainen on tyypillinen miesten vikoittelija. Nauttii vaan pelkästä härnäämisestä. Ite olisin niin, kun se henkilö olisi mulle vain pelkkää ilmaa.


      • Kamalaa. kirjoitti:

        On sinulla aika höttöinen pää. No, se on uskovaisuuden edellytys. Onneksi uskovaisella on aina joku, jota syyttää (uskovaiskielessä "kiittää").

        Ja vitsailematta: puhu asiasta naisystävällesi. Paha olo voi lieventyä jo siitä, että sen pääsee kertomaan jollekulle läheiselle. Kun naisystäväsi tietää asiasta, sinun kiusaantumisesi voi yllättäen hellittää, kun esimerkiksi piilevä syyllisyyden tunne ei enää paina mieltä, ainakaan kovin pahasti.

        Voi tietysti niinkin olla, että sinä omien sanojesi mukaan kokemattomana luet työkaverisi ilmeitä ja liikkeitä ihan väärin. Sanaton viestintä ei ole nykyihmisen hallitsemaa hommaa, joten joskus menee rankasti pieleen (lue vaikka näitä "naiset hymyilevät minulle yök" ja "naiset eivät hymyile minulle yök" -kirjoituksia).

        Kaiken alku on siis siinä, että avaat suusi ja puhut asiasta jonkun kanssa. Ei tuo tilanne tuosta muuten parane.

        No, se on uskovaisuuden edellytys. Onneksi uskovaisella on aina joku, jota syyttää (uskovaiskielessä "kiittää").

        Kiitos tosta. kuittailusta, vinoile vaan. Joku päivä olet polvillasi ja kielesi kuivuu kitalakeesi- olet käsittänyt uskovat aika väärin. Uskovat ovat rankkaa sakkia, he ajattelevat päällään ja sydämellää, eivät hepillään. Uskovat eivät lyö sinua vinoilustasi turpaan pelkästä armosta mutta minä voin lyödä jos kirjotat tapaamispaikan. Otan hanskat mukaan. Mulle sopii millon vaan jos satut Turkuun tulemaan.
        http://www.youtube.com/watch?v=gNr-5O02AAk&feature=plcp
        kato noi loputkin videot osoitteessa www.youtube.com/user/usvahaukka/videos


      • J-P P.
        seivästä sisään kirjoitti:

        Älä missään tapauksessa kerro tilanteesta sille samanhenkiselle naisystävällesi!
        Hän alkaa heti epäilemään vaikka mitä! Sinähän kuitenkin aivan selvästi himoitset tuota sexyä työkaveria, joka on paljon eroottisempi kuin naisystäväsi on. Et olisi muuten kirjoittanut asiasta tänne riviäkään. Tuo työpaikan naisdemoni on jo oikeasti voitttanut sinut ja päässyt ajatuksiisi aivan liikaa, eikös vain? Jokaisena työpäivänä joudut kohtaamaan hänen vietteleväisen olemuksensa ja nyt on vain ajan kysymys milloin hän pääsee oikeasti pöksyihisi ja toteuttamaan kanssasi yhteisiä riettaita fantasioita. Parasta on vain suosiolla antaa pian periksi omille himoillesi ja naida, naida, naida, naida, naida!!!!!

        seivästä sisään ja keihästä perseeseen saatanan mikki-hiiri


      • J-P Papin
        panomies kirjoitti:

        Tosimies veis sen naisen kotiinsa ja panis sitä niin että tuntuu

        Joo mut ei omaan kotiin.


      • Ppladyainavaan

        Kunpa joku perustaisi foorumin, jossa opeteltaisiin ihmisyyttä, empatiaa, rehellisyyttä, uskollisuutta ja reiluutta. Sille olisi tilaus.


      • antuanette34
        samtagnan kirjoitti:

        No, se on uskovaisuuden edellytys. Onneksi uskovaisella on aina joku, jota syyttää (uskovaiskielessä "kiittää").

        Kiitos tosta. kuittailusta, vinoile vaan. Joku päivä olet polvillasi ja kielesi kuivuu kitalakeesi- olet käsittänyt uskovat aika väärin. Uskovat ovat rankkaa sakkia, he ajattelevat päällään ja sydämellää, eivät hepillään. Uskovat eivät lyö sinua vinoilustasi turpaan pelkästä armosta mutta minä voin lyödä jos kirjotat tapaamispaikan. Otan hanskat mukaan. Mulle sopii millon vaan jos satut Turkuun tulemaan.
        http://www.youtube.com/watch?v=gNr-5O02AAk&feature=plcp
        kato noi loputkin videot osoitteessa www.youtube.com/user/usvahaukka/videos

        Kaikki vertaa himoitsevat uskovaiset voisivat mennä omalla foorumille ja höpöttää siellä.


      • kamalistus
        Kamalaa. kirjoitti:

        On sinulla aika höttöinen pää. No, se on uskovaisuuden edellytys. Onneksi uskovaisella on aina joku, jota syyttää (uskovaiskielessä "kiittää").

        Ja vitsailematta: puhu asiasta naisystävällesi. Paha olo voi lieventyä jo siitä, että sen pääsee kertomaan jollekulle läheiselle. Kun naisystäväsi tietää asiasta, sinun kiusaantumisesi voi yllättäen hellittää, kun esimerkiksi piilevä syyllisyyden tunne ei enää paina mieltä, ainakaan kovin pahasti.

        Voi tietysti niinkin olla, että sinä omien sanojesi mukaan kokemattomana luet työkaverisi ilmeitä ja liikkeitä ihan väärin. Sanaton viestintä ei ole nykyihmisen hallitsemaa hommaa, joten joskus menee rankasti pieleen (lue vaikka näitä "naiset hymyilevät minulle yök" ja "naiset eivät hymyile minulle yök" -kirjoituksia).

        Kaiken alku on siis siinä, että avaat suusi ja puhut asiasta jonkun kanssa. Ei tuo tilanne tuosta muuten parane.

        Kamalaa, olet kamalan kamala.


      • pahis vain joskus
        Mikko työpaikalta kirjoitti:

        Varmasti on ja olen myös itse tietoinen siitä. Pahoittelen, jos avunpyyntöni häiritsee jotakin. Anteeksi vielä kerran.

        Lakkaa katsomasta, sillähän siitä selviää. Keskity vaan töihisi, ja jos tämä naispaholainen lähestyy sinua tai puhuu sinulle, katso hetki silmiin ja sitten taas muualle.


      • ..............

        ääliö


      • qpano
        seivästä sisään kirjoitti:

        Älä missään tapauksessa kerro tilanteesta sille samanhenkiselle naisystävällesi!
        Hän alkaa heti epäilemään vaikka mitä! Sinähän kuitenkin aivan selvästi himoitset tuota sexyä työkaveria, joka on paljon eroottisempi kuin naisystäväsi on. Et olisi muuten kirjoittanut asiasta tänne riviäkään. Tuo työpaikan naisdemoni on jo oikeasti voitttanut sinut ja päässyt ajatuksiisi aivan liikaa, eikös vain? Jokaisena työpäivänä joudut kohtaamaan hänen vietteleväisen olemuksensa ja nyt on vain ajan kysymys milloin hän pääsee oikeasti pöksyihisi ja toteuttamaan kanssasi yhteisiä riettaita fantasioita. Parasta on vain suosiolla antaa pian periksi omille himoillesi ja naida, naida, naida, naida, naida!!!!!

        niin pane sitä! kato saakko edes potkut...


      • Anti98
        samtagnan kirjoitti:

        No, se on uskovaisuuden edellytys. Onneksi uskovaisella on aina joku, jota syyttää (uskovaiskielessä "kiittää").

        Kiitos tosta. kuittailusta, vinoile vaan. Joku päivä olet polvillasi ja kielesi kuivuu kitalakeesi- olet käsittänyt uskovat aika väärin. Uskovat ovat rankkaa sakkia, he ajattelevat päällään ja sydämellää, eivät hepillään. Uskovat eivät lyö sinua vinoilustasi turpaan pelkästä armosta mutta minä voin lyödä jos kirjotat tapaamispaikan. Otan hanskat mukaan. Mulle sopii millon vaan jos satut Turkuun tulemaan.
        http://www.youtube.com/watch?v=gNr-5O02AAk&feature=plcp
        kato noi loputkin videot osoitteessa www.youtube.com/user/usvahaukka/videos

        Salaa runkkaavat tää






















        Hihhuli


      • Tosimies-xxx
        Ppladyainavaan kirjoitti:

        Kunpa joku perustaisi foorumin, jossa opeteltaisiin ihmisyyttä, empatiaa, rehellisyyttä, uskollisuutta ja reiluutta. Sille olisi tilaus.

        Tarvetta varmasti olisi. Mutta tälle sivustolle sitä ei varmasti perusteta.


      • Dottore
        samtagnan kirjoitti:

        No, se on uskovaisuuden edellytys. Onneksi uskovaisella on aina joku, jota syyttää (uskovaiskielessä "kiittää").

        Kiitos tosta. kuittailusta, vinoile vaan. Joku päivä olet polvillasi ja kielesi kuivuu kitalakeesi- olet käsittänyt uskovat aika väärin. Uskovat ovat rankkaa sakkia, he ajattelevat päällään ja sydämellää, eivät hepillään. Uskovat eivät lyö sinua vinoilustasi turpaan pelkästä armosta mutta minä voin lyödä jos kirjotat tapaamispaikan. Otan hanskat mukaan. Mulle sopii millon vaan jos satut Turkuun tulemaan.
        http://www.youtube.com/watch?v=gNr-5O02AAk&feature=plcp
        kato noi loputkin videot osoitteessa www.youtube.com/user/usvahaukka/videos

        Korjaa lääkitystäsi


      • Mikko Työpaikalta
        Mikko työpaikalta kirjoitti:

        Varmasti on ja olen myös itse tietoinen siitä. Pahoittelen, jos avunpyyntöni häiritsee jotakin. Anteeksi vielä kerran.

        Älä kirjoita minun nimellä! Minä kun nauttisin tuosta tilanteesta.


      • Asia käsittelyyn
        Mikko työpaikalta kirjoitti:

        Varmasti on ja olen myös itse tietoinen siitä. Pahoittelen, jos avunpyyntöni häiritsee jotakin. Anteeksi vielä kerran.

        Esimiehelle sanotaan tollaiset asiat . Sanot että sinua kiusataan . Hänen on puututtava asiaan tahtoi tai ei. Sinua tai mieheyttäsi hyväksikäytetään eikä varmasti yhtään mikään reagointi muuta kuin pahentaa asiaa.

        Halutessasi voit sanoa suoraan ensin työkaverillesi että olet laittanut asian eteenpäin. Voit myös opetella sanomaan yhtä röyhkeästi kuin hän käyttäytyy.... vaikka että " tuo on kyllä todella surullista että hänen täytyy alentua moiseen...".

        Tiedän että tuollaisia naisia on joiden täytyy mitata vaikutustaan. Minulla on ihan kiva ja mukavannäköinen mies joka silloin tällöin on kertonut kohtaamistaan tyrkyistä naisista, - meillä on kyllä juteltu - tottakai se värähdyttää kun miehellä on narut silmistä suoraan alas. Ei se hauskaa silti ole jos kohde ei ole kiinnostava tai "omistaa" jotain arvokkaampaa. Nöyryyttvämpää se naiselle on jos tommoista "pitää" tehdä.


      • qero=iqmrÅÖ.
        Ppladyainavaan kirjoitti:

        Kunpa joku perustaisi foorumin, jossa opeteltaisiin ihmisyyttä, empatiaa, rehellisyyttä, uskollisuutta ja reiluutta. Sille olisi tilaus.

        "Kaikkihan" tällaista on vailla, ainut, että se niin vähän kiinnostaa.
        Nämähän on kaikki kristillisiä arvoja ja yli 90 % suomalaisista on ne hyljännyt.
        Mutta kuten nykyisin sanotaan.
        "Sitä saa mitä tilaa"
        eli Raamattu sanoi sen jo tuhansia vuosia sitten:
        "Mitä kylvät, sitä niität"

        Se, mistä olen iloinen, on että se kaikki "uusi, jännä ja ihmeellinen" kaikenlaisine
        vapauksineen, ilman minkäänlaista moraalia ja sääntöä, ei näytäkään tuovan sitä
        iloa, mitä kaikki toivoivat ja luulivat.
        Ihmiset ovat huomanneet, että mitä enemmän meillä on vapauksia, tehdä ihan mitä huvittaa, niin kouluissa, kun kaikessa muussakin elämässä, sen suurempi
        on alamäki onnellisuuden yhä enenevässä määrin katoavan.
        Ja jos minä olen onneton, et sinäkään nauti. Edes työkaverina.


      • ..................
        samtagnan kirjoitti:

        No, se on uskovaisuuden edellytys. Onneksi uskovaisella on aina joku, jota syyttää (uskovaiskielessä "kiittää").

        Kiitos tosta. kuittailusta, vinoile vaan. Joku päivä olet polvillasi ja kielesi kuivuu kitalakeesi- olet käsittänyt uskovat aika väärin. Uskovat ovat rankkaa sakkia, he ajattelevat päällään ja sydämellää, eivät hepillään. Uskovat eivät lyö sinua vinoilustasi turpaan pelkästä armosta mutta minä voin lyödä jos kirjotat tapaamispaikan. Otan hanskat mukaan. Mulle sopii millon vaan jos satut Turkuun tulemaan.
        http://www.youtube.com/watch?v=gNr-5O02AAk&feature=plcp
        kato noi loputkin videot osoitteessa www.youtube.com/user/usvahaukka/videos

        "...he ajattelevat päällään ja sydämellää, eivät hepillään."

        Uskovaiset eivät ajattele, he pelkäävät. Pelolla saa ihmisen ohjelmoitua käyttäytymään haluamallaan tavalla, kuin koneen. He pelkäävät jumalaansa ja yrittävät välttää oman perseensä käristymisen noudattamalla vain ohjeita. Ei siinä aivoja tarvita.


      • PALJASTAVA
        qero=iqmrÅÖ. kirjoitti:

        "Kaikkihan" tällaista on vailla, ainut, että se niin vähän kiinnostaa.
        Nämähän on kaikki kristillisiä arvoja ja yli 90 % suomalaisista on ne hyljännyt.
        Mutta kuten nykyisin sanotaan.
        "Sitä saa mitä tilaa"
        eli Raamattu sanoi sen jo tuhansia vuosia sitten:
        "Mitä kylvät, sitä niität"

        Se, mistä olen iloinen, on että se kaikki "uusi, jännä ja ihmeellinen" kaikenlaisine
        vapauksineen, ilman minkäänlaista moraalia ja sääntöä, ei näytäkään tuovan sitä
        iloa, mitä kaikki toivoivat ja luulivat.
        Ihmiset ovat huomanneet, että mitä enemmän meillä on vapauksia, tehdä ihan mitä huvittaa, niin kouluissa, kun kaikessa muussakin elämässä, sen suurempi
        on alamäki onnellisuuden yhä enenevässä määrin katoavan.
        Ja jos minä olen onneton, et sinäkään nauti. Edes työkaverina.

        Täällä kuva naisesta

        http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,1823.msg156085.html#msg156085


      • PALJASTAVA kirjoitti:

        Täällä kuva naisesta

        http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,1823.msg156085.html#msg156085

        Et mitenkään.
        Vaihda työpaikkaa. Ryhdy vaikka kanttoriksi tai suntioksi. Niitä tarvitaan.

        Ole hyvä neuvoista.


      • onnittelut tarinasta
        qpano kirjoitti:

        niin pane sitä! kato saakko edes potkut...

        Olen itsekin näitä aloituksia keksinyt ja niitä on nostettu välillä etusivulle, parhaassa on lähes 80 000 lukijaa ja satoja kommentteja. Mitä naurettavampi juttu, sitä paremmin se menee läpi. Itsekin nauroin kippurassa tämän ketjun avaukselle ja teille muille, mutta ei tulisi mieleen lähteä tarinaa kommentoimaan ja neuvomaan.
        hahhahaaaa..............


      • Nananannam nam..
        Asia käsittelyyn kirjoitti:

        Esimiehelle sanotaan tollaiset asiat . Sanot että sinua kiusataan . Hänen on puututtava asiaan tahtoi tai ei. Sinua tai mieheyttäsi hyväksikäytetään eikä varmasti yhtään mikään reagointi muuta kuin pahentaa asiaa.

        Halutessasi voit sanoa suoraan ensin työkaverillesi että olet laittanut asian eteenpäin. Voit myös opetella sanomaan yhtä röyhkeästi kuin hän käyttäytyy.... vaikka että " tuo on kyllä todella surullista että hänen täytyy alentua moiseen...".

        Tiedän että tuollaisia naisia on joiden täytyy mitata vaikutustaan. Minulla on ihan kiva ja mukavannäköinen mies joka silloin tällöin on kertonut kohtaamistaan tyrkyistä naisista, - meillä on kyllä juteltu - tottakai se värähdyttää kun miehellä on narut silmistä suoraan alas. Ei se hauskaa silti ole jos kohde ei ole kiinnostava tai "omistaa" jotain arvokkaampaa. Nöyryyttvämpää se naiselle on jos tommoista "pitää" tehdä.

        "Esimiehelle sanotaan tollaiset asiat ...."
        sepäs on niin, et meeppä kertomaan esimiehelle. Silloin tollanen hutsu nostaa sellasen metelin, et se on ailla vertaa.... "Tuo nuori mies on koko ajan lääppinyt minua. Kerran se työnsi kätensä puseroni sisään takaa päin ja taputellut pakaraani. Kerran hän yritti puoliväkisten työntää minut edellään samaan vessaan kanssani. En ole vaan uskaltanut puhua asiasta."
        Näin se menisi. Uskokaa pois, ei tosta juoruilla kannata. Miehet hoitaa tollaset hommat itse!


      • EA +POK
        .................. kirjoitti:

        "...he ajattelevat päällään ja sydämellää, eivät hepillään."

        Uskovaiset eivät ajattele, he pelkäävät. Pelolla saa ihmisen ohjelmoitua käyttäytymään haluamallaan tavalla, kuin koneen. He pelkäävät jumalaansa ja yrittävät välttää oman perseensä käristymisen noudattamalla vain ohjeita. Ei siinä aivoja tarvita.

        1. Kor. 1:20

        Missä ovat viisaat? Missä kirjanoppineet? Missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hullutukseksi?

        NÄIN ON, KIITOS HERRA YMMÄRRYKSESTÄ TÄSSÄKIN ASIASSA!!


      • soisin oisin toisin
        qero=iqmrÅÖ. kirjoitti:

        "Kaikkihan" tällaista on vailla, ainut, että se niin vähän kiinnostaa.
        Nämähän on kaikki kristillisiä arvoja ja yli 90 % suomalaisista on ne hyljännyt.
        Mutta kuten nykyisin sanotaan.
        "Sitä saa mitä tilaa"
        eli Raamattu sanoi sen jo tuhansia vuosia sitten:
        "Mitä kylvät, sitä niität"

        Se, mistä olen iloinen, on että se kaikki "uusi, jännä ja ihmeellinen" kaikenlaisine
        vapauksineen, ilman minkäänlaista moraalia ja sääntöä, ei näytäkään tuovan sitä
        iloa, mitä kaikki toivoivat ja luulivat.
        Ihmiset ovat huomanneet, että mitä enemmän meillä on vapauksia, tehdä ihan mitä huvittaa, niin kouluissa, kun kaikessa muussakin elämässä, sen suurempi
        on alamäki onnellisuuden yhä enenevässä määrin katoavan.
        Ja jos minä olen onneton, et sinäkään nauti. Edes työkaverina.

        /olette vain sukupuoli elinten mailmankaikkeus ja rajamme olisi pysyä rajoituksissa eikä lennätellä sex huuruisia utuisia untuvaisia kaikkialla/ --- on se niin vaimon ja tyttöystävän ja perheen ja suvun ja uskovaisia kaikki ihmettelen ja seurustelua, eikä itsenäistyvä aikuinen/nuori voi muuta. (mies nainen lapset ja nuoret ala ikäiset täysi ikäiset sukupuoli elinten tavaratalo, kokemattomuus mitä muuta sex pommi sex pommi Tunnustetaan ensin mies ja nainen erilaiseksi sukupuolielinlihas ja muuta tavaraksi toisin jonka voi keinovalmistaa jo vuosien ajan muistatteko, oletteko lukeneet, mihin on raamatulla lakaistu tärkimmät sexipommit jo edellyttää hyvältä ihmiseltä olla vaatimatta liikaa, sex pommi voi ladata tai odottaa lataavansa eikä siinä kaikki useimmat orgasmit unessa/nukkuessa ovat parhaimman jäljen jättäviä, sexpommi on jätettävä omaan rauhaansa ja odotettava itsellekkin, olemme kaikkim sama sex pommi, eikä uskoisi mutta suhdanteet ja ihmissuhteet vaatisi uudenlaisen otteen ---- Tunnettua mitä nainen voi tarjota parhaimmillaan, olisi paratiisimahdollisuus tai paratiisista pois luonnottomasti minulla ainakin ...... Työssä ei sex ei työn ulkopuolella sex sex se lataa paikalla toisellakin Jumala minua armahtakoon, armahtaa itseänsä voi {suosikaa sex pommi puhtautta myös työpaikan ulkopuolella}. [parasta olla kokematta keskittymisvaikeuksia työskentely/toimeentulo ja elatuslaitoksessa/ - laitoksissa] ...... jatkuu


      • Lääkitys puuttuu
        antuanette34 kirjoitti:

        Kaikki vertaa himoitsevat uskovaiset voisivat mennä omalla foorumille ja höpöttää siellä.

        Samtagnan mikään uskova ole vaan mielenterveyspotilas (ks viestihistoria)

        Tosin näkeehän ton kaverin pärstäkuvasta jo, että ei ole kaikki muumit himassa tolla hessulla.

        Tämmöstähän se nykyään on kun yhteiskunta muka säästää ja päästää tänne keskuuteemme nämä daijut.


      • Sami J. Sundström
        Lääkitys puuttuu kirjoitti:

        Samtagnan mikään uskova ole vaan mielenterveyspotilas (ks viestihistoria)

        Tosin näkeehän ton kaverin pärstäkuvasta jo, että ei ole kaikki muumit himassa tolla hessulla.

        Tämmöstähän se nykyään on kun yhteiskunta muka säästää ja päästää tänne keskuuteemme nämä daijut.

        Nimeni ei ole hessu vaan Sami. Ainakin olen omalla pärställä enkä pelkurimaisesti anonyyminä kuten sinä. On totta että olen sairastellut ja myös toipunut. Kaikki muumit todellakin on himassa kohta, koska olen menosa Naantaliin illalla. Ennen minut olisi laitettu keskityslerille ja konekiväärin eteen, mutta tosiaan yhteiskunta on minua auttanut. en omasta tahdostani maailmaan syntynyt. Olen luonnonvaalee vaikka yksi kirjottajista kateudessaan haukkui minua homoksi. Luulin että ne homot ovatkin nutipäitä nahkaliiveineen ja prätkineen. Raamatussa sanotaan että jokainen uskova joutuu vainotuksi ja en siis pahemmin noteeraa teidän herjoja. Sittenpähän itte näette aikanaan ja tää sana on todistuksena teitä vastaan. Alkuperäisen ketjun alkajalle, Mikolle olisi sellainen viesti, että toisinaan naiset ovat aika keljuja, mutta jos et itse ole varattu, mene kostolinjalle ja tee sinäkin jotain mikä saa kiusaajanaiselle hankalan olon. Ottaa päähän se, jos naiset vie ja mies vikisee. Anna Mikko mennä vaan.


      • Sami J. Sundström
        .................. kirjoitti:

        "...he ajattelevat päällään ja sydämellää, eivät hepillään."

        Uskovaiset eivät ajattele, he pelkäävät. Pelolla saa ihmisen ohjelmoitua käyttäytymään haluamallaan tavalla, kuin koneen. He pelkäävät jumalaansa ja yrittävät välttää oman perseensä käristymisen noudattamalla vain ohjeita. Ei siinä aivoja tarvita.

        Päin vastoin kuten sanot, Jumala antaa meille vapaan tahdon ja kunnioittaa sitä, eikä tee meistä tahdottimia koneita. Sanot asian juuri päinvastoin miten se oikeasti on. Jos vain noudatta ohjeita se on sitä, että lähetyskäsky on sama kuin upseeri lähettäisi sotilaansa vapauttamaan vihollisen käsistä sotavankeja. Olette kuin Matrixissa ette tiedä todellisuudesta yhtään mitään.


      • SAmi J Sundström
        Dottore kirjoitti:

        Korjaa lääkitystäsi

        En korjaa. Todista olevasi terveempi kuin minä ja todista ettei Jumalaa ole


      • Sami J Sundström
        Anti98 kirjoitti:

        Salaa runkkaavat tää






















        Hihhuli

        Nimenomaan ei uskovat kylpee omassa mällissään ja ihmettelee kun toiset eivät mene enää samaan runkkulätäkköön mukaan vaan he saavat kauniin vaimon. Sekös sapetta


      • Ei...
        onnittelut tarinasta kirjoitti:

        Olen itsekin näitä aloituksia keksinyt ja niitä on nostettu välillä etusivulle, parhaassa on lähes 80 000 lukijaa ja satoja kommentteja. Mitä naurettavampi juttu, sitä paremmin se menee läpi. Itsekin nauroin kippurassa tämän ketjun avaukselle ja teille muille, mutta ei tulisi mieleen lähteä tarinaa kommentoimaan ja neuvomaan.
        hahhahaaaa..............

        Ei tuo keksittyä varmaan ole. On tuollaista tullut itsekin seurattua, ei tarvitse olla välttämättä oikein minkään näköinenkään kun tuntuu että se riittää kun on toisen oma onnellisesti suhteessa.


    • no voit

      esim. pieraista joku päivä tuhdisti hänen vierellään. Jos vaikka pahanhajuiset kaasut saisivat muijan ymmärtämään, ettet ole kiinnostunut siinä mielessä.

      Itseäni ällöttää kaikki ihmiset, jotka pukeutuvat liian paljastavasti arjessa. Kun ajattelee, että miehet tekisivät samoin, että munat pullottaa ja on paljaat käsivarret jatkuvasti esillä. Ensin voisi jopa tykätä mutta lopulta alkaa ärsyttämään.
      Töissä ei sellaisia pysty ottamaankaan vakavissaan, tulee hieman kevytkenkäisen mielikuva.

      • 2+9

        Joo toi on se täsmäase. Täytyy myöntää, että olen joskus nuoruudessa kokeillut sen tehoa. Tehokas on :) Siis toi pieraisu.


      • Vanhan ajan panomies

        Voi voi sentään, kyllä se uskovaisellekin hyvää tekke katsella kaunista naista. Minä heittäisin tuhmaa huulta aina välillä ja nam nam sen päälle.... Kyllä nyt jollain pipo kiristää kunnolla. Sano sille, että sulla alkoi tehdä mieli. HItto, kun pääsisin sinun tilallesi!!!


      • vastaveto

        .................. Hei tee vastaveto ,,, Laitappas yks aamu sinäkin puolireisi pituinen vartalon myötäinen hame ja vähän korkeammat korkkarit , . ja sitten meet aamulla työpaikallesi niin hyräilet hymysuin jotakin tuttua laulua ------------ Niin luulempa että hän on sitten ihan ihmeissään ja jopa kateellinen


    • Mikko työpaikalta

      En usko, että Sinä olet lukenut tätä ketjua, mutta jos satut lukemaan, haluan sanoa Sinulle tämän.

      Aivan ensiksi, anteeksi että olen nimittänyt Sinua hirviöksi tämän ketjun otsikossa. Tunteeni vaihtelevat häpeäraivosta itkuun. Olen myös sydämeni ja sieluni syvyydestä pahoillani siitä, että en pysty pitämään katsettani erossa sinusta, kun tulet työpaikalla viereeni, liian lähelle. Tiedät itsekin, että olet kaunis, liian kaunis. Pyydän nöyrimmästi, että et enää käytä ulkonäköäsi ja minun hätääni hyväksesi ja lopetat "leikkisi" ja muutat käytöstäsi. Anteeksi vielä kerran, että en ole voimakkaampi, enkä pysty vastustamaan Sinua.

      Haluan pyytää anteeksi myös kaikilta tämän ketjun lukijoilta, toivottavasti teitä hävettää tällä hetkellä vähemmän kuin minua. En tiedä, miksi olen tuonut ongelmani teidän eteenne, ehkä en tiedä minne muuallekaan voin ne viedä.

      Anteeksi vielä kerran.

      - Mikko

      • vcxvcxvcxvc

        Itse punastelin ennen paljonkin. Nykyään punastelen vähemmän. Tärkeää tuon punastelun poistamisessa on laittaa se oikeisiin mittasuhteisiin. Jos punastut niin anna punan tulla ja ole kun sitä ei olisikaan. Huomaat ettei siitä mitään pahaa aiheudu. Jos joku kysyy punaisuudestasi niin toteat vain, että punastut toisinaan tosi helposti ilman syytäkin.

        Kaikista pahinta on juosta karkuun tilanteesta, jolloin ei koskaan opi hallitsemaan sitä vaan ainoastaan pelkäämään sitä. Tällaisissa ongelmissa kannattaa aina myöntää ongelma vaikka ihan ääneenkin jos se tuntuu auttavan. Kun ympärillä olevat ihmiset tietävät ongelman niin se todennäköisesti myös poistuu, koska punastelua ei tarvi enää pelätä.


      • siunaa

        Vaikuttaisi siltä että kyseessä saattaa olla narsistinen persoona, joka hakee pelkkää ihailua testaamalla omaa ulkoista viehätysvoimaansa jokaiseen mieheen jonka näkee. Todellisuudessa hän menettäisi mielenkiintonsa heti kun saa vastapuolen alistettua, suosittelen tutustumaan ilmiöön nimeltä narsismi, netistä löytyy runsaasti asiaa aiheesta. Älä kiinnitä huomiota naiseen, esitä tyhmää ja vähän yksinkertaista, niin hän menettää mielenkiintonsa. Keskity työntekoon jos hän häiritsee ja juoksee työpöytäsi äärellä jatkuvasti, kerro hänelle asiallisesti: "valitettavasti minulla on kiire enkä ehdi sinua nyt auttamaan". Ja kristittynä rukoile että nainen löytää niin mielenkiintoisen kohteen ettei aikaa jää muiden kiusaamiseen. Siunaa vainoojaasi ja rukoile hänen puolestaan, narsismin taustalla on usein haureudenhenki Iisebel.


    • ..

      Se on sillä lailla, että tässä maailmassa on paljon erilaisia ja näköisiä ihmisiä. Ne kaikki eivät voi ajatella tai edes tietää mistä sinä häkellyt. Sä opettelet nyt elämään toisen erilaisen ulkonäön kanssa ja opettelet hillitsemään kauhusi. Selkä suorana hymyilet ja tästä lähin kohtelet häntä kuten ketä tahansa. Ja hellitä tuon anteeksipyytelyn määrää.

      Olen minäkin (eiköhän me kaikki) punastellut nuorempana mieskollegalleni. Eikä hän tehnyt mitään kiusatakseen. Se oli kamalaa, muistan tunteen, mutta olin päättänyt opetella sen ja päästä siitä yli. Ja niin se hellitti.

      Olen nainen ja kohtaan päivittäin miesten vihaa. En tiedä olenko kaunis, mutta olen asiakaspalvelussa, jossa hymyilen ja opastan asiakkaita. Monet tietyntyyppiset miehet, jotka punastuvat minulle osoittavat ensireaktiona minulle myös vihaansa. Miten pienin elein voikaan osoittaa täyden halveksuntansa. Tai tulevat täysin röyhkeästi liian lähelle ja näyttävät minulle kaikki vallan merkit. He eivät ehkä koskaan nuorena miehenä oppineet sitä mitä sinä nyt opettelet selkä suorana ja tyylikkäästi. Tämä on vaihe.

      Työpaikkani lähistöllä on kahvio/ ruokala, jonne en tahdo enää mennä edes kahville, koska sen (mamu) tarjoilija/ kassa mies on niin silmittömän töykeä. Miehet saavat häneltä ylitsepursuavan ystävällisen kohtelun. Haluanko tuntea joka päivä olevani näin vihattu vain koska olen nainen!!!????

      Ihan vain tiedoksi, mies ei ole minulle parempi/arvokkaampi otus vain sukupuolensa perusteella, vaikka muutamat antavat ymmärtää olevansa.

      Opetelkaa miehet suhtautumaan itsenne ja naisiin, jollain muullakin tavalla kuin reagoimalla täydellä vihalla.

      Älä vain ap alistu ja käänny vihaamaan. Tämä työkaverisi on röyhkeä ja huonotapainen todennäköisti nuori ja kokematon, mutta sinä reagoit siihen. Helpoin ratkaisu on näyttää olevansa välinpitämätön hänen liehakoinnille. Sulje "se" osa aivoistasi, keskity, hetki ja tilanne kerrallaan. Kohtelet häntä hymyilleen, kohteliaasti ja menet asian yli. Olet nuori ja opit kyllä. Mutta älä käänny tietämättömyyttäsi vihaamaan. Lapset kiusaavat kaikkea erilaista koska eivät tiedä mistään muustakaan.Sitä on koulukiusaaminen. Ihminen vain on sellainen, EIkä se silti ole hyväksyttävää. Ole sinä vahvempi.

      • JAG ONANERAR GOD

        Tunnustan juuri esillä olevan minussa nimenomaan oleskelevan auttakaa Jumala Viisaudessanne kaikkia näitä naisia joita olen vihannut ja koettanut polkea. (sanoisin luonnottomuutta/luonnotonta kokemisessa kun naisen miehenä koen/näen katsahdan) Huomaa! Herra Pelastaja ja Parantaja, olen kiinnostava tapaus niin? Siis, minua ei kukaan ei yksikään opastanut suhtautumisessa kaikenlaisiin naisiin, tänään ymmärrän syystä tai toisesta olla antautumatta lumottavaksi/vieteltäväksi millään tavoin /muistan perheemme elintasoa ja filmitähtien omaisten tavatonta saamattomuutta missä minun tyydytykseni olisi, kiehuu minussa ja hehkuu ja olen otettu aina saatuani vilahduksen korjaamattomissa kasvuhäiriöissä/luonnevioissa ..... NAIMISIIN PYRKIESSÄNI


    • 28

      Vaihda työpaikkaa. Jos se ei ole mahdollista, käy oman esimiehesi/naisesi kanssa keskustelu siitä, että nykyinen huonejärjestely aiheuttaa sinulle henkistä stressiä. Älä syyttele itseäsi siitä, että huone/työtoverisi on kieroutunut narsisti. Parasta olisi, kun saisit suoraan sanottua tälle kaunottarelle asiasta. Ihan reilusti, niin että hän vähän loukkaantuukin. Ole mies ja sano että koskapa joka tapauksessa seurustelet vakavassa mielessä, tarkoituksenasi avioitua pian, et ole kiinnostunut työkaverin vartaloon ryhtymisestä. Että omasta puolestasi mieluummin katselisit häntä burkhaan kätkeytyneenä ja keskittyisit töihisi.
      Ja että olet valittanut esimiehelle työtehosi kärsivän kun paljastavasti pukeutunut työtoveri kekkaloi iholle tuon tuosta ihan omia aikojaan, itseään tyrkyttäen.
      Toivottavasti tästä oli apua? Kasvatuksesi on tainnut olla kohtuuttoman ankaraa ja syyllistävää? Yritä olla machompi mies, siis Mies, siitä tykkäävät kaikki. Mitäpä jos hankkiutuisit kihloihin ja naimisiin lähikuukausina, paineet helpottaisivat monella tavalla.

      • yvel

        Tämä on jo työpaikkakiusaamista. Puhu esimiehesi kanssa asiasta, jos asia
        ei korjaudu ota yhteys työsuojeluvaltuutettuun.


      • Viisas Nainen
        yvel kirjoitti:

        Tämä on jo työpaikkakiusaamista. Puhu esimiehesi kanssa asiasta, jos asia
        ei korjaudu ota yhteys työsuojeluvaltuutettuun.

        Juuri näin !

        Kylläpä on lauma murrosikäisiä typeriä kanoja, sanotaan 95% kirjoittanut laidallisen paskaa, ei voi muuta sanoa, järjestä nyt potkut tälle tulihuulelle, ja jos et siinä onnistu, vaihda työhuonetta ainakin.


    • Neuvoja neuvoja

      Jatkossa nää fantasiat voi sitten postaa niille kuuluville langoille, eli Seksi>Seksi novellit>Seksifantasiat

      • J-P Papin

        se on just näin!


    • Mikko työpaikalta

      Kiitän kaikkia tähän ketjuun kommentoineita kirjoittajia. Ongelma on tietysti, kuten täällä on jo viisaasti kommentoitu, minun pääni sisällä.

      Kukaan ei voi käyttää henkilösuhteissa ylitseni suurempaa valtaa, kuin mitä itse sallin hänelle. Minun on vain löydettävä se rohkeus ja voima, jolla pääsen yli tästä hankalasta "työpaikkasuhteesta."

      Kiitos.

      - Mikko

      • Hubbunen

        Ainakin sait vastausten ryöpyn aikaan. Suurin osa vastaajista on ilmeisesti niin hämmentyneitä etteivät tiedä mitä sanoisivat, niin ääliöitä vastaukset ovat, vaan pakko jotain vain on sanoa, ikävä piirre meissä ihmisissä. Jos olet oikeasti liikkeellä, suomi24 ei ole oikea paikka hakea vertaistukea, sori.


      • Hubbunen

        Ainakin sait vastausten ryöpyn aikaan. Suurin osa vastaajista on ilmeisesti niin hämmentyneitä etteivät tiedä mitä sanoisivat, niin ääliöitä vastaukset ovat, vaan pakko jotain vain on sanoa, ikävä piirre meissä ihmisissä. Jos olet oikeasti liikkeellä, suomi24 ei ole oikea paikka hakea vertaistukea, sori.


      • Hubbunen

        Ainakin sait vastausten ryöpyn aikaan. Suurin osa vastaajista on ilmeisesti niin hämmentyneitä etteivät tiedä mitä sanoisivat, niin ääliöitä vastaukset ovat, vaan pakko jotain vain on sanoa, ikävä piirre meissä ihmisissä. Jos olet oikeasti liikkeellä, suomi24 ei ole oikea paikka hakea vertaistukea, sori.


      • Hubbunen

        Ainakin sait vastausten ryöpyn aikaan. Suurin osa vastaajista on ilmeisesti niin hämmentyneitä etteivät tiedä mitä sanoisivat, niin ääliöitä vastaukset ovat, vaan pakko jotain vain on sanoa, ikävä piirre meissä ihmisissä. Jos olet oikeasti liikkeellä, suomi24 ei ole oikea paikka hakea vertaistukea, sori.


    • ..

      Sä olet niin ylettömään ystävällinen, ettei tiedä mitä kaikkea se kollega touhuaa. Jossain kulkee kiusaamisen raja ja se on ylittynyt jos kärsit.
      Toisaalta tuonkaltainen nainen voi olla koko elämää kokonaisuutena katsoen pieni. Elämässäsi tulee vastaan paljon pahempiakin asioita. Koita ensin muuttaa omaa suhtautumistasi ja jos tyttö heittäytyy pahaksi, käyt puhumassa siitä jonkun kanssa. Voi myös olla niin, että tyttö on olevinaan ystävällinen mutta ei tajua omaa vaikutustaan.

    • Se kaunis nainen

      No voi voi, kyllä se varmaan kattelee sua sillä silmällä. Kaikki maailman naisethan sut haluaisi, siis sun vauhdikkaassa mielikuvituselämässä kaikki naiset tyrkyttää itteään sulle.
      Mee töihin, niin sulla on jotain järkevää tekemistä päivät pitkät, jää vähemmälle nämä mielikuvitustarinoiden luukuttaminen nettiin.

    • 16

      Se kaunis mutta kalsee nainen: et taida tietää että seksuaalinen ahdistelu on työpaikalla kiellettyä, laitonta, ja sellaisesta voi tehdä ilmoituksen vaikka työsuojeluvaltuutetulle. Tässä on ihan täysi tasa-arvo eli mies ei saa haittaavasti lähennellä naista, mutta ei myöskään nainen saa seksuaalisväritteisesti lähennellä miestä.Nyt me molemmat ajatellaan että eihän tuo pelokas nuorimies sellaista (ilmoitusta) uskalla tehdä.
      Se on vahinko jos kiusattu häpeää itseään ja reaktioitaan niin paljon, että ei uskalla kenellekään kertoa kokemastaan piinasta. Herää myös kysymys, mikä suojatyöpaikka tuo kaunottarelle on, kaipa normaalisti työpäivä kuluisi työskentelemällä hyvinkin sukkelaan, eikä jäisi aikaa norkoilla ainoan saatavillaolevan miehenpuolen "polvella".
      Aloittaja - puhu, puhu asiasta, se on ainoa tapa häivyttää iso mörkö elämästäsi ihmisenkokoiseksi. Pyydä joku päivä tyttöystäväsi vierailulle työpisteeseesi. Kerro hänelle edeltä hankalasta tilanteestasi. Olisi hyvä heidät jättää hetkeksi kahdenkesken, puhumaan nainen naiselle : )

      • 17

        Mut miten mielikuvitusolennoille voi puhua?


    • re think

      Kyllähän sen kaunotarenkin pitää opetella käyttäytymään.
      Ei nainenkaan saa ahdistella miestä sen enempää kuin mieskään naista.

      Miksi nää naiset tässä ketjussa nuijii ja vähättelee?
      Sellaiset naiset kasvattaa kivikovia miehiä. Ei hyvä.

      • x.x.x

        Oikeassa olet. Julmat, kivikovat naiset vähättelevät tässäkin kirjoittajan kertomusta, osoittaen samalla sen todeksi. Hävetkää ...


      • kiusaaminen kiellett

        Mikko! Työpaikka kiusaaminen ei ole sallittua. Älä salli sitä. Olet liian hyväsydäminen ja kiusaaja saa siitä pontta kiusaamiselleen. Työpaikoilla on myös pukeutumissäännöt. Emme saa käyttää hihattomia puseroita liian avonaisia kaula aukkoja eikä liian lyhyitä mekkoja. Voit vaikka kysyä työtoveriltasi, että oletko menossa juhliin kun olet pukeutunut siihen malliin. Kai huomaa tyhmyytensä ja oppii pukeutumaan työasuun. Puhu esimiehellesi epäasiallisesta työasusta. Flirttailu yrityksiin kysyt: Mitä tarkoitat käytökselläsi? Menee hämilleen ja noloksi. Älä alistu!


      • Hubbanen
        x.x.x kirjoitti:

        Oikeassa olet. Julmat, kivikovat naiset vähättelevät tässäkin kirjoittajan kertomusta, osoittaen samalla sen todeksi. Hävetkää ...

        Naisvihaajia tässä on tarpeeksi jo luettu.


    • Mikko työpaikalta

      "Joh 8: 32. ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".

      Tämän ketjun kommenttien kannustamana otin ongelmani esiin työpaikalla henkilön kanssa, jota pidän ystävänäni. Näköjään kysymyksessä on useampi asia, joista monet henkilöt työpaikallani tuntuvat olevan selvillä, minua lukuunottamatta. Asia on kyllä ollut tiedossa, mutta siihen ei ole haluttu puuttua.

      Olen tämän naispuolisen työtoverini kanssa työpari ja meidän pitäisi työskennellä yhdessä. Nainen on firmassa minua vanhempi työntekijä ja hän on meidän kahden hengen työryhmämme "teamleader" tai "senior member." Häntä pidetään erittäin älykkäänä, luotettavana ja hyvänä työntekijänä.Minä olen ollut firmassa vasta keväästä lähtien ja minut valittiin yli 200 hakijan joukosta. Naispuolinen työtoverini oli mukana valitsemassa minua ja nosti minut tavallaan esiin joukosta, eli siis sai mitä halusi työtoverikseen. (Jos joku minut tästä tunnistaa, niin tunnistakoon. Totuus on tekevä minut vapaaksi.)

      Oikeastaan "kiusaaminen" alkoi vasta alkukesästä ja se liittyy ristiin, jota olen pitänyt kaulassani. Yleensä se on ollut vaatteiden alla, mutta nyt se sattui olemaan esillä T-paidan päällä. Naispuolinen työtoverini kiinnitti siihen huomiota ja tuli istumaan työpöytäni reunalle, kosketti ristiä ja sanoi sitä kauniiksi. Sen jälkeen hän alkoi kysellä taustastani ja kerroin kuuluvani seurakuntaan, josta hän tuntui olevan kiinnostunut.

      Eilisen keskustelun perusteella työpaikaikalla olevan ystäväni kanssa tieto tästä taustanii on tullut nopeasti laajemmalti tunnetuksi firmassa ja sitä tunnutaan pidettävän yleisesti ongelmana. Naispuolinen työtoverini on esimieheni luottohenkilö ja aivan erityinen ystävä, luulen että hän on keskustellut asiasta ja saanut jonkinlaisen hiljeisen "siunauksen" kiusaamiselleen. Ystäväni kertoi myös, että työtoverini oli kehunut jossain pienemmässä piirissä, että hän kykenee persoonallisuutensa, viehätysvoimansa ja älykkyytensä avulla ohjaamaan minut pois seurakunnan piiristä. (Kyllä, tämä tuntuu minustakin uskomattomalta.) En tiedä, mitä ajatella. En usko, että voin keskustella asiasta esimerkiksi esimieheni kanssa, luulen että en tule hyväksytyksi firmassa ja "kiusaamiselle" on olemassa jonkinlainen hiljainen suostumus.

      Hyvää työpäivää kaikille!

      - Mikko

      • 27

        Olen hyvin pahoillani Mikko, todella, todella..mutta jos näin on niin sinun on vaihdettava työpaikkaa mitä pikemmin sen parempi. Narsistinainen, esimiehen "erityisessä suosiossa"..kohta olet kaulaa myöten suossa jos ylin johtokin syö tämän kaunottaren kädestä.
        Etsi normaalin henkisen ilmaston omaava työ. Miksiköhön edeltäjäsi lähti, eli miksi sinulle oli paikka auki?? Arvaan kyllä..


      • Omaan maailmaan
        27 kirjoitti:

        Olen hyvin pahoillani Mikko, todella, todella..mutta jos näin on niin sinun on vaihdettava työpaikkaa mitä pikemmin sen parempi. Narsistinainen, esimiehen "erityisessä suosiossa"..kohta olet kaulaa myöten suossa jos ylin johtokin syö tämän kaunottaren kädestä.
        Etsi normaalin henkisen ilmaston omaava työ. Miksiköhön edeltäjäsi lähti, eli miksi sinulle oli paikka auki?? Arvaan kyllä..

        Vältä myös ruokakauppaa, julkisia liikennevälineitä, kaikenlaisia kokoontumisia, kerrostaloja, kadunkulmia ym. saatat törmätä naiseen.
        Ja piina alkaa, kun et saa pidettyä himojasi kurissa ja alat tirkistellä sitä naista. Tee kaikkesi, että umpioidut kotiisi, maailma ON KATALA!
        Muista kirjoittaa nettiin kokemuksistasi opiksi ja tiedoksi kaikille muillekin.
        Oletko varma, että kristinusko on sinulle sopivin uskonto? Se näet antaa naisten kulkea vapaana.
        Mieti tätä kun menet oikeasti töihin. Maailma kun on näkökulmastasi ihan paholaisesta - tasa-arvoinen miesten ja naisten suhteen. Karmea, eiks joo?


      • 29
        Omaan maailmaan kirjoitti:

        Vältä myös ruokakauppaa, julkisia liikennevälineitä, kaikenlaisia kokoontumisia, kerrostaloja, kadunkulmia ym. saatat törmätä naiseen.
        Ja piina alkaa, kun et saa pidettyä himojasi kurissa ja alat tirkistellä sitä naista. Tee kaikkesi, että umpioidut kotiisi, maailma ON KATALA!
        Muista kirjoittaa nettiin kokemuksistasi opiksi ja tiedoksi kaikille muillekin.
        Oletko varma, että kristinusko on sinulle sopivin uskonto? Se näet antaa naisten kulkea vapaana.
        Mieti tätä kun menet oikeasti töihin. Maailma kun on näkökulmastasi ihan paholaisesta - tasa-arvoinen miesten ja naisten suhteen. Karmea, eiks joo?

        Mikäs sinulle tuli? Ja kristinuskoa kohtaan ei saa harjoittaa vainoa myöskään. Mitä tasa-arvoista näet työtoverin/alaisen painostamisessa ja ahdistelussa?
        Ennen, minun nuoruudessani, hyväksyttiin se että joku elää uskossa ja toinen ei. Silloin oltiin todellisella tavalla tasa-arvoisia ja kanssaihmisen valintoja arvostavia. No okei, silläkin ajalla oli varmasti omat sokeat pisteensä. Mutta lähtökohtaisesti, aikuisen ihmisen uskonnon- ja ajattelunvapaus on YK:n ihmisoikeuksien julistuksen mukaista jopa meillä koto-Suomessakin.


      • Papään
        Omaan maailmaan kirjoitti:

        Vältä myös ruokakauppaa, julkisia liikennevälineitä, kaikenlaisia kokoontumisia, kerrostaloja, kadunkulmia ym. saatat törmätä naiseen.
        Ja piina alkaa, kun et saa pidettyä himojasi kurissa ja alat tirkistellä sitä naista. Tee kaikkesi, että umpioidut kotiisi, maailma ON KATALA!
        Muista kirjoittaa nettiin kokemuksistasi opiksi ja tiedoksi kaikille muillekin.
        Oletko varma, että kristinusko on sinulle sopivin uskonto? Se näet antaa naisten kulkea vapaana.
        Mieti tätä kun menet oikeasti töihin. Maailma kun on näkökulmastasi ihan paholaisesta - tasa-arvoinen miesten ja naisten suhteen. Karmea, eiks joo?

        kyllä se jeesus auttaa joka hätään, jeesus vois vaikka panna sun puolesta sitä hutsua kun olet olevinaan tuommoinen mikki-hiiri .. taidat kuitenkin loppupeleissä olla fakotti


      • mikko työpaikalta

        Totuus on se että, sinulla on patoutuneet kanin halut.
        Todennäköisesti olet liian tyhmä ymmärtämään sen, joten käy ruoskii vaikka itseäsi.


    • Terveisin Mikko

      Kirjoittelempa tässä aikani kuluksi tarinoita ja esiinnyn eri nimimerkeillä ja hulluna peukutan itseäni. Tämä on mun arkea ja omakeksimääni terapiaa.
      Että näitä pesee ja linkoaa jatkossakin, olkaapa hyvä!
      Mikko Mallikas

      • Hyvää kevättä!

        Näin on nännit ja näppylät. palstan vakihönö panee parastaan. Uskokoon ken tahtoo, mitäs väliä sillä.


    • ..

      Valitettavaa mutta mahdollista.
      Pomot kiusaa ja siunaa kiusaamista.
      Ihmettelen vain, miksi uskontosi olisi tässä ongelma tai rajoite.

      Minkälainen nainen kuvittelee tai edes ottaa oikeuden yrittää jotakuta pois kristinuskosta? Olen minäkin kantanut ristiä kaulassani ja kyselijöille, sanoin sen olevan rippiristi. Työkavereille ei kannata kertoa mitään ylimääräistä.

      Jospa naispomo koki pettymyksen, jos kerran ensin nosti sinut ja koska ei saanut sinusta mitä tahtoi, niin ...tämä on tulos.
      Etpä olisi ensimmäinen jolle tämäkin sattui.

      En uskalla neuvoa, ainoastaan toivoa.
      Joku suositteli työsuojelupiirin ilmoitusta.
      Tai sitten vain yrität kestää. Mutta missä senkin kiusan raja kulkee....

      • Hubbana

        Naisviha TAI miesviha ei edelleenkään ole ratkaisu, vaan kaikkien mätien yksilöiden eliminoiminen pois yhteisöllisestä toiminnasta. Vain näin saadaan tulevat sukupolvet terveelle kasvutielle. Turha menneitä on murehtia ja katkeroitua, se on lopullisen tuhon tie.


      • Hubbana

        Naisviha TAI miesviha ei edelleenkään ole ratkaisu, vaan kaikkien mätien yksilöiden eliminoiminen pois yhteisöllisestä toiminnasta. Vain näin saadaan tulevat sukupolvet terveelle kasvutielle. Turha menneitä on murehtia ja katkeroitua, se on lopullisen tuhon tie.


      • Hubbana

        Naisviha TAI miesviha ei edelleenkään ole ratkaisu, vaan kaikkien mätien yksilöiden eliminoiminen pois yhteisöllisestä toiminnasta. Vain näin saadaan tulevat sukupolvet terveelle kasvutielle. Turha menneitä on murehtia ja katkeroitua, se on lopullisen tuhon tie.


    • nalkuttava narttu

      ÖÖÖÖ, en usko. Tuo on sun päiväfantasia koska duunis on perseestä.

    • Mikko työpaikalta

      Eilen minua auttoi syvällinen keskustelu ja itku henkilön kanssa kanssa, joka käytti ensimmäistä kertaa elämässäni ammattimaista lähestymistapaa ongelmiini. Se että hän sattuu olemaan psykiatri, ei merkinnyt juuri mitään keskustelussamme, mutta silti hänestä oli minulle arvokas apu. Keskustelumme lopussa hän katsoi minua silmiin ja sanoi: ”Mikko, ymmärrätkö, että sinä olet rakastunut työtoveriisi?”

      Myös ensimmäistä kertaa elämässäni olen myöntynyt käyttämään masennuslääkettä lyhyen jakson ajan. Enkä tunne enää tarvetta ponnistella ylläpitääkseni reippaan roolia työpaikallani. Mieleni tekee huutaa ja painua maan sisään, vaikka seuraavaan työpäivään, maanantaihin, on jäljellä vielä kaksi tuntia. Enkä osaa edelleenkään kertoa ystävilleni, miksi olen niin kalpea ja poissaoleva ja puhun heille hammasta purren ja itkua pidätellen.

      Pyydän vielä uudelleen anteeksi, jos joku ärsyyntyy kirjoittelustani.

      Kiitos.

      - Mikko

      • Viisas Nainen

        Ja paskan marjat olet rakastunut, sua riivaa himosi vaan, se naikkonen on ärsyttänyt sun lihasi tuohon kuntoon vaan, ei se muuta ole kuin lihallinen himo joka kiusaa sua, mikä tämä psykiatrisi on muka tajuamaan sun hengellisyyttäsi, kysynpä vaan ???

        Eikä sun tartte pyydellä täällä anteeksi, olet saanut suurelta Jumalalta jo anteeksi, annas olla, katsotaan miten tuolle kiusaajallesi käy, Jumala näkee nämäkin kirjoitukset, hän tuomitsee katsomatta henkilöön.

        Usko tämä, Niin jo sekin, tällä hetkellä, helpottaa elämääsi.


      • dottore

        Osta pätkä hyvää köyttä ja sinun tapauksessasi pyydä myyjää tekemään solmu valmiiksi.


    • Mikko työpaikalta

      Anteeksi, että minulta menee päivät sekaisin. Kirjoitan tätä lauantaina.

      - Mikko

    • .. ..

      Lopeta toi anteeksi pyytely. Sun ei tarvitse pyytää anteeksi olemassaoloasi ja tunteitasi. Olet arvokas sellaisena. Tunteesi ovat ihan yhtä totta kuin muidenkin.

      Rakastunut? Oho? No, ei sun tarvitse vahvistaa sitä meille, mutta toivottavasti tulet sinuiksi sen tunteen kanssa jos näin on. Erikoinen diagnoosi.

      Lääkekuurin tarkoitus lienee antaa sulle rauha käsitellä asiaa itsesi kanssa.
      Lepää ihmeessä ja koita olla ajattelematta sitä edes tunnin ajan. Sitten palaat uudelleen asiaan kun tuntuu siltä että jaksat.

      Oli se tunne mikä tahansa, se on uuvuttanut sinut. On aika levätä ja tehdä jotain rentouttavaa ja mukavaa.

      Voimia sinne


      Tuli vielä mieleeni, että veljeni oli silmittömän herkkä ja olisi todennäköisesti stressaantunut vastaavalla tavalla tilanteesta. Mutta en olisi ihan heti väittänyt häntä rakatuneeksi tai mitenkään vialliseksi. Stressi voi ajaa masennukseen, mutta siitäkin paranee. Tarvitaan aikaa rauhoittua ja miettiä hyviä juttuja.

      • .. ..

        Ai niin, eikä herkkyys ole vika vaan ominaisuus. Me kaikki ollaan erilaisia.
        Työelämä voi olla aika kova maailma ja jos tunnistat itsesi herkäksi niin olisi hyvä päästä valitsemaan työ sen mukaan. Älä hautaudu minnekkään arkistoon vaan pidä ihmiisuhteita jossain määrin yllä ja olemassa, mutta esim pörssi ei liene sun ympäristö. Siellä ollaan extreme kovia. Samanhenkisyys ja älyn/ ystävällisyyden taso voisi olla hyviä kriteerejä.
        Ja sitten se herkkyys: opettelet jotenkin vahvemmaksi ja suojaat itsesi. Se herkkyyskin on suojelemisen arvoinen ominaisuus. Mutta sun pitää vähän vahvistua: siten suojaat itsesi.

        Sulla on oikeus ja velvollisuus pitää itsestäsi huolta ja valita seurasi.
        Pidän peukkuja, toivon että löydät itsellesi sopivan työpaikan jossa ympräistö ja tehtävät täyttävät tarpeesi ja toiveesi.

        Miten olis aika ammatinvalinnan ohjaajalle tai laita itse paperille maind mappia mitä tahdot ja toivot työtäsi? Jos se voisi olla mitä tahansa? Työtehtävä, paikka, työaika, harrastus...?


      • Mikko työpaikalta
        .. .. kirjoitti:

        Ai niin, eikä herkkyys ole vika vaan ominaisuus. Me kaikki ollaan erilaisia.
        Työelämä voi olla aika kova maailma ja jos tunnistat itsesi herkäksi niin olisi hyvä päästä valitsemaan työ sen mukaan. Älä hautaudu minnekkään arkistoon vaan pidä ihmiisuhteita jossain määrin yllä ja olemassa, mutta esim pörssi ei liene sun ympäristö. Siellä ollaan extreme kovia. Samanhenkisyys ja älyn/ ystävällisyyden taso voisi olla hyviä kriteerejä.
        Ja sitten se herkkyys: opettelet jotenkin vahvemmaksi ja suojaat itsesi. Se herkkyyskin on suojelemisen arvoinen ominaisuus. Mutta sun pitää vähän vahvistua: siten suojaat itsesi.

        Sulla on oikeus ja velvollisuus pitää itsestäsi huolta ja valita seurasi.
        Pidän peukkuja, toivon että löydät itsellesi sopivan työpaikan jossa ympräistö ja tehtävät täyttävät tarpeesi ja toiveesi.

        Miten olis aika ammatinvalinnan ohjaajalle tai laita itse paperille maind mappia mitä tahdot ja toivot työtäsi? Jos se voisi olla mitä tahansa? Työtehtävä, paikka, työaika, harrastus...?

        Kiitos ajatuksistasi, sinä tuntematon nimimerkki. Mietittyäni asiaa uskon, että olen elämäni tienhaarassa, jossa minulla on tilaisuus valita kaksi polkua. Mielelläni kuulisin ajatuksiasi mahdollisuuksistani ja kiitän Sinua jo etukäteen arvioistasi.

        Tiedän, että voin pyytää seurakuntani vanhemmistolta apua ongelmaani. En ole vielä siihen uskaltautunut, sillä tiedän, mihin se tulee johtamaan. Kuulemistilaisuuteen ja nuhteluun, sillä olen syyllistynyt ajatuksissani syntiin seurustelusuhteeni ulkopuolella ja myös loukannut nykyistä seurustelukumppaniani. Hänet vanhemmisto on jo hyväksynyt. Tunnustan erehdykseni julkisesti neuvoston edessä ja pyydän heidän anteeksiantoaan ja ohjaustaan seurustelukummpanini läsnäollessa. Lopuksi minulle määrätään ohjaaja, joka valvoo edistymistäni ja seuraa elämääni. Tulen mahdollisesti leimatuksi seurakunnassani, mutta minulta vaaditaan todennäköisesti myös työpaikan vaihtoa.

        Mikäli haluan jatkaa nykyisessä työssäni, näen ainoaksi mahdollisuudeksi sovinnon tekemisen työtoverini kanssa. Esimerkiksi pyydän hänet ulos syömään, mikäli hän siihen suostuu. "Uskoudun" hänelle ja ilmaisen, kuinka kovin pahoillani olen siitä, että en ole ymmärtänyt hänen ystävällisyyttään oikealla tavalla. Kerron myös, miten paljon ihailen ja kunnioitan hänen ammattitaitoaan, osaamistaan ja persoonallisuuttaan ja lopuksi myönnän olevani pelkkää tomua hänen jaloissaan. Kauniiksi lopuksi lupaan toteuttaa kaikki hänen toiveensa, tukea häntä työpaikalla kaikin tavoin sekä anon hänen suojelustaan ja myötämielisyyttään saavuttaakseni työyhteisön hyväksynnän.

        Vai olisiko sittenkin parempi jättää kaikki ja muuttaa ulkomaille, kuten joku minulle jo ehdottikin?


      • tätä mieltä
        Mikko työpaikalta kirjoitti:

        Kiitos ajatuksistasi, sinä tuntematon nimimerkki. Mietittyäni asiaa uskon, että olen elämäni tienhaarassa, jossa minulla on tilaisuus valita kaksi polkua. Mielelläni kuulisin ajatuksiasi mahdollisuuksistani ja kiitän Sinua jo etukäteen arvioistasi.

        Tiedän, että voin pyytää seurakuntani vanhemmistolta apua ongelmaani. En ole vielä siihen uskaltautunut, sillä tiedän, mihin se tulee johtamaan. Kuulemistilaisuuteen ja nuhteluun, sillä olen syyllistynyt ajatuksissani syntiin seurustelusuhteeni ulkopuolella ja myös loukannut nykyistä seurustelukumppaniani. Hänet vanhemmisto on jo hyväksynyt. Tunnustan erehdykseni julkisesti neuvoston edessä ja pyydän heidän anteeksiantoaan ja ohjaustaan seurustelukummpanini läsnäollessa. Lopuksi minulle määrätään ohjaaja, joka valvoo edistymistäni ja seuraa elämääni. Tulen mahdollisesti leimatuksi seurakunnassani, mutta minulta vaaditaan todennäköisesti myös työpaikan vaihtoa.

        Mikäli haluan jatkaa nykyisessä työssäni, näen ainoaksi mahdollisuudeksi sovinnon tekemisen työtoverini kanssa. Esimerkiksi pyydän hänet ulos syömään, mikäli hän siihen suostuu. "Uskoudun" hänelle ja ilmaisen, kuinka kovin pahoillani olen siitä, että en ole ymmärtänyt hänen ystävällisyyttään oikealla tavalla. Kerron myös, miten paljon ihailen ja kunnioitan hänen ammattitaitoaan, osaamistaan ja persoonallisuuttaan ja lopuksi myönnän olevani pelkkää tomua hänen jaloissaan. Kauniiksi lopuksi lupaan toteuttaa kaikki hänen toiveensa, tukea häntä työpaikalla kaikin tavoin sekä anon hänen suojelustaan ja myötämielisyyttään saavuttaakseni työyhteisön hyväksynnän.

        Vai olisiko sittenkin parempi jättää kaikki ja muuttaa ulkomaille, kuten joku minulle jo ehdottikin?

        No et ainakaan pistä rikkaa ristiin lähtemällä sen naisen kanssa yhtään mihinkään!
        Siinä touhussa käy kalpaten. Tiedät itse rajasi ja kerrot ne hänelle suoraan.
        Liian lähelle ei tulla ja työrauha annetaan. Ja itse et ole tehnyt mitään väärää olkoon uskosi mikä tahasa. Pidä kiinni ryhdikkäästi arvoistasi ja ole niiden mittainen mies.
        Ei se, että tunnet normaaleja tunteita ole rikos. Ajatukset ja tuntemukset ovat sinun, mutta voit miehekkäästi pitää ne ajatuksen asteella sen naisen suhteen. Nähdä ja kuulla voi mitä vain, mutta aina on hyväksi mennä "kotiin syömään".


      • Viisas Nainen
        tätä mieltä kirjoitti:

        No et ainakaan pistä rikkaa ristiin lähtemällä sen naisen kanssa yhtään mihinkään!
        Siinä touhussa käy kalpaten. Tiedät itse rajasi ja kerrot ne hänelle suoraan.
        Liian lähelle ei tulla ja työrauha annetaan. Ja itse et ole tehnyt mitään väärää olkoon uskosi mikä tahasa. Pidä kiinni ryhdikkäästi arvoistasi ja ole niiden mittainen mies.
        Ei se, että tunnet normaaleja tunteita ole rikos. Ajatukset ja tuntemukset ovat sinun, mutta voit miehekkäästi pitää ne ajatuksen asteella sen naisen suhteen. Nähdä ja kuulla voi mitä vain, mutta aina on hyväksi mennä "kotiin syömään".

        Juuri näin ! Ei mihinkään sen naisen kanssa !

        Etkö ole lukenut sanaa kunnolla, me kaikki ollaan syyllisiä, me kaikki himoitaan toisia ihmisiä, sisissämmämme siis, sille emme mahda mitään, tämä oman olemuksemme syvyys sun pitää nyt ymmärtää, ei sun tarvitse todellakaan mennä sanomaan seurakunnan vanhimmille sellaista että olet syyllinen, kaikki seurakunnan vanhimmat ovat itse myös syyllisiä, me kaikki olemme syyllisiä, sinä Mikko et ole poikkeus, et, siis todellakaan.
        Nyt rauhoita mielesi ja anna olla. Annat siis olla koko jutun. Koko tilanteen, ja annat rauhan Herran tulla korjaamaan ja paikkaamaan tilanteen. Mutta sitä naista vältä.


    • 9+8

      Osa alkuperäisellä nimimerkillä kirjoitetuista kommenteista vaikuttaa siltä, että ne on kirjoittanut joku muu, erityisesti viimeisin eli 9.9. klo 12.47 lähetetty. Jos näin on, en voi muuta todeta, kuin että on todella alhaista toimintaa pilailla toisen hädän kustannuksella. Kirjoitan kuitenkin vastaukseni siitä näkökulmasta, että kaikki Mikko työpaikalta -nimellä kirjoitettu on peräisin saman henkilön näppikseltä ja kyse on tositapauksesta.

      Minusta kuulostaa siltä, että tässä on kaksi vaihtoehtoa. Joko tällä kiusaavalla työkaverille on lehittynyt jonkinlainen pakkomielle kiltin uskovaisen miehen viettelyn suhteen, ja hän tekee ylilyönteihinkin sortuen kaikkensa tavoitteen saavuttamiseksi. Tällöin kyseessä on ilman muuta työpaikkakiusaaminen ja seksuaalinen ahdistelu, ja asia pitää selvittää esimiehen ja luottamusmiehen sekä työkaverin itsensä kanssa, ja jos tästä ei ole apua, on varmaan parasta vaihtaa työpaikkaa.

      Toinen vaihtoehto on, että naisen käytös on "normaalin" rajoissa, mutta tiukan linjan uskovaisena Mikko suhatutuu siihen vakavammin kuin sellaiset henkilöt, joille flirttailu ja seksuaalisuus eivät ole yhtä vaikeita asioita. Voi myös olla, että naisen viettely-yritykset ovat alkaneet herättää Mikossa vastakaikua, jota tämä ei voi kristillisestä arvomaailmastaan ja elämäntilanteestaan johtuen hyväksyä. Tähän viittaisi se, että Mikon uskotukseen valitsema työkaverikin epäilee Mikon rakastuneen naiseen. Minusta Mikon pitäisi jollain tavalla saada otettua asia esille naisen itsensä kanssa. Hän voisi vaikkapa sanoa, että naisen huomio kyllä imartelee häntä, mutta kristityt arvot omaavana seurustelevana miehenä toivoisi, että nainen lopettaisi ylenpalttisen flirttailun.

      • Kolmas vaihtoehto

        Tai sitten Mikon tekisi hirveästi mieli hieroa lähempää tuttavuutta ihan normaalisti käyttäytyvän mutta Mikon silmissä tosi houkuttelevan työkaverin kanssa, mutta tietää, että siinä kävisi lopulta jollain lailla huonosti. Siksipä hän yrittää vierittää himonsa himon kohteen niskoille ja vuodattaa tuntojaan keskustelupalstalla ikään kuin olisi tehnyt asialle jotakin - niille, joilta hän saisi välitöntä vastakaikua, hän ei asiasta puhu eikä pukahda.


      • Mikko työpaikalta

        Todellinen rakkaus on minun maailmassani aivan eri asia kuin rakastuminen. Enkä missään tapauksessa rakasta tätä työtoveriani, päinvastoin. Olen mahdollisesti rakastunut hänen häneen fyysisesti, sillä hän on onnistunut rakastuttamaan minut itseensä, omilla tempuillaan. Mikäli minulla ei olisi mitään tunteita häntä kohtaan, ei suhteeni häneen tuntuisi näin mahdottomalta.

        En hyväksy työtoverini käytöstä, enkä kykene pitämään hänestä ihmisenä, rakastamisesta puhumattakaan. Oikea rakkaus on päätös, halua rakastaa ja hyväksyä oma kumppani sellaisenaan kuin hän on. Rakastuminen kertoo vain kiinnostuksesta,intohimosta, fyysisestä halusta tai kaipauksesta, ei todellisesta rakkaudesta.

        Näin ainakin toivon sen olevan.

        - Mikko


      • hyvääjatkoa
        Mikko työpaikalta kirjoitti:

        Todellinen rakkaus on minun maailmassani aivan eri asia kuin rakastuminen. Enkä missään tapauksessa rakasta tätä työtoveriani, päinvastoin. Olen mahdollisesti rakastunut hänen häneen fyysisesti, sillä hän on onnistunut rakastuttamaan minut itseensä, omilla tempuillaan. Mikäli minulla ei olisi mitään tunteita häntä kohtaan, ei suhteeni häneen tuntuisi näin mahdottomalta.

        En hyväksy työtoverini käytöstä, enkä kykene pitämään hänestä ihmisenä, rakastamisesta puhumattakaan. Oikea rakkaus on päätös, halua rakastaa ja hyväksyä oma kumppani sellaisenaan kuin hän on. Rakastuminen kertoo vain kiinnostuksesta,intohimosta, fyysisestä halusta tai kaipauksesta, ei todellisesta rakkaudesta.

        Näin ainakin toivon sen olevan.

        - Mikko

        Olisikohan nyt työpaikan vaihdoksen aika, eikä kai tätä juttua tarvitse seurakuntasi vanhempien eteen tuoda välttämättä. Jos sinua kovin raskaasti syytetään ja leimataan, se tuntuu hiukan kohtuuttomalta. Kaikki on onnettomien sattumusten summaa.
        Kun menet psykiatrille puhumaan vielä, pohtikaa myös sinun ja seurustelukumppanisi suhdetta. Oletko itse varma siitä, että haluat juuri tuon tytön lapsiparven äidiksi, loppuikäsi elämänkumppaniksi? Nyt mietin juuri tuota fyysistäkin yhteensopivuutta. Jos tyttöystäväsi herättämät fyysiset tunteet ovat huomattavasti laimeampia kuin se mitä juuri olet läpikäynyt, sinun on yritettävä rehellisesti arvioida oletteko seurustelukumppanisi kanssa sopivat toisillenne.
        Ehkä tässä on jotakin opetuksellista sinullekin, jotta opit itse ajattelemaan ja arvioimaan asioita. Vain sinä itse olet oman itsesi paras asiantuntija, ei seurakuntaneuvosto.


      • Mikko työpaikalta
        hyvääjatkoa kirjoitti:

        Olisikohan nyt työpaikan vaihdoksen aika, eikä kai tätä juttua tarvitse seurakuntasi vanhempien eteen tuoda välttämättä. Jos sinua kovin raskaasti syytetään ja leimataan, se tuntuu hiukan kohtuuttomalta. Kaikki on onnettomien sattumusten summaa.
        Kun menet psykiatrille puhumaan vielä, pohtikaa myös sinun ja seurustelukumppanisi suhdetta. Oletko itse varma siitä, että haluat juuri tuon tytön lapsiparven äidiksi, loppuikäsi elämänkumppaniksi? Nyt mietin juuri tuota fyysistäkin yhteensopivuutta. Jos tyttöystäväsi herättämät fyysiset tunteet ovat huomattavasti laimeampia kuin se mitä juuri olet läpikäynyt, sinun on yritettävä rehellisesti arvioida oletteko seurustelukumppanisi kanssa sopivat toisillenne.
        Ehkä tässä on jotakin opetuksellista sinullekin, jotta opit itse ajattelemaan ja arvioimaan asioita. Vain sinä itse olet oman itsesi paras asiantuntija, ei seurakuntaneuvosto.

        Eilen otin ongelmani puheeksi seuraavaksi korkeamman esimieheni kanssa ja nyt tämä päivä vietetään kotona. Ainakin se kävi selväksi, että työtoverini on tämän esimiehen erityinen luottohenkilö ja ystävä. Esimies tuntui olevan erityisen harmissaan ja kiinnostunut ja kyseli paljon, mutta ei tuntunut panevan paljoakaan painoa minun pikku "ongelmalleni." Työtoverini käytös kun näytti olevan hänelle pääasiallinen harmituksen, kiukun (ja mustasukkaisuuden!!) aihe, eikä minua käsitelty kuin häiriötekijänä työtoverini ja esimiehen välisessä lämpimässä suhteessa.

        Ehkä on niin, että olen ymmärtänyt työtoverini käytöksen väärin ja se on täysin normaalia (onko se mahdollista). Voisiko joku enemmän elämänkokemusta omaava ystävällinen henkilö kuitenkin ottaa kantaa seuraavaan pohdintaan.

        Mikä on se läheisyyden määrä ja henkilökohtaisen etäisyyden raja, joka on "normaalia" työpaikalla miehen ja naisen välillä? - Minulle se on noin käsivarren etäisyys. Onko täysin normaalia, että naispuolinen työtoveri tulee kanssakäymisessämme aina (llian) lähelle, alueelle jonka itse koen lähinnä intiimin keskustelun välimatkaksi (pari kämmenen mittaa)?

        Minulle on myös opetettu, että katsekontakti tulee pitää keskustelukumppanin kasvoissa, eikä häntä saa ainakaan mittailla katseella ylhäältä alas. Työtoverini katse kuitenkin liikkuu jatkuvasti vartalollani, jopa sellaisella tavalla, joka on minun mittapuuni mukaan täysin sopimatonta?

        Työtoverini oli mukana rekrytoimassa minua työparikseen, voisiko hän ajatella tavallaan "omistavansa" minut ja käsittelee minua sen mukaisesti?

        Olisin erityisen kiinnostunut naispuolisten lukijoiden ajautksista. Kiitos.

        - Mikko


      • kiusaaminen kiellett
        Mikko työpaikalta kirjoitti:

        Eilen otin ongelmani puheeksi seuraavaksi korkeamman esimieheni kanssa ja nyt tämä päivä vietetään kotona. Ainakin se kävi selväksi, että työtoverini on tämän esimiehen erityinen luottohenkilö ja ystävä. Esimies tuntui olevan erityisen harmissaan ja kiinnostunut ja kyseli paljon, mutta ei tuntunut panevan paljoakaan painoa minun pikku "ongelmalleni." Työtoverini käytös kun näytti olevan hänelle pääasiallinen harmituksen, kiukun (ja mustasukkaisuuden!!) aihe, eikä minua käsitelty kuin häiriötekijänä työtoverini ja esimiehen välisessä lämpimässä suhteessa.

        Ehkä on niin, että olen ymmärtänyt työtoverini käytöksen väärin ja se on täysin normaalia (onko se mahdollista). Voisiko joku enemmän elämänkokemusta omaava ystävällinen henkilö kuitenkin ottaa kantaa seuraavaan pohdintaan.

        Mikä on se läheisyyden määrä ja henkilökohtaisen etäisyyden raja, joka on "normaalia" työpaikalla miehen ja naisen välillä? - Minulle se on noin käsivarren etäisyys. Onko täysin normaalia, että naispuolinen työtoveri tulee kanssakäymisessämme aina (llian) lähelle, alueelle jonka itse koen lähinnä intiimin keskustelun välimatkaksi (pari kämmenen mittaa)?

        Minulle on myös opetettu, että katsekontakti tulee pitää keskustelukumppanin kasvoissa, eikä häntä saa ainakaan mittailla katseella ylhäältä alas. Työtoverini katse kuitenkin liikkuu jatkuvasti vartalollani, jopa sellaisella tavalla, joka on minun mittapuuni mukaan täysin sopimatonta?

        Työtoverini oli mukana rekrytoimassa minua työparikseen, voisiko hän ajatella tavallaan "omistavansa" minut ja käsittelee minua sen mukaisesti?

        Olisin erityisen kiinnostunut naispuolisten lukijoiden ajautksista. Kiitos.

        - Mikko

        höh MIKKO MIKKO nyt olet ihan sekaisin. Lopeta fantasiasi. Vastasin asiallisesti ja juttusi menevät ihan yli hilseen. Et ole terve. Kiitos mulle riitti.


      • Viisas Nainen
        kiusaaminen kiellett kirjoitti:

        höh MIKKO MIKKO nyt olet ihan sekaisin. Lopeta fantasiasi. Vastasin asiallisesti ja juttusi menevät ihan yli hilseen. Et ole terve. Kiitos mulle riitti.

        Tämä nainen on aivan selvä tapaus, hän on vamppi ja aiheuttaa sulle käytöksellään työpaikkahäirintää. Jos työnantajasi ei kuuntele sinua niin voit valittaa ylemmäs, hän kuuluu johonkin liittoon? jos ei niin työnantajaasikin sitovat kaikki yleiset työn lakisäädökset, voit vedota niihin, vihjaa hänelle ja vihjaa sille letukalle kans, niin johan luulisi uskovan, kun oma työpaikka alkaa olla vaarassa.


      • ÄLLITÄLLI
        Mikko työpaikalta kirjoitti:

        Eilen otin ongelmani puheeksi seuraavaksi korkeamman esimieheni kanssa ja nyt tämä päivä vietetään kotona. Ainakin se kävi selväksi, että työtoverini on tämän esimiehen erityinen luottohenkilö ja ystävä. Esimies tuntui olevan erityisen harmissaan ja kiinnostunut ja kyseli paljon, mutta ei tuntunut panevan paljoakaan painoa minun pikku "ongelmalleni." Työtoverini käytös kun näytti olevan hänelle pääasiallinen harmituksen, kiukun (ja mustasukkaisuuden!!) aihe, eikä minua käsitelty kuin häiriötekijänä työtoverini ja esimiehen välisessä lämpimässä suhteessa.

        Ehkä on niin, että olen ymmärtänyt työtoverini käytöksen väärin ja se on täysin normaalia (onko se mahdollista). Voisiko joku enemmän elämänkokemusta omaava ystävällinen henkilö kuitenkin ottaa kantaa seuraavaan pohdintaan.

        Mikä on se läheisyyden määrä ja henkilökohtaisen etäisyyden raja, joka on "normaalia" työpaikalla miehen ja naisen välillä? - Minulle se on noin käsivarren etäisyys. Onko täysin normaalia, että naispuolinen työtoveri tulee kanssakäymisessämme aina (llian) lähelle, alueelle jonka itse koen lähinnä intiimin keskustelun välimatkaksi (pari kämmenen mittaa)?

        Minulle on myös opetettu, että katsekontakti tulee pitää keskustelukumppanin kasvoissa, eikä häntä saa ainakaan mittailla katseella ylhäältä alas. Työtoverini katse kuitenkin liikkuu jatkuvasti vartalollani, jopa sellaisella tavalla, joka on minun mittapuuni mukaan täysin sopimatonta?

        Työtoverini oli mukana rekrytoimassa minua työparikseen, voisiko hän ajatella tavallaan "omistavansa" minut ja käsittelee minua sen mukaisesti?

        Olisin erityisen kiinnostunut naispuolisten lukijoiden ajautksista. Kiitos.

        - Mikko

        Nyt otan tosissani, vaikka ilveilinkin ensimmäisessä viestissä. Ihan oikeasti, olet suoraan ja suomeksi sanottuna kusessa. Miettikää itse kukin (sinun lisäksesi), jos vastaavassa tilanteessa olisi nainen, mikä älämölö siitä olisi syntýnyt.
        Työkaverisi on sairas, narsisti, mieleltään vinksahtanut (en huomannut missään, että minkä ikäinen hän on). Olet ottanut asian puheeksi pomon kanssa (naisen hyvä kaveri, lieneekö peräti sukulainen?). Jos pomokin irvailee, on työyhteisössä jotain mätää. Oletko ollut yhteydessä luottamusmieheen, työterveyslääkäriin tms? Vai lienevätkö nekin uskonveljiä/-sisaria? Jos muu ei auta (koveta itsesi -ei sieltä- ja pistä muija koville) ja sano suorat sanat, olen nähnyt näitäkin naisia työelämässä ja heillä on ollut yksi ja sama "ylennys" eli potkut. Pistä se ämmä ojennukseen, jos pomonnuhjakkeessa ei ole munaa


    • Älä alennu tähän.

      1. Älä kiinnitä häneen mitään huomiota.
      2. Kiusaa takaisin.
      3. Sano suoraan mitä mieltä olet tästä.

    • Shalom !

      Jos kuulut jehovantodistajiin niin haluan ihan ystävällisyydellä kehottaa vaihtamaan kristilliseen seurakuntaan. Jeesus on Jumalan Poika ja Vapahtaja. Toivon, että löydät oikean tien ja saat elää elämää, jonka Taivaan Isä sinulle johdattaa.
      http://www.youtube.com/watch?v=vfZsaeXXwTA&feature=related

      • name of jesus christ

        ..... Shalom Prayer for SH Pray for me Thanks ....


    • nainen työpaikalla

      luin ton blogtekstin tänään, ja mietin että onkohan nuoremmassa polvessakin vielä miehiä jotka kuvittelee että naiset tälläytyy heitä varten ja naisten ainoa tarkoitus on herättää miehissä seksuaalisia tunteita. näköjään on.
      surullista. yritä tässä nyt olla nainen ja tasa-arvoinen kun miehet eläimenkaltaisella käytöksellään osoittaa uudelleen ja uudelleen mikä heistä oikeasti on naisen paikka ---> miehen alla (konkr. & vert.)
      että ottaa päähän!!!!!

      http://mikkoahola.puheenvuoro.uusisuomi.fi/116481-vaiettu-tabu-miehet-naisten-seksiuhrina

    • .-.-.-
    • entinen syntinen

      Mikolle.

      Olen itse erään Suomessa tunnetun uskonlahkon entinen jäsen, ja voin sanoa ymmärtäväni piinasi. Koet, että ajatuksesi ovat maallisia ja syntisiä. Mutta tiedätkö mitä. Ihminen on inhimillinen, haluineen, ajatuksineen. Sanon tämän kaikella hyvällä enkä tahdo uskoasi kyseenalaistaa tai horjuttaa. Itsekin kärsin aikanaan ns. vääristä ajatuksista ja himoista. En löytänyt rauhaa sisältäni, kun tunsin toimivani väärin, vaikkapa vaan ajatuksen tasolla. Sisäiset ristiriidat saivat minut masentumaan ja kokemaan syviä turhautumisen ja vihan tunteita.

      Tämä saattaa kuulostaa varsin raflaavalta, mutta olosi helpottuisi ja ihastuksesi pääsisi mittakaavaan, jos antaisit vaan mielikuvituksesi viedä välillä. Ihmisellä on ja saa olla fantasioita. Se ei ole keltään pois, jos vaikka antaisit itsellesi tyydytyksen tätä työkaveriasi ajatellen, silloin tällöin. Se ei ole pois sinulta, ei seurakunnaltasi eikä tyttöystävältäsi.

      Jumalasi ja Jeesus haluavat sinun olevan onnellinen. Jos yrität jatkuvasti kieltää osan itsestäsi, et ole kokonainen.

      Hyvää jatkoa Mikko, kerrohan kuulumisia.

    • Mikko työpaikalta

      Kiitos ajatiksistasi! Tässä viimeisiä kuulumisiani, ole hyvä!

      Eilen otin ongelmani puheeksi seuraavaksi korkeamman esimieheni kanssa ja nyt tämä päivä vietetään kotona. Ainakin se kävi selväksi, että työtoverini on tämän esimiehen erityinen luottohenkilö ja ystävä. Esimies tuntui olevan erityisen harmissaan ja kiinnostunut ja kyseli paljon, mutta ei tuntunut panevan paljoakaan painoa minun pikku "ongelmalleni." Työtoverini käytös kun näytti olevan hänelle pääasiallinen harmituksen, kiukun (ja mustasukkaisuuden!!) aihe, eikä minua käsitelty kuin häiriötekijänä työtoverini ja esimiehen välisessä lämpimässä suhteessa.

      Ehkä on niin, että olen ymmärtänyt työtoverini käytöksen väärin ja se on täysin normaalia (onko se mahdollista). Voisiko joku enemmän elämänkokemusta omaava ystävällinen henkilö kuitenkin ottaa kantaa seuraavaan pohdintaan.

      Mikä on se läheisyyden määrä ja henkilökohtaisen etäisyyden raja, joka on "normaalia" työpaikalla miehen ja naisen välillä? - Minulle se on noin käsivarren etäisyys. Onko täysin normaalia, että naispuolinen työtoveri tulee kanssakäymisessämme aina (llian) lähelle, alueelle jonka itse koen lähinnä intiimin keskustelun välimatkaksi (pari kämmenen mittaa)?

      Minulle on myös opetettu, että katsekontakti tulee pitää keskustelukumppanin kasvoissa, eikä häntä saa ainakaan mittailla katseella ylhäältä alas. Työtoverini katse kuitenkin liikkuu jatkuvasti vartalollani, jopa sellaisella tavalla, joka on minun mittapuuni mukaan täysin sopimatonta?

      Työtoverini oli mukana rekrytoimassa minua työparikseen, voisiko hän ajatella tavallaan "omistavansa" minut ja käsittelee minua sen mukaisesti?

      Olisin erityisen kiinnostunut naispuolisten lukijoiden ajatuksista. Kiitos.

      - Mikko

      • entinen syntinen

        Kiitos vastauksesta!

        Olen nainen ja minusta liian lähelle tuleminen ei sovi työpaikalle. Meillä kaikilla on näkymättömät oman tilan rajat, ja jos niitä rikoraan, pyrimme alitajuisesti perääntymään. Esimerkiksi Intiassa rajat ovat aivan erilaiset ja suomalainen ahdistuukin siellä helposti.

        http://kielikompassi.jyu.fi/puheviestinta/tietomajakka/maja_perusteita_maarittely_koodit.shtml

        Tuolta kohdasta proksemiikka löytyy suomalaisen ihmisen henkilökohtainen reviiri eri tilanteissa.

        Minusta tässä on monia eri vaihtoehtoja naisen käytökselle, vaikea sanoa kun en tiedä millainen hän muuten on, muiden läsnäollessa jne. Joko työkaverisi on ylipäätään tuttavallinen ihminen ja suhtautuu sinuun, läheisimpään työpariinsa, kuin kaveriin. Itse olen tuollainen aika välitön tapaus, mutta tietenkin toisen osapuolen rajoja kunnioittaen. Toinen vaihtoehto on, että hän nauttii huomiosta ja miesten nolailusta... monet nuoret naiset pönkittävät itsetuntoaan tuolla tavoin.


      • ptopohanta

        Ai mikä on normaalia? No ranskassa on normaalia että suudellaan molemmille poskille kun tavataan ja syleillään oikein kunnolla. Sinulla tuntuu olevan ihan perisuomalainen läheisyyskammo ja kiihotut ihan tavallisesta kristillisestä läheisyydestä. Hän on sinun esimiehesi ja hän johtaa sinua ja yrittää innoittaa sinua naisellisella tavallaan. Jos et kestä sitä että esimiehesi on puumanainen, niin vaihda työpaikkaa. Muuten, tee työtä ja nauti siitä mutta pidä housut jalassa. Ei se ole niin vaarallista. Rakkaudella herrakin kehoittaa meitä. Tässä tapauksessa herrasi on nainen. Koska nykyaikana nainenkin voi olla herra (johtaja). Älä ymmärrä sitä väärin.


      • JPPPPPPPPP

        ota mikko aamulla cialis ennen kuin menet duuniin ja hommaa jostain kunnon jojo jonka poltat just ennen kuin meet duuniin niin ehkä sustä lähtee tuo säälittävyys ja kasvat mieheksi jonka jälkeen kuskaat daamin työpaikan vessaan ja paat sitä oikein nautinnolla kunnolla perseeseen niin eiköhän se siitä sullekin todellisuus urkene...


    • Mikko työpaikalta

      Firma on tarjonnut minulle ilman sen suurempia selityksiä 6 kk palkallisen irtisanomisajan ilman läsnäolo (työ) velvollisuutta, mikäli irtisanon itse itseni. Lisäksi minun tulee allekirjoittaa sopimus, jossa lupaan olla

      - riitauttamatta omaa irtisanoutumistani,
      - käsittelemättä asiaa julkisuudessa
      - antamasta mitään yrityksen sisäisiä tietoja kolmannelle osapuolelle.

      Onko tämä hyvä sopimus? Entä olenko jo rikkonut mahdollista sopimusta, koska olen jo käsitellyt asiaa tällä palstalla anonyymisti? Ovatko tällaiset sopimukset tavallisia?

      - Mikko

      • 22

        Eiköhän tuo ole ihan "fair" ja tod.näk. yhtiössä käytetty muoto kun työsopimus päättyy muidenkin kohdalla.
        Hyvä kun pääset eroon koko sotkusta. oletko tyttöystävällesi vielä puhunut mistään mitään? Kohta olisi aika?
        Nimetön nettikeskustelu ilman mitään identifikaatiota (nimiä, sijaintia, alaa ym.) ei voi olla rikkomus.
        Kyllä se sotku siitä pikkuhiljaa siivoutuu. Olinkin sitä mieltä että työssäsi jatkamiseen ei löydy keinoja.


      • ptopohanta

        Et ole rikkonut sopimusta koska olet käsitellyt asiaa anonyymisti. Se ei ole julkista käsittelyä. Sinä et todellakaan taida olla ainakaan Lutherilainen jos ihan tavallisen suomalaisen työhyhteisön henki ja esimiehesi läheisyys on sinulle noin vastenmielistä.


    • tarpeeksi saanut

      Tämän yhden ja saman monipersoona "mikon" täällä suomi24 palstoilla keksimiä juttuja on pilvin pimein. Vaimonsa kanssa yhdessä pyörittävät näitä juttuja ja keksivät tarinoita tai sitten ihan yksin sepittelee päässään välillä naisena välillä miehenä.

      Nimet, siviilisäädyt, persoonat, sukupuolet, kaikki vaihtuvat ja ihan kaikkena esiintyy erilaisilla foorumeilla.

      http://mpddid.nettisivu.org/etusivu/keita-olemme/

      Minä en usko näihin juttuhin. Osatotuuksia tai täyttä utopiaa ja omia harhoja. Parempi on tälläiset jättää omien harhojensa maailmaan pyörimään.


      Tämäkään kuva ja artikkeli tuskin ovat toistensa kanssa missään tekemisissä ? Kuva on ehkä jonkun toisen henkilön ja nämä artikkelit tämän harhoissaan elävän satusetän tarinoita. Näitä olen bongannut lukuisia täällä, jossa muiden kuvia käytetään surutta omien viestien kanssa. Tälläiset identiteettivarkaat ovat häpelällistä sakkia, pelkureita, jotka eivät uskalla rehellisesti tulla omalla naamallaan ja nimellään julkisuuteen vaan käyttävät muiden henkilöllisyyttä hyväkseen.

      http://mikkoahola.puheenvuoro.uusisuomi.fi/

      Suomessahan tälläinen ei vielä ole rikos, mutta minun mielestäni tälläinen toiminta on identiteettiä ja yksityisyyttä loukkaava rikos, josta pitäisi häkki heilahtaa ja hyväksikäytetyn saada rahallinen korvaus.

      • vaimonen

        Jep, huomasin saman kun luin palstaa vähän laajemmin. Harmittaa että tuhlasin aikaani vastausten kirjoitteluun.


      • Mikko työpaikalta

        En ole edellisessä viestissä mainittu "Mikko Ahola". Olen kirjoittanut nimimerkillä "Mikko työpaikalta", mutta meitä Mikkoja on Suomessa aika monta kappaletta. Sukunimeäni tai valokuvaa en ole julkaissut yhdessäkään kirjoituksessani, enkä esiintynyt kenenkään toisen nimellä.

        Olen kuitenkin erittäin pahoillani, jos kirjoitukseni nimimerkillä "Mikko työpaikalta" on häirinnyt jotain lukijaa.

        - Mikko


      • Liha on heikko
        Mikko työpaikalta kirjoitti:

        En ole edellisessä viestissä mainittu "Mikko Ahola". Olen kirjoittanut nimimerkillä "Mikko työpaikalta", mutta meitä Mikkoja on Suomessa aika monta kappaletta. Sukunimeäni tai valokuvaa en ole julkaissut yhdessäkään kirjoituksessani, enkä esiintynyt kenenkään toisen nimellä.

        Olen kuitenkin erittäin pahoillani, jos kirjoitukseni nimimerkillä "Mikko työpaikalta" on häirinnyt jotain lukijaa.

        - Mikko

        Sen verran on häirinnyt, että mielikuvat tuosta naisesta ovat herättäneet minussa synnillisiä mielikuvia ja jos en pysty pitämään itseäni lujana, niin saatan retkahtaa itsesaastutukseen ja laskea siemeneni kylmään hukkaan.


      • Mikä lie lyyli
        Liha on heikko kirjoitti:

        Sen verran on häirinnyt, että mielikuvat tuosta naisesta ovat herättäneet minussa synnillisiä mielikuvia ja jos en pysty pitämään itseäni lujana, niin saatan retkahtaa itsesaastutukseen ja laskea siemeneni kylmään hukkaan.

        Eikös ole neuvottu että jos joku ihminen alkaa olla elämää suurempi niin pitää kuvitella hänet alastomana pöntölle, nähdä sellut ja läskit ja mitä sattuu olemaan itselle vastenmielisintä. Nyt ihannekuva on korviesi välissä, sillä tuskin tuo työkaveri on naista kummenpi, luonne vain on röyhkeä jos hän ei kunnioita arvojasi. Ilkeys ei ole kunniaksi naiselle eikä miehelle. Ehkä olet seksuaalisesti nälkäinen? Ja voit arvioida tilannetta järjellä, hyötyykö hän jos lähdet pois painostuksen alla? Tämä on peräänkuuluttamasi naisen mielipide.


    • Pankkouuno

      Ole mies!

    • samoinpa

      Vähennä kuteita samaan tahtiin söpöliinin kanssa, niin ei tiedä kuinka hauskaa siitä syntyy.

    • niin perkele

      vitun paskamullkkuvittu arvostelijat,tapahtuu sitä oikeasti työpaikalla,akkapomot vinkuu että tuo tuijottaa persettä ja mistähän sitä munaa löytyisi

      • nakki seisoo

        niin perkele,vastasin että niin tuijotankii,hyvä perse panisin heti,ja pääpomolle sanoin että tässähän sitä munaa on senkuin otat


      • Hubbanen

        Oioi.. Ja mieli tekis..?


    • nöpönassu :3

      No jos se muija on samanlainen kuin tossa aloitus kuvassa etusivulla niin iske kiinni Grrrrr

    • kysy suoraan

      haluaako se mu*aa ja mistä suunnasta?

    • KTS (Ei kirj.)

      Ei muuta kuin yhtä paljastavaa pukeutumista itselläkin peliin. Mikroshortseja ja kireitä T-paitoja.

      Saat hänet hämilleen.

      :D

    • hepin heiluttaja

      Lyö M.ulkulla pöytään ja sanot, "nyt heti kontalleen" ja annat meisseliä kunnolla!

    • Tietäväinen.

      "Jos kuulut jehovantodistajiin niin haluan ihan ystävällisyydellä kehottaa vaihtamaan kristilliseen seurakuntaan. Jeesus on Jumalan Poika ja Vapahtaja. Toivon, että löydät oikean tien ja saat elää elämää, jonka Taivaan Isä sinulle johdattaa."

      Jehovan Todistajat ovat kristillinen seurakunta. Jeesus on Jumalan poika sitähän Jehovan Todistajat juuri kertovat, että he eivät ole sama asia vaan Isä ja poika ja pyhä henki on eriasia, eli KOLME eriasiaa. EI samaa asiaa. Eli siis kolminaisuusoppi on VÄÄRÄ oppi ( kuten moni muukin kirkon oppi) jotka EI pikä paikkaansa ja eivät perustu millään tavalla siihen mitä raamattu sanoo.

      • ptopohanta

        On vain yksi jumala. Hänellä on vain yksi poika ja kun hän ylösnousi niin saimme pyhän hengen. Siten kaikki kolme ovat samaa eivätkä eri. Pakanat palvovat useita erillisiä jumaluuksia. Se on kristityn ja pakanan suurin ero. Te Jehovat olette harhaoppisia isänmaanpettureita. Teidän Herra on New Yorkissa Jehovan todistajien päämajassa.


      • lapppiii

        Kristityt uskovat yhteen jumalaan, isään kaikkivaltiaaseen jne...

        Mistähän sysytä kaikkien kristittyjen(paitsi jehovien) hyväksymät uskontunnustusket alkavat aika lailal samalla tavalla?

        Vinkki: syy voi olla se, että jehovalainen lahko perustettiin raamatun virheellisen tulkinnan varaan(vieläkö jeesus muuten teiän raamattunne mukaan naulittiin PAALUUN?), joka mysö on syy siihen, miksi sitä ei kristillisenä enää pidetä?


    • .....

      Kyse on seksuaalisesta ahdistelusta. Jos nainen ahdistelee miestä, niin täällä vain kannustetaan, että jee jee pane sitä. Jos mies tekisi samaa kokemattomalle naiselle niin selviäsikö pelkillä sakoilla ja potkuilla?

    • jacko91

      Pics or did not happen !!!

    • Maaakee11

      Pane se nainen ruotuun. kyllä se siitä ainaki hetkeks rauhottuu!

    • jk

      et mitenkään

    • 4+4

      Tiukat pyöräilyhousut jalkaan ja pitkä sekä paksu kurkku housuihin sitten töihin.

    • muumimimmi

      Vastaisuuden varalle:

      Jos työkaverisi oli nainen tai mies, tulee mielestäsi liian liki, järjestä työpöytäsi
      istumajärjestys niin että se on vaikeaa. Teet pöydästäsi jonkinlaisen linnakkeen.
      Asennat itsesi katsomaan ikkunasta ulos tai seinään, ettei tartte tuijottaa toisen
      sääriä tai hamosia tai muutakaan osaa. Laitat työpöytäsi viereen esimerkiksi pyörällisen hyllykön jonka vedät esteeksi. Jos toinen lähestyy, vetäydyt pois, astut
      metrin taakse, mutta et poistu. Ravistelet käden joka hiplaa irti. Sanot reilusti, älä koske, jatkat juttua ihan asiasta.
      Mulla jos asiakkaat on tulleet liian liki, riittää käden poisläpsäisy ja ystävällinen moite.
      Olet ehkä tehnyt uskovaisuudesta vääränlaisen keppihevosen. Se ettei saa kiusata ei johdu uskonnosta, vaan ettei ketään saa kiusata.
      Tuollainen anteeksipyytelevä meininki ei sovi.
      Eli ensin pitäisi yrittää estää sopimaton käytös.
      Jos käytös ilmenee, tilanteesta peräydyttävä mutta ei paettava.
      Jos tulee pöydällesi, siirryt hänen pöytänsä ääreen, tai nouset seisoon ikkunan luo, tai menet ovelle. työnnät käden pois ystävällisesti.
      Lakkaat tuijottamasta. Maailma on pullollaan kauniita naisia ja upeita miehiä.

      Mietit tarkkaan opetuksen joka tähän liittyi. Muuten kaikki jatkuu uudestaan jossain muualla. Sun itsesi tehtävä on katkaista tämä kierre.
      Ohjeet on annettu osaksi muillekin, koska jos Mikko ei ole oikeasti pulassa, niin
      satavarmasti joku on kuitenkin tässä pulassa, oli mies tai nainen.

    • vikkomilkastus

      oliko tämä narttu ees blondi?
      kaikki blondit on hu...oria,mut kaikki huuuoooorrrraaaat ei o blondeja!!!!!!

    • SULTAN

      Anna sille patukkaa kunnolla sitä se haluaa.

      • Pihto

        Hai hänhän saattaa pitää siitä ja kiristää sinua tekoon uudestaan.


    • "Samassa huoneessa kanssani istuva nuori naispuolinen työtoveri on ottanut asiakseen kiusata minua päivittäin. "

      -Tuollaisille ihmisillä on se muiden huomio (attention whore) kaikki kaikessa. Jätä kyseinen lortto täysin huomiotta, ni hän kyllästyy varsin nopeesti ja etsii jonkun muun keneltä kerjätä huomiota. Usko pois. ;)

      • Ei se auta katella

        Ja kukas häntä katsoo?

        Ilmeisesti mies olisi HOMO! jos ei katsoisi muuten vain joutavaa esitystä joka ei selvästikään ota jatkuakseen aidommaksi?

        Sille saa sanoa: "Joko muna pilluun tai sitten ei mitään, NYT LOPPUU SE ESITTÄMINEN!!!!"


      • Ei se auta katella kirjoitti:

        Ja kukas häntä katsoo?

        Ilmeisesti mies olisi HOMO! jos ei katsoisi muuten vain joutavaa esitystä joka ei selvästikään ota jatkuakseen aidommaksi?

        Sille saa sanoa: "Joko muna pilluun tai sitten ei mitään, NYT LOPPUU SE ESITTÄMINEN!!!!"

        Ylipäätään on typerää sekaantua työkavereihinsa.
        Työt ja huvit erikseen.


      • Oi ihana ilme
        TheOne kirjoitti:

        Ylipäätään on typerää sekaantua työkavereihinsa.
        Työt ja huvit erikseen.

        Työuran kannalta on typerää mutta on sekin sanaton flirttailu yhden sorttista mielenköyhyyttä, kun asioista suoraan puhumista ei ole ainakaan vielä lailla kielletty.

        Jos joku ujo huomiohakuinen nainen haluaa pelkästään flirttailla, niin ei muutakun homobaariin flirttaileen, ei ne miehet oikeasti kiinnostu mutta mistäs se nainen sen saa koskaan tietää kun tarkoitus on vain esittää.


      • jurmu

        Kuulehan Mikko, näin kokeneempana miehenä (aviomiehenä ja isänä) sanoisin että joko tai. Eli voit lähteä tuohon flirttailuun mukaan, sehän on sitä maailman vanhinta seurapeliä ja ihan kivaakin. Tai voit toisaalta kohdella häntä kuin hän olisi ilmaa, eli jätä täysin huomiotta. Hän kyllästyy varmasti, saattaa loukkaantuakin, mutta ei se viime kädessä ole sinun asiasi. Suomeksi, anna pakit!


    • p..reikään.

      olen 45v perheelinen mies ja minua härnäsi ja eräs vanhempi rouva työpaikalla nipisteli pepusta ja puhui pikku tuhmia päivästä päivään.koulutuspäivillä kuopiossa sitten repesi vein kyseisen rouvan puoli väkisin miesten vessaan ja masturboin mahlat hänen naamalleen ja suoritin vielä pönton päällä anaali yhdynnän mikä oli kivulias rouvalle,minä olen hyvin varusteltu mies hänhuusi ja itkien orkasmiin melkein pyörtyi.se loppui siihen.

      • asggsddgds

        HHAHAHAHH...Kalle lehden satu-Seppo on täällä kirjoittelemassa omia fantasioitaan. Heräsit kotona yksiössäsi ja lakana oli märkä :D


      • ei silti mahdotonta
        asggsddgds kirjoitti:

        HHAHAHAHH...Kalle lehden satu-Seppo on täällä kirjoittelemassa omia fantasioitaan. Heräsit kotona yksiössäsi ja lakana oli märkä :D

        Sitä emme voi tietää onko nimimerkille "p..reikään." tapahtunut noin.

        Siitä voimme silti olla varmoja että Suomessa, jopa Kuopiossa noin on tapahtunut.


      • Hubbana

        Monestikos sait tätä fantasiaa kirjoittaessasi.


      • Hubbana

        Monestikos sait tätä fantasiaa kirjoittaessasi.


      • Hubbana

        Monestikos sait tätä fantasiaa kirjoittaessasi.


      • Hubbana

        Monestikos sait tätä fantasiaa kirjoittaessasi.


      • Hubbana

        Monestikos sait tätä fantasiaa kirjoittaessasi.


    • gegegdeg

      Näytä sille ämmälle, ihan turha sen on kuvitella olevansa sen parempi ihminen kuin kukaan muukaan vaikka ois minkä näköinen. Tuommoselle akalle on just hyvä, että osoitat sille ettet ole kiinnostunut etkä kiihottunut siitä pätkän vertaa, vaikka se tekis mitä! Päinvastoin, virnuile ja pidä sitä ilmeilläs pilkkanas takasin, aja se ite noloon tilanteeseen, nöyryytä se maan tasalle vaikka koko työpaikan voimin.

    • gr4g4gfegd
    • Pathfinder77

      Pyydä vaimoasi käymään työaikana työpaikallasi, tämän työkaverisi aikana. Jos ei lopu, niin tee valitus ei tuollaista ole pakko sietää jos ei halua. Naiset vastaavassa tilanteessa olisivat jo valituksen tehneet ja lähestymiskieltoa anomassa.

    • N

      Pitääkös lähtee iisalmeen tulemaan?

    • mummi <3

      "Mikko työpaikalta"...sanoisin sulle että sanot naiselle ystävällisesti että olisit erittäin kovasti mielissäsi jos hän malttaisi pysyä omalla työpisteellään. Jos on asiaa niin voi kertoa sen sieltä tms.

      Otan osaa

    • Kokeneen neuvot

      Täytyy sanoa että käy kateeksi oikein kunnolla...
      Itse yritin jallittaa sihteeriäni mutta hän oli sen verran naiivi blondi ettei ymmärtänyt liian hienovaraista jallitustani.
      Myöhemmin kuulin että hän olisi toivonut sitä... Voi minua idioottia ja herrasmiestä.

      Ymmärrän toki että kaikki eivät ole niin moraalittomia retkuja kuin minä ja pane tilaisuuden tullen kaikkia hyvännäköisiä naisia.
      Kunnioitan hienoja periaatteitasi ja ei se bylsiminen mitään ratkaisisi päinvastoin se todennäköisesti pilaisi kaiken.

      Minäkin olin nuorempana vahvalla selkärangalla ja ylevillä periaatteilla varustettu nuori mies mutta sitten tämä kirottu yritysmaailma houkutteli pahoille teille ja vei selkärangan sekä kaksikin vaimoa eikä meno ole lakannut siihenkään.

      Onnea matkaan ja pidä kiinni periaatteistasi ja voit suhtautua asiaan hieman huumorillakin ja olla ylpeä itsestäsi.

    • Nallipyh

      Käske se käymään meillä töissä...siellä on toistasataa konemiestä ilman p...a,
      uskoisin et sen keikan jälkeen ei paljoa keikistele..
      Maksa samalla mitalla millä ärsytetään......

    • Papin

      tekaistu koko juttu.

    • jlfd

      Naamalla lehteen vain kertomaan työpaikan seksuaalisesta häirinnästä, miehilläkin on oikeus siitä puhua.

    • 5+2

      Kiitti päivän piristyksestä, Mikolle! Lisää näitä.

    • että näin

      Kuules, ota rennosti. Käske menemään kauemmas ja antamaan sinulle oikeutetun työrauhan. Voit myös junailla päästäksesi itse työskentelemään toiseen huoneeseen. Eikä asiaa tarvitse salata läheisiltä. Puhuminen auttaa ja rentouttaa ja osaat suhtautua siihen kevyemmin. Asennoidu huumorilla ja ota niskavoitto kiusaamiseen. Tsemppiä!

    • Yetska

      Näkkyykö sillä ihan nilikkakin? Hui kauhiata.

    • peeerseitä nähnyt

      Ole kuin et huomaisikaan koko naista.Tämä saa hänet kiehumaan raivosta.Eräs työmaapomoni sattui olemaan juuri tuollainen, tissejä esiteltiin ja pyllisteltiin naaman edessä.
      Kun et ole huomaavinasikaan, hän jonkin aikaa yrittää kahta kovemmin, ja sitten kun korkeintaan hymähdät hänen esitellessään ahteriaan, hän on se joka menee hämilleen kun viehätysvoima ei toiminutkaan.

      Tuonkaltaiset naiset ovat epävarmoja itsestään ja ulkonäöstään ja hakevat hyväksyntää sekä koittavat nostaa itsetuntoaan kun saavat jonkun miehen hämilleen.Nainen menee täysin sekaisin ja epävarmaan tilaan kun hän tajuaa että ainoa aseensa ei olekaan ladattu.Silloin pitää olla ihan oikeasti kiinnostava ihmisenä, jos mielii saada seuraa.Pelkkä nätti peeerse ei riitä.

    • tusustavaan

      Osta sille limainen dildo ja sano, että tussuta tuohon....

      • FOBOTTI RUTTU

        Yeah! Yeah!


    • we

      Oothan jo kertonut asiasta naisystävällesi? On se kumma ku joillakin vaan työpaikkapanot mielessä, tollanen voi oikeesti olla ahdistavaa.
      Näytä sille naiselle missä kaappi seisoo! Äläkä pyytele täällä kokoajan anteeksi.
      Tsemppiä!

    • Syö paljon valkosipulia :D

    • vampille kyytiä

      Ei muuta kun ovi lukkoon ja menet "vampin" eteen, housut pois, alat runkata ja lennätät spermalastit "vampin" naamalle. Sitten sanot: sinun vuorosi nyt!

    • juttistyyppi

      Pane sitä, ja niin huonosti, että se härnää jotain muuta jatkossa

      • Jean-Pierre Papin

        ilmoitttaudun vapaaehtoiseksi ... vaikken yleensä mihinkään vapaaehtoiseksi ilmoiuttaudu


    • nainen minäkin

      Käsitätkö, että nainen kärsii alemmuskompleksista ja yrittää "vokotella" sinua varmana kauneudestaan? Hänhän ei ihan käy täysillä. Yritä olla välittämättä ja ajattele että siinä on näyttelijä, joka yrittää näytellä hemaisevaa.

      Näyttele itse sitten hänelle täydellisen välinpitämätöntä. Ikäänkuin ottaisit jonkun toisen roolin. Tämä auttaa esim. jos pitää pitää puhe ja jännittää paljon. Kun olettaa olevansa joku toinen, se rauhoittaa. Pitää vain yrittää sopeutua näyttelijäksi joka sisäistäää roolinsa.

      Sinunhän ei tarvitse tuntea nöyryytystä. Nainenhan se on joka tekee väärin ja yrittää saada olosi hankalaksi. Varmaan luulee että pystyy iskemään sinut ja menisi kertomaan tyttöystävällesi heti. Tehnyt tuota varmaan ennenkin ja luottaa ulkonäköönsä. Sanoisin että tyhmä nainen.

    • minä7656

      moi Mikko! vaikuttaa siltä, että sulla on heikko itsetunto, joten suosittelen sinua puhumaan psykologille usein toistuvasta anteeksi-pyytelystäsi ja syyllisyyden tunteesta.

      vie vaimosi työpaikalle ja muhinoi (suutele) työtoverisi katsellessa. näin työpaikalla huoneessasi työskentelevä nainen voi keskittyä pomoon ja saat työrauhan!!

      • Pahenee vain

        Ei se tyttöystävän näyttäminen välttämättä auta jos tuo työpaikkanainen haluaa vain ärsyttää eikä sen enempää, se voi sitäpaitsi vain pahentaa ja innostaa entistä enemmän.

        Vai miksi luulet että aloittajan ja hänen tyttöystävänsä tosirakkauden näkeminen muuttaisi ärsytys halut?


      • J-P Papin

        ei muuta kuin Mikko pyytele enemmän anteeksi niin kyllä siitä hyvä tulee :0)
        tämä kommenttii tietysti ihan hypoteettinen koska koko juttu on hypoteettinen, ei noin säälittävää tyyppiä ole olemassa...


    • Jorma työpaikalla

      ja sitten heräsin ...

    • pavel rotko

      Nyt Mikko on aika toimia !
      Huomenna työpäivän aamuna, kun kukaan ei ole kuulemassa sanot hentukalle näin:
      " Mä haluan naida sua heti...siis heti. Kyllä mun kalu sulle kelpaa. Mikäli homma ei sulle käy, niin lähe nosteleen."
      ...siis käy päälle ja heti. Loppu-uhkaukseksi ilmoita hentukalle, jotta osaston muut "poijjaat" kyllä haluaa naida sua oikein ryhmässä.

    • nurkkakuntalainen

      Näköjään kyse on seksuaalisesta häirinnästä, jota vastaan on kaikenlaisia lakeja. Kokeile ottaa yhteyttä pomoosi, tai jos et uskalla, niin olemassa on luultavasti jotain sopivia viranomaistahoja joihin voi kannella.

    • Mikä reppana

      Kyllä näkee, että pojilla jotka ovat syntyneet vuoden -86 jälkeen on 25% vähemmän testosteronia.
      Kuinka mies kehtaa tänne itkeä, mene ja sano itse tuolle akalle jos on jotain asiaa.

    • joopa jhoop

      kokemattomuudestani ja olet parisuhteessa

    • ....

      pane siltä taju kankaalle

    • Ajohihna

      Hai ostapa tuo jonikkaan ja virman tyttösen kaulaan kilikilikello,jotta pomo kuulee missä hän kirmaa työajalla.

    • kahvit näppiksellä

      Ahhahhaa, hirviönainen. :D anna mun kaikki kestää...

    • voin aloittaa heti

      Onko siellä vapaita työpaikkoja? Vaihdetaanko?

    • Pappi katsoi peiliin

      Mikko ota rennosti. Pikkujouluissa vedät ihan sikakännit ja örvällät tämän naisen edessä, voit jopa oksentaa hänen kassiinsa. Eiköhän seksuaalinen kiusaaminen lopu.

      Ja älä nyt vaan sano, että ei viina maistu. Papitkin juovat.

    • minä 66606

      joo moi minä ottaisin erikokoisia ehkäisyvälineitä töihin mukaan ja kysyisin nänen mieli pidettään hieromasauvasta.kondoomin väristä.mausta.hän ehkä olisi vähän aikaa ns normaali työkaveri

    • Syntinen h...a

      Ja-a että uskovainen. Noh mikko ota raamattu käteen ja lukitte ovi ja paina sitä perseeseen niin et veri lentää perseläves niin että akka huutaa kivusta, ja huuda samalla hoosiannaa. Ja lopuksi heitä lastit akan naamalle ja sano että tossa on huorauksen palkka. Demostraatiota voit kattoo pahoista pojista (elokuvasta) kun vesku loi.i painaa tallinnan tyttöä.

    • mirtsu

      Nyt on tarjolla kiellettyä hedelmää,muista miten kävi aatamille ja eevalle edenissä

      • success!?

        Pistivät alulle ihmiskunnan?


    • syysapila

      Voisit vaikka kertoa tyttöystävästäsi aina jotain mukavaa, rauhallisesti hymyillen, kun hän aloittaa elkeensä. Kun kehut tyttöystävääsi ja kerrot aina hänen aloittaessaan asioita, mitä olette tehneet, niin eiköhän asia vähitellen mene perille.

    • työn puolesta

      järjestä treffit tytölle. jos sinulla on joku sinkku kaveri. toki voit alkaa pelata samaa peliä hänen kanssaan. mulla oli kerran kanssa tosi kiva tyttö.. kutiteltiin ja heitin kerran siltä rintsikat. tiedät rajat mitä voit tehdä jne. tiedä vaikka miten mukavaa teilläkin tulee olemaan jatkossa. voithan kaataa vahingossa vettä tytön päälle.

      vaikka oletkin varattu. on sulla oikeus pitää miehen .puolia. muuten jäät tossun alle töissä.

    • Nikkkkkke

      Minulla oli joskus aiemmassa työpaikassa samanlainen nainen. Hän pukeutui erittäin paljastavasti ja oli muutoinkin huoliteltu ja laitettu tapaus, semmoinen jokaisen panomiehen unelma. Himoitsin kyllä tätä naista joka päivä ja joka ikinen yö. Ongelma oli vaan se, että olin tuohon aikaan sairaanloisen ujo, joten eipä ne tilanteet mihinkään edenneet, vaikka meli olisi tehnyt panna hänen kanssaan.

      Tehtiin siis puutarhatyötä. Joskus yrityksessä oltiin jopa kaksin, eikä asiakkaitakaan ollut välttämättä pitkiin aikoihin. Olisi ollut siis aikaa peuhata kunnolla. Eräs kerta muistuu eritoten mieleen; istuimme vastakkain istuttamassa uusia viherkasvien taimia. Muija oli sitten kahvitauolla jättänyt alushousutkin pois hameen alta. Istuimme siinä ja yhtäkkiä monttuni lävähti auki ja punoitus levisi kasvoilleni. Mulla oli suora näköyhteys ajeltuun naisen valkoväliin!!

      Nykyään en epäröisi sekuntiakaan, vaan antaisin kunnon kyydit saman tien ja mielellään joka päivä! Olisiko tuon parempaa työpaikkaa olemassakaan. Epäilen!

      Olet siis samanlaisessa tilanteessa, jossa nainen selvästi käyttää häikäilemättömästi hyväksi nössömäisyyttäsi. Eikä se meilläkään jäänyt pelkästään tähän seksitarjoiluun, vaan sellaiseen että mä tein työt ja hän vaan ilkeili.

      • ...

        Jos toi on totta niin voi vihtu sinnuu pöllöö. Muija ottanut alushousutkin pois! Selvä merkki et haluu panna sun kanssas.


    • Viivi.

      Sano että turhaan testaat viehätysvoimaasi minuun,
      pidän siveellisistä naisista. Itserakkauskaan ei ole kovin
      viehättävä piirre naisessa.

      Tämän jälkeen hän kertoo työtovereillesi että olit yrittänyt iskeä
      häntä ja hän antoi pakit. Saattaa sitten jopa soittaa myös vaimollesi
      ja kertoa saman.

      Vaikea juttu, ei ole helppoa olla mies...

    • Munaaaaaa

      PANE SITÄ!!!!!!!!!

    • NAIMHA-ASLAKHI

      SEHÄN TAHTOOP VHAAN KULHIA, KULHIA!!!

    • sika666

      Jos pahasti häiritsee, niin kerro tytölle että se on melko lihava...

      sitten kyllä ottaa etäisyyttä ja alkaa peitellä "läskejään"

    • Viisas Nainen

      Tee ilmoitus työpaikkakiusaamisesta, niin akka lentää kuin leppäkeihäs, et edes huomaa kun kiusaajasi häippasee. Sun on aivan turha tuhlata energiaasi tyypin kanssa, näitä riittää, muista miten Joosefia kiusasi Potifarin vaimo, mutta tilanne aivan eri, koska tyyppi ei ole pomosi vaan työkaverisi.

      Tee se, järjestä aivan syystä tälle bitchille potkut, nimittäin niin aivan jokainen NAINEN tekisi, miksi ei siis miehet ? ? ?

    • Taas näitä

      Niinpä niin. Uskovaiset eivät kehtaa puhua näinkään yksinkertaisista asioista muille. Mieshän on kuin pieni poika, jota naapurin vanhempi tyttö "kiusaa".

      Minä sanoisin naiselle suoraan "anteeksi mutta en ole kiinnostunut panemaan sinua tässä työpisteellä ja olen sitäpaitsi varattu". Suora puhe auttaa jos uskaltaa puhua. Muuten ei auta kuin kärsiä sen, minkä Jumala on sinulle taakaksi antanut.

      Ehkä hän on riivaajatar suoraan helvetistä? Oletko koettanut manata häntä ristin ja pyhän veden kanssa pois työpisteestäsi?

      • Viisas Nainen

        Ja höpö höpö, luitko ollenkaan viestiketjua, aloittajahan kertoi kiusaajanaisen olevan samassa huoneessa, miltä sinusta tuntuisi naimisissa olevana ja tällainen vamppi vähäpukeisena kiusaisi sua jo pelkällä olemuksellaan, vai trollaatko täällä vain ?


      • Taas näitä
        Viisas Nainen kirjoitti:

        Ja höpö höpö, luitko ollenkaan viestiketjua, aloittajahan kertoi kiusaajanaisen olevan samassa huoneessa, miltä sinusta tuntuisi naimisissa olevana ja tällainen vamppi vähäpukeisena kiusaisi sua jo pelkällä olemuksellaan, vai trollaatko täällä vain ?

        Minähän olisin "kovin" otettu tällaisesta "kiusaamisesta" mutta toteaisin vain "menes muualle esittelemään pakaroitasi koska olen varattu ja naiseni on varsin älykäs sinuun verrattuna".

        Jos trollaisin niin se on kuitenkin perustuslaillinen oikeuteni vapaassa maassa.

        Risti ja vihkivesi puhdistakoon sinunkin sielusi kärttyisyydeltä.


    • nyhverö

      Ei muuta kun tuuppaat sitä ja unohdat.

    • kovajolu

      Kerroppa missä se nainen on niin laitetaan vahinko kiertämään,katotaan onko siitä mihinkään

    • Rankaise sitä!

      Ei muuta ko toinen käsi kaaroihin ja toinen tissiin ko seuraavalla kerralla änkee liian lähelle, jos silti innostuu niin heität sen siivouskomeroon ja töräytät sitä oikein kunnolla perseeseen, niin et ei voi viikkoon istua. Oppii olemaan ihmisiksi...

    • kyllä se siitä

      pane sitä kunnola ja mällää naamale,mutta kun olet uskovainen niin ei sinun tarvitse voit yhtä hyvin sanoa että ei nyt kiinnosta nussi vaikka pomoa,.ei ole häpeällistä kertoa pomolle jos hän tahtoo sinut työpaikalla piettää sanot että tahdot vaihtaa huonetta (jos pystyy)


      itte nussisin kunnolla jos olisin samalla työpaikkalla,,mutta jos tämä on tekastu juttu niinkö edellisissä lukkee niin ei voi mittään.

    • pykälänviilaaja

      Kyseessä on seksuaalinen häirintä, joka on rikos.

      Keskustelemalla asiat selviävät, jos selviävät. Sano asiat niin kuin ne ovat suoraan naiselle tai jos et uskalla, keskustele asiasta työpaikkasi johdon kanssa.

      "Seksuaalista häirintää ja häirintää sukupuolen perusteella samoin kuin käskyä tai ohjetta harjoittaa sukupuoleen perustuvaa syrjintää on pidettävä tässä laissa tarkoitettuna syrjintänä."

      "Työnantajan menettelyä on pidettävä tässä laissa kiellettynä syrjintänä, jos työnantaja saatuaan tiedon siitä, että työntekijä on joutunut työssään seksuaalisen tai muun sukupuoleen perustuvan häirinnän kohteeksi, laiminlyö ryhtyä käytettävissä oleviin toimiin häirinnän poistamiseksi."

      http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1986/19860609

    • sam,ppe

      sano että haista saatanan akka vittu ja suksi helvettiin täältä työpaikalta ntai sitten nussi sitä kunnola tai vaihda työpaikkaa

    • Aivan normaali mies

      No Niin; itse voisin ajatella panevani kyseistä hirviötä. MUTTA, koska olet onnellisessa suhteessa, en sitä suosittele. Sitä vastoin voit joko laittaa päällesi jotain mahdollisimman epäseksikästä (ruskea puku jne) tai sanoa hänelle suoraan että et ole kiinnostunut hänestä tai ALKAA ESITTÄÄ SELLAISTA SEKSIPOMMIA (MIESPUOLISTA) ETTÄ JOKO HÄN KIINNOSTUU AIDOSTI (JOLLOIN PÄÄSET NÖYRYYTTÄMÄÄN HÄNTÄ) TAI JÄTTÄÄ SINUT RAUHAAN KOSKA EI OLLUTKAAN ITSE KIINNOSTUNUT. Tämä vaatii hieman pokkaa, mutta ei tuollaisesta työ"kaverista" pidä joutua kärsimään.
      T: mies 45v, samanlaistakin joskus kokenut.

    • miirumaaria100

      Tämähän on synnyttänyt paljon kannantottoja ja polemiikkaa.

      Ensinnäkin olen itse uskovainen ja ymmärrän hyvin miltä tuosta miehestä tuntuu.

      Paras ehdotus mielestäni on tuo, että jos vain voit, vaihda huonetta. Tuo naisen käytös on suorastaan outoa. Ei ole millään tavalla normaalia. Hän on yliseksuaalinen ihminen. Minua ainakin häiritisisi tuollainen kovasti.

      Pieraisu olis tosi coo juttu. Syö hernekeittoa ja papuja paljon, niin kyllä lähtee. Ja leppoo hieromiset siihen.

      Voit jutella myös esimiehen kanssa ja esimies voi ottaa yleisella tasolla puheeksi, mikä on sopiva työasu työpaikalle. Liian avoinainenhan se ei saa olla. Eihän tämä työpaikka mikään seksiklubi ole.

      Älä misään nimessä antaudu tämän heitukan pauloihin. Sinulla on oma ihana naisystävä rakenna elämää hänen kanssaan ja älä kerro tästä työpaikan naisesta hänelle, se rikkoo teidän välejä. Naisystäväsi, jos hän on vielä vähän mustasukkainen voi kovasti ahdistua tilanteesta. Hänhän ei ole sitä aiheuttanut.

      Sekin voi auttaa että et peseydy muutamaan päivään. Otat oikein kamalta hikisukat mukaan. Vedät ne huoneessa jalkaasi, otan oikein vahvasti hieltä haisevan paidan, vau mitkä aromit, jo pysyy viekkonen kaukana ja mutrusuuna!

    • kova poika

      Ota lomaa uskostasi ja pane sitä!

    • armahdus

      Mikä hätänä, koska jumala antaa kaikki syntimme anteeksi? ;)

    • Pokkapokkapokka

      Sano sille että työtoverille "onks sull tajuukaa miten ärsyttävää on ku koko ajan kyyläät siinä lutka" ! sano pokkana POKKA ON PARAS TAPA SELVIYTYÄ ASEETTOMISSA KISOISSA!

    • pjuppua...

      ..mikä sinua siinä riivaa....siinä naapurissa....etkö ole tutustunut oman seuralaisesi vartaloon...mitä hä ???....samanlaisia ne naiset ovat siellä kankaan alla...joten ei pitäisi vaikuttaa.....vai pihtaako omasi.......ota ja guugleta...tutustu ...vaikka kuvien kautta....ei tuommoinen saa vaikuttaa.....ja tee toisen käden sormilla...etusormella ja peukulla ympyrä.....ja toiseen otat kynän.....ja tökit sitä kynää sinne ympyrään....ja samalla katsot sinne naisen haarukkaan...oikein tuijotat.......pane sitä...noin kuvaannollisesti...

    • Minäkin näen usein päiväunia nukkuessani työpaikalla...

    • Vanhaerkki

      No eihän tuo totta ole,mutta voisin kuvitella mitä itse tekisin!Panisin.........oven lukkoon!!!

    • manu123

      Tunnen myötähäpeää sun puolesta, sun vuodatuksesi ei voi olla totta. Harrastat varmaan jotain rivitanssia ja kansantanhuja, alkaisi sun sukupuoli identiteettisi selvitä.

    • Idiooottimaisin ikin

      Kosi heti ja välittömästi.. eiköhän se siitä..hoidu..

    • -.-.-.-

      Yksi konsti on että.. Olet töykeä k..ip.ä häntä kohtaa tai esität hullua hänen läsnäollessaan. Esim. Hakaat oven kiinni kovaa paukkuen, et reagoi häneen lainkaan tuijotat vain yhteen kohtaan lasiutunut katse naamallaan, et hymyile hälle,kiroile, keksit valheen ja syytät häntä ynnämuuta... Tee hänen olo mahdollisimman epämukavaksi sinun seurassaan.

    • toinen ujo

      Aivan eli puhuminen asiasta sille naiselle auttaa, kun hän huomaa että pystyt puhumaan siitä, niin häntä ei enää kiinnosta kiusata yhtä, ja toisaalta kun pystyt puhumaan siitä niin huomaat, ettei se niin kamalaa olekkaan. ja sitten vielä seksikkyyteen ja alastomuuteen ja paljastviin asuihin tottuu mitä paljastavaa pintaa näet sitä vähemmän se naikkonen kiihottaa.

      toisaalta jos hän lopettaa kiusaamisen niin, saatat huomata että sittenkin kaipaat sitä.

    • hmm.

      Minusta voit sanoa suoraan että haluat keskittyä töihin, että hän palaa myöhemmin asiaan jos on jotain OLEELLISTA. Tai kertoo jos on ihastunut suoraan.

    • ja kun hän huomaa että pystyt puhumaan siitä hänelle suoraan niin hän tajuaa ettet sittenkään ole niin pieni hiiri että tyytyisit osaasi. jos hän vielä jatkaa kiusaamista niin todennäköisyys kasvaa että teet jotakin mikä on hänelle kiusallista.

      Hän tuskin haluaa sinua sänkyynsä, mutta saattaa ajatella että itseasiassa tarvit tämmöisen opetuksen Sinun pitää pystyä avaamaan suusi asiasta kuin asiasta, jos on jotain sanottavaa. muuten jossain vaiheessa elämääsi se tulee kuitenkin vastaan, jos se tapahtuu työpaikalla projektissa, jossa olette molemmat mukana ja joku toinen naikkonen vie huomiosi kun haluaisit oikeasti keskittyä työhösi. niin olisihan semmoinen tappio myös tuolle työkaverillesi.

    • Ilmainen neuvo

      Kuvailit juuri aloituksessasi puumanaisen tunnusmerkit täydellisesti.

      Annan ilmaisen neuvon, pysy kaukana niin ei tule ongelmia.

      Ne kaverit jotka ovat menneet puumanaisen ansaan ovat joutuneet pahoihin ongelmiin. Ensinnäkin taudit, parisuhdeongelmat, elatusmaksut ja muut kiritys ja painostus erilaisin keinoin on arkipäivää. Se on ollut heillä sellaista sotkua ettei kukaan tervejärkinen siihen halua.

      Kolme kaveria ei enää ole täällä kertomassa tuntemuksiaan koska puumanainen tuhosi heidät täysin. Yksi kaverimme teki itsemurhan 1992, toinen meni 2004 ja kolmas 2012 kesällä. Hyviä tyyppejä olivat ja paljon tosiystäviä jäi kaipaamaan. Siinä meni kavereiden vanhempien ja sisarusten ja työkavereiden elämä täysin murskaksi.

      • mk

        Vapaana saa naida ketä tahansa työpaikan narttua mutta jos on vakisuhteessa niin yksi tapa on ostaa sille itseään tyrkyttävälle naiselle hieromasauva niin voi mennä hiljaiseksi ja pitää olla pääkoppa kunnossa jos vakisuhtessa ja erehtyy työpaikan tyrkyttävään puumaan mutta kiinni ei saa jäädä.


    • syntiahdistuskiusaus

      Ja TV on kielletty vaikka sinulla tisut pyörii koko ajan tyrkyllä, ja vielä samassa huoneessa. Wau! Kateeksi käy. Mutta kun kuulut lahkoon niin on sulla reppanalla anteeksipyydettävää. Älä kysy mitä, sillä olet katsonut vierestä riettautta, sitä kautta sortunut haurauden polulle ja valehdellut koska et ole kertonut naisellesi. Häpeä pakana! Normihetero ois mielissään mutta lahkolainen kärsii. Missä vika?

      Minäpä kerron: Se nainen ei härnäisi sua, jos et olisi lahkossa. Haluaa vain nähdä onko lahkolaisillakin terveet libidot. On teillä, mutta niitä ei saa näyttää eikä kertoa kenellekkään.

      Täytynee leikkiä lahkolaista jotta tulee työpaikan pimut tyrkylle :)

      Olisiko vinkkejä miten se tehdään?

    • Haaskalintu.

      No, ei kyllä tuo kuvassa oleva ainakaan ole se poikkeuksellisen kaunis!!

    • Huh huh

      Joillakin miehillä noita ongelmia riittää:)

    • JAAOOH

      Kiitos että jaoit tämän. Olet juuri antanut ihmisille naurua (siis en todellakaan tarkoita pahalla tavalla, mutta minusta tuo oli todella hauska tarina, vaikka se tuskin sinusta kovin kivalta tuntuukaan.), sekä laittanut monta naista miettimään vastaavanlaista käytöstä. Kuulostaisi myös siltä että sinulla saattaisi olla jonkinlaisen seksuaalisen ilmaisun tunnelukko (siis tarkoittaa ehkä enemmänkin verbaalista ilmaisua). Voisit ehkä käydä seksuaalineuvojalla/terapeutilla kertomassa tarinoita seksuaalisista kanssakäymisistä (myös nuoremman iän), kuten myös mitä olet käynyt läpi tässä tapahtumassa. Jos kyseinen ajatus aiheuttaa vähänkin vastustusta sinussa niin se epäilemättä on sen arvoista. Suosittelisin myös olemaan ylpeä itsestäsi, koska sinulla on munaa jakaa kysyinen kokemus. Moni saattaisi kääntää vastaavanlaiset tapahtumat "hyökkääväksi/alistavaksi" käytökseksi seksuaalisuuteen liittyen.
      Onnea matkaan ja blessaukset perään. :)

    • Pervis

      Kutsu se työkaverisi teille. Pidätte hänen ja naisystäväsi kanssa kimppakivaa. Voitte vaikka piiskata hänestä paholaista ulos!

    • dreaming

      Uskoisin, että se sinun herätyskellosi soiminen kyllä korjaa asian...

    • fasfaggsgss

      Kannattiko nyt kysyä täältä neuvoa ja vielä mainita että olet uskovainen? Se on suomalaisille punainen vaate, sehän tarkoittaa että olet erilainen kuin valtaväestö ja siksi "uhka". Lisäksi suurin osa suomalaismiehistä on jo kateellisia tilanteellesi, jatkuvat puutteessa-elämisen takia joka taas johtuu siitä että ylipainoa on kertynyt sohvalla makoilun ja ryyppäämisen seurauksena.

      Itse asiaan: ole tahdikas mutta luja, ehkä jopa vähän tyly. Älä ainakaan lähde flirttiin mukaan! Äläkä kerro naisystävällesi, hän ei voi auttaa, mutta varmasti hän pahoittaa mielensä.

    • Tri. Kaikkonen

      Taas näitä provoja, voi, voi tai sit Mikko heräät jo päiväuniltasi juhlat päätty jo.

    • takarivin taavi

      Tasan ei jakaannu maallinen taakka tässä elämässä. Toisaalta, herra ei anna kenellekään enempää, kuin tämä jaksaa kantaa.

      AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!

      Miksei minulle tapahdu koskaan mitään tuollaista????? MIKSEI?
      Miksei stilettikorkoinen, pitkä ja isorintainen puumanainen tule koskaan avoimessa puserossaan ja minihameessaan luokseni, työnnä minua naisten WC:n ahtaaseen koppiin, kouraise punaisilla kynsillään riuskasti paidastani, toisella kädellä avaa sepalustani ja purista minua kiveksistä niin, että silmissäni mustenee, tukahduta tuskaistä parahdustani painamalla punatut huulensa kiihkeästi omiani vasten???

      Voi teitä muita onnekkaita. Miksi elämä on varannut minulle vain demarien näköisiä villasukkatyttöjä, miksi?

    • Hmm.

      Aloittaja kirjoitti työkaverinsa pukeutuvan viettelevästi...Kysymys kuuluukin,millainen pukeutuminen on aloittajan mielestä viettelevää? Onko polveen asti ulottuva hameen helma jo liiankin rietas,vai onko o-aukkoinen paita liiankin paljastava,tai tiukat farkut? Entä millainen ulkonäkö pitää olla,jos on poikkeuksellisen kaunis? Ahdasmielisyys yhdistyneenä vilkkaaseen mielikuvitukseen, voi saada aikaiseksi sen, että tavallisesti pukeutuva ja käyttäytyvä nainen, onkin riettaasti pukeutuva vamppi.

    • mk

      Käyt panemassa sitä kunnolla ja montakertaa niin helpottaa koska nainen on kiinostunut sinusta . Snoppa suoraan naiselle siten ettei muut kuule että mennään vessaan pikapanolle niin voi loppua vikittely siihen että silleen ja unohda semmoiset uskonhompötykset ja sekisä peliin niin helpottaa.

    • Oma vika :)))

      Mitä jos et ajattelisi seksiä? Kätevää eikö totta!!!

      1 keino: Sano joku päivä että, lehmä, ja hymyile.

    • selvästi nainen kerjää siulta petipuuhia.yleensä lähentely loppuu kun kerran painat ja sitten osoitat että ei ollut riittävän hyvät eväät kauniissa repussa.

    • holmesinjussi

      Olen mies äläkä marjanpoimija. Olet häpeäksi koko seurakunnalle. Jos nainen kärsii seksinpuutteesta, se on sinun tehtäväsi auttaa naista hädässä. Eli älä laista biologisia velvollisuuksiasi. Tosimies hoitaa homman kuntoon alta aikayksikön. Jos sinusta onnettomasta räkänokasta ei siihen kuitenkaan ole, mitä pahoin pelkään, ilmoita naiselle että sinulla on akuutti sukupuoliherpes, eiköhän ne lähestymisyritykset siihen lopu.

    • ÄLLITÄLLI

      Tyynessä vedessähän ne kalat kutee

    • jussisiX

      Vastaa samalla mitalla. Ota paita pois ja mene sen työpöydän ääreen. Työnnä kieli ulos suusta. Vihjaileviaa katseita.

    • Himot ne on hiirelläkin.
      Poikkeuksellisen kaunis nainen haluaa ehkä pukeutua seksikkäästi.
      Mietitkö, et hän aamuisin asua valitessaan ajattelee.. hmmm...
      saisinkohan tällä releellä Mikon pään sekasin ja päiväni on pelastettu.
      Ymmärrän työpaikkakiusaamisen jos se on henkisellä tasolla mutta en puketumis..
      vaikea kuvitella että sellaista onkaan.
      Pyydä esimieheltä siirto esim toiseen huoneeseen.. niin silloin pääset seksipommista eroon ja pystyt keskittymään töihin tai hae stressilomaa.

    • vinvink.

      Fantasioille on varmaan oma osasto täällä....

    • persiilleen menee

      Anna mun kaikki kestää. Kyllä nykymiehet on menneet aivan pilalle. Viehättävä nainen ei kelpaa ja armeijakin jää kesken. Näiden tuhkamunienko pitäisi meidän eläkkeet maksaa. Ei hyvältä näytä!!!

    • Onnea!

      Kaunis nainen on ilo silmille ja sielulle! Luonnon laki! Mutta et ole onnellisessa suhteessa, silmissäsi näkyy tylsyys ja ikävä :)

    • Tantta

      Aloittajalle: Minusta tuo tilanne ei kuulosta edes kovin epätavalliselta - joillakin ihmisillä tuntuu olevan suunnaton tarve korostaa itseään ja saada muiden ihmisten huomio. Itseänikin ärsyttävät vähäpukeiset naiset toimistolla - ja valitettavasti aina joskus näkee suoranaista häirintääkin tapahtuvan - puolin ja toisin. Ymmärrän hyvin, että et halua puhua tilanteesta tyttöystävällesi - tai muillekaan. Uskoisin kuitenkin, että moni esimies ymmärtää tilanteen vaikka et sitä suoraan sanoisikaan. Voit esim. pyytää siirtoa toiseen huoneeseen, koska keskittymisesi on hankalaa. Jos syytä kysytään, sano, että tuo kyseinen daami käy jatkuvasti kärkkymässä jotakin pöytäsi äärellä ja mieluummin siirtyisit kokonaan toiseen huoneeseen. Kannattaa myös muistaa, että yleensä nämä tapaukset testaavat vetovoimaansa myös muihin otollisiin uhreihin - eli tapaus on varmasti myös muille tuttu.

      Sinuna en kuitenkaan antaisi periksi, tai juoksisi pois kun tämä nainen aloittaa häirintänsä. Jos hän tuijottaa sinua häiritsevästi, siirrä tuolisi pöydän ääreen ja kysy häneltä oliko hänellä jotakin asiaa. Sano, että sinulla on työt kesken - ja ehdota juttelun jatkamista kahvitauolla. Muiden seurassa kukaan ei varmaankaan kehtaa käyttäytyä tolkuttoman törkeästi. Yleensä parempi tutustuminen tekee ihmisistä myös arkipäivisempiä... eli et joudu sietämään häirintää hänen puoleltaan ja toisaalta oma suhtautumisesi siihen laimenee.

      Pysy vain tyynenä ja muista mikä rauha omassa parisuhteessasi ja vapaa-ajassa piilee.

    • psyk.sair.hoit.

      Mikko, heti pois sieltä koneelta, eikös tästä ole ollut jo aiemminkin puhetta!!! Aamulääkkeet on ottamatta ja lääkäriinkierto alkaa kohta!!!

    • tissit - jeee!!!

      Jos hän on ihan nuori tyttönen, alle 25, tai kehitystasostaan riippuen hiukan vanhempikin, hän ei ole vielä toipunut tissiensä ja takapuolensa herättämästä kiinnostuksesta ja sen antamasta vallantunteesta. Se on melkoinen uutuus nuorelle naiselle. Oli itsellenikin silloin muinoin. Hän nauttii reaktioistasi. Hän kehittelee omaa itsetuntoaan sillä tavalla. Voi olla, että hän yllättyisi, jos kirjoittaisit hänelle lyhyen kuvauksen hänen käyttäytymisestään omasta näkökulmastasi ja siitä, miten toivoisit hänen vastaisuudessa käyttäytyvän. Hän voisi loukkaantua; eihän hän koskaan tarkoittanut mitään. Tai hän voi pettyä; hän halusi vietellä sinut. Tai hänen sydämensä voi särkyä; hän oli todella sinuun ihastunut (epätodennäköistä mutta mahdollista). Hän voi jopa irtisanoutua tai pyytää siirtoa muualle ja syyttää sinua. Voit jopa saada potkut. Pidä kopio raportistasi, jotta voit esittää sen todisteena, jos sinulle tulee ikäviä seuraamuksia.

      Jotkut naiset eivät koskaan parane tuosta. He flirttailevat jatkuvasti kaikkien komeiden miesten kanssa. Kumppanini ja minä yhdessä naureskelemme erästä kiinteistövälittäjää, joka näyttää haluavan mieheni housuihin, lirputtelustaan päätellen. En tiedä, ymmärtäisikö sinun naisesi tilannetta. Ehkä ei, jos on uskonnollisen ahdasmielinen ja ylenmäärin siveä ja totinen.

      • ÄLLITÄLLI

        Näyttää ihan yksinkertaisesti siltä, että tässä(kin) keskustelussa tulee vastaajia lukiessa se tärkein esiin (miehillä) tärkein asia näyttää p**lu, p**lu, p**lu, tissit, tissit, tissit, p**se, p**se p**se. Arvon herrat, mikä on seuraavana, olisikositten auto? Vastaajien keski-ikä lienee 15 vuotta.


    • kyllä onnistuu

      Paras tapa on olla väliinpitämätön! Se toimii tilanteessa kun tilanteess. Olen itse kokeillut sitä monessa tilanteessa ja kyllä toimii. Näytä että et ole kiinnostunut ollenkaan. Ja koita olla hämmentymättä hänen läsnäollessaan. Ole itsevarma.
      Kun nainen lähestyy, kysyt vaan että oliko sulla jotain asiaa, nimittäin mulla on tässä vähän kiireitä, ja käännät selkääsi,,silloin on naisen vuoro hämmentyä!!!

    • Mikko työpaikalta

      Hei kaikille,

      Olen tämän ketjun alkuperäinen avaaja, "Mikko työpaikalta."

      Tähän ketjuun on siunaantunut niin monta vastauksia, että tunnen itseni vähän hämmentyneeksi. Kiitän kaikkia tähän ketjuun kommentoineita kirjoittajia. Tämä viesti on loppupäätelmäni ja yhteenveto tästä aiheesta, omalta kohdaltani.

      Kukaan ei voi käyttää henkilösuhteissa ylitseni suurempaa valtaa, kuin mitä itse sallin hänelle. Olen lopulta löytänyt sen rohkeuden ja voiman, jolla pääsin yli "työpaikkasuhteestani." Se voima ei löytynyt minusta itsestäni, vaan ulkopuoleltani. "Jeesus, kiitos Rististäsi, joka meidät vapautti..." Kiitos!

      Viikon alussa siis käsittelin "ongelmaani" linjaorganisaationi seuraavan esimieheni kanssa. Hän ei tuntunut panevan paljoakaan painoa minun pikku asioilleni ja työtoverini käytös kun näytti herättävän hänessä lähinnä mustasukkaisuutta. Se kävi selväksi, että olen vain häiriötekijä työtoverini ja esimieheni välisessä lämpimässä suhteessa. (Ehkä niin oli tarkoitettukin.)

      On mahdollista, että olen ymmärtänyt työtoverini käytöksen väärin, joka voi olla jossain kontekstissa normaalia. Minulle ei kuitenkaan ole täysin normaalia, että naispuolinen työtoveri tulee kanssakäymisessämme aina liian lähelle, alueelle jonka itse koen lähinnä intiimin keskustelun välimatkaksi. Minulle on myös opetettu, että katsekontakti tulee pitää keskustelukumppanin kasvoissa, eikä häntä saa ainakaan mittailla katseella ylhäältä alas. Työtoverini oli mukana rekrytoimassa minua työparikseen, ehkä hän ajattelee tavallaan "omistavansa" minut ja käsittelee minua omana "omaisuutenaan," ilman sen syvempiä taka-ajatuksia.

      Mutta sitten itse asiaan.

      Firma tarjosi minulle pienen miettimisen jälkeen ja ilman sen suurempia selityksiä 6 kk palkallisen irtisanomisajan ilman läsnäolo- tai työvelvotteita, jos / kun irtisanon itse itseni. Lisäksi käyn tänään allekirjoittamassa sopimuksen, jossa lupaan olla

      - riitauttamatta omaa irtisanoutumistani,
      - käsittelemättä asiaa julkisuudessa
      - antamasta mitään yrityksen sisäisiä tietoja kolmannelle osapuolelle.

      Näiden tapahtumien kohdalla voin pohtia loputtomiin, mitä olisin voinut tehdä eri tavalla. Olenko toiminut oikein ja rehellisesti itseäni ja muita ihmisiä kohtaan? Nyt minulla on hyvin vapautunut, iloinen ja onnellinen mieli ja suuntaan elämässäni kohti uusia seikkailuja.

      Kiitos kaikille kommentoijille ja anteeksipyyntöni niille, joita kirjoitteluni häiritsi tai vihastutti. Siunausta!

      - Mikko

      • Pietari.

        Kestämistä Sinulle.


      • moi
        Aika ikävää, ettei pomosi tehnyt mitään....pöljä koko "pikku pomo" ! Mutta se kuulos
        -taa hiukan tutulta...itsellä sama ongelma oman pomoni kanssa. Ei sille kehaa sa-
        noa vastaan mistään, ens viikolla tulee taas joku uusi hullu sinne kyttäämään, ja tuskin tekeen töitä. Siellä on nytkin liikaa poruukkaa, ei sinne enää ketään hulluja
        enempää kaivata raakkumaan....
        Miksi juuri sulle tarjottiin tuota ? eiks se kuulunu sille muijalle ? Ei tollanen sopimus
        oo mistään kotosin, et ei saa kertoo mistään asiasta, mitä siellä tapahtuu, kolman-
        nelle osapuolelle. Jos se ei oo mikään salaisen agentin yms salaista tietoa koske-
        vaa hommaa......


    • ÄLYTÖNTÄ..

      TÄYS HEMMETIN PROVO! EI VOI KUKAAN MIES OLLA TOLLANEN ET "PELKÄÄ JA AHDISTAA" KU NAINEN KEIKISTELEE JA FLIRTTAA.

    • Voe voe

      Tässä taas tapaus, jolla nyt toi mielikuvitus vähän laukkaa liikaa :D Mee nyt oikeesti hoitoon, Olisi kiva tietää miten pukeutuu viettelevästi? ja sähän siinä tarkasti sitä katot, jos se seisoo sun vierellä ja huomaat et se kattoo sun haarovälihin (tuskimpa vaan). Jos on kaunis nainen ja se pistää sun kikkelin ojokkiin, niin älä ny sitä sen naisen syyksi pistä :D

    • jyrkkäpanomies

      Mikko-pojan kiva fantasia koko juttu.
      Työkaverina kuitenkin ensimmäisen maailmansodan veteraanin äiti.
      Vedä käteen ja ala kirjoittamaan seksinovelleja Jalluun. Siihen lahjasi viittaaavat.

    • Mulle tollanen tilai

      Olispa mulla tuon kaltainen "ongelma" nauttisin täysillä tilanteesta ja olisi iloinen ja odottava mieli kun lähtis töihin :-)

    • BOSS of FINLAND

      Vaihdetaan kaikki häiritsevien työpaikkatekijöiden suhteen uutta työpaikkaa etsimään

      • )))60(((

        Ei auta enää psykologian sexi sanakirja ei auta enää uutta varaa ja jos on naimatta niin jätä naimatta antaa neidin osoittautua arvoiseksensa sex ladyksi ja sitten kääritään hihat sylkäistään kouriin ja hommiin tai intrnettiin .... ÄLÄ EREHDY EREKTIOITTEN LUMOIHIN, SIINÄ OLEMME YKSIMIELISESTI, LOPPU ON LÄHELLä, VARO ANTAMAsta fantasioitasi ilmi, älä vedä käteen vaihdamme enemmänkin itseämme ajatellen mahdollisia ...........


    • moi
      Eikö pomon kuulu tietää asiasta ? Tollanen hävytön käyttäytyminen pitäisi joh-
      taa ehdottomaan erottamiseen HETI. Jos olisin sun pomos, se akka olis jo kiinas asti raakkumassa valheitaan.
      Mutta et ole ainoa: Mulla on samanlainen ongelma yhden hullun räkättirastaan kanssa. Se ukonretale kyttää mua aina, kun se luulee, et kukaan ei näe ja muu-
      tenkin...ja sille kelpaa ihan kuka naikkonen vain, oli se sit naimisissa tai ei, oli sil
      -lä sit lapsia tai ei........hällä väliä, se hullu skitso ajattelee.....oli sillä joku akka jos
      -kus, mut ei se "suhde" kestänyt kauaa, se oli ykspuolista rakkautta, kuten se on mun ja sen kohdalla, ja ilmeisesti myös sun ja sen muijan kohalla. Se pöljä ei ymmärrä mitään, et jos joku seurustelee TOISEN kanssa, se näkee vain sen, mi-
      tä se haluaa, ei se erota oikeaa ja väärää....se yritti yhtä Sirua, ja yhtä Sannaa, molemmat naimisissa, ei keskenään, ja Sanna oli sitä paitsi yksi sen paikan oh-
      jaajista, se läks lätkiin melkein vuos sitte ja vaihto alaa kesken kaiken, se on töis
      -sä nyt läheisessä hullujen huoneella.....ja toikin paikka, misäs mä oon, sekin on varsinainen hullujen huone, siellä pari huutaa, raakkuu turhasta, sit niille huude-
      taan et oo hiljaa ja tee töitä, kuten muut.....pari hullua pitäisi kyllä oikeesti sitoo kiinni penkkin, et ne pysyisivät paikoillaan ja tekisivät töitä. Toi kyl kuulostaa tyh-
      mältä, mut ei niitä hulluja muuten saa tekeen mitään.
      Ja aina kannattaa kertoa sekä nais- että miesystävälle. Salaisuuksia ei saisi olla
      , jos toista OIKEESTI rakastaa. Ton oon kokenut kanssa, yks läski ex petti mua ja
      muita muijiaan, sille kun ei yks muija riitä, se vaihtuu joka viikko, salaillaan asia muilta, ja tapaillaan salaa toiselta.......
      Sun pitää EHDOTTOMASTI sanoa asiasta pomollesi HETI. Kuka sen akan on sinne kyttäämään palkannut ? Mit se siel ees tekee ? siis töitä...... ja sun pitää ky
      -syy silt, et eiks sua nyt hävetä tollanen ? jos on mahdollisuus, mene muualle töi
      -hin. Ota loparit sieltä itse, jos muija ei lähe. Ota toinen työpaikka.
      Ja kyllä kannattaa myös se seurakunta-homma kanssa, siellä kannattaa mennä
      jonkun ihmisen puheille yksin, vain te kaksi. Onhan heilläkin vaitiolovelvollisuus.
      Reilua, eikö ? jos olisit mun miesystäväni, vaatisin sua kertomaan asiasta. En suuttuisi sulle, vaan sille akalle, menisin sinne sun työpaikalles ja vaatisin akkaa
      tilille yms.....ja vaatisin muijan erottamista heti. Okei ?

    • Zyskovitsi

      Pistä pura perseeseen sille muijalle.

    • Sitä saa mitä tilaa!

      Hyvä Mikko! Minulla on paljon kokemusta kyseisistä naisista ja voin sanoa että vastaus ongelmaan on melko helppo. Tämän tyyppiset naiset yleensä iskevät miehiin joilla ei ole itseluottamusta, tai selkärankaa sanoa vastaan. He yleensä eivät ole ikinä kuulleet sitä, mitä heidän pitää kuulla. Yleensä miehet kulkevat virran mukana koska he luulevat saavansa jotain, mikä ei yleensä pidä paikkaansa. Minulla on semmoinen persoona ja ulkonäkö, josta voi olettaa että minua voi kohdella miten huvittaa, MUTTA tässä onkin se etu jota tarvitsee kyseiseen tilanteeseen. Tee siis niinkuin minä teen. Mene hänen luokseen ja katso häntä silmiin sanoen: Kulta pieni, harrastan mieluummin seksiä tämän kanssa (heiluttaen kättäsi ilmassa), kun sinun kanssa. Sen jälkeen käske hänen jättää sinut rauhaan, tai aiot tehdä samanlaista häirintää hänelle. Tee tämä kaikki hyvin rauhallisesti ja kiihtymättä. MUISTA! Hieman rohkeutta, ei muuta.

    • Naisten puolesta

      Voi voi... Se on sitten naisen vika jos hänellä on hyvä vartalo ja haluaa sitä muotoilevilla vaatteilla tuoda esille. Niin minäki omalla tavallani teen. Olen konttorissa töissä, jossa pukukoodi on "siisti työasu". Korostan mielelläni rintojani ja tiimalasi vartaloani koska ne ovat ulkomuodollisesti parhaat puoleni.

      Tässä nähdään tämä taas että nainen on tavallaan "paholainen" jos hän pukeutuu seksikkäästi. Tämä on suoraan rinnastettavissa siihen, että naisia itse syyllistetään raiskauksiin koska he pukeutuvat liian paljastavasti.

      Suomessa, Luojan kiitos, on vapaa uskonto, vapaa sana ja vapaa tahto ja näin ollen myös vapaa muodollinen pukeutumistyyli.

      • nx

        Kun se olisikin tervettä kauneuden ihailua ja normaalia aikuisten välistä erotiikkaa.
        Miehet voivat olla yhtä ujoja kuin naisetkin. Kauheaa jos muuten hyvä ja arvostettu työntekijä leimataan.
        Viihdyin työpaikassani ja sitten alettiin ahdistella, tunsin fyysistä pahoinvointia.
        Miehestä tiesin, hän oli pienim----nen, ja seksuaalisesti kylmä mutta veti roolia että muka on kyltymätön.
        Miehet jotka haluavat vängällä jonkun naisen niskaan bitch-imagon ovat itse kieroutuneita, varsinkin jos tuntevat naisen ettei häneen sovi bitch-rooli.


    • iso kaluinenpano-ori

      Pane sitä.

    • hohoijaavaan

      On ihmisillä ongelmat juu.. luulis normi-ihmisen osaavan avata suunsa jos toinen tunkee likka liki. Hui kauhiita nainen tuijotta mun haaroihin.. hohooijaa!

      Etko ole Mikko kuullu sanontaa "älä ui liiveihin" ? Sillai sanotaan, kun joku tunkee liika liki. Kannattaako tuon takia lähtee työttömäksi.

    • Voi elämä kevät

      Kuules nössö, se on susta kiinnostunu etkä sano sille että et oo siitä kiinnostunu joten tilanne on sun vikas eikä tän "hirviön".

    • Ylin Johto

      Tiedän että töpaikallani, (isossa ylikansallisessa yhtiössä),, on huomautettu 'eräälle' naisihmiselle hänen liian paljastavasta pukeutumisesta..

      Yhtiössämme on myös ohjeistus 'siististä ja asiallisesta pukeutumisesta', se koskee niin miehiä kuin naisiakin.. ( Tässä on jo ennakoitu liian huomiooherättävä provosoiva pukeutumien, joka on suunnattu ihmisille jotke eivät kykene itse arvioimaan omaa, tarkoituksenmukaista pukeutumista )

      Työpaikka on lopulta työpaikka jossa tehdään töitä eikä flirttailla. Silloin jos jää aikaa, joutavaan flirttailuun, se on merkki työnpuutteesta.?

      **Asiansa hoitava ammattitaitonen esimies ja ylempi johto kyllä osaa puuttua kyseisiin 'ylilyöntehin.**

      Olkoonkin tää juttu sepitetty tai ei..

      Esimies, johtaja tehtäviensä tasolla.

    • 324234234

      Esitä vaan sellaista "poloista"...myöhemmin sitten pääset kunnolla rankaisemaan vaikak pikkujouluissa. Pane vaan kunnollla.

    • vedä viikseenn

      Vedä viikseen työpöydällä.

    • Mielenkiintoista huomata, että Suomi on muuttunut tasa-arvoiseksi. Omassa nuoruudessani naiset olivat useimmiten kiusoittelun kohteina.

      Kiusoittelu alkoi jo ensimmäisessä kesätyöpaikassani. Silloin sain äidiltäni parhaan ohjeen, joka on auttanut minua sopeutumaan myös miesten maailmassa työskentelemiseen. Asiasta kertoessani äiti tokaisi: "Karaise mielesi. Onhan sinulla sana hallussa. Anna takaisin samalla mitalla tai vähän suuremmalla, niin eiköhän kiusoittelu lopu." - Loppui myös, ja meistä tuli jo ensimmäisen kiusoittelijani kanssa hyviä työkavereita. Sama on jatkunut myös muissa työpaikoissa, enkä ole kokenut sen jälkeen seksistisiäkään kiusoittelutilanteita piinallisiksi, koska olin muuttanut omaa suhtautumistani asiaan. Vähitellen myös mieleni karaistui niin, ettei tarvinnut enää esittää vahvaa, vaan opin aidosti suhtautumaan asioihin luontevammin.

      Seksuaaliselta häirinnältä laki suojaa nykyisin molempia sukupuolia. - Aloituksesi herättää kuitenkin mielessäni kysymyksen: Onko kyseessä todellakin oikea häirintä, vai tekeeköhän oma mielesi sinulle kepposia?

      Itsetietoinen nuori nainen saattaa nauttia hämmennyksestäsi, mutta kuvitteletko tosiaan, että hän pukeutuisi seksikkäästi vain sinua härnätäkseen? - Nykyisin jo pikkutyttöjä puetaan seksikkäisiin asuihin, ja kaikkialla näkee melkoisen paljastaviin asuihin pukeutuneita eri-ikäisiä kauniita naisia.

      Ellet voi pyytää esimiestäsi järjestämään itsellesi toista työtilaa, ainoaksi mahdollisuudeksi jää oman asenteesi muuttaminen ja mielesi karaiseminen. Kaikki lähtee ihmisestä itsestään. Kun muuttaa omaa asennettaan, tilanne muuttuu toisenlaiseksi, ensin omassa mielessä ja sen jälkeen kokonaisvaltaisesti.

      Kokemattomuutesi vaikutus poistuu aikanaan, jos/kun pääsette valittusi kanssa sinuiksi oman seksuaalisuutenne kanssa, ja opitte yhdessä nauttimaan sitoutuneen parisuhteen intiimeistä iloista. Tilanne pitäisi kuitenkin saada muuttumaan toisenlaiseksi jo ennen sitä. Mutta, miten?

      Sinun kannattaa pohtia, mitä voisit itse tehdä. Asiat tapahtuvat omien korviesi välissä, ja varmaan välillä myös veitikka jalkojesi välissä saattaa aktivoitua. Mieti, miten voisit käyttää omaa järkeäsi niin, että saat otteen omista tunteista ja tuntemuksistasi. - Se on avainkysymys tilanteen ratkaisemiseksi!

      Voisitko ehkä keskustella asiasta työtoverisi kanssa? Ottaa ripauksen huumoria mukaan ja kysyä, yrittääkö nainen testata viehätysvoimaansa sinuun. Jos mainitsemasi "naisen kiehnääminen" on oikeasti koskettelemista, voisit ehkä kysyä naiselta naureskellen, yrittääkö tämä vietellä sinut, tai kertoa, ettet pidä siitä, että sinua kosketellaan ja pyytää naista lopettamaan sellainen. Näissä asioissa kannattaa kuitenkin aina olla hieman varovainen, ettei kysymys seksuaalisesta häirinnästä kääntyisi päälaelleen reippaan naiskollegasi puheissa työpaikallanne.

      Voisitko ehkä leikitellä ajatuksella, että kertoisit naiselle, että pidät häntä erityisen seksikkäänä, ja hän häiritsee omaa keskittymistäsi ja jalkojen välissä olevan veitikkasi rauhaa? - Huumorin avulla ja ajatuksilla leikitellen saattaisit onnistua löytämään uusia näkökulmia tilanteeseen. Olisi tietysti parempi, jos rohkaistuisit keskustelemaan asiasta jonkun ymmärtävän varttuneen tuttavasi kanssa. Asiat saattaisivat asettua helpommin ja nopeammin oikeisiin mittasuhteisiin omassa mielessäsi.

      Peiliin katsomalla voi parantaa monia sellaisia asioita, joiden muuttaminen ei onnistu toisia syyttelemällä. - Kun tulet vanhaksi, huomaat, että nuoruus on vaiva, josta toipuu valitettavan nopeasti. Toivon, että löydät iloa ja tasapainoa omaan elämääsi. Onnea matkaan, Mikko!

      • ,,,,

        Onhan tätä tehty maailman ajan, jo 30 vuotta sitten, tosi pumpulissa olet elänyt ettet ole nähnyt.


    • 8+4=?=12

      HUORA!!!!

    • Ahkera...

      Näitä seksuaalisia häiriköijiä esiintyy valitettavasti monella työpaikalla. Mikä siinä on, että osa ei ymmärrä, mitä varten siellä töissä käydään? Käsitykseni mukaan siellä annetaan palkkaa vastaava työpanos firmalle, tehdään tulosta, lukuunottamatta löysiä "suojatyöpaikkoja". Seksuaalisen viehätysvoiman testaamiseen ja itsetunnon vahvistamiseen sillä saralla on ihan muut foorumit. On kohteliasta olla siisti ja puhdas ja kivasti pukeutunut ja korostaa omia hyviä puolia muistaen tietty asiallisuus. Pukeudutaanhan esim vanhempainiltaan tai hautajaisiin eri tavalla kuin yökerhoon tai polttareihin. Kopelointi, iholle tunkeminen tai vaikka tissien tunkeminen suuhun on vastenmielistä, toisille pitää antaa työrauha. Toisekseen seksuaaliset jännitteet pilaa työilmapiiriä ja aiheuttaa ristiriitoja. Kun hoitaa nämä asiat muualla, ei tunnepuolen sotkut asioiden pieleen mennessä ole joka päivä töissä vastassa. Meillä miespuolinen häiriön kohteeksi joutunut napautti tyrkkyä näyttämällä sormustaan ja sanomalla kyllästyneesti että "annapa nyt olla". Näissä on tietysti se ongelma, että torjuttu häiriköijä voi henkistä pienuuttaan tehdä elämän työpaikalla kaikin tavoin hankalaksi, niin naiset kuin miehet. Jos molemminpuolista kiinnostusta työkavereiden kesken syntyy, voi sen hoitaa mukavasti sitten omalla ajalla, mutta pelkät seksisuhteet työkaverien kesken usein aiheuttaa ongelmia. On kivaa tehdä työnsä ja edetä urallaan ihan omilla ansioilla ilman tunnepuolen suttua ja ikäviä puheita.
      Tämä ihminen ilmeisesti nyt haluaisi alottajasta jonkinlaisen lelun itselleen, eikä pysty suhtautumaan työyhteistyön merkeissä. Kannattaa jotenkin yrittää napakasti puuttua tilanteeseen. Sanoa, ettei pidä käytöksestä. Nuori aloitteleva työntekijä on vähän alakynnessä ja on vaikea vetää omat rajat, mutta se kannattaa yrittää tehdä.

    • veeenix

      ei muuta ku mela-mekkoon,kyl se siit tokenee....

    • MOROOONPORO

      voi vittu että ootte hulluja! miks tuutte tänne pilkkaamaan toista, jolla on oikeasti hätä ja huono olla omalla työpaikallaan?! mitä se on teiltä pois! oon niin kyllästyny lukeen noita "tää on provo/trolli/persläpi koko teksti!" huh huh miks tuutte aina pilaan nää viestiketjut älyvapailla kirjotuksillanne!!! ja vaikka tää oliski pelkkää huuhaata so what??? pitäkää omana tietonanne nuo epäilynne, KETÄÄN EI NE KIINNOSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • teinit veke!

        ASIAA!


      • saman joskus kokenut
        teinit veke! kirjoitti:

        ASIAA!

        "Mikko työpaikalta" , täydet sympatiat sulle ja tsemppiä!


    • fdfddfgfgfggffg

      Siis provosoitko?

      Itse olisin tyytyväinen jos joku pitäisi päivän piristykseksi pientä flirttiä..ei se ole vakavaa ja jos häiritsee niin kai nyt suun osaat avata että anteeksi minulla on vielä tekemistä että jutellaan myöhemmin.

      Kuinka toi voi olla noin vaikeata?
      Olet turhan tiukkapipoinen ja huumorintajuton..sen takia se varmaan sinua kiusottelee että saisi kevennettyä työilmapiiriä.

    • sen jatke

      Eli kristillinen ajatus ja jalkoväli eivät tunnu olevan synkassa ja tästä tuska, jota hemaiseva typykkä tahallisesti kiihdyttää?

    • ne eivät vittuile

      Jos ei kestä internettiä niin kannattaa palata lukemaan niitä neitietsiviä.

    • ^^

      Kuulostaa hauskalta harrastukselta. Jos olisin nainen, ja seksikäs, niin varmasti härnäisin miehiä. Olisihan se todella hauskaa katsoa, miten miehet tulevat melkeimpä hulluksi taistellessaan halujansa vastsaan.

    • hkjhkjhjhkjhjk

      "Usein poistun naama punaisena paikalta ja tungen itseni miesten vessaan"

      Jotkut aloitukset vaan tunnistaa naisten tekemiksi.

      'Vitun feministit

    • keksikeinot

      Johdattele keskustelu aiheeseen millaiset naiset ovat ärsyttäviä tyrkkyjä ja millaisia naisia oikeasti arvostat ihmisinä.
      Tee jollakin tavoin selväksi että hän on sinusta oikeasti vastenmielinen henkisesti.
      Ota puheeksi asia ihan kuin puhuisit jostakin muusta ihmisestä, jospa hänellä sipeltäisi tai jos ei sano että pysy omalla puolellasi,ei kiinnosta, kysy joltain toiselta, jne jos hän tekee tikusta asiaa. Ota etäisyyttä, ole kuin olisit muualla. voit myös sanoa että sinua alkoi oksettamaan yhtä-äkkiä. Tai anna lahjaksi suuvettä. tai sitten suosittele jotain, kaverikin käyttää voisit säkin kokeilla. Kysy syökö hän valkosipulia, sit sanot vaan että aijaa, sori. Eukko alkaa epäillä että hän haisee pahalle niin ei taatusti tuu lähelle.
      Nainen menettelee todella väärin ja käyttäytyy lapsellisesti. Hän käyttää sinua vain hyväkseen nostaekseen huonoa itsetuntoaan.

    • Voi sentään.. Joskus isona poikana otat tuon "häirinnän" ilolla vastaan.
      Toki tuossa ylittyy seksuaalisen ahdistelun tunnuspiirteet ja jos asia noin paljon oikeasti haittaa niin esimies on velvollinen asiaan puuttumaan. Jos et kehtaa asiaa ottaa esimiehen kanssa esille ei kannata ääneen valittaa..se on ainut keino nääs.
      Toivottavasti esimiehesi ei ole kaunis nainen...

    • Kopsuttajat

      Onhan nuita korkkarien kopsuttajia meidänkin työmaalla, joidenkin naisten täytyy tulla huomatuksi, esimm,, kävellessään korkkareissa he kopisuttavat korostetusti niitä,.

      Meille töihin tuli sellainen 'plondi' määräaikaiseksi 'sihteeriksi', hän teki tekaistuja käyntejä ns, verstaanpuolelle, piukoissa vetimissään korkkareita kopsuttaen, näin yritti kerätä huomiota miesvaltaisessa verstaassa.
      Samaan aikaan kanssasisarensa, vaatimattomat 'harmaat hiirulaiset', matalakorkoisissa kengissään teki tämän 'tyrkynkin' työt kun hän oli 'edustamassa itseään'..
      Aikansa kutakin, hänen työsuhdettaan ei jatkettu, määräajan tullessa täyteen.?

      Tieto hänen esimiehelle oli tullut, hänen 'edustuksellisesta otteestaan työhön'..??

    • UROS 27W

      Ole mies?

      Ota naikkonen takaapäin, työpöydällä, rajusti ja lopuksi suoritat "bukkake" tervehdyksen vosun naamalle.

      Ja ennen kaikkea, LOPETA VINKUMINEN.

    • Mikko työpaikalta.

      Tein sopimuksen firman kanssa ja irtisanoin itseni 6 kk "ilmaista" palkkaa vastaan, ilman työ- tai läsnäolo -velvollisuutta. Pahinta kuitenkin koko asiassa on se,että vaikka seurustelen ja olen aina pyrkinyt ja onnistunutkin täydelliseen uskollisuuteen myös henkisessä mielessä, niin en saa entistä "työtoveriani" mielestäni. Ajattelen siis tätä kaunotarta päivittäin.

      Mitähän tekisin...?

      - Mikko

    • 26

      Alat urheilemaan ja annat ajan kulua.
      Kiitos että olet jaksanut pitää meidät ajan tasalla.

    • Mikko työpaikalta

      Liian hauskan ja mukavan illan / yön jälkeen menin lopulta sänkyyn tämän entisen naispuolisen työkaverini kanssa. Hän soitti lopulta minulle sen jälkeen, kun olin irtisanonut itseni ja jäänyt pois työpaikalta. Seuraavana aamuna krapulaisena murehdin asiaa ja itku tuli. Tunnen itseni hirveän syylliseksi, vaikka oikeasti alkoholi pilasi kaiken.

      En ole aikaisemmin juonut liikaa tai edes mitään alkoholipitoista. En ole pitänyt yhteyttä entiseen työkaveriini tämän jälkeen.

      Hävettää niin hirveästi. Enkä uskalla kertoa omalle seurustelukumppanilleni mitään.

      - Mikko

    • teatteria

      Meidän työpaikalla tyrannisoi miespuolinen psykopaatti ja hänen nilkki kätyrinsä (perseenuolija).
      Kulkevat työmatkat / harrastavat yhdessä sekä kahvilla ja ulkomaan reissut tehdään parina.
      Varmaan viettävät kahdenkaskeisiä suihkuhetkiäkin. Tällä pikku nilkillä on jopa tapana laittaa homoseksuaalisia videoita "ylempänsä" tietokoneelle.
      Haiskahtaa vahvasti kaappihomoudelta, vaikka puheet on lapsellisen rempseät.

      • 2+4

        Mitä Mikolle kuuluu?


      • Anselmi
        2+4 kirjoitti:

        Mitä Mikolle kuuluu?

        Olisi tosiaan kiintoisaa kuulla mitä Mikolle tänään kuuluu, onko Mikko uudella työpaikalla ja onko uutta kaunotarta sieltä löytynyt?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      4992
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      39
      1538
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1181
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe