*¤* JUPITER JA Q *¤*

♥o•*¨¨*•*¨¨*•*¨¨*•oo0oo•*¨¨*•*¨¨*•*¨¨*•o♥ Idässä Jupiter ja Kuu Ja taivas pilvetön Hetken merien päällä tuhannet sillat ja silloilla rakastuneet valssia tanssii Ja tähdet - ne tulevat salaa Silmiin syttyvät ~ Rakkaani ~…
RakkausrunotVastattu 18v

MITÄTÖN LIEKKI

♥_.•.´¨`._•'♥'•_.´¨`.•._♥ Minä huokaan ja annan kaiken turhan ajelehtia - Pois Kirjeet - Reunoista kuluneet - Taitoksista haurastuneet Rapistuneet Tulen edessä mykkinä Eivät puhu enää rakkaudestasi - vaan petoksesta Tul…
RakkausrunotVastattu 17v

~**''ÖINEN YSTÄVÄNI''**~

♥•◘◘¤o¤◘◘•~♥♥~•◘◘¤o¤◘◘•♥ Voi sinua pientä yölintua Minulleko laulat Kovin on alavireinen äänesi sointi sirkuttaja pieni Siis minulle laulat oksankeikuttaja Mieleni rajoja äänelläsi herätteletkö Sydämeni ikävää ylläpidät…
RakkausrunotVastattu 18v

ÖINEN KOSKETUS

♥♥{¤}*♥♥*{¤}*♥♥*{¤}♥♥ Se suudelma - usvaa pehmeää Kuin tuohentuoksu ja illan hämärää Kosketus - Untako vainen Vai lento linnun - - Ja sydän hakkaa vain ♥♥{¤}*♥♥*{¤}*♥♥*{¤}♥♥ •••••••••••••••••••••••••••••••• Rakastuneet …
RunotVastattu 16v

::-)-SINÄ KOSKETAT-(-::

♥•¡¡¡¡ÏÏÏÏÏÏÏÏ¡¡¡¡▄¡¡¡¡ÏÏÏÏ•♥♥•ÏÏÏÏ¡¡¡¡▄¡¡¡¡ÏÏÏÏÏÏÏÏ¡¡¡¡•♥ Miten epävarmalta askeleet tuntuukaan Kun käännytään Kun hiljaa katsotaan Miten käsi nousee - peloissaan Usvaa peittävää kun silmät nähdä vain saa Tavoittaako s…
KirjallisuusVastattu 19v

TOIVE

♥[o]♥[]♥[]♥[o0o]♥[]♥[]♥[o]♥ ¨¨Juoksisin ¨¨Hiukset tuulessa lentäisi ¨¨Hengästyisin ¨¨Nauraisin ¨¨Silmissä säteilisi ¨¨Sydän jyskyttäisi ¨¨Onnesta huokaisin ¨¨Rintaasi painautuisin ~ Sormeni toisiaan puristaa ~ Etkö kuts…
RakkausrunotVastattu 17v

''*RAKKAUDESTA HUOJUVA TALO*''

♥oo´´´´¤````oo♥♥oo´´´´¤````oo♥ Jokainen ajatukseni iskeytyy seinästä seinään Sinkoillen pöytiin tauluihin kirjahyllyyn pattereihin Kilinää kolinaa vinkumista vonkumista Pääni ei kestä - Sattuu Mustista ikkunoista näen j…
RakkausrunotVastattu 19v

EI NÄIN

############################ Kello aamu neljää lyö Sinun askeleesi kuistille vie Rakkaani - näinkö sinut menetän Aika ei anna minulle armoa - Et sinäkään Rakkaani - Yhden kerran jos katsoisit taaksepäin ehkä et lähtisi …
RakkausrunotVastattu 20v

ROSA

Rosa keinuen kulkee punaisessa hameessaan Rakkautta lanteilla kantaen Mustaan yöhön tunnetta lemmen hetkeen myy Kysymykseen; rakastatko vastaa; rakastan monta kertaa illassa yön tunteina Sateiset kadut ja punaiset lyhdy…
RakkausrunotVastattu 19v

MATKA LUOKSESI...

QQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Pitkää heinää hiekkaa olisi joku käyttänyt miekkaa Eihän se sitä kato ajatteli musta karvamato mutta taival helpompi kun kuitenkin oisi Linnut nukkuu - onne…
RakkausrunotVastattu 18v

SUUDELMA KUUSSA

♥¨¤((¨♥♥¨))¨Q¨((¨♥♥¨))¤¨♥ ~ Rakkaani ~ Keikutaan kuunsakaralla Katsotaan alhaalle kuinka maailmalla Moni katsoo kuuta iltaisin ja vartoo - Kaikkea kaunista suudelmista ja muusta Näytetään mallia täältä kuusta ~ Rakkaani…
RakkausrunotVastattu 19v

TÄSSÄ ELÄMÄSSÄ

♥ o¤o¤o¤o¤oOOOo¤o¤o¤o¤o ♥ Niin lähellä minä jo olin että käteni olin nostanut kolkuttaaseni ovellesi Niin lähelle sinä olit päässyt minua Niin lähelle ettei kukaan Käytävän valo sammuu Ovi aukeaa ja minä näen sinun kulk…
RunotVastattu 15v

..\\.HETKESSÄ.//..

♥.~*~♥¨:¨¤*¤¨:¨♥~*~.♥ Jotain tapahtuu - Kukaan ei tiedä milloin Heräät vain ja kuulet joutsenten laulun ♥.~*~♥¨:¨¤*¤¨:¨♥~*~.♥ http://static.iltalehti.fi/iloisetuutiset/joutsenet2408hr_il.jpg
RakkausrunotVastattu 18v

AAVISTUS

¨♥¤¤♥¤♥¤¤ ♥♥ ¤¤♥¤♥¤¤♥¨ Jokin tunne - kuin ikäväsi mieleni rannoilla Aaltona sen pyyhin Pehmeänä välkkeenä vien kauas ulapalle Ei sitä ehkä ollutkaan ¨♥¤¤♥¤♥¤¤ ♥♥ ¤¤♥¤♥¤¤♥¨
RakkausrunotVastattu 19v

UUSI ELÄMÄ

¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ Yhtäkkiä toinen on osa toista Eikä eilistä olekkaan Sinä hetkenä syntyy uusi elämä Katseessa Kaipuuna läpi hämärän huoneen Sydämestä vastaanotetusta syntyy lintu - Täynnä valkosta valoa Ja …
RakkausrunotVastattu 19v

VASTAUS SILMISSÄNI

O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O Sinä teet minut pehmeäksi Sanasi kasvavat minussa Enkä voi ymmärtää kuinka juuri se huuma joka tekee kipeää jäi asumaan minun sydämeeni Kaiken sen rakkauden mitä tunnen kirjoitin silmiini Ettei…
RakkausrunotVastattu 17v

LUMIHIUTALEITA SILMÄRIPSILLÄ

♥oOo•*•oOo•♥♥•oOo•*•oOo♥ Hellemmin - Keveimmin - kuin pitsinen lumihiutale silmäripsissä minun huuleni sinua koskettaa Ja se henkäys joka liikauttaa otsaltani hiukset sitä en antaisi pois Kirpeä pakkanen ja huulet huuli…
RakkausrunotVastattu 19v

VAPAA

♥♥ -♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥- ♥♥ Kuinka ihoa polttikaan Ylös vuorille Tartuin nauraen onneen Sormet hiuksissa Juoden juhlaa - jumalten lahjoittamaa Paljain jaloin kalliolla Tahto pysyä - Kiinnittyä Olla jonkun ja omistaa Pääst…
KirjallisuusVastattu 19v

HELLÄ PYYNTÖ

O o o o o o o O o o o o o o O Muutit sydämeni lasiksi Sen soimaan sait - hiljaa Sinulle Rakkaus kasvojesi ääriviivoilla Kosketus Hellä pyyntöni - ihollasi Anna vastaus minkä haluan Tänäänkin ~ Rakasta ~ O o o o o o o O …