RakkausrunotVastattu 19v

SE EN OLE MINÄ

O O O O O O O O O O O O O O O O O oooooooooooooooooooooooooooooo Jälkiäni voit seurata mutta et koskaan saavuttaa Sillä se mitä seuraat en ole minä Haluat tietää kuka on voittaja Ei kukaan! Riittääkö se tieto sinulle Me…
RakkausrunotVastattu 19v

MERIEN PIHKAA

Q Q Q Q Q Q Q Q Q Q Q Q Q o o o o o o o o o o o o o Kosketus Tuskin tuntee Tuntee kuitenkin Ei osaa vaatia kun jo kaiken saa Kuin myrsky ja sen aallot Kaukaisten merien laulu Merien pihkaa - huulilla Hopeiset kellot ~ S…
RakkausrunotVastattu 18v

VALKOISET SIIVET

♥OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO♥ Minä puristin häntä syliini Puristin kuin olisin itsekin ollut hukkumassa Sen hartiat oli kivusta kovat ja jäykät ja kuitenkin ne liikkuivat - suru tahdissa Minä vihaan - vihaan - vihaan - se to…
RakkausrunotVastattu 19v

SANOITTA - TUHANSIN SANOIN

♥¤♥oooooOooO¤=o=¤OooOooooo♥¤♥ Puheen sorinaa - Mikä uskomaton määrä meteliä Miksi ette vaikene ~ Miksi ette kuuntele toistenne katseita Kosketuksia - hipaisuja Toistenne hymyjä Miksi ette vaikene - Kuunelkaa - Hiljaisuu…
RakkausrunotVastattu 17v

RAKKAUDEN NÄKYMÄTTÖMIÄ VIESTEJÄ

♥~~o~~♥♥~~o~~♥♥~~o~~♥♥~~o~~♥♥~~o~~♥ Avaan parvekkeen oven ja levitän käteni Huudan - Rakastan Rakastan - Ja se huuto tarttuu lintujen siipiin ja puiden pihkaisiin lehtii Tuulessa sanat sukeltaa meren aaltoihin ja simpuk…
RakkausrunotVastattu 17v

´´ RAKKAUDEN PISARA ``

♥´´:``♥♥´´:``♥♥´´:``♥♥´´:``♥ - Rakkaani - Anna minulle pisara Sellainen - joka tuntuu iholla Käsivarsilla kaulalla Että se tuntuu selässä - lanteilla Että se maistuu huulilla - makealta Niin kuin elämä - Sinun kanssasi …
RakkausrunotVastattu 19v

LUETTU SYDÄN

****************************** Hyllyt täynnä hämärän jälkiä Seinällä vaeltavat varjot Ikkunasta lankeavan puun lehdet suhisevat mykkinä raidallisella matolla Surun punaiset kukat kuihtuvat ruukuissaan - hiljaisuus Varka…
RakkausrunotVastattu 18v

EN MENE MINNEKÄÄN

♥•oO00Oo•♥•oO♥♥Oo•♥•oO00Oo•♥ Säikkynä juokset Kuin arka kauris pimeyden turviin Sammaleetko peittävät juoksevat askeleesi ja puut suojaa pelkosi rintaasi raastavan pakosi Minä kosketan kädellä mäntyjen ja kuusien kaarna…
RakkausrunotVastattu 19v

LOHIKÄÄRMEEN SYLISSÄ

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Tulivuoren sisällä Lohikäärmeen sylissä Tulisielut toisiinsa kietoutuneet Yksi virta Vapaana Valkoisena ratsuna nousee Varjoista vapaat Kultaisilla vaunuilla vuorten …
KirjallisuusVastattu 19v

LOPULTA

♥ ¤O¤ ¤O¤ ♥ Kaikki on totuudessa Valhe paljastaa aina itsensä Aina se vaatii tulla kuulluksi Sitä on turhaa hallita kun sen kerran on päästänyt elämään sillä valheella on vain oma tahtonsa Se etsii kaukaista rakastettua…
RakkausrunotVastattu 18v

HYVÄSTEJÄ

♥ {{~~♪♪♪♪♪~~ ♥ ~~♪♪♪♪♪~~}} ♥ Odotusaulan kaikuja - Takin kauluksesta ja hihansuista sisään Iholle kaivautuen Menee läpi Aina sieluun asti ja saa silmät surusta mustaksi Pelkään kellon ääntä Se tulee kohta enkä minä sil…
RakkausrunotVastattu 17v

~AAMU NOUSEE ~ UNET VÄISTYY~

♥~~o¤o~~Q~~o¤o~~♥♥~~o¤o~~Q~~o¤o~~♥ - Rakkaani - Minä olen vain uni - Uni suurien salaisuuksien metsästä Olen ikävä ja kuiskaus kämmenissäsi jotka kasvoillesi pimeässä painat Minä olen öinen levottomuus otsallasi Ja viil…
RakkausrunotVastattu 19v

SINUT TAHTOISIN

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " Minä tahtoisin sinut viereeni Käsieni alle silitettäväksi Silmin suljetuin hymyileväksi Tahtoisin matkustaa kasvojesi kartalla Sormella he…
RakkausrunotVastattu 18v

OLEN VAIN MINÄ

♥~:o:~~:o:~~:o:~~:o:~~:o:~♥ Vain sille haaveelle minä itken Sille - joka hiljaa liukuu pois minusta - Kuin keikkuva kaarnalaiva Rantani on niin usvainen ja kasvaa mustaa meriheinää ja viiltäviä rytejä Ei täällä tuuli kä…
RakkausrunotVastattu 19v

ÄLÄ KOSKAAN SANO

**************************** Tämän pienen hetken ajaksi Ota minut syliisi ennen kuin laiva lähtee Purista tiukasti niin en kuule sen kutsua Minulla on vain tämä hetki onnea elettävänä jota suru nakertaa hiljaiseen huuto…
RakkausrunotVastattu 19v

EI VASTAANOTTAJAA

§o§o§o§o§o§o§o§o§o§o§o§o§ Jotenkin se vain tuntuu että se on tässä Tässä on liikaa kysymyksiä eikä minulla itseasiassa ole mitään haluja lähteä selvittämään mitään Katsos rakkaudessa on vain tunnetta heittäytyä - tietäe…
RakkausrunotVastattu 19v

HELLYYDELLÄ

¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤ Katseesi on täynnä kauniita tarinoita Hellät kätesi tarjoavat matkaa - ikuisiin muistoihin Kultaisella virralla - Lupaus minulle Minä otan sen vastaan Painat sen ihooni ~ Sinä olet minun ¤:¤:¤:…
RakkausrunotVastattu 17v

))*SINUUN KIETOUTUA TAHDOIN*((

♥ )) ¤ (( *´´:``*)) ¤ (( ♥ Sinä laskit kuin lukki verkkojasi Ja minä näin vain auringon ja ne kauniit pisarat langoissa hentoisissa Minä seurasin välkettä Lumouduin - Sydämin sykkivin mielin huumantuvin - Enkä tahtonut …
RakkausrunotVastattu 20v

sorry

miten niin; tapasimme vasta nyt Sinä et taida olla sittenkään se jota odotin
RakkausrunotVastattu 19v

ETKÖ HUOMAA

♥♪♪♪♪♥♪♪♪♪♥¤¤¤¤♥¤¤¤¤♥♪♪♪♪♥♪♪♪♪♥ Jose'n hanurin soidessa mies otti kuluneen lakkinsa päästään ojensi käsivartensa ja kumarsi naiselle Ja he tanssivat - hitaasti ja arvokkaasti mustalla kadulla Marin-kahvilan edessä Siinä…