Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

162

1. Kokemuksia Clip-On-hiuksista?

Oon aikasemminki kysyny vinmkkejä sinisistä hiusraidoista, ja kiitos kaikkille vastanneille. bongasin joitain päiviä sit
    Hiukset
    11
    7132
  2. sinisiä raitoja?

Eli mulla on tällähetkellä pitkät (alaselkään asti) lievästi punertavat, ruskeet hiukset. Nyt oon miettiny että jos lait
    Hiukset
    14
    1704
  3. kertoisko joku...

ku ennitse triedä, niin osaisko joku muu tiivistää lyhyesti että mitkä tähtimerkit sopii ja ei sovi leijonalle, ja vaiku
    Leijona
    7
    1289
  4. ensimmäinen... -galluppi

Aluksi... Ikä: sukupuoli: Millon nämä asiat tapahtuivat ensimmäistä kertaa sinulle? voit vastata sen hetkisen ikäsi ja
    Rakkaus
    10
    1008
  5. kampausideoita pitkille hiuksille?

Eli tarvitsisin kamapusideoita joilla saisin hiukset pysymään tiiviisti kiinni (hiukset ei saa roikkua) mikä aiheuttaaki
    Hiukset
    5
    648
  6. hyviä hoitajia :)

hyviä hoitajia löytyy. MLL kouluttaa ja välittää lastenhoitajia. palkka 4.20€/h. sivulta lisää :) http://www.mll.fi
    Lastenhoitaja
    1
    464
  7. kampausideoita pitkille hiuksille..?

Eli mulla on pitkät (alaselkään asti) ja paksut hiukset ja otsatukka, jonka vedän oikean korvan taakse. onelmana on, ett
    Hiukset
    1
    400
  8. ajatuksia ja vinkkejä

tuli yks päivä mieleen erilaisia ajatuksia ja ideoita, ku monet tuntuu miettivän että miten alottaa jutteleminen ja mite
    Rakkaus
    1
    321
  9. Valokuva 1800-luvulta

Vanhasta isovanhempieni ennen asuttamasta talosta Kalajoelta on löytynyt valokuva, arviolta 1800-luvun loppupuolelta. Ku
    0
    309
  10. vastaamattomuuden nopea tuomitseminen...

Harmillisen moni laittaa estoon, jos ei vastausta viestiin tule päivän tai kahden sisällä, vaikka aikaisemmin olisi vies
    Nettideittailu
    5
    231
  11. hp g72 ei aukea.

eli eilen pimeni kesken käytön, jäi hurisemaan. Mihinkään ei reagoinut joten muin akun pois. Sen jälkeen virtajohdon vie
    Tiede ja teknologia
    5
    177
  12. tanssipaikkoja Helsingissä?

Eli MISSÄ paikoissa käyvät 20-30v suomalaiset heteromiehet tanssimassa? Oon käyny vaan muutamassa paikassa, mutta esim.
    Sinkut
    0
    72