Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
karipa
profiilit
karipa
karipa
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joko+porukka+on+kasassa?
28.06.2019 12:36
Minäkin kirjoitan vain omista kokemuksista ja tuntemuksista. Ehkä jotkut meistä olivatkin ylivertaisia naistenmiehiä, yleisestihän meillä oli parisuhde melkein kaikilla:)
Mutta kaikesta huolimatta Kellari oli kaupungin ykkösmesta ja muistan hyvin jos halus päästä sisälle, niin jonotettiin viikonloppuisin ovella jo kuuden aikaan. Tänä päivänä taitaa tilanne kaupungissa olla aivan toisin ja eikös koko kortteli panna matalaksi?
22.08.2013 12:17
Kyllä meistä vanhoista JAPA " spurguista " suurin osa vielä elää ja hengittää ihan komeesti. Jotenkin noista kirjoituksista paistaa läpi jonkinlainen kateus meitä kohtaan, johtuiskohan siitä et tytöt tykkäs meistä:) eikä toisaalta ainakaan minun aikana oltu tappelemassa Kellarin nurkilla, päinvastoin, meistähän moni työskenteli Kellarissa. Kentällä toki meuskattiin, mutta sitä tapahtuu muissakin seuroissa:) Nykyään asun muualla ja olen pelannut jalkapalloa, joten kokemusta löytyy muistakin seuroista.
22.08.2013 09:28
Mielenkiinnolla olen lueskellut näitä juttuja ex-jeppisläisenä:) Vanhemmissa viesteissä joku kirjoitti, että JAPA oli koottu vanhoista spurguista. Itse pelasin JAPAssa 80-luvun puoivälissä, seilattiin kutos ja nelosdivareiden väliä, mutta hauskaa oli, eikä jengi todellakaan ollut koottu vanhoista spurguista, vaan pelimiehistä!
21.08.2013 12:11
1 / 1