dreamland
Vapaa kuvaus
Aloituksia
12
Kommenttia
162
Kokemuksia Clip-On-hiuksista?
Oon aikasemminki kysyny vinmkkejä sinisistä hiusraidoista, ja kiitos kaikkille vastanneille. bongasin joitain päiviä sit117132sinisiä raitoja?
Eli mulla on tällähetkellä pitkät (alaselkään asti) lievästi punertavat, ruskeet hiukset. Nyt oon miettiny että jos lait141704kertoisko joku...
ku ennitse triedä, niin osaisko joku muu tiivistää lyhyesti että mitkä tähtimerkit sopii ja ei sovi leijonalle, ja vaiku71289ensimmäinen... -galluppi
Aluksi... Ikä: sukupuoli: Millon nämä asiat tapahtuivat ensimmäistä kertaa sinulle? voit vastata sen hetkisen ikäsi ja101008kampausideoita pitkille hiuksille?
Eli tarvitsisin kamapusideoita joilla saisin hiukset pysymään tiiviisti kiinni (hiukset ei saa roikkua) mikä aiheuttaaki5648hyviä hoitajia :)
hyviä hoitajia löytyy. MLL kouluttaa ja välittää lastenhoitajia. palkka 4.20€/h. sivulta lisää :) http://www.mll.fi1464kampausideoita pitkille hiuksille..?
Eli mulla on pitkät (alaselkään asti) ja paksut hiukset ja otsatukka, jonka vedän oikean korvan taakse. onelmana on, ett1400ajatuksia ja vinkkejä
tuli yks päivä mieleen erilaisia ajatuksia ja ideoita, ku monet tuntuu miettivän että miten alottaa jutteleminen ja mite1321Valokuva 1800-luvulta
Vanhasta isovanhempieni ennen asuttamasta talosta Kalajoelta on löytynyt valokuva, arviolta 1800-luvun loppupuolelta. Ku0309vastaamattomuuden nopea tuomitseminen...
Harmillisen moni laittaa estoon, jos ei vastausta viestiin tule päivän tai kahden sisällä, vaikka aikaisemmin olisi vies5231hp g72 ei aukea.
eli eilen pimeni kesken käytön, jäi hurisemaan. Mihinkään ei reagoinut joten muin akun pois. Sen jälkeen virtajohdon vie5177tanssipaikkoja Helsingissä?
Eli MISSÄ paikoissa käyvät 20-30v suomalaiset heteromiehet tanssimassa? Oon käyny vaan muutamassa paikassa, mutta esim.072