Vapaa kuvaus

Minusta on oma profiilli treffit palstalla että

jos kiinnostaa käynet lukemassa sen !!



Suosikkibändit/artistit: Kirka, Hausmylly

Suosikkileffat: Navoren Tykit

Lempikirjat: Alistair Macleen

Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: ei erikoisempia

Katson tv:stä mieluiten: urheiluruudut

Kotieläimet: ei ole

En pidä: Maanantaiaamusta, räntäsateesta

Parhaat matkakohteet: thaimaa

Ruoka & juoma: maksa&vesi



Koulutus: insinööri

Ammatti: Eläkeläinen

Ase tai siviilipalvelus: Ylikersantti

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: En halua lapsia



Email: [email protected]

Hakusanat: Mitäs mieltä ollaan Kalle Palanderista !

Aloituksia

0

Kommenttia

4

  1. JUU TIMO T. !!
    ANNA PALAA PALAA VAIN !
    PITÄÄHÄN MEITÄ OLLA HIUKAN ERILAISIA
    IMMEISIÄ MIELIPIDEILTÄÄN !
    KATSOIN MUUTEN OHJELMASI...EN MUISTA
    MILTÄ RUUDULTA SE TULIKAAN MUTTA
    IHAN UPEAA SIELLÄ ON MISSÄS ASUTKAAN !
    OLIS MUKAVA TULLA NÄIN MAALLIKKONA
    KATSASTAMAAN ASUINYMPÄRIÖSTÄSI
    NIINKUIN SE TOIMITTAJA TEKI !

    MULLE SAMANLAINEN LAKKI !!