♥◘◘¤o¤◘◘~♥♥~◘◘¤o¤◘◘♥
Voi sinua
pientä yölintua
Minulleko laulat
Kovin on alavireinen
äänesi sointi
sirkuttaja pieni
Siis minulle laulat
oksankeikuttaja
Mieleni rajoja
äänelläsi herätteletkö
Sydämeni ikävää ylläpidät
Niin untuvainen -
Kuin kaksin oisimme vain
näin yössä ja ainiaan
Surusoinnit - Kaipuun äänet
hiljaisuudessa väräjää
Lintuseni - Öinen ystäväni
Sinäkin - Näin hiljaa
kai kutsut rakkaintasi
♥◘◘¤o¤◘◘~♥♥~◘◘¤o¤◘◘♥
:)
http://www.youtube.com/watch?v=HX3T6N277f0&feature=related
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 10
Vanhimmat
Kauneus - keväässä ja pienikin voi olla suurta,koko elämä.
¤ ¤ ¤ ¤ O ¤ ¤ ¤ ¤ Kuulit laulun sen pienen sen hiljaisen yössä oli se niin yksinäinen Vaijennut ei odotti niin onnen sai ei jättänyt lintu pieni näin unohduksiin ¤ ¤ ¤ ¤ O ¤ ¤ ¤ ¤ Kiitos ja aurinkoa pvääsi, Dolan, täällä sirkuttaa Murukulta_ystäväsi! :)
Minä Kiitän suloisuudestasi ja vien illan hämyihin.
öinen ystävä ---- jotain mystistä jota ei näe kaipausta----linnun alavireinen sointi untuvainen---- kaunis ajatus terveisin into herkkänä
*O*O*O*O*O*O*O*O*O* Titityy kaikki kirkastuu Aamua venyttelee säteitään lähettelee Hymyä tahtoo nähdä linnunlaulussa tässä Sikspä kertoo tuolle toiselle laulusuulle Rakas laulaa yxin sulle öiselle kaivatulle Pikkulintu punastuu ja suppuun menee suu *O*O*O*O*O*O*O*O*O* Luonto pesee itesään, linnutkin nukkuu mutta onhan kesää vielä jäljellä! :)))))
..illan viimeiseksi runoksi sopii juuri sinun runosi. Herkkää kaihoisaa kaipausta upeasti kirjoitettuna. Täsät pidin : ) Tuo viimeinen säe on se sydämeen käyvin. Ja linkki on myös aivan ihanaa linnunlaulua täynnä : )
Minä sanosin melkein että tuo linnunlaulu on parasta, :)) tuo laskeva sointi kuulostaa niin surulliselta,,,ensin oikein iloinen ja sitten surullinen tiuuuuu loppuun. Minusta mainiosti tukee runoa. :)) Sattuma kuljetti ja antoi löytää tuon linkinkin,, ei sitä aina voi tietää,, ja kun kuunteli tarkkaan niin kyllä siellä, joku vastasikin siihen laulukutsuun,, "Sinäkin - Näin hiljaa kai kutsut rakkaintasi" Vilkutushuiskutus ja kiitosniiaus, kun poikkesit padme_ ja mukvaa pvää sinne! :)
Eipäs tuo kone eilisiltana antanutkaan tehhä vastausta kun intti aina semmoista että veevee sivua ei näytetä.... Vaan nätti on tuo Sinun linturuno ja miekin ootan pääskysii tänne mökillein... Muuten meitillä menee hyvästi paitsi että Eero on iskenyt silmänsä tuohon osuuskaupan tyttöön.....Ei näytä 70 vuujen ikäerokaan haittaavan tuota ukkelia...
Yön hiljaisuuteen laulaa, nyt menee yöhön jonka tulen aina muistaan. "Surusoinnit - Kaipuun äänet hiljaisuudessa väräjää" Yöni mies oli poissa, lauloi joku lintu, en mielestäni ollu koskaa kuullu, lauloi minulle ymmärsin. MURUKULTA Herkän koskettavaa, yössäki voi laulua kuulla. Pienessä höyhenpallossa emme ehkä arvaakkaa. Sen syvintä tarkoitusta - ehkä sitten joskus. Kevään kesäasuun täälä aavistus, silmuja elämän mahla virtaa ihan koskee. Kaunista aurinkoista päivää Sinulle ja kiitos taas kauniin runos...Liisa täältä
Niin se vain pikkuinen lintu viestittelee meille, avaa kanavia mielen liikkua, ymmärtää sanotta Syventää ja hoitaa, vie eteenpäin.. Kertoo enemmän kuin päivän lehti tai kuvakaan. Ilossa - surussa - mutta aina sisintä hoitavana. :) Sateenraikasta tiistaita Liisa ja niiaus kauniista palautteestasi! Kuovit ja västäräkitkin saapuneet, muuta ei Murukulta tarvitsekaan! :))