Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

162

1. joo ei se oo helppoa, mä sain kerran jonku kolmannen asteen ristikuulustelun, koska herra ei voinut ymmärtää MIKSI olin laittanu kyseiselle herralle viestiä hänen nettitreffiprofiiliinsa... :D
  2. pysyvää, tietenkin.
  3. oha c = onhan se
  4. mulle heräs tälalsia ajatuksia ja kysymyksiä:
    -minkä ikäisiä olette?
    -mistä tiedät tytön pitävän susta vähän? (siis ootteko puhunu aiheesta vai oletko itse havainnut siihen viittaavia asiosita?)

jos olet itse havainnut ja todennut tytön pitävän susta, voi se olla hyvinki mahdollista.

(sitte jotain tylsää ja epämielenkiintosta ->)
    tietyn iän jälkeen tulee tyttö-poika-ystävyyteen mukaan tulee häilyvä potentiaalinen suhde, joka sekottaa tilannetta. (eli käytännössä jokainen vastakkaisen sukupuolen edustaja on mahdollinen seurustelukumppani) mikä vaikuttaa jossain määrin suhteseen,riippumatta siitä onko kyseessä ystävyys vai ihastus. käytännössä se tarkottaa että jollain tavalla ja jossain vaiheessa kaikki ajattelee(vähintään itse sitä tajuamatta) toista mahdollisena puolisona.
    koko juttu on puhtaasti psykologinen.
    (sori että toi selostus on sekava, mua väsyttää)

ite suosittelen sua puhumaan sen työn kanssa ja kertomaan sille että sä tykkäät siitä. riipupen siitä miten rohkeita ootte, joko kasvotusten tai mesessä. ota myös tytön ujous/rohkeus huomioon valitesssas miten kerrot, se on kuitenkin merkittävä asia sillekki (riippumatta siitä mitä se ajattelee/tuntee).
    ja tietenki kannattaa nähdä, sopikaa millon voitte nähä ja tehkää jotain molemmille kivaa tekemistä. ole vaa rehellinen ja oma ittes, se vetoaa parhaiten. muutama kohtelias ele ei oo koskaan pahitteeks ;) kukka on ihan hauska ajatus, koru voi olla ehkä kuitenki tässä vaiheessa liikaa(?)

onnea ja tsemppiä joka tapauksessa ja kerro ihmeessä miten menee/meni :)
  5. kiitti :) se ei kuulosta nii pahalta hinnalta, värjääminen on kuitenki vissii aika kallista(?) ni olin varautunu et neki maksais paljon enemmän :)

ai jopa kuukauden kestää? :O se on iha hyvin :)
    vaikuttaako hiuksen liukkaus paljon siihen kestoon, jos käsittelee muuten sit varovaisesti?

siitä kiinnityskohasta tulee varmaa sitte jäykempi, jääkö siihen jotain solmua tai muuta ''möykkyä''? mietin et esim. jos on ponnarilla hiukset ni jääks siitä kohoumia? :)

paljon kiitoksia edellen, tästä on mulle paljon apua :}