♥()¤¤()¤¤().*``:♥♥:´´*.()¤¤()¤¤()♥
Rikkailla pitäisi olla
monta maapalloa elää
Ahnailla
rajattomat avaruudet kokea
Minulle riittäisi
pieni kämmen
missä olla
Hiljaa oloa -
Siinä
katseesi lämmössä
väräjäisin onnesta
Siinä
tuntisin kohtalonvirran kohina
korvaani vasten
Siinä
antaisin kyyneleeni tulla
Enää en pyrkisi
loputtomille teille
Siinä olisin
kuin kauan eksyksissä ollut -
Ja kotona viimein
♥()¤¤()¤¤().*``:♥♥:´´*.()¤¤()¤¤()♥
http://www.uutisvuoksi.fi/files/panorama2_uv_7958519.jpg
¨¨*:.MIKÄ RIITTÄÄ.:*¨¨
6
584
Vastaukset
- omamme
Löysimme kotimme
toistemme,
hassua
se on sisällämme.
Kuinka onkaan rakas,
olla vaan.- *MURUKULTA*
¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤
Löysimme ~
Lämmön pitävän
Hehkuvan
Hiljaa rätisevän
Hymyilevän
Sisimästä tulevan
Omalta tuntuvan -
Sen ~
oman
¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤
:)
http://www.raftertales.com/wp-content/uploads/2007/11/winter-decor.jpg
- Nana*
tykka paljo Sinu runosta
Siinna paljo lampoa ja rakkautta
En minakaan paljo pyyta mutta kun tana kesana on ollu
kauhea kuuma etta kaikki perunat ja kasvit saavat kuivua meidan
garden.
Olemme tuomittu kuolemaan nalkaan.....minu tyoni....en sano mika
se on...vahan kavijoita ei miehilla rahaa
Olga minu serkku asuu teijja kylalla....sano jos joku mies lahetta
minule 300 euroa etta saan osta puu-uuni.....sahko ja kaasu on kallista
taalla Venajalla- *MURUKULTA*
*voi huokaus*
Eiköhän tässä olisi jo aika laittaa tuo raja muistojen joukkoon... kuka sitä tarvii!
Mutta Nana* hyvä, kokeiles kuule ensikesänä kastella sitä kasvimaata,
niin meillä päin tehdään, kun sade ei luonnostaan tule satoa kastelemaan.
Ja kun siirrät ne potut sinne kasvimaalle jää puutarhaan tilaa kukille ja vaikka omenapuille.
Jospas sinä saisit niitä paikallisia miesvoimaa apuun niin iloksi se siitä muuttuu!
Mutta, joo, kyllä sitä tuolla kyllällä on tuota kierrätysideaa taas ihan tarpeeksi keksitty..
Se tämä serkkutyttös Olga, on vähän niin kuin ois joulu ainainen tai ainakin pidennetty versio siitä..
Siitä kun kylän raittia kulkee näin, on kuin olisi Korvatunturilla;
ketään ei näy päiväsaikaan, vaikka tietää että tonttuja on, mutta annas olla,
kun ilta laskeutuu, niin niitä vilisee joka paikassa ja hiljaa ovat, muka, ne hunsvotit, kuin hiiret...
Nyt ne tontut kuulemma ovat alkaneet laittaa sitä Eeron vanhaa autoa kuntoon,
http://images.nationalgeographic.com/wpf/media-live/photos/000/187/cache/old-truck-forest_18741_990x742.jpg
Aikovat kuulemma lähteä ensikesänä opinto- ja kulttuurimatkalle rajan taa..
Ja minähän olen sata varma siitä, että sinne ne kohta joutuukin, mikäli Elli siitä saa vihiä.
Katoppa ku autonomistaja, tässä tapauksessa tämä Eero, pitää kuulemma ottaa mukaan sinne matkalle,
kun ja jos ja aivan varmasti, ne koheltaa, meni minne meni ja sittenhän ne tarvii taas syntipukkia,,
vaan Ellipä ei varmaan anna Eeron lähteä mihinkään, piilottaa pussihousutkin.
Mutta annetaapa ajan näyttää.. ja sinulle kiitokset kauniista sanoistasi sulkakynäni jäljestä!
näin nyt minulla taas ''puhe'' luonnistuu, eikä käyp kipeätäkään.. ;)))
ps.(tuossa sivun alhaalla on mainos...''Hoito- ja terapiapalveluita Oulun alueella. Tule ja tutustu!''...
pitäsköhän mennä.. ;DDDD hoh-hoijaa...
KÄMMENELLÄ
siinä tyynnytettynä
lakannu on se loputon nälkä
"Ja kotona viimein"
voi silmänsäkki sulkea
kääriytyneenä kodin lämpöön
MURUKULTA
sydämen puhetta, tähän talviseen kylmään päivään.
Sen äärellä kiitos sain lämmitellä.- *MURUKULTA*
Liekö tonttukiireet jo, kun ei tahdo koneelle joutaa, ;))
mutta nyt kuitenkin ja mielellään, sinulle, huikkaan täältä kiitokset käynnistäsi!
Ja kuin ihme, tuo aurinko, vielä jaksaa kiivetä taivaanrannan korkeudelle hetkeksi ja ilostuttaa!
.."Minulle riittäisi
pieni kämmen
missä olla"..
Turvalliseti,,onnellisena.. 'riittäis pieni taivas',, :)
Ajatus - sen lämpö, lämmittää - siihen kämmeneen nojaten.. talvi voi tulla
http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/11326/normal_DSC01686-1.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
