Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
naamavirne
naamavirne
naamavirne
Vapaa kuvaus
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Liittynyt 20v sitten
3
aloitusta ·
47
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Totta neet maksa orjapalkkaa , joudut tekemää pirusti duunia että saat käteen kälysen palkan. Tulee Bilteemaa + lisäjaettavaa pirusti kuka edes viittii tolla liksalla tehdä ? Siis pelkkäää orjatyövoimaa jonkun keräten kovat voitot, ei todellakaan kannata tolla liksalla mutta mutta voihan nekin jaettavat viedä paperinkeräykseen jos on pokkaa, ei niitten perään kukaan kysele onko ne paskat jaettu.. Koettu on heitettiin aikoinaan jaettavat alikulku putkiin , ei niitä kukaan kyselly onko ne jaettu . Juttu on yli 30 vuotta vanha kun ei jaettu eli rikos on jo vanhentunut...
21.03.2012 16:59
Hyvinkäällä ketolan taloissa talonmies kävi pöllimässä yleisavaimella asukaiden viinat + rahat , mutta käry kävi. Sarjota lukko uudestaan niin loppuu luvattomat vierailut...
16.03.2012 13:22
Onko kusetus kyseessä meinaan Lahden Saksalassa ei ole moista katua ? Siis olkaa tarkkoina älkää maksako mitään etukäteen..
27.11.2011 15:00
Näin se menee, voit kieltäytyä perinnöstä osuutesi menee lapselle/lapsille, jos vainajlla on velkaa niin ne maksetaan ensin , vainajan velat eivät periydy kenelläkkään vaan ne jää velkojille jos ei ole omaisuutta mistä ne ottaa ... Tuolla eräs väittää että velatkin periytyy ei pidä paikkaansa, äitini oli varaton oli velkaa yli 10000 € ei me perilliset maksettu siitä senttiäkään....
17.11.2011 06:53
Siellä Hyvinkäällä melkeen arvaan mikä autoliike kyseessä, tulee mieleen joku keleen jobbari. Eikös noissakin romuissa ole joku takuu ? Mene kuluttaja-asiamiehen jutttusille kyllä kait se järjestyy, en kyllä ikinä ostaisi autoa Hyvinkäältä muualta kun saa parempiakin ja toimivia autoja, on toki siellä hyviäkin autoliikkeitä mutta tietyt kiertäisin tosi kaukaa myyvät pelkkiä romuja. Kyllähän se niin on että Peugeot on täysysi romu oli se sitten uusi tai käytetty..
02.06.2010 15:37
Aikoja sitten huomattu selvää kusetusta. Eräskin väittää että niillä on suomen kattavin 3 G verkko, mutta ei se pidä paikkaansa huomattu on...
04.11.2009 09:31
On tuolta suomenlahden takaa tulleita lääkäreitä, jotka kysyvät potilaalta onko lääkärintodistus kirjoitettu oikein, mitähän sitten tapahtuu kun potilas on kuoleman kielissä eikä lääkäri ymmärrä potilasta kuka vastaa sitten jos potilas kuolee että lääkäri ei ymmärrä ? Mielestäni on edesvastuuntonta palkata kielitaidon lääkäri.
03.11.2009 08:52
Näin vaan se menee, opettele elämään. Elämä opettaa !!!!
13.06.2008 22:38
Mitä on tapahtunut check-inn ravintolassa, niin eipä siitä valittamisesta mitään hyötyä ole, omistaja vaan sanoo, että ei hän ole mitään nähnnyt. Mitä noihin vuoropäälliköihin tulee, neet ajattlee vain ketjuravintoloiden etuja ei meidän asiakkaiden on sen verran paljon kokemusta. Eräskin tarjoilija kaatoi valkovenäläisen housuilleni, valitin paikan hovimestarille niin eipä tuosta mitään hyötyä ollut, vaan minut ohjattiin ulos kehottaen älä tule enään tänne jos pelkäät housujesi likaantuvan. En ole enään sen ketjuravintolan juottoloihin mennyt...
05.02.2008 18:45
Tää tarjoilija nimenomaan huusi MULLE, kun satuin olemaan ainoa asiakas. Voi kun tietäisit mitä kaikkea henkilökunta, huutelee asiakkaile..
05.02.2008 12:05
Eipä tuolla paljon porukkaa viikolla ole, näyttää olevan ne samat naamat aamusta iltaan. Nostaako se mielestäsi tasoa jos siellä neet samat lärvit orisevät ennen puoltapäivää? Olen edeleenkin sitä mieltä, että se henkilökunta ei osaa aisakaspalvelua. Mekin olemme nähneet sen paskan touhun sekkarissa, siksi mekin vaihdoimme hieman parempaan paikkaan missä henkilökunta osaa asiansa.
04.02.2008 15:22
Tuolla sekkarissa sen nimistä töissä. Mitä tuohon pirkkoon tulee niin eiköhän se ollut tuolla tinabubissa töissä. Tinabubistakin kyllä riittää monta tarinaa kerrottavaksi henkilökunnasta.
31.01.2008 15:30
Onko se mielestäsi iloisuutta, jos henkilökunta huutaa sisään tullessasi mitä v****a sää otat? Monta kertaa se käytös on niin törkeää, että ei siellä viihdy jos siellä on myyjän kavereita niin et todellakaan saa palvelua vaan v*******a. Eräätkin vakinaamat saa olla pipo sekaisin, juoden omista pulloista eväitään henkilökunnan puuttumatta asiaan naureskellen mitä v***** se teille kuuluu. En todellakaan kanna enää rahojani sinne, koska vaihdoin parempaan paikkaan jossa saa kunnon palvelua ei v*******a ja naama peruslukemilla, ilmaisten muutenkin se iloisuuden.
30.01.2008 07:36
Eräänä päivänäkin tämä tummtukkainen tarjoilija kännäsi vapaapaivänään, haukkuen kaikki asiakkaat k-päiksi ja v-naamoiksi poikaystävänsä kanssa. Olisi kyllä omistajalla töitä kouluttaa henkilökuntaansa miten kohdella asiakkaita, olisi kyllä paljon kerrottavaa siitä räkälästä mitä siellä oikeasti tapahtuu omistajan tietämättä. Siksi minä en käy siellä enää kun henkilökunta on mitä on, eivät ymmärrä että me asiakkaat maksamme heidän palkkansa. Ei ole kiva mennä sinne jos myyjä huutaa v***u mitä sää otat, tai pelataan pokeria juorutaan puhelimessa. Kerron lisää cekkarista jos aihetta ilmenee.
29.01.2008 15:35
Jos pitäisit simmut auki,niin kas kummaa niin huomaat että tänne rakennetaan uutta päiväkotia.
16.01.2007 19:09
Kirjoittaa että kävin päivittittäin,siinä kaupassa
ja huomasin sen vanhan tavaran..... Kauppa on jo vaihdettu.
08.01.2007 15:17
Meneppäs kuule itse katsomaan,tämän kaupan valikoimat mitkä ovat tarjouksessa niin toteat,
kas kummaa nehän ovat vanhoja.Mitä kerroin vaccum
pakkauksista, että vanhat menevät lihatiskille myyntiin niin tämän on kertonnut henkilökuntaan kuuluva,mitä minä täällä olen kirjoitellut niin
tämä on faktaa itse koettua.Sinähän varmaan nuuskit tuoreuden niin hyvin, että saat varmaan tuoretta tavaraa tästä kyseisestä kaupasta.Käyn päivittäin tässä kaupassa, niin huomaan sen pilaantuneen tavaran mitä siellä myydään jatkuvasti.
Ps.Kaikki mitä olen täällä muuta kirjoitellut niin ne on TOSIAAN itse koettu.
08.01.2007 12:42
Keskustan myymälässä,tehdään niin että
kun vaccumpakkauksen makkarat menevät
vanhaksi, niin ne myydään siellä lihatiskillä
mukamas tuoreena.
07.01.2007 08:58
Vedä narusta ja nauti kesästä.
07.01.2007 08:54
Annettu monta kertaa,mutta
ei siitä ole ollut mitään hyötyä.
Tavarat poistuu hetkeksi,mutta tulee
takaisin myyntiin.