Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

162

1. Mä ite taas koen, että yhden-kahden lauseen viesti on ihan yhtä vahva merkki siitä, ettei oo oikeesti kiinnostusta yrittää tutustua ja haluan siksi saada itse edes kohtalaisen viestin aikaiseksi. Ymmärrän myös, että vastaamattomuus vaikuttaa herkästi kiinnostuksen puutteelta, siksi tämän avautumiseni halusinkin kirjoittaa. Profiiliinkin olen sen kertonut, että vastaaminen saattaa tästä syystä kestää ja että samasta syystä suosin esim. skypeä jos on kiinnostusta.
  2. Olen 25-vuotias nainen Helsingistä, Nämä ovat omia ajatukseni joiden uskoisin toimivan, tehoaisivat ainakin minuun... Ajatukseni oli pääasiassa baareissa/yökerhoissa, mutta täysin sovellettavissa myös muualla elämässä. Toivon että näistä on jollekkin apua...

Jos hän on yksin, kiinnitä huomio kevyellä kosketuksella esim. olkapäähän, jos paikalla on muita, ''anteeks / sori mä häiritsen...'' sitten (sopivan mittainen) katsekontakti (edes pienen) hymyn kera ''Moikka, mä oon ________, mikä sun nimi on?'' ''sä vaikutat sellaselta ihmiseltä jonka kanssa olis kiva/mukava jutella/tutustua. Sopiiko jos mä istun tähän?''

On hyvä olla edes pari asiaa mielessä mistä voit koittaa avata keskustelua. kerro itsestäsi jotain ja kysy hänestä. silloin et vaikuta päällekäyvältä tai uhkaavalta ja kuitenkin osoitat tahtosi tutustua kyseiseen ihmiseen. Kertomalla itsestäsi asioita, tarjoat myös hänelle mahdollisuuden kysyä sinusta jotain.

Jos hän on muiden seurassa, huomioi myös muut läsnäolijat, jotta saat ryhmän hyväksynnän. Me naiset ollaan sosiaalisia ihmisiä ja suojellaan toisiamme uhkaavilta/epämiellyttäviltä tilanteilta joten tarvitset tämän hyväksynnän voidaksesi jatkaa tutustumista.

Kehu häntä jostain, mutta vain jos tarkoitat sitä. Suomalaisen on vaikea ottaa kehuja vastaan, jos aloitat kehun sanomalla ''mun mielestä...'' on se helpompi hyväksyä (keiltäminen väheksyisi sinun mielipidettäsi)

Jos olet nähnyt hänen tanssivan tai hän liikkuu musiikin mukana istuessaan, kysy häntä tanssimaan kanssasi, saatte paremman rauhan, erityisesti jos hänellä on ystäviä mukana.

Roolin esittäminen oon ainaki mulle henk.koht . asia johon kyllästyn välittömästi, tiedän että sillekkin on oma faniryhmänsä...

Jos kyseinen henkilö vaikuttaa mielenkiintoiselta ja juteltavaa riittää, voit jossain vaiheessa kysellä mahdollisuutta nähdä ja jutella lisää.

Jos olo on epävarma, voit keksiä jostain yhteisestä kiinostuksenaiheestanne asian jonka haluaisit varmistaa tai näyttää hänelle. esim. osa jostain kirjasta, kappaleen nimi, taideteos, yms, jotta voit sanoa palaavasi asiaan myöhemmin. :) Silloin yhteyden otto on myös helpompaa aloittaa.
    ''moikka, oon &&&& sieltä paikasta ##### jos muistat. (jos hän ei saanut numeroasi aikaisemmin) Löysin sen kappaleen, sen nimi oli ¤¤¤¤. Haluaisitko nähä ensviikolla? voitas vaikka [aktiviteetti joka mahdollistaa keskustelun ja/tai liittyy johonkin mistä olette keskustelleet]''
  3. Mulla on Soneran netti ja Thomson TG789. soneran nettisivuilta (http://www5.sonera.fi/ohjeet/Thomson_TG789) löytyi ohje:
    kirjoita nettiselaimeen (mihin yleensä tulee www. jne) vain tämä: 192.168.1.254 jolloin päääset laitteesi hallintasivulle ja laittamaan omat asetuksesi kuosiin.

etsi sivulta oman laitteesi ohjeet, jos ei sama tg789 kuin mulla

hyvin on mulla langaton netti toiminu (: toivottavasti oli apua!

ps. suosittelen pitämään ohjesivun auki jotta voit samalla lunttia mitä kaikkes sieltä on muutettava.