RakkausrunotVastattu 16v

¨¨*RAKASTA MINUA AAMUSSA*¨¨

¨¨*RAKASTA MINUA AAMUSSA*¨¨ ♥ -☼☼-::¤::*``♥♥´´*::¤::-☼☼- ♥ Minä lepään onnellisena kuin peukalon kokoinen keiju huumaavan unikon sylissä Paahteisen päivän ensi säteissä pieni ja onnellinen hetki Tuuliko keinuttaa - Sekö…
RakkausrunotVastattu 19v

YÖN LINNUT

♥ Oo*oO ♥ Oo*oO ♥ Oo*oO ♥ Yön linnut - siipenne levittäkää Tuokaa varjot ja pimeys - Suojatkaa sisintäin Aamun auringolta suljen silmäni - se paljastaa liikaa Enkä halua särkeä vielä sydäntäin Yön linnut - Pieni hetkiki…
RakkausrunotVastattu 18v

SIUNAUS JA KIROUS

♥o0♥0o0♥0o0♥0o0♥0o0♥0o0♥0o♥o0♥0o♥ Se nainen sai koko istunnon pöytäkirjan mahtumaan tulitikkuaskin taakse Kummallisia koukeroita kuin salakirjoitusta Arkeologisista kaivauksista löydettyä muinaista kirjoitusta se raapus…
RakkausrunotVastattu 18v

LUOPUMISIA

♥o00o♥ o♥0♥0♥o ♥o00o♥ Minun olisi pitänyt tehdä kaupat pirun kanssa Se olisi ainakin järjestänyt halpoja kopioita - Sinusta Mutta minä tein kaupat enkeleiden kanssa ja sain vain ikuisen ikävän ja - kiitollisuuden ♥o00o♥…
RakkausrunotVastattu 18v

TÄSSÄ ILTAPÄIVÄSSÄ

♥ :*:´¤`:``¤*¤´´:´¤`:*: ♥ Ilo näissä pehmeissä tuulissa ~ Rakkaani ~ Valkoiset orkideat ja appelsiinikukat ja niitten tuoksu kaikkialla Terälehdissään elämä virtaa Ja minä juoksen sinua vastaan ~ Rakkaani ~ Tässä iltapä…
RakkausrunotVastattu 20v

Hädissäni juoksen ympäri taloa Tutkin pöydät, nostelen lehtiä siirtelen astioita Matot ruttasin juostessani Laatikot availin, sotkin sisällöt Vihon löysin! En löytänyt kynää Ahdistus rinnaissain! - Unohtaisin Hyllyltä t…
RakkausrunotVastattu 19v

SINÄ OLET

OOOOOOOOOOOOOOOOO * * * * * * * * * * * Kuunsäteet - Lämpöinen hohde - Joko silmäsi sulki Hopeiset verhot varoen siirrän Kuiskaan huulilles; Minun elämäni * * * * * * * * * * * OOOOOOOOOOOOOOOOO
RakkausrunotVastattu 19v

HELLÄT SUUKOT

* ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * Hellät suukot kuin kesäyöntuulet vadelmapensaan lehdillä Kuiskaus - iholle Pehmeästi kuin kyyhkysen hopeinen sulka Hiljaa Vielä kerran ~ Rakasta minua ~ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ * ¤ *
RakkausrunotVastattu 18v

PÖLYISIN VARPAIN-SOTKUISIN HIUKSIN

♥o.o♥O♥o.o♥{((♥))}♥o.o♥O♥o.o♥ Sinä kutsuit Kesken elämän minä juoksin sinun luoksesi Pölyisin varpain sotkuisin hiuksin En ehtinyt muuta Minuna tulin Ja nyt henkeäni salpaa kadottamisen pelko Kuin varpunen pauhaavan vir…
RakkausrunotVastattu 19v

ALKU KAIKEN KAUNIIN

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Tuuli puhalsi verhoihin sen pienen huoneen Minkä salainen rakkaus ja huuma olivat luoneet Hämärä kutoi rakkaudenverkkoa onnen ei häirinnyt kukaan hetkeä tosilemmen Kuu k…
RakkausrunotVastattu 18v

SUUREN KUUN AIKAAN

♥ o◙o◙o◙o Q♥♥Q o◙o◙o◙o ♥ Niin kuin Yksisarvisen valkoinen hohde suuren kuun aikaan Minun sydän hehkuu Sinun kämmenellä - Olen valkea uni joka näyttää sitä kauneintaan Allamme villiunikoiden punainen meri Öinen kosketust…
RakkausrunotVastattu 18v

POLKU

♥ oOoOoOoOo ¤O¤ oOoOoOoOo ♥ Sumuisen metsän sumuinen polku Eikä minun jalkani epäröi Kettujen ja susien katseet pimeydessä Minä tiedän - ei ne haavoita Kiveksi muuttuvat - sammaloituvat - Valo - sininen purppura kulta S…
RunotVastattu 15v

¨¨*:.MIKÄ RIITTÄÄ.:*¨¨

♥()¤¤()¤¤().*``:♥♥:´´*.()¤¤()¤¤()♥ Rikkailla pitäisi olla monta maapalloa elää Ahnailla rajattomat avaruudet kokea Minulle riittäisi pieni kämmen missä olla Hiljaa oloa - Siinä katseesi lämmössä väräjäisin onnesta Siinä…
RakkausrunotVastattu 18v

OMA TIE ¨¨ OMA POLKU

♥¤@@¤♥¤@@¤♥¤@@¤♥¤@@¤♥¤@@¤♥¤@@¤♥¤@@¤♥ Siellä vehreässä lehdossa Puiden latvustot koskettivat toisiaan Välkkyvänä kauniina kattona sen näin Auringon paahteelta suojassa saniaisten viuhkat mattona vain painosta perhosen li…
RakkausrunotVastattu 18v

AVARUUDEN AALLOT

♥♥oo¤oo♥♥oo¤oo♥♥oo¤oo♥♥oo¤oo♥♥ Vihdoinkin kun päästän irti Juuri kun olen valmis uuteen minä löydän sinut uudelleen Se mitä kaikki tämä alkoi palasi takaisin - Tunsitko - kun menneisyydenverhon takaa sykähti - Mieletön …
RakkausrunotVastattu 18v

VALLATTOMAT SUUKOT

♥¤¤♥¤¤♥¤¤♥¤¤♥ Sade piiskaa ikkunaa Pihlajanoksat raapivat seinää - Kuin sisälle vaatien Suojassa öisen myrskyn Rohkeina - kaipuusta sokeina hellät suukot - kuin kesäyöntuuli kulkevat onnellisten matkaa Ilosta iloon - Hu…
RakkausrunotVastattu 19v

LEIKKI VAIN

*♥♥*000000000000*♥♥* Minä en tiennyt - oli se leikki vain En tiennyt nimeä En tarkoitusta Kaikkeni annoin - Kaiken hävisin Vain peli - niin - Ei ole sydäntä jota koskettaa Ei silmiä joihin katsoa - Miksi minä *♥♥*000000…
RakkausrunotVastattu 19v

YÖN VIRRATESSA

♥oOoOoOoOoO/\♥/\OoOoOoOoOo♥ Minun pitäisi tuntea sinut mutta aina kun kohtaamme lasket salaisuuden viitan eteeni enkä minä näe sinun sieluasi Kuulen vain tuulen suhinaa olivilehdossa Mutta yön saapuessa - Pimeyden virra…
RakkausrunotVastattu 18v

VIRTAAVA JOKI

♥¨¨¤☼☼¤¨¨¤☼☼¤¨~☼~ ♥ ~☼~¨¤☼☼¤¨¨¤☼☼¤¨¨♥ Se vanha nainen kertoi joen olevan elämä Hän kehoitti minua kulkemaan portaat alas kohti virtavan veden rantaan ~ Sanoi ~ Löydä sen laulu - kuuntele - paina se syliisi Se suutelee s…
RakkausrunotVastattu 18v

TULEN SINUA TAPAAMAAN

♥♥☺☺♥♥¨☺☺¨♥♥☺☺♥♥ Vain sinä saat minut - tuntemaan - kuinka pehmeää tähtisade onkaan Se ihollani tulen sinua tapamaan Iholtani juo - Rakkani - Olethan janoinen ♥♥☺☺♥♥¨☺☺¨♥♥☺☺♥♥ http://www.youtube.com/watch?v=oiFTXckh0zU&…