Vaasalaisia

parivaasa

Olisko jo aika kerätä porukka valmiiks ens kesää varten ja miettiä paikkoja missä nakuiltas.? Keski ikäinen pari kaipaa seuraa eikä jaksais Yyteriin lähteä.

28

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saritas

      No Appuralla on ainaski miehiä ollu joka kesä.

      • nakumato

        Missä Appuralla pystyy nakuilemaan? Aina täynnä perheitä...


    • Anonyymi

      Täällä pari kiinnostaa kyllä

    • Anonyymi

      Onko jotain paikkoja jossa sais rauhassa olla nakuna ehkä siveysvyö tai rengas päällä?

    • Anonyymi

      50 pari on kiinnostunut, mites saadaan yhteyttä?

    • Anonyymi

      Pääseekö 6kymppinen mies mukaan. Lupaan olla kiltisti.

    • Anonyymi

      Up.

    • Anonyymi

      Missä voisi nakuilla. Onko Raippaluodossa rauhallisia rantoja?

    • Anonyymi

      6-kymppinen pari olisi myös kiinnostunut nakuilusta vanhemman parin kanssa.

    • Anonyymi

      Tuo mtv3 sivusto on rahastusta. Ei tule vastauksia txtareihin. Aloittaja on mtv n maksullinen markkinoija. Ei kannata vastailla. Todella kallista.

    • Anonyymi

      Ja noista http:// sivustoista saa viruksen.

    • Anonyymi

      Tavallinen 6kymppinen pari olemme ja mukava aikuinen pari auringonoton merkeissä kiinnostaa. 06 alueella.

      • Anonyymi

        Tulkaa naturisti m60v luo viettää aikaa nakuilun merkeissä? Raahen eteläpuolelle.


    • Anonyymi

      Laitoimme MTV3 839 sivulle nakuiluilmotuksen n.kuukausi sitten ja 06 alue,ei yhtään vatausta tullut

    • Anonyymi

      Kuka hullu 5euron viestejä viitsii lähetellä.

    • Anonyymi

      Kesän helteet ohi ja nakuilut saa unohtaa. Ensi kesäksi suunnitellaan paikka eikä mitään mtvn tekstiviestejä.

    • Anonyymi

      Nelikymppinen hoikka mies myös halukas tulemaan. BiM

      • Anonyymi

        Nelikymppinen nainen myös mukana, jos löytyy paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nelikymppinen nainen myös mukana, jos löytyy paikka.

        Kerro lisää itsestäsi minkänäköinen jne?


      • Anonyymi

        25v miestä kiinnostaisi kanssa.


    • Anonyymi

      Onkohan Vaasassa löytynyt jo paikka samanhenkisille?

    • Anonyymi

      Niin missä 55v aviopari

    • Anonyymi

      40v mies haluis mukaan

    • Anonyymi

      Onhan noita paikkoja vaikka kuinka paljon Vaasas : Just tulin ja sain olla aivan rauhassa Appuralla. Sairaalan parkkiksen takana oli yks kaveri ja hieman touhuiltiin.

    • Anonyymi

      eikö kukaan iäkkäämpi pariskunta tai nainen vaasan ympäristössä tarvisi 40v miestä mökille tai johku

    Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1004
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      844
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      642
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe