RakkausrunotVastattu 19v

RAKKAUS

:::::::: Kysymykseen on vain yksi vastaus Kaikki on kirjoitettu valolla Vain hyvyys tietää tien Lukkokin aukeaa vain oikealla avaimella - Avain - Se on sinun kädessäsi Ainoa tie - ainoa suunta - Kuinka silloin voisi ere…
RakkausrunotVastattu 18v

VALMIS ?_ MATKA!

♥"":o:"":o:"♥♥":o:"":o:""♥ Elämä on mielenkiintoinen matka Matka matkojen joukossa Luulen - että kaikista kivuliani Sellainen pakollinen extreme kokemus sielulle - Trippi - Kaiken tasapaksun hyvyyden vastapainoksi Niin …
RakkausrunotVastattu 18v

SE MITÄ RAKKAUS ON

♥ oOo´♥♥`o'.'o´♥♥`o'.'o´♥♥`oOo ♥ Sinä juoksit etkä kuullut kuinka huusin sinun perääsi Hellillä sanoilla selkääsi hyväilin mutta et kuullutkaan Et tuntenut sanojeni säteitä Olit vain suljettuja ovia Maanalaisa pimeitä k…
RunotVastattu 16v

*::KUIN KOSKETUS JA KUISKAUS::*

♥ •~~• :■:o:■: •~~•..:~♥♥~:..•~~• :■:o:■: •~~• ♥ Missä kuljenkaan askeleeni häviää lukuisiin muihin askeleihin ja ajattelen - Entä jos eksymme toisistamme Sinä hymyilet ja minä juoksen metsässä tarttuen hiuksista ikioks…
RakkausrunotVastattu 19v

SINÄ

¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤ Helmenä simpukan Tähtenä meren valtaisan Ankkurina laivan keinuvan Vallina vahvana myrskyävän yön Rantana lempeän aallon Kuiskauksena öisen hohteen Uinua lempeään syliin ¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤
RakkausrunotVastattu 19v

ANTEEKSI KUINKA?

♥()♥()♥()♥()♥()♥()♥()♥()♥()♥()♥ Katselit minun huuliani - Kyllä minä sen huomasin Sinun kätesi viipyi kädessäni - Kiirehtimättä - Senkin minä huomasin Sinun silmäkulmassa tanssi nauru jota unohduin katsomaan Ja sinä uno…
RakkausrunotVastattu 19v

LYÖTYNÄ

o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o Sinäkö tuulena kuljit sieluni herättää tahdoit Ikävänä huomiota huusit otit käyttöön kaipuun lait Muisto viilteeli haavoille hennon miksi lyötyä vielä löi Miksi murskasi tunteen herkän kipu pis…
RunotVastattu 16v

``*ÄLÄ RAKASTU*´´

♥ ÏÏ ♥ ÏÏ ♥ ÏÏ ♥ ÏÏ ♥ Ï♥♥Ï ♥ ÏÏ ♥ ÏÏ ♥ ÏÏ ♥ ÏÏ ♥ Älä rakastu tuuleen puiden oksilla Se lentää kuitenkin pois, kauas katoaa vuorilla Älä rakastu aurinkoon taivaalla Se loistaa päivän vaan, vajoaa aina horisontin taa Älä …
RakkausrunotVastattu 18v

LEVITÄ KÄTESI

♥:♥:♥:♥:♥:♥:♥:♥:♥:♥:♥:♥:♥:♥:♥ Anna minulle kätesi Tässä hauraassa hetkessä Tässä sydänten kohtaamisessa missä on vain pelokkaita unelmia Säikkyjä - pois karkaavia toivon kipinöitä Levitä kätesi Kerää - Tee ehyeksi Raken…
RakkausrunotVastattu 19v

MERENKANSA

O ~~ O ~~ O ~~ O ~~ O ~~ O ~~ O Auringon laskiessa ~ kuun noustessa Vedenhaltijat ripottelevat jalokiviä keinuville aalloille Kuu leikkii ~ Tietää moni tänään rakastuu Verkkaan rakentaa se timanttisiltaa Keskiyönjuhlia …
RakkausrunotVastattu 18v

KAUNIS AAMU

♥}¤{}¤{}¤{}¤{}¤{}¤{♥ Sinun sylistäsi syntyi se kaunis aamu Sydän hymyä ja valoa tulvillaan Se hellä rakkaus vei minut rintaasi vasten Ja siihen minä jäin - Kuuntelemaan - Huomista ja tulevaa ♥}¤{}¤{}¤{}¤{}¤{}¤{♥
RakkausrunotVastattu 20v

MITEN VAIKEAA..

Kumpi on vaikeampaa sanoa; rakastan sinua vai yrittää olla sanomatta Väitän että jälkimmäinen Tunnen ainakin epäonnistuneeni siinä surkeasti - Katseesi kertoo sen
RakkausrunotVastattu 19v

SYLIISI TAHTOISIN

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ Juuri nyt minä haluasin juosta syliisi Ilman kysymyksiä puristaisit rintaasi vasten Olisi vain yksi sydämenlyönti ja tunne ~ juuri sinua kaipasin §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
RakkausrunotVastattu 19v

SYDÄNTALVI

♥[*][*][*][*][♥][*][*][*][*]♥ Talvi - Tule ja kinosta oveni suu Laskeudu kylmyys lattialle hidasta askeleita Ujellusta korvissani Talvi - tulisit jo Jäädytä tämä kesä sisältäni Tämä ahdistus - Omenapuiden täysistä oksis…
RakkausrunotVastattu 18v

ILTA-LURITUS

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ♥ xXx o¤o xXx o¤o {♥♥} o¤o xXx o¤o xXx ♥ ooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Hymy on kuin kaareva silta sitä tahdon kulkea joka ilta Luoksesi sylin anna mun tulla tahdothan kanssa…
RakkausrunotVastattu 18v

HUULIESI MEHU

♥••♥ Viinirypäleitten makea mehu Huuliesi kosteus - Houkuttaa Etkä malttaisi odottaa - ~Maistajaa~ Niin lähellä - Viimeinkin Pehmeää - Niin makeaa ♥••♥
RakkausrunotVastattu 19v

SYDÄMEN OMA TANSSI

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ Muukalainen - sinä pyörität niin että kaikki kirkot ja museot ja sateiset kadut ovat yhtä Pidät minua että silmistäni vuotaavat vedet minä nauran ja sinä puristat minua itseäsi vasten ja to…
RakkausrunotVastattu 18v

VAIN IKUISUUS

♥♥/♥\♥/♥\♥/\♥/\♥/♥\♥/♥\♥♥ Parasta maailmassa Tässä ja nyt - Kiireettömiä suudelmia Ja ikuisuus - Vain ikuisuus kanssasi - Muuta en pyydä - ♥♥/♥\♥/♥\♥/\♥/\♥/♥\♥/♥\♥♥
RakkausrunotVastattu 18v

KERROIT MINULLE..

♥*****************************************************************♥ Sanoit että silmissäni näkyy mustaa ja että niistä vuotaa näkymättömiä kyyneleitä Kerroit että minua on lyöty niin paljon että korvissanin soi enkä kuu…