Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
dreamland
profiilit
dreamland
dreamland
Vapaa kuvaus
Aloituksia
12
Kommenttia
162
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
joo ei se oo helppoa, mä sain kerran jonku kolmannen asteen ristikuulustelun, koska herra ei voinut ymmärtää MIKSI olin laittanu kyseiselle herralle viestiä hänen nettitreffiprofiiliinsa... :D
10.06.2012 22:30
''No olipa ylläripylläri että sinkkumies on jotain keskisuomesta ja -nainen stadista..''
Niimpä, story of my life... :/
10.06.2012 21:31
Kiitos :) Lisää musta löytyy suomi24:n treffiprofiilista...
Harmi, asut siis kohtalaisen kaukana...
Hyvä musiikki on aika monimuotoinen käsite, mutta mulla on musiikkimaku laaja ja musiikki tärkeä osa elämää.
Samasta aallonpituudesta on vaikea näin nopeesti sanoa, muuten kyllä olis aika tutun kuulosta :D
10.06.2012 15:33
pysyvää, tietenkin.
10.06.2012 02:59
Mistä päin etsit? Mut löytää Helsingistä
1. Naisen pitäisi olla mieluiten omaa ikäluokkaa. Eli noin 18 - 28 v. [23]
2. En yritä iskeä varattua. Tämä on periaate josta pidän kiinni. [Olen sinkku (ja toi periaate on hyvä!!!)]
3. Sairastan astmaa joten en voisi seurustella tupakoivan naisen kanssa. Naisen tupakointi on kaikkein suurin turn off. [En polta tai ole koskaan polttanut]
4. En kiinnostu pinnallisista naisista. Pinnallisuus on myös suuri turn off. [En koe olevani pinnallinen, vaikka tykkäänkin laittautua välillä]
5. Suuri osa naisista on niin kauniita, että kaltaiseni ruman miehen on turha haaveilla heidänlaisistaan. [Kauneus on katsojan silmissä...]
6. Pitäisi löytää nainen, jolle kelpaa vähän rumempi mies... [...ja sisäinen kauneus on tärkeämpää]
7. ...ja tämän naisen pitäisi olla myös luonteeltaan minuntyyppiäni. [eli..?]
8. Lisäksi minulla on erittäin huono itsetunto, mistä syystä vieraisiin naisiin tutustuminen on erittäin vaikeaa. [kuten hyvin monelle suomalaiselle. Jokainen on kuitenkin iloinen jos tulee huomioiduksi ei-tunkeilevalla ja -ahdistelevalla tavalla!]
Opiskelen melko naisvaltaisella alalla, joten minulla on paljon naispuolisia kavereita, mutta...
9. ...olen sitä tyyppiä, joka päätyy AINA naisten kaveriksi. [ =/ ]
En ihmettelisi, vaikka olisin yksin vielä kolmekymppisenäkin.
09.06.2012 22:47
lllade1 on oikeassa, meille koulussa psykan maikka joskus opetti että jokaisen ihmisen mielestä mielenkiintoisin aihe on ''minä'' eli jokainen kertoo mielellään itsestään jotain jos toinen on kiinnostunut ja kyselee. tärkeintä on varoa ettei mene liian henkilökohtaisuuksiin tai ala tenttaamaan/haastattelemaan. Parasta on jos voit heittää mukaan omia/(puoli)tuttujen ajatusta/kokemusta/tietoa ''minä tein/kokeilin... / kuulin että joku tuttu oli käynyt... / tms) ja kysyä sitten lisää.
Halaaminen on yksilöllistä ja tapauskohtaista, ite en halaa uutta ihmistä tavatessa, mutta jos juttu on luistanut niin ei halaaminen eri suuntiin lähtiessä ole ainakaan mun mielestä mikään mahdottomuus :)
ps. vaikka aloitus on vanha, on aihe aina ajankohtainen ja varmasti avuksi muillekkin (:
17.05.2012 02:15
minä olin. mutta en tiedä onko siitä apua :D ketä haet?
( etsintäkuulutuspalstalla haetaan yhtä tyyppiä samalta risteilyltä) http://keskustelu.suomi24.fi/node/10015838
27.07.2011 00:39
ei starttaa akun kanssa tai ilman. Toivottavasti vika on akussa, jolloin se olisi helppo vaihtaa. Turhauttavaa.
20.04.2011 15:29
kokeilin, ei toiminut. :( kiitti kuitenki vinkistä.
Oranssi valo vaihtui itekseen pois kun oli yön latauksessa. Huomenna lähtee kone huoltoon. :(
19.04.2011 22:44
oijoi, tulen jos pääsen. monelta ja missä?
10.04.2011 23:45
Yksin himassa tulee oltua. Mulla ainaki ainoo harrastus on sellanen, jossa kaikki muut on n.30+ vuotta vanhempia perheenäitejä ja mummoja ku mä, eli ei sinänsä oo mahdollista saada sitä kautta seuraa.
Mut hei kirjottele jos haluut yhden ihmisen lisää muistamaan että oot olemassa.
[email protected]
10.04.2011 23:24
Itse olen myös järkyttävän ujo, ollut aina ja olen edelleen. Olen kuitenkin päässyt tässäkin eteenpäin juttelemalla ihmisten kanssa netissä. Nykyään mulla on muutama poika/mies mesessä joiden kanssa juttelen todella usein, en tiedä kuinka plajon tästä on apua kasvotustejn jutellessa mutta ainakin olen ollut mesen ym kautta yhteydessä poikiin/miehiin. Netissä puhuminen on paljon helpompaa kuin kasvotusten. Uskoisin että jos juttelet netissä pidempään tyttöjen/naisten kanssa, voisi se tuoda itseluottamusta sekä tuntumaa myös siihen, millaista on keskustella tyttöjen/naisten kanssa. Loppujenlopuksi me ollaan sukupuolesta riippumatta kuitenkin kaikki aika samanlaisia :)
Toivottaavasti tästä oli jotain apua :)
19.10.2009 20:51
- Ota käytöön kirosana-sakko ( joka kerta kun kiroilet, laitat esim. 1€ purkkiin ja kun rahaa on tarpeeksi ostat sillä jotain jollekkin toiselle (sakon idea on, ettet sä ite hyödy siitä))
- Pyydä kaveria/perheenjäsentä/tms jonka kanssa vietät paljon aikaa auttamaan ja tönäisemään/nipistämään/näpäyttämään/huomauttamaan/tms aina kun kiroilet (tähän tarvitaan henkilö joka HUOMAA kun kiroilet, auttaa myös jos kyseinen henkilö itse kiroilee vähän)
- Kiinnitä huomiota siihen mitä sanot, mieti missä tilanteissa, asiayhteyksissä ja seurassa kiroilet. kiinnitä myös huomiota muiden kiroilun.
Joka kerta kun kuulen jonkun kiroilevan, se särähtä korvaan pahasti. Kun opit hallitsemaan kiroilusi ,voit olla itsestäsi ylpeä :)
12.10.2009 23:13
Samoin...
Ei se rööki tai alkoholi innosta. Ihmissuhteiden puuttuminen vaan stressaa välillä.
Onneks on sentään muutama hyvä ystävä.
Kyllä meitä tuntuu löytyvän, vaikka piilossa ollaanki (valitettavasti).
07.11.2008 16:44
oha c = onhan se
08.07.2008 13:36
mulle heräs tälalsia ajatuksia ja kysymyksiä:
-minkä ikäisiä olette?
-mistä tiedät tytön pitävän susta vähän? (siis ootteko puhunu aiheesta vai oletko itse havainnut siihen viittaavia asiosita?)
jos olet itse havainnut ja todennut tytön pitävän susta, voi se olla hyvinki mahdollista.
(sitte jotain tylsää ja epämielenkiintosta ->)
tietyn iän jälkeen tulee tyttö-poika-ystävyyteen mukaan tulee häilyvä potentiaalinen suhde, joka sekottaa tilannetta. (eli käytännössä jokainen vastakkaisen sukupuolen edustaja on mahdollinen seurustelukumppani) mikä vaikuttaa jossain määrin suhteseen,riippumatta siitä onko kyseessä ystävyys vai ihastus. käytännössä se tarkottaa että jollain tavalla ja jossain vaiheessa kaikki ajattelee(vähintään itse sitä tajuamatta) toista mahdollisena puolisona.
koko juttu on puhtaasti psykologinen.
(sori että toi selostus on sekava, mua väsyttää)
ite suosittelen sua puhumaan sen työn kanssa ja kertomaan sille että sä tykkäät siitä. riipupen siitä miten rohkeita ootte, joko kasvotusten tai mesessä. ota myös tytön ujous/rohkeus huomioon valitesssas miten kerrot, se on kuitenkin merkittävä asia sillekki (riippumatta siitä mitä se ajattelee/tuntee).
ja tietenki kannattaa nähdä, sopikaa millon voitte nähä ja tehkää jotain molemmille kivaa tekemistä. ole vaa rehellinen ja oma ittes, se vetoaa parhaiten. muutama kohtelias ele ei oo koskaan pahitteeks ;) kukka on ihan hauska ajatus, koru voi olla ehkä kuitenki tässä vaiheessa liikaa(?)
onnea ja tsemppiä joka tapauksessa ja kerro ihmeessä miten menee/meni :)
21.04.2008 23:14
paljon kiitoksia, tästä on paljon apua :)
13.03.2008 20:34
kuukausia :D okei, luin väärin :) kiitos korjaukseseta :) ja hyvä tietää ettei liukkaus vaikuta, itellä kun on hirveen liukkaat hiukset, ni se vähä huolestutti.
tosta kuumuudeta ei oo onneks paljon haittaa, vaikka on tietenki hyvä tietää :) ite teen yleensä (sillon harvoin ku teen kiharoita) ni ihan leteillä ja muilla vastaavilla, ku noi raudat ei oikeen pidä mulla mitään muotoja kunnollapuolta tuntia pidempään... :)
loistavaa, kiitos taas hirveesti :]
17.02.2008 19:02
kiitti :) se ei kuulosta nii pahalta hinnalta, värjääminen on kuitenki vissii aika kallista(?) ni olin varautunu et neki maksais paljon enemmän :)
ai jopa kuukauden kestää? :O se on iha hyvin :)
vaikuttaako hiuksen liukkaus paljon siihen kestoon, jos käsittelee muuten sit varovaisesti?
siitä kiinnityskohasta tulee varmaa sitte jäykempi, jääkö siihen jotain solmua tai muuta ''möykkyä''? mietin et esim. jos on ponnarilla hiukset ni jääks siitä kohoumia? :)
paljon kiitoksia edellen, tästä on mulle paljon apua :}
17.02.2008 00:27
juu, kampaajalle olinkin ajatellut meneväni, itelläni kun on ihan vieressä todella kiva ja tuttu kampaaja jolla olen käynyt aina.
itelle ei tullu mieleenkään noi tekohiukset, eikä se ole oikeestaan yhtään huono ajatus :) pysyy väriki sitte paremmin kirkkaana :P
kiitos!!!
Onko minkäänlaisia muistikuvia, kuinka pitkään niitä tekokuituhiuksia voi pitää, miten niitä kiinnitetään, tarvitseeko jotain erikoisempaa hoitamista ja paljonko sellaset tekokuituhiukset maksaa suunnilleen?
16.02.2008 18:44
2 / 9