RakkausrunotVastattu 19v

JÄISIT

**************************** ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Joskus enkeli kulkee hiljaa ohitse Koskettaa pehmeästi siivillään Enkelini - etkö voisi jäädä Kertoisit kauneimman tarinan - aina huomenna uudestaan Sydämmeni he…
RakkausrunotVastattu 18v

KÄTKETTY SALAISUUS

¤♥¤_|_¤_|¤♥♥¤|_¤_|_¤♥¤ ~ Rakkaani ~ Sinulta salaa - Yhden ohikiitävän hetken verran - Pienen Pajulinnun siiveniskun ajan - minä annoin itseni levätä sylissäsi ~ Rakkaani ~ Minä kuuntelin kivisen suihkulähteen solinaa - …
RakkausrunotVastattu 19v

VAHVANA

♥ oOo ♥ oOo ♥ oOo ♥ oOo ♥ Halu pysähtyä Jäädä Tahto rakentaa Sitä parempaa Vahvana Vahvuutta tuulissa - joka suuntiin repivässä - Oletko - Minun käteni - tahtoni ~ Elämäni ~ ♥ oOo ♥ oOo ♥ oOo ♥ oOo ♥
RunotVastattu 16v

~~*MERENRANNALLA*~~

♥•~..¤*´´▒^•^▒``*¤..~•♥ Ahtojäät nousseet Rantaa puristaa Ei kuulu ääntäkään Ranta ei valita Kinokset rasahtelee Näkymätön muutos ympärillä hiiviskelee Kauempana ryteikkö jäähän vielä kahlittu Muutaman korren on talvi n…
KirjallisuusVastattu 18v

ULOS

♥ o ¨¨¨¨¨¨¨¨.oO ♥ Oo.¨¨¨¨¨¨¨¨ o ♥ Sirottelin ruusun terälehtiä vuoteeseen Huulillesi minä toin nektaria Sytytin tulen ja poltin maailman Ja sinä sanot etten taistellut - Ulos - ♥ o ¨¨¨¨¨¨¨¨.oO ♥ Oo.¨¨¨¨¨¨¨¨ o ♥
RakkausrunotVastattu 18v

HELLYYDEN VIRTA

♥¨♥¨♥¨♥¨♥¤¨¤♥¤¨¤♥¨♥¨♥¨♥¨♥ Keinuta kuin pientä lasta Anna minulle usko että kaikki on aina hyvin Sulje kaikki ikkunat ja ovet - Silitä hiuksiani niin minä suljen silmäni sillä sylissäsi on hellyyden kirkas virta Sylisi o…
RakkausrunotVastattu 19v

RAKKAUDEN PUU

@-)-- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ --(-@ Syreenipuun oksille minä ripustan punaisia ruusunkukkia Pieniä hopeisia tiukuja helisemään tuulessa Auringosa välkkyviä peilipalloja Keltaisia narsisseja ja sinisiä vuokkoja Kultasia tähtiä ja…
RakkausrunotVastattu 16v

KULTA PIENI

Risainen villatakki sekä kengät kuluneet Voi Mariija pieni Yksin istut portailla,kylmillä Likaiset juovat kyynelten - Hiljainen yksinäisyys Voi Mariija pieni Sormesi pienet kylmät nyrkkiin puristuneet Yö saapuu Mariija …
RakkausrunotVastattu 19v

PUNAINEN PILVI

22222222222222222222222222222222222222222 00000000000000000000000000000000000000000 Tee uudesta vuodesta punainen pilvi ja purjehdi sillä korkeammalle kuin kukaan muu Purjehdi niin että toiset osoittavat taivaalle ja hy…
RakkausrunotVastattu 17v

KESYNÄ KÄMMENELLÄNI

♥¤.´▀`.oOo.´♥♥`.oOo.´▀`.¤♥ Unelmani - Rakkaani - Siivet annoit Ja minä lensin Ohi kukkivien puutarhojen Ja niitten kirkkaitten purojen Ohi aamuisten laaksojen Heräävien lintujen Minä lensin aina valtaisan meren ovelle K…
RunotVastattu 15v

,.,.,AJATUS,.,.,

♥*ºººº*♥0º`*º*´º0♥*ºººº*♥ Minun ajatus - suovillan pehmoinen ~ Sinusta ~ Minun rakkaani ~ Sinusta ♥*ºººº*♥0º`*º*´º0♥*ºººº*♥ http://www.youtube.com/watch?v=KrdbTrbjkP8&feature=related
RakkausrunotVastattu 17v

``KUNNES VIIMEIN SANOTAAN´´,,,

♥• ◙´´`:*↕♥§♥↕*:´`` ◙ •♥ Joku kaunis aamu aukaisee elämä ovensa ja pyytää mukaansa Ojentaa kätensä Joku sanaton sana sanotaan - Rakkaani - Tulit sittenkin Koskettaa - Ja näin huominen rakentaa tien varmoille askeleille …
RakkausrunotVastattu 17v

.:´*SE MIKÄ ON MENNYT -

♥ •``○´´::::``○´´::::: ``○´´• ♥ Kaikki dynastiat ovat kadonneet Suuruuteensa hukkuneet Murentuneet Kaatuneet Vain kuivat lehdet enää yksinäisillä raunioilla ja tuuli - ujeltaa pilareitten välissä Mennyttä aikaako - Se m…
RunotVastattu 16v

````*TONTUN TOIVE*´´´´

♥♥*´´¤``*♥♥*´´¤``**♥♥**´´¤``*♥♥*´´¤``*♥♥ Tonttukin tarkana kuuntelee Kun Enkeli linnulle lukee Kaunista tarinaa Joulurauhaa mi julistaa Katsoo Tonttu ylös taivaalle Tähtien laitumille Näin sydämessä ajatus Pienen Tontun…
RakkausrunotVastattu 19v

MELKEIN TUHKIMO

# # # # # # # # # # # # # # # # # # Magda ei tiennyt mikä päivä oli Kello oli lyönyt monta kertaa kaksitoista eikä hän ollut mennyt kotiinsa Asiat olivat vain seurannut toisiaan Uusi unelma - vanhaa särkynyttä Toivo oli…
RakkausrunotVastattu 19v

YKSIN

♥☼☼♥☼☼♥☼☼♥☼☼♥☼☼♥☼☼♥☼☼♥☼☼♥ Kesällä - tässä rantakivillä en olisi voinut uskoa kuinka kylmästi aallot voikaan lyödä Kuinka kylmästi tuuli voikaan jäätää Kädet painan syvemmälle takkini taskuihin Taivas on teräksen harmaa …
RakkausrunotVastattu 18v

OLE EHYEMPI

♥¨¨o¤o¨¨♥¨¨oo¨¨*♥*¨¨oo¨¨♥¨¨o¤o¨¨♥ Ehkä sinä olet rehellisempi minun jälkeeni Sillä minä tiedän - kun aikaa kuluu sinun levottomuutesi kasvaa Ja sinun tulee kylmä ja kuuma etkä herättyäsi muista nukkuneesi Sinun pitkissä…
RakkausrunotVastattu 18v

SYLIINI MUN

♥ ¤´☼`¤ ♥ ¤´☼`¤ ♥ ¤´☼`¤ ♥ Vaikka kesä aukoo vasta silmiään minä odotan viljan kasvavan Haluan nähdä kultaiset tähkät tuulessa Kauniina merenä keinuvan Hennosti koskettaa - Tuntea - Käteni alla silkkiä Tahdon nähdä kuink…