RakkausrunotVastattu 18v

KUISKAUKSEN SYLISSÄ

♥♥~*~♥¤♥~~*♥o¤O¤o♥*~~♥¤♥~*~♥♥ Sinä päivänä kun sateet ovat väistyneet pohjoiseen Minä tulen Tunnet tuulen kääntyneen ja näet punaisesta maasta nousevan taivaan kaikki kukat etkä tunne kipua enää Sinun huulesi ovat kuisk…
RakkausrunotVastattu 18v

ÄLÄ PYYDÄ

___________________________________ Älä pyydä minua uskomaan taivaaseen Älä ihmisten hyvyteen ja elämisen oikeudenmukaisuuteen Älä uuteen huomiseen ja tulevaan Älä uuteen parempaan Sillä silmäni ovat surusta mustat ja t…
RakkausrunotVastattu 19v

VIINIÄ JA AAVEITA

♥.o0o..o0o.♥ Sen paikan tummat seinät ja samettiverhot tuoksuivat tupakinsavulle ja punaviinille Sen paikan kiviset seinät huokui kohtaloita - hetken viipyneitä Oli hyvä istua vanhojen aaveitten pöytään Minun lasissani …
RakkausrunotVastattu 17v

-oOo- TOIVOMUSLÄHDE -oOo-

♥ª`◙╚?lø’♪,▲╬ ╝♀@♫.◘→ :*«├Ï”╠¤ıç±Ï■§ª♥ . Edessä suopursut ja metsätähdet - mene - metsän uumenissa löydät lähteen Taika kimaltelee pinnalla veden kuvan rakkaan ehkä jo tänään siinä näet Väreet tuulen tuskin kalvolla kir…
RunotVastattu 16v

..o0* JOTAKIN JÄI *0o..

♥ ╝♥♥╚♥╝♥♥╚♥♥╝♥♥╚♥╝♥♥╚ ♥ Minä melkein jo unohdin Kaukana heräsin - kun pakenin Pysähdyin Taaksein katsoin ja - Ymmärsin Valo loi sen esiin kuin seitin hennon ja kertoi yhteyden Palasin alkuun Löysin sen ~ Rakkauden ~ Ku…
RakkausrunotVastattu 18v

HARAKANVARPAITA

♥-¤O¤-¤O¤-¤O¤-¤O¤-¤O¤-¤O¤-♥ Pumpulilunta - Entinen peittynyt Oksat notkuu tulevaa Tuuli puhaltaa silmiin - poskille - sieluun - Kaikkialle - Tanssiaskeleita Lumeen kevyt jälki - Naurua - Harakan jälkiä lumessa Tuntuu ni…
RakkausrunotVastattu 18v

LUENTO

♥oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo♥ Jos nyt aloittaisimme tämän luennon Hei - Minun nimeni on…… ‘Hän Joka Puhuu Kuuroille Korville’ Ensinnäkin haluan toivottaa teidät sydämellisesti tervetulleiksi tälle l…
KirjallisuusVastattu 18v

JOULUSALAISUUS / ,,,,,laululahja

♥♥¨¨Q¨¨♥♥¨¨Q¨¨♥♥¨¨Q¨¨♥♥¨¨Q¨¨♥♥ Tässä ilon ja riemun hetkenä minä otan sinua kädestä Sinä joka yksin olet ja katselet kuuta ajattelet ei taida olla ketään muuta Niin yksinäistä alla taivaan et ketään näe - et ketään vaiv…
RunotVastattu 16v

````SARASTUS´´´´

♥*´´¤``*♥*´´¤``*♥♥*´´¤``*♥*´´¤``*♥ Unienteitä valaisee nyt aamu Tänään herään herkästi linnunlauluun Jalkani ne suutelevat vihreää nurmennukkaa ja onni palautuu mieleen Kaikki unikot sulautuu tuulen liikkeeseen - Niitty…
RakkausrunotVastattu 20v

UUSI YRITYS

Kahvi jäähtyi.. kynttilä sammui.. hyvin uni maistuu kirja vieressä. Liian aikaisin heräsin. Tuuli vihmoo - sataa vieläkin Keitän kahvin.. sytytän kynttilän.. otan kirjan käteeni.. Mihinkäs minä jäinkään?.. (ZZZZzzzzz...…
RakkausrunotVastattu 19v

TÄHÄN HETKEEN

Sormet näppäimillä ajatus sanoina. Pienien hellien hetkien helminauhaa. Ihmiseltä ihmiselle Silmiesi eteen - Tähän hetkeen tiedoksi sinulle Täällä minä olen rakkauteni kanssa jonka klikkaan nyt sinne
RakkausrunotVastattu 18v

VAPAUS JA KAHLE

♥¨¤o¤o¤o¤¨¨¤o¤¨¨¤o¤o¤o¤¨♥ Kuuma virtaus kämmenien alla Läpi suojaamattoman koskettaa Huulien äänetön tunnustus huumalle Sormet sormia puristaa Hetkessä kuohuvien putousten vapaus ja kahle Viimein - tahto ja lupa ~ Vie ~…
RakkausrunotVastattu 19v

IHMISEN KUORET

o--o--o--o--o--o--o--o--o Sittenkin olit vain vieras Et ystävä Et rakastettu Käypäläinen Sydämen odotushuoneessa Jälkiä et jättänyt En muista silmiesi väriä En ääntäsi Koitan muistaa kosketuksesi mutta ihoni kylmenee so…
RakkausrunotVastattu 18v

NÄIN KUULUU OLLAKIN

♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥ Taas minä istun kuin suihkulähteen äärellä ja kuuntelen sinun sanojasi Minä istun vierelläsi - Olen keinuvan niityn sylissä kämmenieni alla kukkiva matto Näin minun sydämeni lepää - ikuis…
RunotVastattu 16v

*~~SILMÄRIPSILLÄ UTUA~~*

♥•*•♥•*•♥•*•♥•*•``*♥♥*´´•*•♥•*•♥•*•♥•*•♥ Unelmien poutapilvet Kauniit ja hauraat Alati kulkevat sinisellä taivaalla Kaikki on juhlaa marmoripatsaista vapautuneille sieluille lipuessaan täysikuun hohteeseen Pieni tanssi …
RunotVastattu 15v

``¤´´ -VALOISAA- ``¤´´

♥~(| ¤ |) ~♥~ (| ¤ |) ~♥~ (| ¤ |)~♥ Luulitko että kaikki kukat eivät enää kukkisi Ettei vesi enää virtaisi Että polut katoaisi ikiajoiksi Että eksyisit Pilvi lipuu kuun edestä Katso - ~ Minun rakkaani ~ Kuinka valoisaa …
RakkausrunotVastattu 19v

LÄHTÖ

========================== Asema täynnä ihmisiä ja savua Jäähyväisiä - suudelmia Voimakkaita käsivarsia ja kyyneleitä Sanomattomia sanoja Kasivarteen puristuneita sormia - Voimatonta viestiä Kaikki tuntuu niin lopullise…
RakkausrunotVastattu 18v

JOSKUS...AINA

♥○•○•○•○•○•○•○•○•○•○♥ Joskus - on hyvä sana Aina - on vielä parempi Ikävä painaa siis - joskus Kun sydän puhuu - siis aina Aamukahvi ja sadepisarat - joskus Parempi olisi kanssasi - Aina Näin ajattelen - Aina joskus ♥○•…
RakkausrunotVastattu 19v

HASSU??

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ *********************** Sinä et nähnyt minua vaan kuljit lävitseni Tartuin käteesi etkä tuntenut mitään Hukutin sinut rakkauteen ja sinä vain nauroit suutelit ja sanoit; Nähdään - hassu! ********…
RakkausrunotVastattu 19v

MENETETTY

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ !=!=!=!=!=!=!=!=!=!=!=!=!=!=!=! ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Jonakin päivänä sinä tulet vastaan ja minä kysyn 'kuka sinä olet' Eikä minun silmäni näe sinua eikä sydämeni tunne Ja sinä - vieras …